Ik zat ook al te denken, wat is ze rustigquote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:07 schreef Coos het volgende:
Krijgt Agnes tegenwoordig valium voordat ze gaat spreken?![]()
Of gaat ze zo nog gillen??
Toch opmerkelijk, ik had eerder toch een beetje het idee dat de PvdA het liefst wilde wachten tot na 3 maart..quote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:08 schreef Kwaliteit het volgende:
Breaking: Wouter Bos straks om 15.20 bij RTL Z. Hij wil nog deze week besluit Uruzgan. Bos:"Moet ook kunnen". Niet wachten tot 1 maart dus.
Het is net Balkenendequote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:16 schreef Crazy Harry het volgende:
nou, daar gaan we hoor, het gedraai en gelieg kan beginnen
Erger nog, de rest is simpelweg niet waar, voldoet niet aan de realiteit en dat soort gebrabbel.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:17 schreef TheArt het volgende:
[..]
Het is net BalkenendeAlle dingen waar het kabinet er niet slehct uitkwam, dat zijn dan toevallig de kernpunten en daar gaat het om. De rest is minder belangrijk
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:21 schreef One_of_the_few het volgende:
van geel neemt zijn eigen taak als parlementariër niet serieus. Kwalijk.
En doe er dan ook even de politieke en juridische betekenis van onvolledig bij.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:25 schreef Louis22 het volgende:
Wie kan me uitleggen wat 'leidend' betekent?
"Meneer van Geel u bent niet eerlijk en u draait" is wel van toepassing.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:29 schreef Toad het volgende:
Echt Van Geel. Hij haalt het bloed onder m'n nagels vandaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |