Ik wil niet eens voelen, eigenlijk. Straks trek je 'm los?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 14:30 schreef Vicky het volgende:
Ik hoef niet te vissen, ik voel ze zo zitten
Dat zou kunnen ja...quote:Op dinsdag 16 februari 2010 14:36 schreef Memmel het volgende:
[..]
Ik wil niet eens voelen, eigenlijk. Straks trek je 'm los?
vrolijk he?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 14:37 schreef Memmel het volgende:
Innepin, wat een onwijs leuke vensterbank!!!
En leuke katten natuurlijk.
Ideaal voor je keldervloer dus!quote:Op dinsdag 16 februari 2010 14:38 schreef innepin het volgende:
[..]
vrolijk he?![]()
't is gewoon plakplastic van de Gamma. Af en toe lopen er kleine kindjes langs en die stoppen dan echt om te kijken "OHHH Kijk mama allemaal smarties!"
gggnnnmmppfffrrrwahahaaquote:
Jullie merken dat ik me vandaag best goed voel he?quote:
Je moet er ook niet aan trekkenquote:Op dinsdag 16 februari 2010 14:36 schreef Memmel het volgende:
[..]
Ik wil niet eens voelen, eigenlijk. Straks trek je 'm los?
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:11 schreef Memmel het volgende:
Hoor eens Vicks, als ik een piemel voel, móet ik er aan trekken.
Dan kan je er maar beter vanaf blijvenquote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:11 schreef Memmel het volgende:
Hoor eens Vicks, als ik een draadje voel, móet ik er aan trekken.
Redelijk, nog steeds beetje last van mn buik, maar gelukkig niet meer misselijk. Nog steeds weinig gegeten, wel 1,5 kilo lichter sinds zondag.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:12 schreef mikoxx het volgende:
Zou k niet doen Memmelau!!
DiaanHoe is het nu met je?
Kappen, ik zit op kantoor! Ik lig heelmaal in een deuk! Wahahaha.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:18 schreef Ticootje het volgende:
En als je zo'n draaiende tarzan hebt, draaien die draadjes dan niet om je tarzan heen?
Ik inmiddels ook, voordat ik kinderen had, was ik dat niet...quote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:19 schreef chacama het volgende:
buuv kom lekker hier een bakkie doen. Gaan we samen in de zon zitten.
Tico, jij bent echt in een goede bui!
Diaan, beterschap dan alsnog.
En emo-huilen. Ach, daar heb ik me inmiddels bij neergelegd. Ik ben zo.
Bij die hele grote dingen denk ik dat je zo'n beetje je baarmoederwand aan het stimuleren bent. Das toch niet prettig, voor je lol een ding van 20 cm naar binnen schuiven en draaien maar?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:25 schreef Memmel het volgende:
[..]
Kappen, ik zit op kantoor! Ik lig heelmaal in een deuk! Wahahaha.![]()
![]()
Maar serieus, Vicky, loopt je Tarzan dan vast of niet? Een gouden tip is welkom![]()
En idd Tico, je kent het spreekwoord: 'Het staat geschreven en gedrukt, je moet trekken als je rukt'
Vraag je dat aan mij? Of is dat een retorische vraag?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:27 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Bij die hele grote dingen denk ik dat je zo'n beetje je baarmoederwand aan het stimuleren bent. Das toch niet prettig, voor je lol een ding van 20 cm naar binnen schuiven en draaien maar?
Tenzij je ervaring hebt...quote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:29 schreef Memmel het volgende:
[..]
Vraag je dat aan mij? Of is dat een retorische vraag?
Tuurlijkquote:
Oh, draait die van hem ook danquote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:32 schreef Memmel het volgende:
[..]
Tuurlijk![]()
Je weet wat ze zeggen he over donkere mannen...
Oké, bij deze puzzel hou ik over de woorden: Tarzan en draaiend.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:32 schreef Memmel het volgende:
[..]
Tuurlijk![]()
Je weet wat ze zeggen he over donkere mannen...
geen idee. Ik heb geen Tarzan nodig, ik heb de menselijke versiequote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:25 schreef Memmel het volgende:
[..]
Kappen, ik zit op kantoor! Ik lig heelmaal in een deuk! Wahahaha.![]()
![]()
Maar serieus, Vicky, loopt je Tarzan dan vast of niet? Een gouden tip is welkom![]()
En idd Tico, je kent het spreekwoord: 'Het staat geschreven en gedrukt, je moet trekken als je rukt'
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:27 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik inmiddels ook, voordat ik kinderen had, was ik dat niet...
Nah, ouderwetsquote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:35 schreef Vicky het volgende:
[..]
geen idee. Ik heb geen Tarzan nodig, ik heb de menselijke versie
Als ie zijn best doet wel ja....quote:
Ik ben zooo ouwerwetsquote:
(geweldige woordkeus!)quote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:36 schreef chacama het volgende:
[..]hier ook. Maar, zoals gezegd hormonen doen rare dingen met de vrouw.
Tico, jij draait er in elk geval niet omheen
Kan ie je ff volyoghurenquote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:38 schreef Vicky het volgende:
[..]
Ik ben zooo ouwerwets
pff ik hoop dat M zo thuis is. Kan ik me bed in, voel me echt beroerd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |