Ik wil niet eens voelen, eigenlijk. Straks trek je 'm los?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 14:30 schreef Vicky het volgende:
Ik hoef niet te vissen, ik voel ze zo zitten
Dat zou kunnen ja...quote:Op dinsdag 16 februari 2010 14:36 schreef Memmel het volgende:
[..]
Ik wil niet eens voelen, eigenlijk. Straks trek je 'm los?
vrolijk he?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 14:37 schreef Memmel het volgende:
Innepin, wat een onwijs leuke vensterbank!!!
En leuke katten natuurlijk.
Ideaal voor je keldervloer dus!quote:Op dinsdag 16 februari 2010 14:38 schreef innepin het volgende:
[..]
vrolijk he?![]()
't is gewoon plakplastic van de Gamma. Af en toe lopen er kleine kindjes langs en die stoppen dan echt om te kijken "OHHH Kijk mama allemaal smarties!"
gggnnnmmppfffrrrwahahaaquote:
Jullie merken dat ik me vandaag best goed voel he?quote:
Je moet er ook niet aan trekkenquote:Op dinsdag 16 februari 2010 14:36 schreef Memmel het volgende:
[..]
Ik wil niet eens voelen, eigenlijk. Straks trek je 'm los?
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:11 schreef Memmel het volgende:
Hoor eens Vicks, als ik een piemel voel, móet ik er aan trekken.
Dan kan je er maar beter vanaf blijvenquote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:11 schreef Memmel het volgende:
Hoor eens Vicks, als ik een draadje voel, móet ik er aan trekken.
Redelijk, nog steeds beetje last van mn buik, maar gelukkig niet meer misselijk. Nog steeds weinig gegeten, wel 1,5 kilo lichter sinds zondag.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:12 schreef mikoxx het volgende:
Zou k niet doen Memmelau!!
DiaanHoe is het nu met je?
Kappen, ik zit op kantoor! Ik lig heelmaal in een deuk! Wahahaha.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:18 schreef Ticootje het volgende:
En als je zo'n draaiende tarzan hebt, draaien die draadjes dan niet om je tarzan heen?
Ik inmiddels ook, voordat ik kinderen had, was ik dat niet...quote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:19 schreef chacama het volgende:
buuv kom lekker hier een bakkie doen. Gaan we samen in de zon zitten.
Tico, jij bent echt in een goede bui!
Diaan, beterschap dan alsnog.
En emo-huilen. Ach, daar heb ik me inmiddels bij neergelegd. Ik ben zo.
Bij die hele grote dingen denk ik dat je zo'n beetje je baarmoederwand aan het stimuleren bent. Das toch niet prettig, voor je lol een ding van 20 cm naar binnen schuiven en draaien maar?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:25 schreef Memmel het volgende:
[..]
Kappen, ik zit op kantoor! Ik lig heelmaal in een deuk! Wahahaha.![]()
![]()
Maar serieus, Vicky, loopt je Tarzan dan vast of niet? Een gouden tip is welkom![]()
En idd Tico, je kent het spreekwoord: 'Het staat geschreven en gedrukt, je moet trekken als je rukt'
Vraag je dat aan mij? Of is dat een retorische vraag?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:27 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Bij die hele grote dingen denk ik dat je zo'n beetje je baarmoederwand aan het stimuleren bent. Das toch niet prettig, voor je lol een ding van 20 cm naar binnen schuiven en draaien maar?
Tenzij je ervaring hebt...quote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:29 schreef Memmel het volgende:
[..]
Vraag je dat aan mij? Of is dat een retorische vraag?
Tuurlijkquote:
Oh, draait die van hem ook danquote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:32 schreef Memmel het volgende:
[..]
Tuurlijk![]()
Je weet wat ze zeggen he over donkere mannen...
Oké, bij deze puzzel hou ik over de woorden: Tarzan en draaiend.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:32 schreef Memmel het volgende:
[..]
Tuurlijk![]()
Je weet wat ze zeggen he over donkere mannen...
geen idee. Ik heb geen Tarzan nodig, ik heb de menselijke versiequote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:25 schreef Memmel het volgende:
[..]
![]()
Maar serieus, Vicky, loopt je Tarzan dan vast of niet? Een gouden tip is welkom![]()
En idd Tico, je kent het spreekwoord: 'Het staat geschreven en gedrukt, je moet trekken als je rukt'
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:27 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik inmiddels ook, voordat ik kinderen had, was ik dat niet...
Nah, ouderwetsquote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:35 schreef Vicky het volgende:
[..]
geen idee. Ik heb geen Tarzan nodig, ik heb de menselijke versie
Als ie zijn best doet wel ja....quote:
Ik ben zooo ouwerwetsquote:
(geweldige woordkeus!)quote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:36 schreef chacama het volgende:
[..]hier ook. Maar, zoals gezegd hormonen doen rare dingen met de vrouw.
Tico, jij draait er in elk geval niet omheen
Kan ie je ff volyoghurenquote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:38 schreef Vicky het volgende:
[..]
Ik ben zooo ouwerwets
pff ik hoop dat M zo thuis is. Kan ik me bed in, voel me echt beroerd.
Is het zo erg ?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:39 schreef Vicky het volgende:
[..]
Ik ben ouwerwets
pff ik hoop dat M zo thuis is. Kan ik me bed in voel me echt niet lekker.
Hier zijn de sexloze perioden zo lang dat mijn maagdenvlies spontaan weer aangroeit..quote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:40 schreef chacama het volgende:
Helemaal gelijk heb je.
Libido, is kun je dat eten? HIer in elk geval al een tijdje niet op het menu.
Mijn telefoon bleef hangen.quote:
Gadver, dan denk ik meteen kopkaas..quote:
Jij bent echt op dreef vandaag zegquote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:40 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Hier zijn de sexloze perioden zo lang dat mijn maagdenvlies spontaan weer aangroeit..
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:40 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Hier zijn de sexloze perioden zo lang dat mijn maagdenvlies spontaan weer aangroeit..
Tja, het is maar net waar je voorkeuren op dat gebied liggen.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:41 schreef Vicky het volgende:
[..]
Mijn telefoon bleef hangen.
Maaruhh volyoghurten, echt niet. 1x op en neer en ik kots alles onder
Ja en dat zuigt! Afgelopen vrijdag moest M. gewoon naar huis komen omdat ik het echt niet redde...quote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:41 schreef mikoxx het volgende:
vicky, beterschap daar. Weet je trouwens niet dat mama's niet ziek mogen worden? Is een regel, schijnt.
Die moet je ook niet opeten, Chaca!quote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:42 schreef chacama het volgende:
Ze zeggen...... ja ik hoor ook wel eens iets. Dat pompoenpitten het libido opkrikken. Maar hoeveel je er dan van moet eten, zeggen ze er dan weer niet bij.
Zuigen en M die naar huis moest komen....in één zin! Je bent op dreef joh.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:42 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ja en dat zuigt! Afgelopen vrijdag moest M. gewoon naar huis komen omdat ik het echt niet redde...
Wat dan, onder je kussen leggen en dan komt de libidofee langs?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:43 schreef Memmel het volgende:
[..]
Die moet je ook niet opeten, Chaca!
Wat moet ik er dan wel mee doen. Leg uit! Misschien dat het dan nog gaat werken hier.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:43 schreef Memmel het volgende:
[..]
Die moet je ook niet opeten, Chaca!
Het enige wat er die dag werd gezogen was de vloerquote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:44 schreef Memmel het volgende:
[..]
Zuigen en M die naar huis moest komen....in één zin! Je bent op dreef joh.
Ik heb er niet eentje in de la liggenquote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:46 schreef Memmel het volgende:
Zeg zeg, ik ben dr. Ruth niet hoor.
Ik zou zeggen: probeer het eerst eens met Tarzan. Of zou Vicky dan jaloers worden?
Volgens de mevrouw bij Christine le Duc, waar ik was om een vrijgezellenpakketje samen te stellen, heeft 75% van de dames een Tarzan of een look-alike in de la liggen.
Ik ga zo al mijn lades afzoeken.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:46 schreef Memmel het volgende:
Ik zou zeggen: probeer het eerst eens met Tarzan. Of zou Vicky dan jaloers worden?
Volgens de mevrouw bij Christine le Duc, waar ik was om een vrijgezellenpakketje samen te stellen, heeft 75% van de dames een Tarzan of een look-alike in de la liggen.
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:46 schreef chacama het volgende:
Zie je wel... ook moeders van moeders mogen niet ziek worden.
Ik denk dat die mevrouw zich dan in andere kringen begeeft dan de mijne.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:46 schreef Memmel het volgende:
Dan zou ik zeggen volgend jaar maar even een beetje afdalen verder het zuiden inquote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:45 schreef chacama het volgende:Bar. lekker carnavallen. Dat is wel wat ik een beetje mis hier in het noorden van zeeland.
Waar staat 'ie dan? Op de schouw?? Als pronkstuk in de woonkamer?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:47 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik heb er niet eentje in de la liggen
Ik dacht dat je ging zeggen dat ie niet in de la pastte.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:48 schreef chacama het volgende:
Die ligt niet in de la. Die staat naast mijn bed/ onder mijn bed. Wel in de doos verpakking. En, ja daar ligt ie wel stof te vangen. Want als ik bed lig, dan ben ik blij dat ik lig en mijn ogen kan sluiten.
Yeps, weinig eten en wel regelmatig naar het toilet. Ik hoop het ook, het is niet fijn. Lennon is afgelopen weekend ermee begonnen, toen Peaceman en ik gisteren. Het is erg besmettelijk...quote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:30 schreef mikoxx het volgende:
Diaan, 1,5 kilo joh! In zo'n korte tijdHopelijk is het ergste nu voorbij
![]()
Ládies![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:49 schreef Memmel het volgende:
[..]
Waar staat 'ie dan? Op de schouw?? Als pronkstuk in de woonkamer?
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:25 schreef Memmel het volgende:
[..]
![]()
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:49 schreef pessie het volgende:
* pessie googelt op tarzan
Tarzan is een musical gebaseerd op het verhaal van Edgar Rice Burroughs en de Walt Disney animatiefilm Tarzan. De musical is geregisseerd door Bob Crowley, met onder andere in de hoofdrollen acteurs gehuld in apenkostuums.
Waarom ben ik zo naief!
Nee hij staat ook nergens maar ligt ook nergens. Ik heb m dus niet.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:49 schreef Memmel het volgende:
[..]
Waar staat 'ie dan? Op de schouw?? Als pronkstuk in de woonkamer?
quote:
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:48 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ik ga zo al mijn lades afzoeken.Want weet van die 75% iedereen het ook?
Ja dat wel ja.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:49 schreef pessie het volgende:
* pessie googelt op tarzan
Tarzan is een musical gebaseerd op het verhaal van Edgar Rice Burroughs en de Walt Disney animatiefilm Tarzan. De musical is geregisseerd door Bob Crowley, met onder andere in de hoofdrollen acteurs gehuld in apenkostuums.
Waarom ben ik zo naief!
zou wel passen, maar dan ligt ie zeker niet binnen handbereik en dat is toch wel prettig, mocht ik ooooooit in een spontane bui beslissen dat ik iets met Tarzan wil.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:49 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik dacht dat je ging zeggen dat ie niet in de la pastte.
Handen boven het dekentje he?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:52 schreef pessie het volgende:
* pessie googelt op tarzan christine le duc
* pessie wordt heeeeeeel bang
Denk dat ik me maar even moet verstoppen onder een dekentje
Handen boven de dekens he.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:52 schreef pessie het volgende:
* pessie googelt op tarzan christine le duc
* pessie wordt heeeeeeel bang
Denk dat ik me maar even moet verstoppen onder een dekentje
En zeeuws-vlaanderen of trekt dat totaal niet?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:50 schreef chacama het volgende:
We zijn zondag naar de optocht in 's heerkenhoek geweest. Daar was al echt de sfeer te proeven. Maar, omdat Maud ziekig was en het zooooooooooo koud was zijn we maar niet meer een kroeg in gegaan om iets te drinken. Zei nog tegen F. als er ooit een verhuizing in het verschiet zit, dan zijn deze dorpen zeker de moeite waard om naar te kijken.
Hij moet wel bij je outfit passen natuurlijk. Google daar ook nog even op dan.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:55 schreef pessie het volgende:
Ze hebben em zelfs in meerdere kleurtjes!!! Waarom?!
Omdat roze zo leuk bij het behang past?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:55 schreef pessie het volgende:
En ook nog zwanger. Life is a bitch.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:55 schreef Ticootje het volgende:
Maar ik snap de hele lol nioet van zo'n ding. Waarom? Ik kan het snappen als je heel lelijk bent en geen vent m dr ff bij je naar binnen wilt schuiven. Maar anders heb je toch gewoon je eigen vent? Of is dat dan niet goed genoeg ofzo?
Of moet je vent dan met zo'n ding bij jou aan de slag? Is dat dan spannend ofzo?
Ik denk dat ik gewoon heel saai en burgelijk ben...
Het zou mij wel trekken. Nog meer terug naar mijn roots. Zeeuws Vlaanderen ligt toch dichter qua levensvreugde bij Limburg en Brabant. Maar of F. dat trekt als ras-rotterdammer. Dat durf ik niet te zeggen. Ach, voorlopig gaan we niet weg uit H'stede. Kan moeilijk de zaak oppakken en de boel verhuizen. Om nog maar te zwijgen over wat de meiden zouden zeggen, als ik ze vertelde dat ze niet meer naar de oppas gaan. Ha, dat zou een wereldoorlog worden van twee kanten....quote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:54 schreef _Bar_ het volgende:
[..]
En zeeuws-vlaanderen of trekt dat totaal niet?
Axel heeft ook een zweefvliegveld
Ja maar daar hoef ik niet voor van bilquote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:56 schreef Memmel het volgende:
[..]
En ook nog zwanger. Life is a bitch.
Ik denk dat ik jou nog wel een paar leuke google searches kan geven!!quote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:55 schreef pessie het volgende:
Niet meer nee.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:57 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ja maar daar hoef ik niet voor van bil
Toen had ik juist wel een libido. Misschien is het wel zo dat ik geen zin heb, omdat het geen functie meer heeft. Een derde komt er niet. Wat valt er dan nog te oefenen of te maken.....quote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:56 schreef Memmel het volgende:
[..]
En ook nog zwanger. Life is a bitch.
Denk dat het zoiets is als niet de lasten, wel de lusten...quote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:55 schreef Ticootje het volgende:
Maar ik snap de hele lol nioet van zo'n ding. Waarom? Ik kan het snappen als je heel lelijk bent en geen vent m dr ff bij je naar binnen wilt schuiven. Maar anders heb je toch gewoon je eigen vent? Of is dat dan niet goed genoeg ofzo?
Ik heb wel eens gehoord dat sex je een fijn gevoel kan geven en dat sommige mensen het juist dáár om doen! Gehoord he. Via via enzo.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:58 schreef chacama het volgende:
[..]
Toen had ik juist wel een libido. Misschien is het wel zo dat ik geen zin heb, omdat het geen functie meer heeft. Een derde komt er niet. Wat valt er dan nog te oefenen of te maken.....
Echt? Je moet niet alles geloven he, wat ze zeggen.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:00 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ik heb wel eens gehoord dat sex je een fijn gevoel kan geven en dat sommige mensen het juist dáár om doen! Gehoord he. Via via enzo.
Da`s m`n zusquote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:44 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Wat dan, onder je kussen leggen en dan komt de libidofee langs?
DMTAquote:
Ja op het moment zelf lig ik ook echt niet te balenquote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:00 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ik heb wel eens gehoord dat sex je een fijn gevoel kan geven en dat sommige mensen het juist dáár om doen! Gehoord he. Via via enzo.
Ah dat geile ding?quote:
Yeah right...quote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:00 schreef Jarno het volgende:
[..]
Het is niet dat ik niet een bzzbzzbzz ding heb (manlief vond het leuk dus die heeft er 1 gekocht via internet, voor mij welteverstaan) maar dit soort dingenquote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:58 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik denk dat ik jou nog wel een paar leuke google searches kan geven!!![]()
quote:
Oh, dan moet je langer voorgloeien. Zag ik laatst een programma over, iets met door je vagina ademen ofzo.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:01 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ja op het moment zelf lig ik ook echt niet te balen![]()
Maar eraan beginnen, die drempel...Zo'n gedoe enzo...
oh... ok. Ik wist dat er meer moest zijn..... een fijn gevoel. Maar dat krijg van een warm bed en een zacht kussen ook.... er is dus meer?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:00 schreef Jarno het volgende:
[..]
Gedoe? Vertel? Broek uit doen enzo?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:01 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ja op het moment zelf lig ik ook echt niet te balen![]()
Maar eraan beginnen, die drempel...Zo'n gedoe enzo...
langer voorgloeien: das toch gewoon door gezellig kaarsjes aan te doen, een bosjes bloemen van je man te krijgen, gezellig een romantische film zien waar 1 of 2 gezellige scenes in voorkomen... Lijkt me voorgloeien genoeg!quote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:03 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Oh, dan moet je langer voorgloeien. Zag ik laatst een programma over, iets met door je vagina ademen ofzo.
Wordt ik dan bang of is et veilig???quote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:03 schreef Memmel het volgende:
[..]
Zeg Pessie, ik weet niet of je toevallig theezakjes spaart? Misschien moet je eens googlen op teabaggen?
En als je van hamsters houdt is petshoppen vast ook wel een eyeopener. Mijn collega had het er vanmorgen over, ik kende de term ook niet, maar ben mentaal wel weer wat gegroeid vandaag
Nou ehh, ik weet niet of dit het ge=eigende forum is, maar het schijnt dus dat ze er op de Spoedeisende hulp in het Erasmus een term voor hebben: petshoppen. Dus als je je hamster ineens kwijt bent...quote:
Wat moet ik onder een kussen leggen om jullie allebei langs te laten komen?quote:
Ja, dan slaap ik al hoor.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:05 schreef pessie het volgende:
[..]
langer voorgloeien: das toch gewoon door gezellig kaarsjes aan te doen, een bosjes bloemen van je man te krijgen, gezellig een romantische film zien waar 1 of 2 gezellige scenes in voorkomen... Lijkt me voorgloeien genoeg!
Op marktplaats?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:02 schreef pessie het volgende:
[..]
Het is niet dat ik niet een bzzbzzbzz ding heb (manlief vond het leuk dus die heeft er 1 gekocht via internet, voor mij welteverstaan) maar dit soort dingen
Taart in de vorm van Tarzanquote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:07 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Wat moet ik onder een kussen leggen om jullie allebei langs te laten komen?
euh, tegen die tijd ben ik uitgegloeid. en van een bosje bloemen krijg ik geen zin.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:05 schreef pessie het volgende:
[..]
langer voorgloeien: das toch gewoon door gezellig kaarsjes aan te doen, een bosjes bloemen van je man te krijgen, gezellig een romantische film zien waar 1 of 2 gezellige scenes in voorkomen... Lijkt me voorgloeien genoeg!
Nooit uit de doos geweestquote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:10 schreef Estrys het volgende:
[..]
Op marktplaats?van een oud vrouwtje geweest
nee wehkamp, en hij zat in een dichtgeseald zakje...quote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:10 schreef Estrys het volgende:
[..]
Op marktplaats?van een oud vrouwtje geweest
Wij kijken de film dan gewoon niet uitquote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:11 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
euh, tegen die tijd ben ik uitgegloeid. en van een bosje bloemen krijg ik geen zin.
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAquote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:15 schreef Kleurdoos het volgende:
ik heb nog nooit een dildo ofzo gehad, terwijl ik bij Le duc heb gewerkt
ik stond de hele dag te blozen..en heb me zo vaak vergist (een doos enorme 2 koppige zwarte dildo's terug willen sturen omdat je denkt dat die 2 eikels een fabrieksfout zijn bijv. ;') )
Ging net tsjekken of het hier veilig was, en toen kreeg ik deze surprise...quote:
Mensen, wat is dat nou weer? Ik dacht dat lesbiënnes niet van mannelijkheid hieldenquote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:23 schreef Kleurdoos het volgende:
[ afbeelding ]
zo 1 maar dan huuuuuuuge en pikzwart
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:23 schreef Kleurdoos het volgende:
[ afbeelding ]
zo 1 maar dan huuuuuuuge en pikzwart
Wahahahhhah. Oh mijn god, veeg me op.quote:
Das om een ovenschaal mee in te vetten.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:37 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Hoe bedenk je het??
![]()
En ik wil al niet eens bedenken hoe je hem moet gebruiken.
Noem jij je heilige zone zo....quote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:38 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
[..]
Das om een ovenschaal mee in te vetten.
Succes en een fijne avondquote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:39 schreef chacama het volgende:
ik zwaai af. Mijn lief is in de zaak en ik mag naar huis om een warme douche te gaan nemen. Misschien doe ik wat kaarsjes aan en smeer ik me daarna in met lekkere olie
Daar heb je niet heel veel fantasie voor nodigquote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:37 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Hoe bedenk je het??
![]()
En ik wil al niet eens bedenken hoe je hem moet gebruiken.
sorry, ik moet lachen. De combinatie van de 2 zinnen is wel grappigquote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:40 schreef _Ingrid_ het volgende:
KD
Ik heb niet naar draadjes gevist. En tis hier grijs en koud.
Dat is waar...quote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:51 schreef Estrys het volgende:
[..]
Daar heb je niet heel veel fantasie voor nodig
Ik moest ook lachen.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:52 schreef Vicky het volgende:
[..]
sorry, ik moet lachen. De combinatie van de 2 zinnen is wel grappig
Whoehaaa! grijs en koudquote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:52 schreef Vicky het volgende:
[..]
sorry, ik moet lachen. De combinatie van de 2 zinnen is wel grappig
Oh My, ik ben te visueel ingesteld hiervoorquote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:57 schreef Kleurdoos het volgende:
je zou m ook in je eigen 2 gaten kunnen proppen bedenk ik net, erg flexibel dat ding
en dan bedoel ik niet in je neus en mond
nee hoor niets mis met zo'n shop lijkt me.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 17:04 schreef _Bar_ het volgende:
maar zo heel erg zijn sexshops toch ook weer niet?
Zelfde als een eroticabeurs of kamasutrabeurs.
Ik zie daar het probleem niet zo in
Of ze nemen de verkoop van die dingen op het vrouwelijke deel bevolking. En volgens mij zijn er veel dames die als ze er eentje hebben, er vaak ook 2 of meer hebben. Dat zou het beeld dus vertekenen.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 17:15 schreef huuphuup het volgende:
Kleurdoos![]()
[..]
nee hoor niets mis met zo'n shop lijkt me.
Aan mij is het echter niet besteedt al die 'speeltjes' enzo, en aan mijn lief ook niet, dus hier vind je ze niet
overigens, als mevrouw Le Duc zegt dat 75% van de vrouwen zo'n ding heeft dan vraag ik me toch af hoe ze daar achter is gekomen? Als je dat onder je eigen klantenkring navraagt dan kom je wel tot zulke aantallen ja maar ik vraag me af of het wel echt zo hoog is...
oh en de TT doet me denken aan het gegrabbel naar hechtdraad na mn bevalling
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 17:04 schreef _Bar_ het volgende:
maar zo heel erg zijn sexshops toch ook weer niet?
quote:
En een ranzige bioscoopzaal!quote:Op dinsdag 16 februari 2010 18:10 schreef tessie het volgende:
Ik heb ook in een sexshop gewerktZo eentje zonder daglicht nogwel
![]()
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 19:34 schreef Kleurdoos het volgende:
ik heb er verder echt niets mee ..
Dat je lekker ligt te seksen en dan zo van 'HEUJ LIEVERD! PROP DIT ES IN JE HOL'
ik doe alleen aan liefseks niet aan stoerevolwassenenseks
Tupperware op batterijenquote:Op dinsdag 16 februari 2010 19:32 schreef tessie het volgende:
Dildo party'sHoe koel
Ik heb 5 jaar in die sexshop gewerkt, vond het echt tof hoor
Diegene waar ik de meeste winst op draaidequote:Op dinsdag 16 februari 2010 19:45 schreef tessie het volgende:
Whehe ja, ze gaan er gelijk vanuit dat je alles ook zelf geprobeerd hebtAls mannen wat kwamen kopen, was dat wel dé manier om een dure vieb te verkopen, gewoon zeggen: ja die is heel goed, die heb ik zelf ook
zo snap ik sommige studenten-kennissen van mij niet, die rustig porno aanzetten tijdens het eten met zn allenquote:Op dinsdag 16 februari 2010 19:55 schreef Linda2205 het volgende:
Mous, met zo'n hele groep vriendinnen? Volgens mij zou ik heel veel moeten drinken voor ik vibo's ga kopen met m'n vriendinnen erbij
Ja hoor, vrienden, stellen, familiequote:Op dinsdag 16 februari 2010 19:55 schreef Linda2205 het volgende:
Mous, met zo'n hele groep vriendinnen? Volgens mij zou ik heel veel moeten drinken voor ik vibo's ga kopen met m'n vriendinnen erbij
knus...quote:Op dinsdag 16 februari 2010 19:57 schreef huuphuup het volgende:
[..]
zo snap ik sommige studenten-kennissen van mij niet, die rustig porno aanzetten tijdens het eten met zn allen
Nee, serieus?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 19:57 schreef huuphuup het volgende:
[..]
zo snap ik sommige studenten-kennissen van mij niet, die rustig porno aanzetten tijdens het eten met zn allen
rukken? nee etenquote:Op dinsdag 16 februari 2010 20:03 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Nee, serieus?En dan met zn allen op een rijtje gaan zitten rukken of wat?
![]()
Mous?! Echt? Je moeder![]()
KPStomme oma zeg
Zei oma nog wat?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 20:07 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
Ik kan daar zo slecht tegen, tegen dat soort mensen.
Vreselijk om een kind zo te kleineren. Wat denken die lui dan ?
Dat een kind dat niet voelt of hoort? Ene oor in en het andere er weer uit ?
Kan me er nog boos over maken.
Ik geloof dat mijn vriend dat ook in zijn studententijd deed..quote:Op dinsdag 16 februari 2010 20:08 schreef Linda2205 het volgende:
Zijn toch lui die dat doen? Gezellig met vriendenDaar moet je een vent voor zijn geloof ik... zou het niet eens voorstellen aan m'n vriendinnen
helaas zijn dat vaak het soort mensen die het zal roesten of het kind zoiets wel of niet hoort of voelt.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 20:07 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
Ik kan daar zo slecht tegen, tegen dat soort mensen.
Vreselijk om een kind zo te kleineren. Wat denken die lui dan ?
Dat een kind dat niet voelt of hoort? Ene oor in en het andere er weer uit ?
Kan me er nog boos over maken.
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 20:11 schreef tessie het volgende:
Echt??Ik vond het al heel raar dat mensen dat in een sexbioscoop deden, op een rijtje rukken. Maar vrienden doen dat ook?
![]()
Ik dacht niet dat ik nog ergens geshokeerd over kon zijn...
Ik had gelijk.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 20:09 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
[..]
Ik geloof dat mijn vriend dat ook in zijn studententijd deed..
*gaat even vragen naar het waarom enzo*
haha, die in Amsterdam boven die seksshop? Is dat diegene waar jij gewerkt hebt?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 20:11 schreef tessie het volgende:
Echt??Ik vond het al heel raar dat mensen dat in een sexbioscoop deden, op een rijtje rukken. Maar vrienden doen dat ook?
![]()
Ik dacht niet dat ik nog ergens geshokeerd over kon zijn...
Vraag dan ook ff wat er de lol van is, misschien dat we het dan begrijpenquote:Op dinsdag 16 februari 2010 20:13 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
[..]
Ik had gelijk.
Manlief keek ook porno met zijn studentenmaatjes. Bier drinken, eten, commentaar geven op film en een stukje coaching. Gewoon relaxed voor het stappen..of erna....
Gewoon naar wijven kijken en leuk, om te kijken, zegt hij.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 20:17 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Vraag dan ook ff wat er de lol van is, misschien dat we het dan begrijpen
Mja..logischquote:Op dinsdag 16 februari 2010 20:19 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
[..]
Gewoon naar wijven kijken en leuk, om te kijken, zegt hij.
Je moet toch iets doen als je bier aan het drinken bent ?
zucht..simpel volk.
krekkertrekquote:Op dinsdag 16 februari 2010 20:03 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Nee, serieus?En dan met zn allen op een rijtje gaan zitten rukken of wat?
![]()
Mous?! Echt? Je moeder![]()
KPStomme oma zeg
Sexbioscopen heb je zowat overal. Ik werkte dan wel bij eentjein 't Gooi natuurlijkquote:Op dinsdag 16 februari 2010 20:17 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
haha, die in Amsterdam boven die seksshop? Is dat diegene waar jij gewerkt hebt?
Echt? Ik ken alleen die adam en dat vond ik al raar...maarja...in A'dam kan het wel natuurlijkquote:Op dinsdag 16 februari 2010 20:23 schreef tessie het volgende:
[..]
Sexbioscopen heb je zowat overal. Ik werkte dan wel bij eentjein 't Gooi natuurlijk
TF! Ieuw!![]()
Ik heb er ook gelijk een beeld bijquote:Op dinsdag 16 februari 2010 20:36 schreef Kimpossible het volgende:
Toch jammer soms, dat alles zich in je hoofd onvermijdbaar omzet in beelden.![]()
Lijkt wel behangplaksel....quote:
Hoe vind je zo'n plaatje eigenlijk? Waar google je dan op?quote:
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 19:58 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
Vandaag op straat..
Ouder iemand ( ik gok even de oma van het meisje) zegt tegen haar kleindochter " stom kind, dat je dat niet weet, wat ben JIJ stom...Je ziet toch dat het muntje daar in moet, stommerd"
Kind wou in zo'n vliegding die op de stoep staan voor een winkel.
Ik liep naar dat vliegding, pakte het muntje van het meisje en deed het in het juiste gleufje. En zei " Je bent helemaal niet stom, juist erg knap, oma doet het iedere keer verkeerd. Das ook niet handig, he? Dat ze het verkeerd voor doet ???? "
En KP liep weg met een goed gevoel.
Ooit op een regenachtige woensdagmiddag mijn tijd verdaan met vriendinnen in de Christine in Almelo of Hengelo. Was eigenlijk gewoon een soort Bart Smit, vond ik. Ik vond het allemaal niet zo spannend als men doet laten denken. Eetbare massage olie, en roze piemeltjes met strikjes erom... Als dat nou alles isquote:Op dinsdag 16 februari 2010 20:58 schreef YPPY het volgende:
Haha, wat een provinciaaltjes inderdaad.Bij ons om de hoek zaten 2 sekswinkels en die van de christine le duc was best netjes. Ben ik zelfs nog binnen geweest. *weg reputatie*
Oh ja, ik ook wel. Die met die grote ramen in Groningen zelfsquote:Op dinsdag 16 februari 2010 20:58 schreef YPPY het volgende:
Haha, wat een provinciaaltjes inderdaad.Bij ons om de hoek zaten 2 sekswinkels en die van de christine le duc was best netjes. Ben ik zelfs nog binnen geweest. *weg reputatie*
heeeeeeey heb je het voor elkaar?!!quote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:01 schreef YPPY het volgende:
Lois gaat op de fotoLois gaat op de foto
Lois gaat op de foto
Lois gaat op de foto
Lois gaat op de foto
Lois gaat op de foto
Lois gaat op de foto
Lois gaat op de foto
Lois gaat op de foto
Lois gaat op de foto
Lois gaat op de foto
Lois gaat op de foto
Lois gaat op de foto
Lois gaat op de foto
Lois gaat op de foto
Lois gaat op de foto
Lois gaat op de foto
Lois gaat op de foto
Lois gaat op de foto
Lois gaat op de foto
Lois gaat op de foto
Lois gaat op de foto
Lois gaat op de foto
Lois gaat op de foto
Lois gaat op de foto
![]()
Nou dat vind ik flauwquote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:02 schreef huuphuup het volgende:
Toen ik nog in Leiden woonde zat tegenover mijn studentenhuis een hoerenkeet. Dat zat in zo'n oud karakteristiek pandje. Toen mn vader ooit foto's kwam nemen die hij op canvas wilde laten drukken voor bij hen in de woonkamer wilde hij dat ik tegen dat muurtje van die hoerenkeet zou gaan staan want daar was het licht mooi en dat muurtje was zo leuk
ik heb vriendelijk bedankt en een ander muurtje uitgezocht
waarom maakt jouw vader een foto van jou voor in de woonkamer van die hoerenkeet?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:02 schreef huuphuup het volgende:
Toen ik nog in Leiden woonde zat tegenover mijn studentenhuis een hoerenkeet. Dat zat in zo'n oud karakteristiek pandje. Toen mn vader ooit foto's kwam nemen die hij op canvas wilde laten drukken voor bij hen in de woonkamer wilde hij dat ik tegen dat muurtje van die hoerenkeet zou gaan staan want daar was het licht mooi en dat muurtje was zo leuk
ik heb vriendelijk bedankt en een ander muurtje uitgezocht
hij wist niet dat t een hoerenkeet wasquote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:07 schreef Estrys het volgende:
[..]
waarom maakt jouw vader een foto van jou voor in de woonkamer van die hoerenkeet?
ow bij je oudersquote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:08 schreef huuphuup het volgende:
[..]
hij wist niet dat t een hoerenkeet was![]()
en alleen van mn gezicht.
Mn hoofd hangt loeigroot boven de bank daarik vind het nog steeds zo suf, zit ik de hele tijd tegen mn eigen knar aan te kijken als ik in de verkeerde stoel zit
whaha ik lees nu pas hoe jij hem lasquote:
Waaromquote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:08 schreef Lois het volgende:
Ik moet op de fotoIk moet op de foto
Ik moet op de foto
Ik moet op de foto
Ik moet op de foto
Daar heb ik een voorstukje van gezien, ben bewust niet gaan kijken...quote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:11 schreef Estrys het volgende:
owkee, ik had beter niet Nederland 2 op kunnen zetten'Ik mis je' over een kindje van 9 maanden
Mooie fotoquote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:11 schreef huuphuup het volgende:
[..]
whaha ik lees nu pas hoe jij hem las![]()
nee natuurlijk niet voor in die hoerenkeet
Er staat ook helemaal niet zoveel muur op dus waarom ie nou per se daar wilde...![]()
dit is em.
Kadopagina, inzendingen onlyquote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:12 schreef Saffier het volgende:
[..]
Waaromwaarom
waarom
waarom
![]()
Serieus, waarom dan en wat heeft Yppy ermee te maken?
Ik ben ook meteen doorgezapt.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:12 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Daar heb ik een voorstukje van gezien, ben bewust niet gaan kijken...
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 19:58 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
Vandaag op straat..
Ouder iemand ( ik gok even de oma van het meisje) zegt tegen haar kleindochter " stom kind, dat je dat niet weet, wat ben JIJ stom...Je ziet toch dat het muntje daar in moet, stommerd"
Kind wou in zo'n vliegding die op de stoep staan voor een winkel.
Ik liep naar dat vliegding, pakte het muntje van het meisje en deed het in het juiste gleufje. En zei " Je bent helemaal niet stom, juist erg knap, oma doet het iedere keer verkeerd. Das ook niet handig, he? Dat ze het verkeerd voor doet ???? "
En KP liep weg met een goed gevoel.
Wat tofquote:
joh ik kom uit Amsterdam... maakt niks uitquote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:05 schreef cattie het volgende:
* Cattie kijkt eens om een hoekje en duikt weer snel weg. Na 12 jaar geleden uit de Achterhoek geemigreerd te zijn blijkbaar toch nog een provinciaaltje..
Lois (en een beetje Yppy).. GEFELICITEERD!!!quote:
Een beeeeetje Yppy? Die hoeft alleen te eten!quote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:30 schreef Tazz het volgende:
[..]
Lois (en een beetje Yppy).. GEFELICITEERD!!!
we gaan het zo gezellig hebben!!quote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:29 schreef YPPY het volgende:
En ik mag meeen dan gaan we appeltaart eten en uit eten ofzo en ga ik een making of maken natuurlijk voor jullie en alle achtergrond roddels vertellen
Ik heb je gepm'dquote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:35 schreef De_Taartjesfeee het volgende:
Whoah YPPY en Lois gefeliciteerd! Echt supertof!
Dat kan niet hè.. Iets doen voor een ander om er zelf ook van te profiteren..quote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:33 schreef Lishe het volgende:
Een beeeeetje Yppy? Die hoeft alleen te eten!![]()
Nee, erg interessant dat je iemand PM't. Je weet denk toch wel waar de "P" voor staat...quote:Op dinsdag 16 februari 2010 22:00 schreef De_Taartjesfeee het volgende:
Tazz...koop eens een dagboek ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |