Ben ik toch heel benieuwd hoe je DIE conclusie weet te trekkenquote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Aha, dus je bent nog erger dan een chauvinistische man, je bent een chauvinistische player!
Beetje weinig geslapen zondagquote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:51 schreef Giertje het volgende:
[..]
ben je gisteren te druk geweest
oooew das gezellig inddceht een girlsnight?
yoga jadan ben je vast wel lenig
Heel simpel, ik had je al als chauvinistisch bestempeldquote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ben ik toch heel benieuwd hoe je DIE conclusie weet te trekken![]()
aah okee ze zijn dus uit elkaarquote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Beetje weinig geslapen zondagDus nu moe
Ja, een soort vanZe is hier bijna elke week als haar zoontje bij de pappa is. Voor de gezellig
Hahahaha, nee, dat valt mee
Ja, semi, maar dat is niet iets voor hierquote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:58 schreef Giertje het volgende:
[..]
aah okee ze zijn dus uit elkaar
als ze der zoontje alleen opvoed dikke respect ervoor
doe je allang aan yoga?
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 12:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, je bent al net zo lekker "aanwezig" als die luie vlerk van een symp. En gebruikt het nog als excuus ook![]()
nee das zeker niet iets voor hier maar dan nog wel knap van derquote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, semi, maar dat is niet iets voor hier![]()
Ik doe het sinds september vorig jaarHet is heerlijk ontspannend
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:00 schreef Trevland het volgende:
[..]
[..]
Ik vind de maand die er tussen zit toch mooier
Iets met een verkeerde maanstand/PMS/sneeuwmoe/storm op komstquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
Iets met een verkeerde maanstand/PMS/sneeuwmoe/storm op komstAh oke dan kan ik met een gerust hart onder de douche stappenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Juin uit Eigen Tuin!
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:06 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ah oke dan kan ik met een gerust hart onder de douche stappen
Jij ook al!? Verdacht.... Ga jij samen met Sym douchen?quote:
whehehe dat dacht ik toch effekes van nietquote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jij ook al!? Verdacht.... Ga jij samen met Sym douchen?
Klonenquote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:11 schreef wel.o.k het volgende:
operatie stofwok ten uitvoer brengen![]()
[ afbeelding ]
wie claimed deze kloon?
Geil. Denk ik. Zullen wij dan maar?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jij ook al!? Verdacht.... Ga jij samen met Sym douchen?
Weet je wel wat chauvinistisch betekent eigenlijk? Het woord?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Heel simpel, ik had je al als chauvinistisch bestempeldEn je had ervaring met vrouwen
Dus 1+1=3 bij waarden groter dan 1
![]()
Ja, laten wij samen douchen, pinguins zijn dol op waterquote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Geil. Denk ik. Zullen wij dan maar?
Ik hang ook het liefst meer in een sauna (of onsen) .quote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, laten wij samen douchen, pinguins zijn dol op waterAlleen houd ik wel van warm water, ik ben een vreemde vogel
Blijkbaar anders dan ik dachtquote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Weet je wel wat chauvinistisch betekent eigenlijk? Het woord?
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik hang ook het liefst meer in een sauna (of onsen) .
Zie, leer je nogeens watquote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Blijkbaar anders dan ik dacht![]()
Het blijkt wel een overdreven ophemeling te zijn maar niet van het geslacht, en ik dacht dat dat het ook betekende
quote:
Jij hebt natuurlijk niet voor niets DR in je usernamequote:
quote:
woow daar wil ik ook wel heenquote:
Ik ook weerquote:
Een vluchtje Tokio boeken, al zal Kyoto dichterbij zijn, zou je naar Beppu willen gaanquote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]IK WIL!!!! Waar kan ik dat doen?
nou en of, en ik denk dat mijn vriendin ook wel enthousiast isquote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:30 schreef Giertje het volgende:
zooo daar knap je van op zeg een heerlijk warme douche
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
Een vluchtje Tokio boeken, al zal Kyoto dichterbij zijn, zou je naar Beppu willen gaan
Ik denk dat ze je erg dankbaar zal zijnquote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:34 schreef Symphonic het volgende:
[..]
nou en of, en ik denk dat mijn vriendin ook wel enthousiast is
Ben vanmorgen vol met paarden bezig geweest en dat had ik nog wel een beetje ernstig om me heen hangen
daar helemaalquote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
Een vluchtje Tokio boeken, al zal Kyoto dichterbij zijn, zou je naar Beppu willen gaan
oewww ik ken die geurquote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:34 schreef Symphonic het volgende:
[..]
nou en of, en ik denk dat mijn vriendin ook wel enthousiast is
Ben vanmorgen vol met paarden bezig geweest en dat had ik nog wel een beetje ernstig om me heen hangen
welkequote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Da's dan weer jammer
Ik ga hier in Zwolle wel naar de sauna binnenkort
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:36 schreef Giertje het volgende:
[..]
welkedan kom ik ook wel effe langs
ben eigenlijk nog nooit in de sauna geweest
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Come on now, you knew you were lost
Dat zeg jij, maar denken andere mensen dat ook dan?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:37 schreef Symphonic het volgende:
Ik zeg altijd: ik ruik naar paarden, ik stinkn niet naar paarden.
Die geur zouden ze in een spuitbus moeten verkopen
Ik vind de thermen in Limburg wel lekker. Of gewoon op de sportclub, maar dat is meer om even dat laatste zweet nog weg te krijgenquote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Da's dan weer jammer
Ik ga hier in Zwolle wel naar de sauna binnenkort
[..]
Ik vind To Elysium erg fijn! Die hebben zo'n prachtig buiten gebeurenquote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik vind de thermen in Limburg wel lekker. Of gewoon op de sportclub, maar dat is meer om even dat laatste zweet nog weg te krijgen
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Nee, want dat ga je iedereen hier vertellen hoe vreselijk ik eruit zie naakt
Dat bewaar ik wel voor GF z'n club
als ik dat zo es bekijk denk ik niet dat dat zo vreselijk isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
of heb jij zon laag zelfbeeld van jezelfLife is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
I dont give a fuck about any fucker its me who comes first
Ik heb nog niet veel verschillende saunas gezien, thermae 2000 is me al ver zat.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik vind To Elysium erg fijn! Die hebben zo'n prachtig buiten gebeuren
En dan zeg je wat over mijn zelfbeeldquote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Nee, want dat ga je iedereen hier vertellen hoe vreselijk ik eruit zie naakt
Dat bewaar ik wel voor GF z'n club
Ik denk een combinatie van beidenquote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:40 schreef Giertje het volgende:
[..]
als ik dat zo es bekijk denk ik niet dat dat zo vreselijk is
of heb jij zon laag zelfbeeld van jezelf
pfff nergens voor nodig hoorquote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik denk een combinatie van beiden
Ik ben een keer naar To Elysium geweest. Maar Sauna Swoll is makkelijker en ze hebben opgietingen 's avondsquote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb nog niet veel verschillende saunas gezien, thermae 2000 is me al ver zat.
Nee echt nietquote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat zeg jij, maar denken andere mensen dat ook dan?![]()
Ja, kloptquote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
En dan zeg je wat over mijn zelfbeeld
Tsja, dat weet ik niet... als je drie kwart van Fok! mag geloven ben je al dik vanaf maatje 40, dus ik geloof dat ik niet echt een aantrekkelijk lijf hebquote:
quote:
hmmz ik heb wel es graatmagere meiden gehad en zon succes vond ik dat nietquote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Tsja, dat weet ik niet... als je drie kwart van Fok! mag geloven ben je al dik vanaf maatje 40, dus ik geloof dat ik niet echt een aantrekkelijk lijf hebMaar m'n hoofd is wel okee
![]()
Fok als ijkpunt gebruiken. Puberale pukkelaars die melden dat ze Heidi Klum nog uit hun bed zouden schoppenquote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Tsja, dat weet ik niet... als je drie kwart van Fok! mag geloven ben je al dik vanaf maatje 40, dus ik geloof dat ik niet echt een aantrekkelijk lijf hebMaar m'n hoofd is wel okee
![]()
dat dus inderdaadquote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Fok als ijkpunt gebruiken. Puberale pukkelaars die melden dat ze Heidi Klum nog uit hun bed zouden schoppen
Ja, nou ja, het is niet alleen hier zo hequote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Fok als ijkpunt gebruiken. Puberale pukkelaars die melden dat ze Heidi Klum nog uit hun bed zouden schoppen
Nee, de media zit er ook vol mee. Stelletje achterlijken. En maar afvragen waarom er steeds meer anorexia patientjes erbij komenquote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, nou ja, het is niet alleen hier zo he![]()
Oh en iets met een slechte dag
Maar het ligt ook bij die meiden zelf... Ze leggen zelf de druk zo hoog... Bovendien is zo'n eetstoornis vaak een verbloeming van het werkelijke probleem: niet kunnen omgaan met onzekerheden. En ach, het voelt gewoon ook zo vanuit mezelf, ik hoef niet graat mager te zijn maar terug naar mijn gewicht voor m'n depressie zou fijn zijnquote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, de media zit er ook vol mee. Stelletje achterlijken. En maar afvragen waarom er steeds meer anorexia patientjes erbij komen
jij zit toch ook aan meds of niet?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maar het ligt ook bij die meiden zelf... Ze leggen zelf de druk zo hoog... Bovendien is zo'n eetstoornis vaak een verbloeming van het werkelijke probleem: niet kunnen omgaan met onzekerheden. En ach, het voelt gewoon ook zo vanuit mezelf, ik hoef niet graat mager te zijn maar terug naar mijn gewicht voor m'n depressie zou fijn zijn
Ja, maar ik heb gewichtsneutrale meds gehad van mijn psych omdat ik juist al aankom als ik me kut voelquote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:52 schreef Giertje het volgende:
[..]
jij zit toch ook aan meds of niet?
bij mij is mijn gewichtstoename daardoor gekomen
vanwege de medicijnen
serieusquote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb gewichtsneutrale meds gehad van mijn psych omdat ik juist al aankom als ik me kut voelAan mijn weegschaal kun je zien hoe het met me gaat
Ja, dat jaquote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:54 schreef Giertje het volgende:
[..]
serieus
ik ben wat 15 kilo afgevallen toen et kut met me ging
ben jij dan soms een emotionele eter of wat dan ook?
pff weegschalen ik sta er vrijwel nooit op
het boeit me niet hoeveel ik weeg
Nope, ik geef je wel een kusjequote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:55 schreef Pheno het volgende:
Ik ben een maatje meer omdat ik van lekker eten houd. Sue me.
Succes! ?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:55 schreef Pheno het volgende:
En nu ga ik mijn vrouw maar even ophalen.
als je et kwijt wiltquote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, dat jaMaar dat is ook iets wat ik hier niet uitvoerig wil bespreken
je bedoeld dus rondfietsende mensen die door veenendaal heenscheuren?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 17:07 schreef Dr_Flash het volgende:
ik ben ook weer terug van de Ronde van Veenendaal
Ik bedoel mijn revalidatierondje door het dorp hier van bijna een kilometerquote:Op dinsdag 16 februari 2010 17:08 schreef Giertje het volgende:
[..]
je bedoeld dus rondfietsende mensen die door veenendaal heenscheuren?
aah okee en dat ging dus goed neem ik aanquote:Op dinsdag 16 februari 2010 17:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik bedoel mijn revalidatierondje door het dorp hier van bijna een kilometer![]()
Wat jij bedoelT heet Food Valley Classic tegenwoordig
Ging het een beetje?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 17:07 schreef Dr_Flash het volgende:
ik ben ook weer terug van de Ronde van Veenendaal
Oeh, waar ga je heen?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 17:14 schreef Dr_Flash het volgende:
ja, ging lekker
Zaterdag het spoor op![]()
Fha!quote:
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
Nope, ik geef je wel een kusje![]()
[..]
Succes! ?
Ja hoor, ging best lekkerquote:
Naar Ede-Wageningenquote:
En jij gaat niet mee dusquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Aaahwquote:Op dinsdag 16 februari 2010 17:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Fha!
Ik heb je gemistHoe is het?
hhihihihiquote:Op dinsdag 16 februari 2010 17:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het viel mee, de straten zijn hier nu schoon. IJsvrij en zo.
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 17:20 schreef Dr_Flash het volgende:
En jij gaat niet mee dusIk berust me in mijn strafSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haaay beeb![]()
![]()
Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet er ook idd niet zo over zaniken. Sorry :P
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 17:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja hoor, ging best lekker![]()
[..]
Naar Ede-WageningenEn dan weer terug
![]()
[..]
En jij gaat niet mee dusMooi!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En een hele wereldreis dus![]()
Come on now, you knew you were lost
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 17:21 schreef Fha het volgende:
[..]
Aaahw![]()
![]()
Ik ben nu even heel sagerijnig omdat alle treinen weer vertraging hadden en ik dus dubbele reistijd hadEn ik ben aan het hopen dat ik niet hoef te werken vannacht.
Maar verder gaat het goed(bedoel.. ik ga zo avond eten maken
) Hoe is het daar?
Uh uhquote:Op dinsdag 16 februari 2010 17:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Mooi!
En een hele wereldreis dus![]()
Nee joh, dat is moeitequote:Op dinsdag 16 februari 2010 17:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oeh, da's wel stom jaWel even vertraging claimen he?
Hihihihi, avondeten![]()
Hier alles okeeVanavond Nienke (Suikertaartje) weer op bezoek
Snel? Het topic bestaat al een werkdag!quote:Op dinsdag 16 februari 2010 17:24 schreef Giertje het volgende:
damn spammen gaat snel hier
ik ga ook effe eten als ik terug ben zal er wel weer een nieuw topic zijn
Ja, iemand heeft een stop geslagen in GF zn endeldarm denk ikquote:Op dinsdag 16 februari 2010 17:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Snel? Het topic bestaat al een werkdag!
Hulde voor die persoon.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 17:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, iemand heeft een stop geslagen in GF zn endeldarm denk ik
Wauw, wat ben jij dapperquote:Op dinsdag 16 februari 2010 17:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Uh uhToch zeker 14 km in totaal, vanaf Veenendaal
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 17:23 schreef Fha het volgende:
[..]
Nee joh, dat is moeiteDaar ben ik echt te lui voor.
Oeh gezellig![]()
![]()
Nog spannende plannen dan of gewoon lekker niksen?
Ach nee, waarom? Ik heb een Ovkaart. Die 5 euro die ik nu misschien eventueel na veel gedoe terug kan krijgen.. pff dat vind ik echt te veel moeitequote:Op dinsdag 16 februari 2010 17:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Zonde
We hebben yoga vanavond en daarna waarschijnlijk niksen
Hihihi, da's wel zoquote:Op dinsdag 16 februari 2010 17:39 schreef Fha het volgende:
[..]
Ach nee, waarom? Ik heb een Ovkaart. Die 5 euro die ik nu misschien eventueel na veel gedoe terug kan krijgen.. pff dat vind ik echt te veel moeite
Oeh veel plezier alvast met yoga![]()
Ik word zo hard gekroeld door Bolle dat ik bijna vergeet aan het eten te beginnen
Wat een lieverdquote:Op dinsdag 16 februari 2010 17:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hihihi, da's wel zomaar ik heb er geloof ik een euro of 100 aan over gehouden door het wel te claimen
BolleEven een plaatje van mijn Sofie dan maar
Hier was ze heel jong
[ afbeelding ]
En zo is ze nu:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |