SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Google itquote:
Was der mis met carnaval?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 09:51 schreef Dupje het volgende:
Goeiemorgen
Yeah, carnaval is bijna over!
Carnaval vind ik gewoon niet leuk. Slecht excuus om te mogen zuipen, bluh.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 10:14 schreef royjn het volgende:
[..]
Was der mis met carnaval?
btw je twitter en flickr adres staan niet goed ingevuld.
* boks , jeweetsquote:Op dinsdag 16 februari 2010 10:43 schreef AMDB het volgende:
[..]
Ja, echte mannen hebben geen excuus nodig
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 11:12 schreef De_Kardinaal het volgende:
Vanmorgen gebeld, omdat ik wat verhoging heb, nu heb ik vanmiddag een extra controlr bij orthopedie.
Lang niet gesproken!quote:
Ik had heel braaf naar college gewild om 9 uur, maar dat is er weer eens niet van gekomenquote:Op dinsdag 16 februari 2010 07:59 schreef Cocktailprikker het volgende:
Hmm verleiding is wel groot om gewoon te blijven liggen... Bed is zo lekker warm
Ik zag daar een promo van en moest spontaan overgeven in mijn mond. Maargoed, vast wel mooi enzo voor de betrokkenen.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 12:06 schreef Dupje het volgende:
Iemand Sing It gekeken toevallig afgelopen zondag?
Een deelnemer van mij van het Nationaal Jeugddebat (13 jaar) deed mee en zong een lied voor haar overleden broer (6 jaar geleden) en overleden zus (2 maanden geleden). Heftig!
Normaal heb ik het ook niet zo op dit soort programma's, maar het kan natuurlijk ook zijn dat ik het nu anders zie omdat ik haar ken.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 12:08 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik zag daar een promo van en moest spontaan overgeven in mijn mond. Maargoed, vast wel mooi enzo voor de betrokkenen.
Ik doe ook hard aan zelfstudie vandaag, ik lijd met je meequote:Op dinsdag 16 februari 2010 12:30 schreef Swine het volgende:
Bah, kort geslapenen ook nog alleen maar een studiedag in het vooruitzicht...
Hehequote:Op dinsdag 16 februari 2010 12:40 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Ik doe ook hard aan zelfstudie vandaag, ik lijd met je mee
Leuk, zo'n boek ook, dan ben je aan het lezen, en dan aan het eind van een paragraaf staan de kernpunten, om te kijken of je het allemaal begrepen hebt, en de kernpunten worden gewoon totaal niet vermeld in de tekst
Wat een vergelijking ookquote:Op dinsdag 16 februari 2010 13:00 schreef Swine het volgende:
[..]
HeheWelk boek is dat dan?Misschien heb ik die ook
De treinladingen vol carnavallers razen hier voorbij. Weet nog dat ik vorig jaar op CS een trein moest wachten voor ik meekon omdat het zo druk is.
Hitler zou de tranen in de ogen springen als hij ziet hoe 'dit volk' staat te dringen om de trein in te komen
Bel je me als die maand voorbij is?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 13:03 schreef Swine het volgende:
Normaal houd ik wel van een biertje op zijn tijd, maar zeer met mate.
Nu ik een maand geen alcohol mag heb ik zo'n ontzettende drang om meerdere avond gigantisch door te zakken, echt niet normaal!
Stom psychologisch kut-effect dat je naar zaken gaat verlangen waarvan je weet dat ze onbereikbaar zijn (geworden)
Die heb ik ook allebei. Is vd Meer een kernboek bij jullie? Vind dat echt een geweldig boek! Nederlands en toch de meeste onderwerpen goed beschreven. Bevat vaak ook alleen de belangrijke dingen. Waar vdM bij een ziekte de vijf meest voorkomende kenmerken beschrijft doet een Engelstalig boek (bijv Kumer&Clark) er vaak zoveel van die extreem zeldzame zaken bij. Op zich wel goed natuurlijk dat dat op te zoeken is, maar voor het studeren werkt vdM beter.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 13:01 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Wat een vergelijking ook![]()
Het is Interne Geneeskunde van vd Meer, maar Kindergeneeskunde van vd Brande heeft er ook een handje van om dat soort dingen te doen
Hahaquote:Op dinsdag 16 februari 2010 13:04 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Bel je me als die maand voorbij is?![]()
Ik vond gister trouwens mooie foto's van jou! Toen Grolsch nog in bruine flesjes zat en Marjolein nog geen verkering had met Ton, eeuwen geleden
Ik vind het ook een superfijn boek, maar die kernpunten begrijp ik echt geen klap vanquote:Op dinsdag 16 februari 2010 13:07 schreef Swine het volgende:
[..]
Die heb ik ook allebei. Is vd Meer een kernboek bij jullie? Vind dat echt een geweldig boek! Nederlands en toch de meeste onderwerpen goed beschreven. Bevat vaak ook alleen de belangrijke dingen. Waar vdM bij een ziekte de vijf meest voorkomende kenmerken beschrijft doet een Engelstalig boek (bijv Kumer&Clark) er vaak zoveel van die extreem zeldzame zaken bij. Op zich wel goed natuurlijk dat dat op te zoeken is, maar voor het studeren werkt vdM beter.
Heeft swarma zoveel chickies dan?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 13:10 schreef Swine het volgende:
[..]
HahaWe moeten in A'dam nog maar eens mooi avondje doorzakken. Ook met Jeroen erbij en Swarma als hij het niet te druk heeft met zijn chickies.
Dat was bij dat kampvuur bij jullie in Almelo toch?Dat was echt lache
Good old timesquote:Op dinsdag 16 februari 2010 13:16 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Heeft swarma zoveel chickies dan?
De foto's zijn echt prachtig, vooral die van 's ochtends, allemaal van die superbrakke hoofdjes
Toevallig ergens ontevreden mee?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 13:28 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Toen ik nog mager was en jij nog zo'n jongenskoppie had, nostalgie![]()
Ik zou graag willen dat ik nog zo dun was als toenquote:
Ik weet nu niet of ik dat als belediging of als compliment moet opvattenquote:Op dinsdag 16 februari 2010 13:37 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Ik zou graag willen dat ik nog zo dun was als toen
Maar jouw hoofd is erop vooruit gegaan hoor
Als een compliment natuurlijk, toen was je al knap, en nu nog knapperquote:Op dinsdag 16 februari 2010 13:39 schreef Swine het volgende:
[..]
Ik weet nu niet of ik dat als belediging of als compliment moet opvatten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |