Jij hebt natuurlijk niet voor niets DR in je usernamequote:
quote:
woow daar wil ik ook wel heenquote:
Ik ook weerquote:
Een vluchtje Tokio boeken, al zal Kyoto dichterbij zijn, zou je naar Beppu willen gaanquote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]IK WIL!!!! Waar kan ik dat doen?
nou en of, en ik denk dat mijn vriendin ook wel enthousiast isquote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:30 schreef Giertje het volgende:
zooo daar knap je van op zeg een heerlijk warme douche
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
Een vluchtje Tokio boeken, al zal Kyoto dichterbij zijn, zou je naar Beppu willen gaan
Ik denk dat ze je erg dankbaar zal zijnquote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:34 schreef Symphonic het volgende:
[..]
nou en of, en ik denk dat mijn vriendin ook wel enthousiast is
Ben vanmorgen vol met paarden bezig geweest en dat had ik nog wel een beetje ernstig om me heen hangen
daar helemaalquote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
Een vluchtje Tokio boeken, al zal Kyoto dichterbij zijn, zou je naar Beppu willen gaan
oewww ik ken die geurquote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:34 schreef Symphonic het volgende:
[..]
nou en of, en ik denk dat mijn vriendin ook wel enthousiast is
Ben vanmorgen vol met paarden bezig geweest en dat had ik nog wel een beetje ernstig om me heen hangen
welkequote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Da's dan weer jammer
Ik ga hier in Zwolle wel naar de sauna binnenkort
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:36 schreef Giertje het volgende:
[..]
welkedan kom ik ook wel effe langs
ben eigenlijk nog nooit in de sauna geweest
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
Dat zeg jij, maar denken andere mensen dat ook dan?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:37 schreef Symphonic het volgende:
Ik zeg altijd: ik ruik naar paarden, ik stinkn niet naar paarden.
Die geur zouden ze in een spuitbus moeten verkopen
Ik vind de thermen in Limburg wel lekker. Of gewoon op de sportclub, maar dat is meer om even dat laatste zweet nog weg te krijgenquote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Da's dan weer jammer
Ik ga hier in Zwolle wel naar de sauna binnenkort
[..]
Ik vind To Elysium erg fijn! Die hebben zo'n prachtig buiten gebeurenquote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik vind de thermen in Limburg wel lekker. Of gewoon op de sportclub, maar dat is meer om even dat laatste zweet nog weg te krijgen
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Nee, want dat ga je iedereen hier vertellen hoe vreselijk ik eruit zie naakt
Dat bewaar ik wel voor GF z'n club
als ik dat zo es bekijk denk ik niet dat dat zo vreselijk isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
of heb jij zon laag zelfbeeld van jezelfLife is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
I dont give a fuck about any fucker its me who comes first
Ik heb nog niet veel verschillende saunas gezien, thermae 2000 is me al ver zat.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik vind To Elysium erg fijn! Die hebben zo'n prachtig buiten gebeuren
En dan zeg je wat over mijn zelfbeeldquote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Nee, want dat ga je iedereen hier vertellen hoe vreselijk ik eruit zie naakt
Dat bewaar ik wel voor GF z'n club
Ik denk een combinatie van beidenquote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:40 schreef Giertje het volgende:
[..]
als ik dat zo es bekijk denk ik niet dat dat zo vreselijk is
of heb jij zon laag zelfbeeld van jezelf
pfff nergens voor nodig hoorquote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik denk een combinatie van beiden
Ik ben een keer naar To Elysium geweest. Maar Sauna Swoll is makkelijker en ze hebben opgietingen 's avondsquote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb nog niet veel verschillende saunas gezien, thermae 2000 is me al ver zat.
Nee echt nietquote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat zeg jij, maar denken andere mensen dat ook dan?![]()
Ja, kloptquote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
En dan zeg je wat over mijn zelfbeeld
Tsja, dat weet ik niet... als je drie kwart van Fok! mag geloven ben je al dik vanaf maatje 40, dus ik geloof dat ik niet echt een aantrekkelijk lijf hebquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |