Leuk! Ik heb ooit precies dezelfde mani gedaan met roze en die platequote:Op maandag 15 februari 2010 22:04 schreef Linnie20v het volgende:
Ik heb nog geen reactie terug van Van....
Heb Re-freshmint maar besteld voor erbij...
Benieuwd of er nog meer verrassingen gaan komen....Ben er nu even klaar mee...
Misa![]()
[ afbeelding ]
Ahhh wat liefquote:Op maandag 15 februari 2010 22:27 schreef MissJ het volgende:
Zo lief![]()
Had mijnnet aan de foon, hij is een paar dagen in Praag.
Zegt ie dat ie 3 lakjes voor me gekocht heeft, gewoon helemaal zelf iets uitgezocht![]()
![]()
Ben zeer benieuwd!
jij bent de eerste die ik ken die haar nagellak matcht met haar cakequote:Op maandag 15 februari 2010 20:55 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
to go with...
[ afbeelding ]
ja, het ging eigenlijk om de cake, maar omdat dat te zeer offtopic zou gaan heb ik m'n nagels maar matchend gemaaktquote:Op dinsdag 16 februari 2010 09:25 schreef buzzwheedle het volgende:
[..]
jij bent de eerste die ik ken die haar nagellak matcht met haar cake
whooohooo
echt, hail!quote:Op dinsdag 16 februari 2010 05:00 schreef Ainnir het volgende:
Hoera! Mijn muurrek is eindelijk binnen! Meteen zwart gespoten en opgehangen![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb dus geen idee hoe alles te ordenen. Heb het voorlopig maar op merk gedaan, omdat het zo rommelig wordt als ik het op kleur doe met al die verschillende flesjes..
wat is datquote:Op dinsdag 16 februari 2010 09:28 schreef Daph_ het volgende:
Ik krijg OCC Blackboard!! Ik krijg OCC Blackboard!! Ik krijg OCC Blackboard!!![]()
![]()
![]()
*hypert*
doe een gokquote:
Die ja!! OMG dat is zooooo'n grote lemming al sinds september ofzo? En ze verzenden niet naar NL dus ik kon er alleen aan komen via eBay, maar ze wordt niet verkocht op eBayquote:Op dinsdag 16 februari 2010 09:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
doe een gok
[ afbeelding ]
een lakkie!
Mooi kleurtje Daph, hoe kom je er aan? Die krengen zijn toch ranzig duur?
rawr!quote:Op dinsdag 16 februari 2010 09:38 schreef buzzwheedle het volgende:
dit is de buit van een dagje huishoudbeurs.
veel golden rose, helaas lijken ze erg op elkaar bleek tijdens het swatchen,maar ze blijven leuk![]()
3 stempellakken en 1 nieuwe plate
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ [url=
[img]http://farm5.static.flickr.com/4064/4361380833_3b88466166.jpg]afbeelding[/url] ]
en voor crientje, weet niet meer waar ik hem heb 'geleend'
[ afbeelding ]
en daph, mooie kleur groen, had eerder verwacht dat het zwart mat zou zijn met die naam
Is dat je trouwboeket rechts aan de muur?quote:
Leuke buit!quote:Op dinsdag 16 februari 2010 09:38 schreef buzzwheedle het volgende:
veel golden rose, helaas lijken ze erg op elkaar bleek tijdens het swatchen,maar ze blijven leuk![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ [url=
[img]http://farm5.static.flickr.com/4064/4361380833_3b88466166.jpg]afbeelding[/url] ]
[ afbeelding ]
en daph, mooie kleur groen, had eerder verwacht dat het zwart mat zou zijn met die naam
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 05:00 schreef Ainnir het volgende:
Hoera! Mijn muurrek is eindelijk binnen! Meteen zwart gespoten en opgehangen![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb dus geen idee hoe alles te ordenen. Heb het voorlopig maar op merk gedaan, omdat het zo rommelig wordt als ik het op kleur doe met al die verschillende flesjes..
Mooie vangst!quote:Op dinsdag 16 februari 2010 09:38 schreef buzzwheedle het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ [url=
[ afbeelding ]
Ja, goed gespotquote:Op dinsdag 16 februari 2010 09:40 schreef Skaai het volgende:
[..]
Is dat je trouwboeket rechts aan de muur?
Ooooh mooiquote:Op dinsdag 16 februari 2010 05:00 schreef Ainnir het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no love sincerer than the love of food.
die prijzen!quote:Op dinsdag 16 februari 2010 09:52 schreef Ainnir het volgende:
Zat net ff op de website van OCC te gluren, ziet er interessant uit![]()
Voor de geinteresseerden, ze hebben een distributeur in Berlijn met een webshop: (verkoopt overigens ook Butter London)
http://www.maskeberlin.de/shop/index.php?cat=c47_Nagellack.html
Ik weet alleen niet zeker of ze ook naar NL verzenden, zo goed is mijn duits ook weer niet![]()
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 09:54 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ooooh mooi![]()
Lief MissJ! (Toch?) Hij heeft vast P2 gescoord.
![]()
Mooie buit op de huishoudbeurs!
Wat betreft de bestellingen bij TD, het heeft daar gesneeuwd hè. Veeeeeeeeel en vaak. Dus er zijn heel veel bedrijven een tijdje dicht geweest. Ze zullen wel flink achterlopen met de bestellingen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gaaaf! Heb je hem al? Zo niet, wanneer krijg je je fiets?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Our Service is limited for Germany because of some products we could only sell in Germany. Foreign Customers from the EU, please call usquote:Op dinsdag 16 februari 2010 09:52 schreef Ainnir het volgende:
Voor de geinteresseerden, ze hebben een distributeur in Berlijn met een webshop: (verkoopt overigens ook Butter London)
Ik weet alleen niet zeker of ze ook naar NL verzenden, zo goed is mijn duits ook weer niet![]()
[..]
Ja, goed gespot
Dat hadden ze vorig jaar nog niet?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 09:52 schreef Ainnir het volgende:
[..]
Ja, goed gespot
quote:Our Service is limited for Germany because of some products we could only sell in Germany. Foreign Customers from the EU, please call us: +49 30 2362 9746 or email: info@maskeberlin.de . Innerhalb Deutschlands versenden wir mit UPS-Standard, bis 4 Kg für 6,50 ¤ und UPS-Express, bis 2 Kg für 32,40 ¤. Bei Fragen kontaktieren Sie uns bitte im Ladengeschäft unter o. g. Telefonnummer oder per Email.
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 09:58 schreef Stormqueen het volgende:
Hip fietsje MiMu! Wordt ie ook groen?
Ik zat me trouwens laatst te bedenken dat die nieuwe Essence collectie me wat bekend voorkwam, maar ik ben er uit!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het is een kloon van de Chanel Robertson Boulevard collectie
Dat moet ik nog horen. Er komt volgende week iemand van de gemeente langs voor het nodige meetwerk hier in huis en ik neem aan dat zij dan ook kan vertellen hoe het met die fiets gaat. Hij wordt gedeeltelijk op maat gemaakt en er wordt door de fabrikant bekeken welke aanpassingen er qua fiets nodig zijn dus het zal allemaal nog wel even duren voor ik hem echt hier heb.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 09:56 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Gaaaf! Heb je hem al? Zo niet, wanneer krijg je je fiets?
Hahahahaquote:Op dinsdag 16 februari 2010 09:58 schreef Stormqueen het volgende:
Ik zat me trouwens laatst te bedenken dat die nieuwe Essence collectie me wat bekend voorkwam, maar ik ben er uit!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hahahaquote:Op dinsdag 16 februari 2010 09:58 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Spannend! Je komt vast wel wat foto's posten als je 'm hebt toch? Ben wel benieuwd!quote:Op dinsdag 16 februari 2010 10:00 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Dat moet ik nog horen. Er komt volgende week iemand van de gemeente langs voor het nodige meetwerk hier in huis en ik neem aan dat zij dan ook kan vertellen hoe het met die fiets gaat. Hij wordt gedeeltelijk op maat gemaakt en er wordt door de fabrikant bekeken welke aanpassingen er qua fiets nodig zijn dus het zal allemaal nog wel even duren voor ik hem echt hier heb.
Whoaaaaquote:Op dinsdag 16 februari 2010 05:00 schreef Ainnir het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ohquote:Op dinsdag 16 februari 2010 09:56 schreef PeRi het volgende:
[..]
Our Service is limited for Germany because of some products we could only sell in Germany. Foreign Customers from the EU, please call us.
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 09:54 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ooooh mooi![]()
Lief MissJ! (Toch?) Hij heeft vast P2 gescoord.
![]()
Mooie buit op de huishoudbeurs!
Wat betreft de bestellingen bij TD, het heeft daar gesneeuwd hè. Veeeeeeeeel en vaak. Dus er zijn heel veel bedrijven een tijdje dicht geweest. Ze zullen wel flink achterlopen met de bestellingen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gave fiets Mimu.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.LOL.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 09:58 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lol nee het is de groene lak die SQ posttequote:Op dinsdag 16 februari 2010 10:02 schreef Crientj het volgende:
[..]
Whoaaaa![]()
![]()
![]()
Ik wil oooook. ;{
@buzzwheedle Nice! Ty.Mooie lakjes!
@Daph_ Dus dan heb je straks lak waarmee je nog iets kan krijten? Ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |