Ik wil niet eens voelen, eigenlijk. Straks trek je 'm los?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 14:30 schreef Vicky het volgende:
Ik hoef niet te vissen, ik voel ze zo zitten
Dat zou kunnen ja...quote:Op dinsdag 16 februari 2010 14:36 schreef Memmel het volgende:
[..]
Ik wil niet eens voelen, eigenlijk. Straks trek je 'm los?
vrolijk he?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 14:37 schreef Memmel het volgende:
Innepin, wat een onwijs leuke vensterbank!!!
En leuke katten natuurlijk.
Ideaal voor je keldervloer dus!quote:Op dinsdag 16 februari 2010 14:38 schreef innepin het volgende:
[..]
vrolijk he?![]()
't is gewoon plakplastic van de Gamma. Af en toe lopen er kleine kindjes langs en die stoppen dan echt om te kijken "OHHH Kijk mama allemaal smarties!"
gggnnnmmppfffrrrwahahaaquote:
Jullie merken dat ik me vandaag best goed voel he?quote:
Je moet er ook niet aan trekkenquote:Op dinsdag 16 februari 2010 14:36 schreef Memmel het volgende:
[..]
Ik wil niet eens voelen, eigenlijk. Straks trek je 'm los?
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:11 schreef Memmel het volgende:
Hoor eens Vicks, als ik een piemel voel, móet ik er aan trekken.
Dan kan je er maar beter vanaf blijvenquote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:11 schreef Memmel het volgende:
Hoor eens Vicks, als ik een draadje voel, móet ik er aan trekken.
Redelijk, nog steeds beetje last van mn buik, maar gelukkig niet meer misselijk. Nog steeds weinig gegeten, wel 1,5 kilo lichter sinds zondag.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:12 schreef mikoxx het volgende:
Zou k niet doen Memmelau!!
DiaanHoe is het nu met je?
Kappen, ik zit op kantoor! Ik lig heelmaal in een deuk! Wahahaha.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:18 schreef Ticootje het volgende:
En als je zo'n draaiende tarzan hebt, draaien die draadjes dan niet om je tarzan heen?
Ik inmiddels ook, voordat ik kinderen had, was ik dat niet...quote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:19 schreef chacama het volgende:
buuv kom lekker hier een bakkie doen. Gaan we samen in de zon zitten.
Tico, jij bent echt in een goede bui!
Diaan, beterschap dan alsnog.
En emo-huilen. Ach, daar heb ik me inmiddels bij neergelegd. Ik ben zo.
Bij die hele grote dingen denk ik dat je zo'n beetje je baarmoederwand aan het stimuleren bent. Das toch niet prettig, voor je lol een ding van 20 cm naar binnen schuiven en draaien maar?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:25 schreef Memmel het volgende:
[..]
Kappen, ik zit op kantoor! Ik lig heelmaal in een deuk! Wahahaha.![]()
![]()
Maar serieus, Vicky, loopt je Tarzan dan vast of niet? Een gouden tip is welkom![]()
En idd Tico, je kent het spreekwoord: 'Het staat geschreven en gedrukt, je moet trekken als je rukt'
Vraag je dat aan mij? Of is dat een retorische vraag?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:27 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Bij die hele grote dingen denk ik dat je zo'n beetje je baarmoederwand aan het stimuleren bent. Das toch niet prettig, voor je lol een ding van 20 cm naar binnen schuiven en draaien maar?
Tenzij je ervaring hebt...quote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:29 schreef Memmel het volgende:
[..]
Vraag je dat aan mij? Of is dat een retorische vraag?
Tuurlijkquote:
Oh, draait die van hem ook danquote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:32 schreef Memmel het volgende:
[..]
Tuurlijk![]()
Je weet wat ze zeggen he over donkere mannen...
Oké, bij deze puzzel hou ik over de woorden: Tarzan en draaiend.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:32 schreef Memmel het volgende:
[..]
Tuurlijk![]()
Je weet wat ze zeggen he over donkere mannen...
geen idee. Ik heb geen Tarzan nodig, ik heb de menselijke versiequote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:25 schreef Memmel het volgende:
[..]
![]()
Maar serieus, Vicky, loopt je Tarzan dan vast of niet? Een gouden tip is welkom![]()
En idd Tico, je kent het spreekwoord: 'Het staat geschreven en gedrukt, je moet trekken als je rukt'
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:27 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik inmiddels ook, voordat ik kinderen had, was ik dat niet...
Nah, ouderwetsquote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:35 schreef Vicky het volgende:
[..]
geen idee. Ik heb geen Tarzan nodig, ik heb de menselijke versie
Als ie zijn best doet wel ja....quote:
Ik ben zooo ouwerwetsquote:
(geweldige woordkeus!)quote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:36 schreef chacama het volgende:
[..]hier ook. Maar, zoals gezegd hormonen doen rare dingen met de vrouw.
Tico, jij draait er in elk geval niet omheen
Kan ie je ff volyoghurenquote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:38 schreef Vicky het volgende:
[..]
Ik ben zooo ouwerwets
pff ik hoop dat M zo thuis is. Kan ik me bed in, voel me echt beroerd.
Is het zo erg ?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:39 schreef Vicky het volgende:
[..]
Ik ben ouwerwets
pff ik hoop dat M zo thuis is. Kan ik me bed in voel me echt niet lekker.
Hier zijn de sexloze perioden zo lang dat mijn maagdenvlies spontaan weer aangroeit..quote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:40 schreef chacama het volgende:
Helemaal gelijk heb je.
Libido, is kun je dat eten? HIer in elk geval al een tijdje niet op het menu.
Mijn telefoon bleef hangen.quote:
Gadver, dan denk ik meteen kopkaas..quote:
Jij bent echt op dreef vandaag zegquote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:40 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Hier zijn de sexloze perioden zo lang dat mijn maagdenvlies spontaan weer aangroeit..
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:40 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Hier zijn de sexloze perioden zo lang dat mijn maagdenvlies spontaan weer aangroeit..
Tja, het is maar net waar je voorkeuren op dat gebied liggen.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:41 schreef Vicky het volgende:
[..]
Mijn telefoon bleef hangen.
Maaruhh volyoghurten, echt niet. 1x op en neer en ik kots alles onder
Ja en dat zuigt! Afgelopen vrijdag moest M. gewoon naar huis komen omdat ik het echt niet redde...quote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:41 schreef mikoxx het volgende:
vicky, beterschap daar. Weet je trouwens niet dat mama's niet ziek mogen worden? Is een regel, schijnt.
Die moet je ook niet opeten, Chaca!quote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:42 schreef chacama het volgende:
Ze zeggen...... ja ik hoor ook wel eens iets. Dat pompoenpitten het libido opkrikken. Maar hoeveel je er dan van moet eten, zeggen ze er dan weer niet bij.
Zuigen en M die naar huis moest komen....in één zin! Je bent op dreef joh.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:42 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ja en dat zuigt! Afgelopen vrijdag moest M. gewoon naar huis komen omdat ik het echt niet redde...
Wat dan, onder je kussen leggen en dan komt de libidofee langs?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:43 schreef Memmel het volgende:
[..]
Die moet je ook niet opeten, Chaca!
Wat moet ik er dan wel mee doen. Leg uit! Misschien dat het dan nog gaat werken hier.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:43 schreef Memmel het volgende:
[..]
Die moet je ook niet opeten, Chaca!
Het enige wat er die dag werd gezogen was de vloerquote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:44 schreef Memmel het volgende:
[..]
Zuigen en M die naar huis moest komen....in één zin! Je bent op dreef joh.
Ik heb er niet eentje in de la liggenquote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:46 schreef Memmel het volgende:
Zeg zeg, ik ben dr. Ruth niet hoor.
Ik zou zeggen: probeer het eerst eens met Tarzan. Of zou Vicky dan jaloers worden?
Volgens de mevrouw bij Christine le Duc, waar ik was om een vrijgezellenpakketje samen te stellen, heeft 75% van de dames een Tarzan of een look-alike in de la liggen.
Ik ga zo al mijn lades afzoeken.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:46 schreef Memmel het volgende:
Ik zou zeggen: probeer het eerst eens met Tarzan. Of zou Vicky dan jaloers worden?
Volgens de mevrouw bij Christine le Duc, waar ik was om een vrijgezellenpakketje samen te stellen, heeft 75% van de dames een Tarzan of een look-alike in de la liggen.
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:46 schreef chacama het volgende:
Zie je wel... ook moeders van moeders mogen niet ziek worden.
Ik denk dat die mevrouw zich dan in andere kringen begeeft dan de mijne.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:46 schreef Memmel het volgende:
Dan zou ik zeggen volgend jaar maar even een beetje afdalen verder het zuiden inquote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:45 schreef chacama het volgende:Bar. lekker carnavallen. Dat is wel wat ik een beetje mis hier in het noorden van zeeland.
Waar staat 'ie dan? Op de schouw?? Als pronkstuk in de woonkamer?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:47 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik heb er niet eentje in de la liggen
Ik dacht dat je ging zeggen dat ie niet in de la pastte.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:48 schreef chacama het volgende:
Die ligt niet in de la. Die staat naast mijn bed/ onder mijn bed. Wel in de doos verpakking. En, ja daar ligt ie wel stof te vangen. Want als ik bed lig, dan ben ik blij dat ik lig en mijn ogen kan sluiten.
Yeps, weinig eten en wel regelmatig naar het toilet. Ik hoop het ook, het is niet fijn. Lennon is afgelopen weekend ermee begonnen, toen Peaceman en ik gisteren. Het is erg besmettelijk...quote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:30 schreef mikoxx het volgende:
Diaan, 1,5 kilo joh! In zo'n korte tijdHopelijk is het ergste nu voorbij
![]()
Ládies![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:49 schreef Memmel het volgende:
[..]
Waar staat 'ie dan? Op de schouw?? Als pronkstuk in de woonkamer?
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:25 schreef Memmel het volgende:
[..]
![]()
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:49 schreef pessie het volgende:
* pessie googelt op tarzan
Tarzan is een musical gebaseerd op het verhaal van Edgar Rice Burroughs en de Walt Disney animatiefilm Tarzan. De musical is geregisseerd door Bob Crowley, met onder andere in de hoofdrollen acteurs gehuld in apenkostuums.
Waarom ben ik zo naief!
Nee hij staat ook nergens maar ligt ook nergens. Ik heb m dus niet.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:49 schreef Memmel het volgende:
[..]
Waar staat 'ie dan? Op de schouw?? Als pronkstuk in de woonkamer?
quote:
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:48 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ik ga zo al mijn lades afzoeken.Want weet van die 75% iedereen het ook?
Ja dat wel ja.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:49 schreef pessie het volgende:
* pessie googelt op tarzan
Tarzan is een musical gebaseerd op het verhaal van Edgar Rice Burroughs en de Walt Disney animatiefilm Tarzan. De musical is geregisseerd door Bob Crowley, met onder andere in de hoofdrollen acteurs gehuld in apenkostuums.
Waarom ben ik zo naief!
zou wel passen, maar dan ligt ie zeker niet binnen handbereik en dat is toch wel prettig, mocht ik ooooooit in een spontane bui beslissen dat ik iets met Tarzan wil.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:49 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik dacht dat je ging zeggen dat ie niet in de la pastte.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |