quote:
hmmz ik heb wel es graatmagere meiden gehad en zon succes vond ik dat nietquote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Tsja, dat weet ik niet... als je drie kwart van Fok! mag geloven ben je al dik vanaf maatje 40, dus ik geloof dat ik niet echt een aantrekkelijk lijf hebMaar m'n hoofd is wel okee
![]()
Fok als ijkpunt gebruiken. Puberale pukkelaars die melden dat ze Heidi Klum nog uit hun bed zouden schoppenquote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Tsja, dat weet ik niet... als je drie kwart van Fok! mag geloven ben je al dik vanaf maatje 40, dus ik geloof dat ik niet echt een aantrekkelijk lijf hebMaar m'n hoofd is wel okee
![]()
dat dus inderdaadquote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Fok als ijkpunt gebruiken. Puberale pukkelaars die melden dat ze Heidi Klum nog uit hun bed zouden schoppen
Ja, nou ja, het is niet alleen hier zo hequote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Fok als ijkpunt gebruiken. Puberale pukkelaars die melden dat ze Heidi Klum nog uit hun bed zouden schoppen
Nee, de media zit er ook vol mee. Stelletje achterlijken. En maar afvragen waarom er steeds meer anorexia patientjes erbij komenquote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, nou ja, het is niet alleen hier zo he![]()
Oh en iets met een slechte dag
Maar het ligt ook bij die meiden zelf... Ze leggen zelf de druk zo hoog... Bovendien is zo'n eetstoornis vaak een verbloeming van het werkelijke probleem: niet kunnen omgaan met onzekerheden. En ach, het voelt gewoon ook zo vanuit mezelf, ik hoef niet graat mager te zijn maar terug naar mijn gewicht voor m'n depressie zou fijn zijnquote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, de media zit er ook vol mee. Stelletje achterlijken. En maar afvragen waarom er steeds meer anorexia patientjes erbij komen
jij zit toch ook aan meds of niet?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maar het ligt ook bij die meiden zelf... Ze leggen zelf de druk zo hoog... Bovendien is zo'n eetstoornis vaak een verbloeming van het werkelijke probleem: niet kunnen omgaan met onzekerheden. En ach, het voelt gewoon ook zo vanuit mezelf, ik hoef niet graat mager te zijn maar terug naar mijn gewicht voor m'n depressie zou fijn zijn
Ja, maar ik heb gewichtsneutrale meds gehad van mijn psych omdat ik juist al aankom als ik me kut voelquote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:52 schreef Giertje het volgende:
[..]
jij zit toch ook aan meds of niet?
bij mij is mijn gewichtstoename daardoor gekomen
vanwege de medicijnen
serieusquote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb gewichtsneutrale meds gehad van mijn psych omdat ik juist al aankom als ik me kut voelAan mijn weegschaal kun je zien hoe het met me gaat
Ja, dat jaquote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:54 schreef Giertje het volgende:
[..]
serieus
ik ben wat 15 kilo afgevallen toen et kut met me ging
ben jij dan soms een emotionele eter of wat dan ook?
pff weegschalen ik sta er vrijwel nooit op
het boeit me niet hoeveel ik weeg
Nope, ik geef je wel een kusjequote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:55 schreef Pheno het volgende:
Ik ben een maatje meer omdat ik van lekker eten houd. Sue me.
Succes! ?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:55 schreef Pheno het volgende:
En nu ga ik mijn vrouw maar even ophalen.
als je et kwijt wiltquote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, dat jaMaar dat is ook iets wat ik hier niet uitvoerig wil bespreken
je bedoeld dus rondfietsende mensen die door veenendaal heenscheuren?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 17:07 schreef Dr_Flash het volgende:
ik ben ook weer terug van de Ronde van Veenendaal
Ik bedoel mijn revalidatierondje door het dorp hier van bijna een kilometerquote:Op dinsdag 16 februari 2010 17:08 schreef Giertje het volgende:
[..]
je bedoeld dus rondfietsende mensen die door veenendaal heenscheuren?
aah okee en dat ging dus goed neem ik aanquote:Op dinsdag 16 februari 2010 17:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik bedoel mijn revalidatierondje door het dorp hier van bijna een kilometer![]()
Wat jij bedoelT heet Food Valley Classic tegenwoordig
Ging het een beetje?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 17:07 schreef Dr_Flash het volgende:
ik ben ook weer terug van de Ronde van Veenendaal
Oeh, waar ga je heen?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 17:14 schreef Dr_Flash het volgende:
ja, ging lekker
Zaterdag het spoor op![]()
Fha!quote:
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
Nope, ik geef je wel een kusje![]()
[..]
Succes! ?
Ja hoor, ging best lekkerquote:
Naar Ede-Wageningenquote:
En jij gaat niet mee dusquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Aaahwquote:Op dinsdag 16 februari 2010 17:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Fha!
Ik heb je gemistHoe is het?
hhihihihiquote:Op dinsdag 16 februari 2010 17:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het viel mee, de straten zijn hier nu schoon. IJsvrij en zo.
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 17:20 schreef Dr_Flash het volgende:
En jij gaat niet mee dusIk berust me in mijn strafSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haaay beeb![]()
![]()
Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet er ook idd niet zo over zaniken. Sorry :P
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 17:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja hoor, ging best lekker![]()
[..]
Naar Ede-WageningenEn dan weer terug
![]()
[..]
En jij gaat niet mee dusMooi!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En een hele wereldreis dus![]()
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 17:21 schreef Fha het volgende:
[..]
Aaahw![]()
![]()
Ik ben nu even heel sagerijnig omdat alle treinen weer vertraging hadden en ik dus dubbele reistijd hadEn ik ben aan het hopen dat ik niet hoef te werken vannacht.
Maar verder gaat het goed(bedoel.. ik ga zo avond eten maken
) Hoe is het daar?
Uh uhquote:Op dinsdag 16 februari 2010 17:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Mooi!
En een hele wereldreis dus![]()
Nee joh, dat is moeitequote:Op dinsdag 16 februari 2010 17:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oeh, da's wel stom jaWel even vertraging claimen he?
Hihihihi, avondeten![]()
Hier alles okeeVanavond Nienke (Suikertaartje) weer op bezoek
Snel? Het topic bestaat al een werkdag!quote:Op dinsdag 16 februari 2010 17:24 schreef Giertje het volgende:
damn spammen gaat snel hier
ik ga ook effe eten als ik terug ben zal er wel weer een nieuw topic zijn
Ja, iemand heeft een stop geslagen in GF zn endeldarm denk ikquote:Op dinsdag 16 februari 2010 17:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Snel? Het topic bestaat al een werkdag!
Hulde voor die persoon.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 17:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, iemand heeft een stop geslagen in GF zn endeldarm denk ik
Wauw, wat ben jij dapperquote:Op dinsdag 16 februari 2010 17:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Uh uhToch zeker 14 km in totaal, vanaf Veenendaal
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 17:23 schreef Fha het volgende:
[..]
Nee joh, dat is moeiteDaar ben ik echt te lui voor.
Oeh gezellig![]()
![]()
Nog spannende plannen dan of gewoon lekker niksen?
Ach nee, waarom? Ik heb een Ovkaart. Die 5 euro die ik nu misschien eventueel na veel gedoe terug kan krijgen.. pff dat vind ik echt te veel moeitequote:Op dinsdag 16 februari 2010 17:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Zonde
We hebben yoga vanavond en daarna waarschijnlijk niksen
Hihihi, da's wel zoquote:Op dinsdag 16 februari 2010 17:39 schreef Fha het volgende:
[..]
Ach nee, waarom? Ik heb een Ovkaart. Die 5 euro die ik nu misschien eventueel na veel gedoe terug kan krijgen.. pff dat vind ik echt te veel moeite
Oeh veel plezier alvast met yoga![]()
Ik word zo hard gekroeld door Bolle dat ik bijna vergeet aan het eten te beginnen
Wat een lieverdquote:Op dinsdag 16 februari 2010 17:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hihihi, da's wel zomaar ik heb er geloof ik een euro of 100 aan over gehouden door het wel te claimen
BolleEven een plaatje van mijn Sofie dan maar
Hier was ze heel jong
[ afbeelding ]
En zo is ze nu:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |