abonnement Unibet Coolblue
pi_78022481
Cemeteryslut sloot het vorige topic ( [Centraal] Mirena: voor, tijdens en na het plaatsen #11 ) met:
quote:
Op maandag 15 februari 2010 12:06 schreef cemeteryslut het volgende:
ik meld me ook maar weer eens in het topic

na mijn cyste (en alle nasleep daarvan) in augustus eigenlijk geen gekkigheid meer! een paar keer, gisteren nog overigens, steken/krampen in mijn linkeronderbuik, waar die cyste heeft gezeten, misschien dus nog wat vocht in de buikholte. maarja, letterlijk niets aan te doen.

verder ben ik al twee maanden niet ongesteld, wat heerlijk is! maar ook een beetje gek, als je gewend bent erop te letten dat je na 3/4 weken ongesteld moet worden is het toch ergens een beetje vreemd dat je dat niet wordt

ik heb hem in april een jaar.

verder geen last van haaruitval of verlaagd libido, wel van puitjes op borst/bovenrug, heel jammer (zeker voor my line of business ) maargoed, ik ben nu druk in de weer met allerlei scrubjes en cremetjes die het wel min of meer onder controle houden.
Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende:
Aan Ado vraagt iedereen toestemmming
pi_78022898
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 12:53 schreef DevilsWhore het volgende:
Het valt me allemaal mee, ik heb vandaag minder last van menstruatiekrampen dan normaal. Ik had me voorbereid op het ergste, dat ik als zielig hoopje mens op de bank zou liggen van de pijn, maar er is eigenlijk niks aan het handje!
Nu heb ik dus gewoon constant pijn en ik krijg opeens last van PMS Inclusief huilbuien om niks.
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
  maandag 15 februari 2010 @ 17:12:27 #3
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_78023355
Men wat een horrorverhalen zijn er hier soms geplaatst. Ik heb hem nu ongeveer een half jaar en het plaatsen deed opzich wel beetje pijn, en de dagen erna voelde ik het wel prikken. Nog een maand een beetje gebloed, maar daarna was het ook totaal over en sindsdien nergens meer last van gehad
Kan ook niet zeggen dat ik qua hormonen/gedrag/uiterlijke zaakjes veranderd ben
pi_78028016
ik lees dat veel meiden last hebben van puistjes door de mirena, en ik zelf dus ook
maar ik las ergens dat dat na 3-6 maanden over zou moeten zijn.. is dat inderdaad zo bij jullie?
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
  maandag 15 februari 2010 @ 19:51:34 #5
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_78028521
quote:
Op maandag 15 februari 2010 19:40 schreef Njosnavelin het volgende:
ik lees dat veel meiden last hebben van puistjes door de mirena, en ik zelf dus ook
maar ik las ergens dat dat na 3-6 maanden over zou moeten zijn.. is dat inderdaad zo bij jullie?
Ik heb geen extra puistjes gekregen
pi_78041666
heb in 2002 mirena spiraal gekregen ,inzetten geen pijn ,alleen zelfde dag een beetje
nooit meer ongesteld geweest, na twee jaar kwam ik erachter dat ik zwanger was!!!!!!!

meteen spiraal eruit laten halen en andere anticonceptie gezocht

Nu veel jaren later en en al drie jaar geen anticonceptie meer nodig,willen ze alsnog spiraal plaatsen voor vleesboom en pso syndroom.
Had ook een ander gezwel ,schijnbaar gewoon een cyste zitten maar die pakken ze anders aan.
Binnenkort nieuwe onderzoeken ,zal me benienuwen
It takes years to built trust,
And a few seconds to destroy it...
pi_78052052
tvp
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 16 februari 2010 @ 12:25:16 #8
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_78052222
* Rewimo weer meeleest
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_78060568
Ik heb ook een vraag, tijdens het zetten van mijn Mirena ben ik out gegaan. Mijn lichaam trok het niet. Verder geen last er van gehad. Ik heb Endometriose en de arts zei dat ik daardoor flink pijn had bij het zetten. Nu volgend jaar moet het spiraal eruit. Doet dat eruit halen net zo een zeer als het erin zetten?
Ik ga volgend jaar trouwen en net om die tijd moet het ding eruit. Ik kan het er vast wel eerder uit laten halen toch?
Haters gonna hate.
pi_78093362
* Vicky ook weer meeleest
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_78096022
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 16:03 schreef CyclingGirl het volgende:
Ik heb ook een vraag, tijdens het zetten van mijn Mirena ben ik out gegaan. Mijn lichaam trok het niet. Verder geen last er van gehad. Ik heb Endometriose en de arts zei dat ik daardoor flink pijn had bij het zetten. Nu volgend jaar moet het spiraal eruit. Doet dat eruit halen net zo een zeer als het erin zetten?
Ik ga volgend jaar trouwen en net om die tijd moet het ding eruit. Ik kan het er vast wel eerder uit laten halen toch?
Het eruit halen doet echt veel minder pijn.
Ik heb zelf ook endometriose.
En natuurlijk kun je hem eerder eruit laten halen.'Gewoon dit even vermelden.
It takes years to built trust,
And a few seconds to destroy it...
pi_78096281
HIer geen mirena maar een koperspiraal. Het zetten vond ik echt verschrikkelijk, maar ik heb dan ook nog geen kinderen gekregen, dus dat kan daardoor komen. Ik heb de eerste 3 keer veel pijn gehad bij de menstruatie, maar de laatste (4de) keer bijna geen last. Alleen wel ongeveer 5 dagen bloedverlies. Tijdens de controle (na 6/7 weken na het plaatsen) bleek inderdaad dat ik een cyste heb met een doorsnee van 5/6 cm. Volgende week moet ik terug om te kijken of hij weg is of gegroeid is. Dus ik ben benieuwd! Ik trouwens geen last van de cyste.
Ondanks dat het zetten voor mij echt pijnlijk was heb ik er echt geen spijt van. Ik hoop dat, net als bij sommige vrouwen, de menstruatie helemaal uitblijft. Dat lijkt mij heerlijk zeg! Aan de andere kant, ga ik mij dan altijd weer afvragen of ik dan toch niet stiekem zwanger ben
pi_78116266
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 13:18 schreef Taiga het volgende:
HIer geen mirena maar een koperspiraal. Het zetten vond ik echt verschrikkelijk, maar ik heb dan ook nog geen kinderen gekregen, dus dat kan daardoor komen. Ik heb de eerste 3 keer veel pijn gehad bij de menstruatie, maar de laatste (4de) keer bijna geen last. Alleen wel ongeveer 5 dagen bloedverlies. Tijdens de controle (na 6/7 weken na het plaatsen) bleek inderdaad dat ik een cyste heb met een doorsnee van 5/6 cm. Volgende week moet ik terug om te kijken of hij weg is of gegroeid is. Dus ik ben benieuwd! Ik trouwens geen last van de cyste.
Ondanks dat het zetten voor mij echt pijnlijk was heb ik er echt geen spijt van. Ik hoop dat, net als bij sommige vrouwen, de menstruatie helemaal uitblijft. Dat lijkt mij heerlijk zeg! Aan de andere kant, ga ik mij dan altijd weer afvragen of ik dan toch niet stiekem zwanger ben
Er is toch een apart topic voor het koperspiraaltje?

7 dagen later, en ik ben niet meer ongesteld.
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
pi_78118478
Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende:
Aan Ado vraagt iedereen toestemmming
pi_78129016
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 21:51 schreef Adolecens het volgende:
[TVT] Koperspiraaltje
Thanks Ik had die niet gezien...
  zondag 21 februari 2010 @ 16:21:55 #16
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_78267334
Nou ja zeg!
Ik heb sinds 3 jaar een mirena en ben sinds die tijd niet meer ongesteld geweest, maar ik ben al sinds gisteravond niet erg lekker. Misselijk, hoofdpijn, last van mijn rug, hangerig... Ik dacht dat ik wat verkeerds gegeten had, maar toen ik net naar het toilet ging, bleek ik ongesteld geworden te zijn
Best vreemd na 3 jaar!
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
pi_78268208
Ik ben ook weer eens ongesteld. Ben benieuwd hoe lang het deze keer duurt.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  zondag 21 februari 2010 @ 17:14:39 #18
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_78269180
Das wel klote Vicky
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
pi_78269508
quote:
Op zondag 21 februari 2010 17:14 schreef Muck het volgende:
Das wel klote Vicky
Behoorlijk. Ik had op z'n minst gehoopt dat het minder zou worden. Heb al tegen mijn man gezegd: als het weer zo lang duurt laat ik m eruit halen!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  zondag 21 februari 2010 @ 17:50:44 #20
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_78270377
Kan ik me goed voorstellen ja!
Ik denk er hard over om morgen de huisarts even te bellen eigenlijk. Na drie jaar geen druppeltje bloed verloren te hebben, ben ik nu ineens ontzettend ongesteld Misschien is hij uitgewerkt of is er iets anders mis ofzo?
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
pi_78271444
quote:
Op zondag 21 februari 2010 17:50 schreef Muck het volgende:
Kan ik me goed voorstellen ja!
Ik denk er hard over om morgen de huisarts even te bellen eigenlijk. Na drie jaar geen druppeltje bloed verloren te hebben, ben ik nu ineens ontzettend ongesteld Misschien is hij uitgewerkt of is er iets anders mis ofzo?
als je het niet vertrouwd gewoon bellen.
Die van mij zit er nu bijna een half jaar in en ik word flauw van dat ongesteld zijn...tis elke keer meer dan een week. Met de pil was ik maar een dag of 4 ongesteld.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  zondag 21 februari 2010 @ 20:16:01 #22
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_78275010
quote:
Op zondag 21 februari 2010 18:27 schreef Vicky het volgende:

[..]

als je het niet vertrouwd gewoon bellen.
Die van mij zit er nu bijna een half jaar in en ik word flauw van dat ongesteld zijn...tis elke keer meer dan een week. Met de pil was ik maar een dag of 4 ongesteld.
Zal dat niet minder worden in de loop der tijd?
Ik was de eerste maand voortdurend ongesteld, maar dat hield na de tweede maand gelukkig op.
pi_78279132
ik heb gelukkig het geluk de eerste 5 jaar van mijn eerste spiraaltje en de afgelopen 1,5 jaar nergens last van te hebben gehad (afgezien van de helse pijn bij het laten zetten en vervangen)

Het kan wel eens zo zijn dat je spiraaltje niet meer fatsoenlijk werkt. Dan kan je weer gaan vloeien.
Huisarts benaderen om te vragen welke actie vereist is.

(het is echter niet bij iedereen hetzelfde.. want sommige vrouwen blijven gewoon ongesteld worden ondanks de mirena)
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
  zondag 21 februari 2010 @ 22:22:19 #24
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_78281916
En juist omdat het niet bij iedereen hetzelfde is, bel ik morgen mijn huisarts gewoon even op. Al is het maar om me gerust te stellen
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
  maandag 22 februari 2010 @ 14:15:15 #25
171422 LadyBlack
paint it black
pi_78303128
Precies, daar moet je je huisarts ook voor kunnen bellen toch?

Ik heb gisteren besloten dat mijn spiraaltje er in juni uitgaat (tht 12 september, maar ik wil hem er eerder uithebben dan de uiterste datum!) Ik krijg nog steeds elke keer weer een kwaaltje uit de begintijd terug; nu krijg ik gemene krampjes als ik mn blaas te vol laat. Dat heb ik het eerste jaar ook gehad en was daarna weg.

Bloedverlies is al wel weer een tijd geleden, maar daar zal ook wel weer wat meer regelmaat in gaan komen gok ik zo.
pi_78309378
Hier ook even een positief verhaal over de Mirena als tegenhanger van sommige horror-verhalen

Ik heb die van mij sinds december 2008 en ben er echt ontzettend blij mee! Het zetten was wel echt pijnlijk, maar achteraf bezien meer dan waard. De dag erna voelde ik me al stukken beter en het bloeden/afscheiding was ook na een weekje weg.

Sinds ik mijn Mirena heb ben ik niet meer ongesteld geworden (heeerlijk!) en ben ik permanent zo'n 5 kilo kwijtgeraakt, al zal dat niet 100% aan de Mirena te wijten zijn want ik heb ook mijn levensstijl aangepast, ik ben er echter van overtuigd dat het wel heeft geholpen! Ik voel me stukken beter bij de gedachte dat ik niet meer zoveel hormonen binnenkrijg dan als bij de pil.

Dan ook nog even een vraagje, ik moet binnenkort voor controle voor baarmoederhalskanker, maar kan dat wel als je een Mirena hebt? En zoja, doet het dan ook meer pijn? *denkt terug aan plaatsing*
That's what happens when you play catch without arms
pi_78318510
Alison ik denk dat dat niks uitmaakt, of je een spiraaltje hebt of niet
ze gaan alleen met een dingetje langs je baarmoederhals, je voelt daar normaal niks van (alleen eendenbek is natuurlijk vervelend, althans dat vind ik)
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_78427551
Ook hier alleen maar lof voor de Mirena! Ik heb hem nu een jaar. Het eerste halfjaar was ik heel onregelmatig ongesteld maar het was nooit erg. Ik had er geen last van terwijl ik vroeger echt heel veel buikkrampen had. Verder had ik de eerste 9 maanden ook meer last van puistjes maar dat is nu ook vrijwel voorbij en ik ben helemaal niet meer ongesteld. Het was het voor mij echt dubbel en dwars waard! Alleen het zetten was even vervelend maar liever een paar seconden heel veel pijn dan elke maand een dag of 4.
pi_78451276
nog iemand hier die zwanger is geraakt ondanks spiraaltje?
It takes years to built trust,
And a few seconds to destroy it...
pi_78477982
Ik heb een vraag, ik heb mijn mirena nu een jaar of 3 maar de laatste tijd kom ik om van de buikpijn. Ik ga een afspraak met de arts maken want volgens mij gaat het niet helemaal goed. Zijn er dames die dit ook gehad hebben en wat was toen het euvel bij jullie?
Haters gonna hate.
  vrijdag 26 februari 2010 @ 15:47:39 #31
171422 LadyBlack
paint it black
pi_78483476
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 13:19 schreef CyclingGirl het volgende:
Ik heb een vraag, ik heb mijn mirena nu een jaar of 3 maar de laatste tijd kom ik om van de buikpijn. Ik ga een afspraak met de arts maken want volgens mij gaat het niet helemaal goed. Zijn er dames die dit ook gehad hebben en wat was toen het euvel bij jullie?
Nee maar dat klinkt niet goed
Ben erg benieuwd wat je arts ervan zegt, laat je dat hier nog weten?

Sterkte in elk geval!
pi_78487148
sterkte.. klinkt niet goed in ieder geval!
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
pi_78549810
ik ben dus gewoon nog steeds ongesteld, al weer een week!! Ik heb ook steeds kleine stolseltjes erbij zitten..
Morgen ga ik de gyn bellen, ik ben er helemaal klaar mee.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 28 februari 2010 @ 13:32:48 #34
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_78550026
Dat is niks gedaan inderdaad, Vicky, wat vervelend zeg
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_78582620
Arts op vakantie maar goed paar daagjes wachten, de pijn is wel al wat gezakt.
Haters gonna hate.
pi_78582746
Ik heb vanmorgen gebeld. Volgens de verpleegkundige kan het met een mirena 6 maanden duren voordat ie 'gesetteld' is. Als ik bij de volgende cyclus weer zo lang ongesteld ben moet ik ff bellen.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  maandag 1 maart 2010 @ 11:24:12 #37
171422 LadyBlack
paint it black
pi_78583623
quote:
Op maandag 1 maart 2010 10:49 schreef CyclingGirl het volgende:
Arts op vakantie maar goed paar daagjes wachten, de pijn is wel al wat gezakt.
Kun je met acute buikpijn niet bij een vervangende arts terecht dan?? Als het echt veel minder is ok, maar als je nog steeds pijn hebt zou ik een vervanger vragen
quote:
Op maandag 1 maart 2010 10:54 schreef Vicky het volgende:
Ik heb vanmorgen gebeld. Volgens de verpleegkundige kan het met een mirena 6 maanden duren voordat ie 'gesetteld' is. Als ik bij de volgende cyclus weer zo lang ongesteld ben moet ik ff bellen.
Je zit dan precies op de 6 maanden? Tja, het kan, maar wel lullig dat je er dan zo lang nog hevig ongesteld van bent
pi_78584010
krijg waarschijnlijk weer een spiraal voor hevige bleodingen te voorkomen
maar ik weet het niet meer vsn de eerste keer, maar kun je door het mirena spriaaltje ook bijkomen in gewicht?
It takes years to built trust,
And a few seconds to destroy it...
pi_78589292
meestal hoor je dat vrouwen juist afvallen als ze van de pil naar de Mirena gaan..
Ik ben zelf ook flink afgevallen, maar dit heeft ook te maken met een maagslijmvlies ontsteking die ik rond die tijd had!
pi_78589723
quote:
Op maandag 1 maart 2010 13:58 schreef Duizendpootje het volgende:
meestal hoor je dat vrouwen juist afvallen als ze van de pil naar de Mirena gaan..
Ik ben zelf ook flink afgevallen, maar dit heeft ook te maken met een maagslijmvlies ontsteking die ik rond die tijd had!
Komt dat dan niet meer door de pil dan door de mirena?
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
  dinsdag 9 maart 2010 @ 11:42:09 #41
220157 Maria2.0
Bless this mess
pi_78924256
TVP. Ik "mag" over 3,5 week en ik schijnt nu al peuken.
L'Enfer, c'est les autres.
pi_78949734
ik heb de mirena nu bijna 4 maanden, ben er heel tevreden over, ik heb alleen wel af en toe nog steeds steken in mijn onderbuik
opeens hele erge steken, een paar seconden, en dan helemaal niks meer

ik dacht eerst dat het kwam door mijn ovulatie, maar ik heb het de hele maand door (niet dagelijks hoor, ik denk 1 keer per week ongeveer)
weet iemand of dat erg is? ik heb verder geen bloedverlies of andere klachten
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 10 maart 2010 @ 09:36:10 #43
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_78960194
Ik heb ook af en toe even een steekje. Maar dat is dan ook alles wat ik ervan merk. Zal er wel bijhoren dus.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_78960750
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 11:42 schreef Maria2.0 het volgende:
TVP. Ik "mag" over 3,5 week en ik schijnt nu al peuken.
Tis even vervelend, maar misschien kan je wat ibuprofen innemen voordat je erheen gaat. (Ongeveer een uur van te voren ofzo). Het is wel de moeite waard om even pijn te hebben en daarna 5 jaar lang er niet meer aan anticonceptie te hoeven denken! Sterkte.
pi_78973070
Vandaag heb ik de Mirena precies een maand, en ik heb nergens last van eigenlijk. Geen steken of buikpijn ofzo. Wel word ik puisterig Ik ben alleen nog niet ongesteld, kan het zijn dat het gelijk ophoudt of niet? Ik had alleen een paar dagen nadat hij gezet was mijn menstruatie, die wat langer duurde, maar dan alleen met heel weinig bloedverlies. Voor de rest helemaal niks.
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
pi_78982478
DevilsWhore, ik ben ook niet meer ongesteld geworden na het plaatsen.. hoop dat het niet meer komt haha
en ik heb trouwens ook last van pukkeltjes, hopelijk wordt dat minder

fijn om te horen dat ik niet de enige ben met steken af en toe, dan zal dat inderdaad 'normaal' zijn misschien
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
  vrijdag 12 maart 2010 @ 10:07:09 #47
171422 LadyBlack
paint it black
pi_79049493
Wat je voelt is waarschijnlijk je baarmoeder die het spiraaltje eruit probeert te werken en dat voelt als steekjes ja... zou na een halfjaar weg moeten zijn.

Menstruatie was bij mij ook direct weg nu 4,5 jaar geleden dus, ik denk dat ik echt baal de eerste keer dat ik weer moet klooien met maandverband en tampons
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 12 maart 2010 @ 10:43:48 #48
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_79050789
Ik heb de laatste tijd ook niks meer, zelfs geen prut Is ook de bedoeling, mijn lijf moet doorkrijgen dat het in de overgang is
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_79052654
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 18:46 schreef Njosnavelin het volgende:
DevilsWhore, ik ben ook niet meer ongesteld geworden na het plaatsen.. hoop dat het niet meer komt haha
en ik heb trouwens ook last van pukkeltjes, hopelijk wordt dat minder

fijn om te horen dat ik niet de enige ben met steken af en toe, dan zal dat inderdaad 'normaal' zijn misschien
Oke gelukig, ik ben dus niet raar.
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
pi_79223228
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 13:19 schreef CyclingGirl het volgende:
Ik heb een vraag, ik heb mijn mirena nu een jaar of 3 maar de laatste tijd kom ik om van de buikpijn. Ik ga een afspraak met de arts maken want volgens mij gaat het niet helemaal goed. Zijn er dames die dit ook gehad hebben en wat was toen het euvel bij jullie?
Ik heb ook heel veel buikpijn erdoor, ik heb hem nu ook 3 jaar. Dat ding gaat er volgende week eindelijk uit!!!!

Ik had nooit iemand verteld dat ik het had, totdat ik veel pijn kreeg en het aan een vriendin vertelde. Haar zus heeft ook een mirena gehad die operatief verwijderd moest worden1 Ik schrok hier wel van. Ik vertelde het die avond aan mijn zus, bleek dat zij ook mirena heeft gehad! Bij haar zat hij niet goed en elke keer bij de eisprong bleef het eitje hangen ofzo, dus toen ze het spiraal weg gingen halen moest ze daarna nog 2 keer terug komen omdat ze alle eitjes en rotzooi ook gingen verwijderen

ik ben zoooo blij als ik er vanaf ben!
pi_79226577
Wat een nare verhalen Mehehelzs! Hopelijk voel jij je een stuk beter als de spiraal eruit is, sterkte ermee!!

Ik was vanmorgen ineens ongesteld! dat was echt heel gek, zo na 4 maanden helemaal niks.. Heb mini steekjes maar verwacht eigenlijk dat het morgen alweer over is
pi_79264905
Hallo allemaal,

Ik heb vrijdag een spiraaltje laten plaatsen wat ongelooflijk pijn deed.
Ik las op internet dat de napijn na een dag weg is.
Maar nu na 5 dagen heb ik nog hele hevige pijn in mijn onderbuik en in mijn lies.
De pijn is niet de houden ik kan niet eens lopen, staan of zitten.
Ook slik ik veel pijnstillers maar die helpen niets.
Heeft iemand hier ervaring mee?
Is dit normaal?
Want ik weet echt niet meer hoe ik dit kan uithouden!
  woensdag 17 maart 2010 @ 19:03:43 #53
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_79264947
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 19:02 schreef x__Cheryl het volgende:
Hallo allemaal,

Ik heb vrijdag een spiraaltje laten plaatsen wat ongelooflijk pijn deed.
Ik las op internet dat de napijn na een dag weg is.
Maar nu na 5 dagen heb ik nog hele hevige pijn in mijn onderbuik en in mijn lies.
De pijn is niet de houden ik kan niet eens lopen, staan of zitten.
Ook slik ik veel pijnstillers maar die helpen niets.
Heeft iemand hier ervaring mee?
Is dit normaal?
Want ik weet echt niet meer hoe ik dit kan uithouden!
Ga naar je huisarts! of dus naar het ziekenhuis.
pi_79265056
Das het probleem heb net het ziekenhuis gebeld, en die zeggen dat ik nog meer paracetamol moet slikken, maar het lijkt mij dat 5 dagen hevige pijn niet goed is..
  woensdag 17 maart 2010 @ 19:08:16 #55
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_79265153
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 19:06 schreef x__Cheryl het volgende:
Das het probleem heb net het ziekenhuis gebeld, en die zeggen dat ik nog meer paracetamol moet slikken, maar het lijkt mij dat 5 dagen hevige pijn niet goed is..
Je hebt toch nog de huisarts dan?
  woensdag 17 maart 2010 @ 19:08:33 #56
171422 LadyBlack
paint it black
pi_79265165
Nee klinkt zeker niet goed!! Wat een raar ziekenhuis

Terugbellen en zeggen dat je een echo wilt
pi_79265171
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 19:08 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Je hebt toch nog de huisarts dan?
Die is er in de avond niet niet.
  woensdag 17 maart 2010 @ 19:09:19 #58
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_79265201
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 19:08 schreef x__Cheryl het volgende:

[..]

Die is er in de avond niet niet.
Eerste ding morgenvroeg dus
pi_79265238
Heb het liever nu, lig al een paar nachten wakker, en nu is het heel hevig..
  woensdag 17 maart 2010 @ 19:12:21 #60
171422 LadyBlack
paint it black
pi_79265310
Dan bel je de vervangende huisarts, er is er altijd één die dienst heeft.
  woensdag 17 maart 2010 @ 19:12:34 #61
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_79265315
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 19:10 schreef x__Cheryl het volgende:
Heb het liever nu, lig al een paar nachten wakker, en nu is het heel hevig..
Ziekenhuis nog een keer bellen of gewoon langsgaan.. huisartsenpost ofzoiets?
pi_79265750
Gewoon gaat en niet bellen.. Als je het echt niet meer trekt.. Of je moet een erg lage pijngrens hebben.. Maar goed..
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_79266229
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 19:23 schreef J0ycie88 het volgende:
Gewoon gaat en niet bellen.. Als je het echt niet meer trekt.. Of je moet een erg lage pijngrens hebben.. Maar goed..

Lage pijngrens heb ik totaal niet, daarom als ik veel pijn heb is er echt iets aan de hand
pi_79266322
Huisartsenpost bellen!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  woensdag 17 maart 2010 @ 19:56:30 #65
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_79267287
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 19:36 schreef Vicky het volgende:
Huisartsenpost bellen!
Dat dus!
5 dagen pijn is echt niet normaal, zeker niet als het zo heftig is. Hup bellen of naar het ziekenhuis!
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
pi_79269459
Ik ben al een tijdje aan het twijfelen of ik een spiraaltje wil.

Ik gebruik nu ongeveer 10 jaar de pil. Heb al veel verschillende gehad, maar omdat ik steeds doorbraakbloedingen kreeg gebruik ik nu al een tijdje Marvelon en dat gaat wel goed.
Ik kan alleen nooit een maand doorslikken, want dan krijg ik weer doorbraakbloedingen. (kreeg ik ook met die andere pillen, ik slikte altijd 3-4 maanden door).

Verder heb ik weinig te klagen, ben ongeveer 4 dagen ongesteld, en dan vooral 's ochtends.

Waarom dan een spiraaltje; Het lijkt me heerlijk om nergens meer aan te hoeven denken, en ik zou dan heeeeel erg hopen dat ik helemaal niet meer ongesteld word.

Waarom twijfel; Ik ben bang dat ik alleen maar meer en langer ongesteld word, en ik zit ook niet te wachten op puistjes, onregelmatige bloedingen, en alle andere enge dingen die hier voorbij komen.

Helaas is elk lijf anders en is het niet te voorspellen, en kan ik het ook niet zo makkelijk eventjes proberen...

Heeft iemand hier dezelfde ervaring?? Dus met de pil eigenlijk weinig klachten en door het spiraaltje opeens meer ongesteld?
  woensdag 17 maart 2010 @ 20:39:50 #67
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_79269570
Hmm, ik had met de pil al weinig klachten en nu met mijn spiraaltje nog minder, haha.
Ik ben sinds ie erin zit helemaal niet meer ongesteld geweest en dat bevalt me prima. Een moeilijke huid had ik al, dus veel verschil merk ik daar niet in geloof ik
Ik zie tot nu toe alleen maar voordelen eigenlijk
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
  woensdag 17 maart 2010 @ 20:49:04 #68
171422 LadyBlack
paint it black
pi_79270081
Blossom86, je kunt natuurlijk hopen dat je iemand bent die niet meer ongesteld wordt van het spiraaltje, maar als je opzich tevreden bent met je pil weet ik niet of ik het zou laten doen De pil doorslikken is toch sowieso niet goed voor je?

Mirena kan ervoor zorgen dat je het eerste halfjaar onregelmatig (en sommigen ook heftig) ongesteld wordt, of het kan meteen weg zijn ja. Maar je weet het niet, en alleen voor 'relaxed, nooit meer ongesteld' zou ik het niet doen
  woensdag 17 maart 2010 @ 22:15:46 #69
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_79274930
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 20:49 schreef LadyBlack het volgende:
De pil doorslikken is toch sowieso niet goed voor je?
Dat maakt helemaal niets uit hoor
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
pi_79293207
Ik ben gister naar de spoedeisende hulp geweest.. Omdat ik gewoon duizelig werd van de pijn en helemaal aan het shaken was.
het spiraaltje zat goed maar was iets naar beneden gezakt.
ik reageer er blijkbaar heel heftig op.
Ze hebben mijn bloed geprikt en een uitstrijkje gemaakt voor de zekerheid. Misschien zit er een ontsteking.
Voor de pijn hebben ze me een spuit in me been gegeven en andere pijnstillers. Want Paracetamol helpt niet en ibuprofen ook niet. WAT EEN HEL! voor mij over 5 jaar geen nieuwe. trouwens het inzetten was ook drama!
Heb het hele ziekenhuis bij mekaar geschreeuwd. Ik hoop dat het verder wel goed gaat, want bijna niet meer ongesteld is wel prettig.
  donderdag 18 maart 2010 @ 13:40:39 #71
171422 LadyBlack
paint it black
pi_79293304
Goed dat je naar de spoedeisende hulp bent gegaan

Wat naar dat je zo heftig reageert erop, er is dus niet echt iets mis met het spiraaltje? Duimen dat het gauw over is!
pi_79293555
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 13:38 schreef x__Cheryl het volgende:
Ik ben gister naar de spoedeisende hulp geweest.. Omdat ik gewoon duizelig werd van de pijn en helemaal aan het shaken was.
het spiraaltje zat goed maar was iets naar beneden gezakt.
ik reageer er blijkbaar heel heftig op.
Ze hebben mijn bloed geprikt en een uitstrijkje gemaakt voor de zekerheid. Misschien zit er een ontsteking.
Voor de pijn hebben ze me een spuit in me been gegeven en andere pijnstillers. Want Paracetamol helpt niet en ibuprofen ook niet. WAT EEN HEL! voor mij over 5 jaar geen nieuwe. trouwens het inzetten was ook drama!
Heb het hele ziekenhuis bij mekaar geschreeuwd. Ik hoop dat het verder wel goed gaat, want bijna niet meer ongesteld is wel prettig.
Goed dat je bent gegaan! Ik heb 2 a 3 dagen last gehad maar daarna was het over.
Ik hoop voor je dat de pijn snel weg is!
pi_79293578
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 20:57 schreef Duizendpootje het volgende:
Wat een nare verhalen Mehehelzs! Hopelijk voel jij je een stuk beter als de spiraal eruit is, sterkte ermee!!

Ik was vanmorgen ineens ongesteld! dat was echt heel gek, zo na 4 maanden helemaal niks.. Heb mini steekjes maar verwacht eigenlijk dat het morgen alweer over is
Ik heb maandag afspraak bij de husiarts, gelijk doorverwijzing vragen om dat stuk koekblik eruit te laten halen
pi_79307577
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 13:40 schreef LadyBlack het volgende:
Goed dat je naar de spoedeisende hulp bent gegaan

Wat naar dat je zo heftig reageert erop, er is dus niet echt iets mis met het spiraaltje? Duimen dat het gauw over is!
Nee ze hebben gekeken met de 'tarzan' De echo dus.
En hij zat gewoon goed, waarschijnlijk is mijn baarmoeder heel gevoelig.
Want heb soms ook wel pijn bij het vrijen
pi_79316551
Mijn vriend had opeens een wondje aan zijn eikel na de seks, kan dit komen door die draadjes? Hij voelt ze sowieso.. Ervaring anyone?
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
  vrijdag 19 maart 2010 @ 11:43:52 #76
171422 LadyBlack
paint it black
pi_79330315
Gelukkig niet! maar het lijkt me dat het wel van de draadjes kan komen!

Lichtpuntje: je hebt m nog niet zo lang he, waarschijnlijk krullen de draadjes binnenkort om je baarmoedermond heen en hebben jullie er geen last meer van
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 19 maart 2010 @ 13:35:12 #77
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_79334581
En als dat niet gebeurt even teruggaan, dan kunnen ze de draadjes wat korter maken.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_79343427
Hm ik heb hier ook nooit klachten over het draadje gehoord..
Heb wel soms het gevoel dat IK hem voel zitten tijdens de seks haha!
En dan ook alleen als ik bovenop zit..
Nouja zal wel aan mij liggen
pi_79449646
Ik voel de draadjes sowieso niet, ben wel opzoek gegaan, maar toen voelde ik ze ook niet.
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
pi_79494898
Mijn vriendin krijgt a.s. donderdag een nieuwe. Nu vraag ik (en zij) me een paar dingen af:

1. Doet het plaatsen de tweede keer evenveel pijn als de 1e? Of eigenlijk bedoel ik niet het plaatsen, maar het 'after-effect'. Ze dacht zelf, omdat het puur om 'vervanging' gaat, dat ze na het plaatsen er geen last van zou moeten hebben. Ikzelf kan me dan weer voorstellen dat de ingreep an sich ook achteraf nog pijnlijk kan zijn, en dat dat ding misschien niet gelijk helemaal goed op z'n plek zit en dus nog ff pijn kan doen? n.b.: de eerste keer heeft ze niet veel last gehad van het plaatsen.
2. Is het verstandig een tijdje condooms te gebruiken net na het laten zetten? Heb hier en daar wel eens gelezen dat het niet gelijk na het zetten gegarandeerd veilig is (voor zover het ooit gegarandeerd is natuurlijk). Hoe lang zouden we dit dan weer moeten doen? (voor de trage mensen: we gebruiken nu dus geen condooms).
3. Hoe lang na het zetten zou het voor haar nog niet fijn zijn om seks te hebben? Reden dat ik (we) me(/ons) dit afvroegen is dat we gelijk de nacht erop al een nacht in een hotel doorbrengen samen, en er is redelijke kans dat de setting zo is dat we in de verleiding komen (nog buiten het feit dat dat gewoon zo hoort als je in een hotel overnacht ). Is het realistisch dat dit gelijk al weer mogelijk is, of kunnen we er ons beter op instellen dat dat toch niet gaat zodat we ook niet in de verleiding komen?
  dinsdag 23 maart 2010 @ 16:49:52 #81
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_79496566
@sandoval.. op vraag 3. Dat is uitproberen en gewoon afwachten hoeveel last je vriendin er van heeft. Daar kan niemand iets op antwoorden natuurlijk, afhankelijk hoe haar lichaam erop reageert.
  dinsdag 23 maart 2010 @ 16:53:00 #82
171422 LadyBlack
paint it black
pi_79496691
Geen ervaring hier met een tweede keer zetten, maar ik zou maar rekening houden met wat napijn hoor. Het blijft een vreemd object in je lijf en je baarmoeder zal in eerste instantie proberen er mee af te werken! Dus kramp.

Wbt condooms; de meningen verschillen maar als je met een gerust hart bezig wilt zou ik een week condooms gebruiken Als ze de eerste week al bezig wil, that is want dat kun je je inderdaad afvragen!
  dinsdag 23 maart 2010 @ 20:05:06 #83
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_79504659
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 15:06 schreef DevilsWhore het volgende:
Vandaag heb ik de Mirena precies een maand, en ik heb nergens last van eigenlijk. Geen steken of buikpijn ofzo. Wel word ik puisterig Ik ben alleen nog niet ongesteld, kan het zijn dat het gelijk ophoudt of niet? Ik had alleen een paar dagen nadat hij gezet was mijn menstruatie, die wat langer duurde, maar dan alleen met heel weinig bloedverlies. Voor de rest helemaal niks.
Dat had ik ook! Alleen ben ik nu ineens al anderhalve week ongesteld, met puisten .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_79504928
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 20:05 schreef k_i_m het volgende:

[..]

Dat had ik ook! Alleen ben ik nu ineens al anderhalve week ongesteld, met puisten .
Balen
Ik ben wel puisteriger ja Maar ik ben maar 1 dag ongesteld geweest, en dat was echt zo;n laatste-dag-bloeding, dus zo goed als niks
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
  dinsdag 23 maart 2010 @ 20:17:52 #85
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_79505211
Ik heb de huisarts nog gebeld omdat ik niet verder ongesteld werd nadat hij erin gezet was . Maar ik heb de schade ingehaald inmiddels .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_79533461
pieps everyone,

Ik ben nieuw op het forum, maar lees al een tijdje de topics over de mirena. Het is al jaren aan een stuk dat ik er enorm over twijfel om er zelf ééntje te nemen. Dan zeg ik weer ja, dan weer nee en blablabla.
Uiteindelijk was het altijd uit schrik voor de pijn dat ik het niet liet zetten.

Ik ben nu enkele maanden gestopt met de pil. Ik ben echt pilmoe. Totaal niets nemen vertrouw ik toch niet zo echt, ookal gebruiken we condoom, bij elk symptoompje ren ik bij wijze van spreken om een zwangerschapstest. Niet zo ideaal.

Dussee... nu heb ik na gemaild te hebben met m'n gyn besloten om toch voor de mirena te gaan.
Als het zover is, moet ik van die bruistabletjes ( ja, zo noem ik het *lol*) gaan ophalen om m'n baarmoedermond te verweken. Dit omdat ik nog nooit natuurlijk ben bevallen (2 keer met keizersnede), ik heb nooit echte ontsluiting gehad namelijk. Dan gaat het inbrengen met die tabletjes heel makkelijk volgens mijn gyn.

Verdovingsprikje is ook mogelijk, maar ik vraag me eigenlijk af of dat nog nut heeft omdat m'n baarmoedermond dan toch al week is van die tabletten??

Ik heb nog geen afspraak gemaakt, ik wacht nog op antwoord van m'n gyn ofdat het door die bruistabletten wel nodig is om de mirena tijdens de maandstonden in te brengen. En of ik eerst op controle moet en dan een tweede afspraak moet maken voor *the moment* ofdat hij ineens wordt ingebracht. Want dat verschilt precies nogal als ik dat zo lees. En weet ik toch effe graag op voorhand om de afspraak beter te kunnen plannen.

Met die bruistabletten en eventuele verdoving ben ik er toch een pak geruster op!! Als ik kon, sprong ik nu in de auto en liet ik het zetten. Al denk ik wel dat ik, als het zover is, GIGA zenuwachtig ga zijn en als ik in de wachtzaal zit, liever wegloop dan dat ik naar binnen ga. Maar ik ga wel blij zijn als hij zit. Lijkt me echt super.

Het is in ieder geval super om deze topics te kunnen lezen!!
pi_79537621
hoi Girlzy,
ik heb ook zo'n tabletje in moeten brengen, terwijl ik de Mirena ook tijdens mijn menstruatie liet plaatsen.

En ben je eigenlijk al op controle geweest bij de gynaecoloog? of heeft hij/zij je die informatie over de tabletjes enzo over de telefoon gegeven?
Ik had namelijk eerst een 1e afspraak, waarin ik uitleg kreeg en een voorschrift voor de Mirena, en daarna moest ik een afspraak maken tijdens de menstruatie om hem te laten plaatsen. Ik denk dat dat voor jou hetzelfde zal zijn, of heb je de Mirena al voorgeschreven gekregen en kan je hem dus al ophalen bij de apotheek?
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_79537705
oja, als je zo zenuwachtig bent om hem te laten plaatsen, is het misschien fijn als er iemand mee gaat

mijn vriend kon niet mee en ik was dus alleen, dat was echt heel stom, ik had graag gewild dat hij erbij was (vooral het naar huis gaan was nogal moeilijk, bus en metro met enorme buikpijn )
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_79558072
hoihoi,

Het is gewoon via mail gegaan. Ik ben nog niet zo lang geleden op nacontrole van de bevalling geweest, maar toen zat ik in die periode dat ik er niets van wilde weten.
Hij heeft al laten weten dat alles gewoon op 1 afspraak gebeurt en dat de mirena gewoon in het ziekenhuis in voorraad is. Dat is natuurlijk erg handig. Alleen heeft hij niet geantwoord of het nodig was om het tijdens de menstruatie te doen. Maar dat zal ik dan wel horen als ik de afspraak maak. Volgens mij is dat niet perse nodig omdat als je je mirena laat verwisselen je 9 kansen op 10 ook niet menstrueert.

Jee, met zo'n pijnen de bus/ metro op... lijkt me inderdaad niet zo leuk. Mijn man gaat zowiezo mee. Daar ben ik wel blij om. Maar vaak is het bij mij zo dat ik enorm zenuwachtig ben op voorhand totdat ik er lig, dan word er bij mij een knop omgedraaid en kan ik toch wel heel wat hebben.

Eerst overeen komen met m'n baas op welke dagen ik allemaal gemist kan worden op het werk en dan de afspraak maken.
pi_79562515
Fyi: mijn vriendin zei gisteren dat ze de afspraak nu had gemaakt omdat ze nog in de menstruatie zat, en dat dat fijner is dan als die helemaal over is.

Just the messenger, ik weet er verder niks van
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 25 maart 2010 @ 19:27:46 #91
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_79581352
Girlzy, ik ben ook met KS bevallen en had niet meer dan 6 cm ontsluiting tijdens mijn bevalling. Plaatsen ging prima, maak je niet te zenuwachtig hoor. En bij mij zonder tabletjes of verdoving, alleen een pijnstiller genomen vantevoren.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_79596872
Rewimo, ik had amper 1 cm en dat ondanks het inleiden, het inleiden had bij mij geen effect. Bleek dat ik te nauw was. Misschien dat mn gyn het daardoor liever met die tabletjes doet.

Ik ben al rustiger hierover, ik heb besloten om naar de privé praktijk te gaan ipv naar ziekenhuis want in het zh is er veel kans dat je stagairs erbij hebt of één van zn assistentes die het komt zetten. De sfeer in zijn privé is gewoon veel rustiger.

Als mn maandstonden er zijn, mag ik bellen en dan kan ik die week nog langskomen. Volgende week verwacht ik ze!! Spannend!!

Die geruststellingen van jullie vind ik heel lief!!
  vrijdag 26 maart 2010 @ 18:56:06 #93
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_79619350
Ik zit er ook over te denken om een spiraaltje te nemen.
Al die pillen ben ik zat. Ze werken toch niet behoorlijk.
Nou ben ik alleen bang dat ik tussendoor nog best heftig zal vloeien.
Dat is namelijk de hele rede dat ik ooit aan de pil ben begonnen. Ik werd maar eens in de 3 maanden ongesteld, maar als ik dan ongesteld was, was het ook voor 3 maanden tegelijk.
En dan bedoel ik alles: hoeveelheid, duur van de periode (ik was 2 weken ongesteld), ik was ziek voor 1,5 week, ik had pijn, ging bijna van mn stokje etc (ik wou zeggen je kent het wel, maar ik hoop dat jullie het niet kennen)

Maar is het vreemd om daarvoor een doorverwijzing te vragen? Want ik vind mijn huisarts niet zo n prettige man. Hij geeft me altijd het gevoel dat ik me aanstel en dat zie ik met zo'n "ingreep" echt niet zitten.
pi_79636812
De mirena staat erom bekend de menstruatie te verbeteren na 6 maand. Dus denk wel dat dit een oplossing voor je kan zijn.

Als je je niet goed voelt bij je huisarts dan zou ik ook die doorverwijzing proberen te krijgen. Gewoon vragen zou ik zeggen. Misschien ziet hij dat zelf wel niet zitten.

Ik woon in belgie en hier is dat automatisch bij een gyn. Ik moet er niet aan denken om dat bij de huisarts te laten doen, ookal kom ik er mee overeen.
pi_79667212
Hee dames!

Ik heb even een vraagje wat misschien met mijn spiraal te maken heeft..
Ik ben vorige week dus 1 dag ongesteld geweest en sindsdien heb ik behoorlijke buikpijn..
Heel laag onderin mn buik, bij mijn baarmoeder dus.
Als ik na de wc ga doet plassen behoorlijk pijn, vooral het laatste beetje :s
krijg dan flinke steken onder in mijn buik!
Ook heb ik het gevoel dat er iets in zit wat eruit wil, de mirena??
Alsof hij gezakt is ofzo??
Dit gevoel heb je ook wel als een tampon niet helemaal goed zit..
Gewoon overdag doet het geen pijn, maar zodra er een beetje druk op mijn blaas komt te staan is de pijn terug :s
Ik heb ook al zitten denken aan een blaasontsteking, zou dit mogelijk kunnen zijn?
Nou alvast bedankt voor jullie reactie, als het niet minder wordt misschien maar naar de dokter..
pi_79667279
Klinkt ook wel als een blaasontsteking idd!
Ik heb dan ook pijn bij het plassen en daarna het gevoel dat mijn hele blaas er ook uit wil ofzo.

Maar ik heb geen Mirena, dus kan het niet vergelijken.

Als het nog een paar dagen duurt zou ik toch even met potje plas naar de dokter, voordat je ergere ontstekingen krijgt!
  zondag 28 maart 2010 @ 13:13:22 #97
78707 TheSilentEnigma
Heldin, bazin, godin.
pi_79667367
Ik krijg eind april een nieuwe!
  zondag 28 maart 2010 @ 19:30:27 #98
220157 Maria2.0
Bless this mess
pi_79678383
Donderdag mijn laatste pil voor de komende 5 jaar geslikt.....Vrijdag is het zover, ik zie er enorm tegenop. Ik ga de avond ervoor uit eten en zuipen dus wie weet helpt dat
L'Enfer, c'est les autres.
  zondag 28 maart 2010 @ 19:40:37 #99
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_79678746
Ik heb het apparaat nou denk ik een maand maar ik "voel" hem nog steeds. Veel buikkrampjes, net anderhalve week ongesteld geweest . Ik moet over twee weken weer terug naar de HA voor een evalutatie gesprek, maar nu ik hier toch ben ( . ) vroeg ik me af hoelang het duurt voordat je je niet meer hele dagen van dat ding bewust bent. Duurt dat echt zolang?
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
  zondag 28 maart 2010 @ 19:46:45 #100
163491 DevilsWhore
Kekke tante
pi_79678972
quote:
Op zondag 28 maart 2010 19:30 schreef Maria2.0 het volgende:
Donderdag mijn laatste pil voor de komende 5 jaar geslikt.....Vrijdag is het zover, ik zie er enorm tegenop. Ik ga de avond ervoor uit eten en zuipen dus wie weet helpt dat
Zuipen is geen goed idee, het verdunt je bloed
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
  zondag 28 maart 2010 @ 19:57:37 #101
220157 Maria2.0
Bless this mess
pi_79679477
Ik ga ook niet tot diep in de nacht zuipen. Stond al gepland, dus ja
Een bloederige bedoening zal het sowieso wel worden lijkt me zo. Ik haal van tevoren maar maandverband. Stomme vraag maar welk maandverband is okee? Ik zoek een goede absorberende maar eentje die niet enorm groot is (zo'n luier) en niet al te dik....Ik gebruik al 13 jaar tampons dus ik ken echt niks van die maandverband onzin. Ik wil alleen de eerste paar dagen geen tampons gebruiken, vandaar de vraag.
L'Enfer, c'est les autres.
  zondag 28 maart 2010 @ 20:03:57 #102
163491 DevilsWhore
Kekke tante
pi_79679779
Bloederig wordt het sowieso ja, maar alcohol is vergif. En je afweer is al wat lager als je ongesteld bent (in je baarmoeder is het wel wat hoger), maar je weet maar nooit.

En ik gebruik ook alleen tampons, maar alldays schijnt goed te zijn.
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
  zondag 28 maart 2010 @ 20:08:57 #103
280727 Njosnavelin
tête folle
pi_79680029
quote:
Op zondag 28 maart 2010 19:40 schreef k_i_m het volgende:
Ik heb het apparaat nou denk ik een maand maar ik "voel" hem nog steeds. Veel buikkrampjes, net anderhalve week ongesteld geweest . Ik moet over twee weken weer terug naar de HA voor een evalutatie gesprek, maar nu ik hier toch ben ( . ) vroeg ik me af hoelang het duurt voordat je je niet meer hele dagen van dat ding bewust bent. Duurt dat echt zolang?
mijn gynaecoloog had gezegd dat je er wel een maand last van kunt hebben, maar dat verschilt natuurlijk per persoon.
vervelend dat je ook meteen zo lang ongesteld bent geweest !
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
  zondag 28 maart 2010 @ 20:32:54 #104
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_79681206
quote:
Op zondag 28 maart 2010 20:03 schreef DevilsWhore het volgende:
Bloederig wordt het sowieso ja, maar alcohol is vergif. En je afweer is al wat lager als je ongesteld bent (in je baarmoeder is het wel wat hoger), maar je weet maar nooit.

En ik gebruik ook alleen tampons, maar alldays schijnt goed te zijn.
Bij mij geen bloed bij het zetten. Dat schijnt volgens mijn HA ook helemaal niet zo gebruikelijk te zijn, want ik had me ook al ingesteld op een enorm bloedbad .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
  zondag 28 maart 2010 @ 20:33:56 #105
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_79681259
quote:
Op zondag 28 maart 2010 20:08 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

mijn gynaecoloog had gezegd dat je er wel een maand last van kunt hebben, maar dat verschilt natuurlijk per persoon.
vervelend dat je ook meteen zo lang ongesteld bent geweest !
Nou, ik was er ergens wel blij mee. Want na het zetten is mijn menstruatie gelijk opgehouden . Dus ik wist niet zeker of ik nou wel of niet ongesteld ben geworden. Maar nu wel .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
  zondag 28 maart 2010 @ 20:43:30 #106
78707 TheSilentEnigma
Heldin, bazin, godin.
pi_79681764
quote:
Op zondag 28 maart 2010 19:40 schreef k_i_m het volgende:
Ik heb het apparaat nou denk ik een maand maar ik "voel" hem nog steeds. Veel buikkrampjes, net anderhalve week ongesteld geweest . Ik moet over twee weken weer terug naar de HA voor een evalutatie gesprek, maar nu ik hier toch ben ( . ) vroeg ik me af hoelang het duurt voordat je je niet meer hele dagen van dat ding bewust bent. Duurt dat echt zolang?
Bij mij heeft het zo'n 3 maanden 'doorgesluimerd' in het begin, bloedverlies, kramp, buikpijn, enz. Dit werd geleidelijk minder en uiteindelijk ben ik zo'n 4,5 jaar volledig klachtenvrij geweest. Nu de Mirena 'op' is, en ik bijna een nieuwe krijg, merk ik dat sommige klachten weer langzaam terugkomen.
pi_79682009
Na dit gelezen te hebben...

Ben blij dat ik een jongetje ben
Avatar mede-mogelijk gemaakt door buurpoes
pi_79696324
Always is inderdaad het beste. Je hebt ook always met een verfrissingsdoekje bij elk verbandje. Always frech noemt die. Deze ga ik gebruiken als het voor mij zover is. Dan kan ik mij in de wachtzaal nog even verfrissen bij het verschonen. Dan moet ik me niet schamen voor een onfris bloedbadje.
pi_79698318
Ik denk dat het per situatie verschilt welk maandverband je nodig hebt!
Ik had ook Always normaal, maar toch heb ik de eerste 3 uur ieder half uur een nieuw maandverbandje erin moeten doen..
Maarja ik bloedde ook als een rund, niet normaal
Toen werd ik na die paar uur dus zo gek van die maandverbandjes dat ik er maar een tampon in heb gedaan haha!
Durfde niet goed maar was zo blij toen die erin zat, maandverband vind ik toch niet zo fris..
pi_79698416
Ik haat maandverband, vind het echt verschrikkelijk!

Ik ben weer eens ongesteld geworden maar zoals het er nu uitziet ishet een heeeeeel stuk minder als voorheen..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  maandag 29 maart 2010 @ 14:19:54 #111
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_79705946
Ik heb niet eens maandverband gebruikt . Aangezien ik toch twee weken na het zetten niet gevloeid heb vond ik het wel gezegend toen ik daarna ineens ongesteld werd. Tampons FTW .

[ Bericht 0% gewijzigd door k_i_m op 29-03-2010 14:32:18 ]
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_79706222
Hier even een kleine update!
Ik ben vanmiddag toch maar naar de dokter gegaan met mijn buikpijn..
Tis inderdaad een blaasontsteking!
Nouja gelukkig hoeft die spiraal er niet uit, scheelt weer!
En hopelijk is de pijn snel weg..
  maandag 29 maart 2010 @ 18:31:42 #113
220157 Maria2.0
Bless this mess
pi_79715641
Nouja ik haal toch maar een pakje in huis. Sowieso voor vlak erna, kan ik even iets in mijn onderbroekje doen. En ervoor want om nu een tampon uit te moeten halen bij de huisarts...
Ik vind het een fijn idee om in elk geval eventjes een dag of 2 niks in te brengen, het lijkt me dat het nogal geïrriteerd kan zijn. Als dat meevalt dan komen de tampons alsnog uit de kast.
L'Enfer, c'est les autres.
  maandag 29 maart 2010 @ 18:36:16 #114
78707 TheSilentEnigma
Heldin, bazin, godin.
pi_79715799
quote:
Op maandag 29 maart 2010 18:31 schreef Maria2.0 het volgende:
Nouja ik haal toch maar een pakje in huis. Sowieso voor vlak erna, kan ik even iets in mijn onderbroekje doen. En ervoor want om nu een tampon uit te moeten halen bij de huisarts...
Ik vind het een fijn idee om in elk geval eventjes een dag of 2 niks in te brengen, het lijkt me dat het nogal geïrriteerd kan zijn. Als dat meevalt dan komen de tampons alsnog uit de kast.
Ze raden sowieso af om de eerste dagen na de plaatsing geen tampons te gebruiken. Better safe than sorry!
  vrijdag 2 april 2010 @ 10:09:03 #115
220157 Maria2.0
Bless this mess
pi_79860680
Nou hij zit erin. Ik vond het erg meevallen! Feest is het absoluut niet en het doet echt flink zeer maar er is prima doorheen te puffen. En dan heb ik geeneens kinderen gehad
L'Enfer, c'est les autres.
pi_79862462
Fijn dat het zo goed is gegaan Maria!!
Hoe voel je je nu?
En heb je het maandverband nodig gehad?
Succes de komende dagen!!
  vrijdag 2 april 2010 @ 11:23:57 #117
220157 Maria2.0
Bless this mess
pi_79862845
Ik voel me een beetje gammel maar dat is denk ik van de zenuwen. Ik vind plassen eng haha, alsof hij eruit valt ofzo. Maandverband heb ik wel echt nodig ja
L'Enfer, c'est les autres.
pi_79864360
Yoeee, jij bent er al vanaf !! nu proberen te genieten van het aankomende gemak. Knap van je, zo zonder kinderen te hebben gehad!!

Ik ben nog steeds m'n stomme maandstonden aan het afwachten, normaal haat ik het om ze te krijgen en nu dat ze mogen komen, blijven ze gewoon wat langer weg

Stress ofzo voor de aankomende plaatsing
Aargwhh, m'n lichaam werkt me toch ook altijd tegen hé
pi_79869140
Ik heb vanochtend ook mn spiraal laten plaatsen. Bij de huisarts, was 5 minuten werk.

Ik vond de pijn op zich wel meevallen, alleen de klem op je baarmoedermond en het opmeten deed zeer. Het is een heel raar pijngevoel. Valt niet echt uit te leggen. Heel kort maar hevig.

Eenmaal thuis begon het wel meer zeer te doen. Ben toen naar bed gegaan, en ben in slaap gevallen. Twee uur later werd ik weer wakker met heel veel minder pijn.

Al met al is vond ik het tot nu toe goed te doen. Nu maar hopen dat de menstruatie wegblijft.
Neem al je dromen eens mee de dag in...
  vrijdag 2 april 2010 @ 16:57:12 #120
220157 Maria2.0
Bless this mess
pi_79874621
Ook ik heb geslapen. Ik heb nog wel flinke scherpe krampen maar dat lijkt me vrij normaal. Hopen dat het morgen beter is. Inderdaad is de pijn niet echt te beschrijven. Het is een soort pijnlijke druk. Het inbrengen en opmeten deden in verhouding met die tang vrij weinig zeer. Maar het is goed te handelen en inderdaad stond ik ook na 5 minuutjes weer met mijn kleren aan.
L'Enfer, c'est les autres.
  vrijdag 2 april 2010 @ 18:20:30 #121
280727 Njosnavelin
tête folle
pi_79876916
heeft de dokter jullie iets voorgeschreven tegen de pijn?
ik had naproxen (is hetzelfde als aleve geloof ik, dus is ook zonder recept te koop) en dat heeft me echt goed geholpen
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
  vrijdag 2 april 2010 @ 18:24:53 #122
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_79877057
Ik heb niets gehad tegen de pijn, maar dat was ook niet echt nodig. Ik heb zelf al een behoorlijk hoge pijngrens en ik vond het wel meevallen allemaal
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
  vrijdag 2 april 2010 @ 18:28:40 #123
280727 Njosnavelin
tête folle
pi_79877148
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 18:24 schreef Muck het volgende:
Ik heb niets gehad tegen de pijn, maar dat was ook niet echt nodig. Ik heb zelf al een behoorlijk hoge pijngrens en ik vond het wel meevallen allemaal
okee dat is wel relaxed !
hopen dat het zo blijft dan
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
  vrijdag 2 april 2010 @ 18:36:05 #124
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_79877316
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 18:28 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

okee dat is wel relaxed !
hopen dat het zo blijft dan
Daar ga ik wel vanuit, want ik heb hem inmiddels al drie jaar
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
pi_79880600
ik heb diclofenac gekregen. 1 uur van tevoren eentje ingenomen. en paar uur later nog een paracetamol. Toen die uit ging werken merkte ik het wel. Maar weer een nieuwe genomen en alles is weer goed. Denk dat ik de diclofenac verder niet meer gebruik.
Neem al je dromen eens mee de dag in...
  vrijdag 2 april 2010 @ 21:33:07 #126
220157 Maria2.0
Bless this mess
pi_79884338
Ik heb niks gehad. Ik heb zojuist mijn zoveelste pijnstiller voor vandaag ingenomen. Mijn pijngrens is overigens ook flink hoog maar sommige steken zijn zó fel dat ik dubbelklap en geen adem kan halen. Dan slik ik liever wat dan dat door te laten gaan. Ik ga zo weer mijn bed in.
L'Enfer, c'est les autres.
  vrijdag 2 april 2010 @ 21:37:06 #127
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_79884536
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 21:33 schreef Maria2.0 het volgende:
Ik heb niks gehad. Ik heb zojuist mijn zoveelste pijnstiller voor vandaag ingenomen. Mijn pijngrens is overigens ook flink hoog maar sommige steken zijn zó fel dat ik dubbelklap en geen adem kan halen. Dan slik ik liever wat dan dat door te laten gaan. Ik ga zo weer mijn bed in.
He bah... ik hoop dat je je snel beter gaat voelen!
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
  vrijdag 2 april 2010 @ 22:54:02 #128
280727 Njosnavelin
tête folle
pi_79887351
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 18:36 schreef Muck het volgende:

[..]

Daar ga ik wel vanuit, want ik heb hem inmiddels al drie jaar
haha sorry ik verwarde je met MvA83
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_79896150
the day after het plaatsen: heb eigenlijk nergens meer last van.. Het spriraaltje bevalt me tot nu toe goed..
Neem al je dromen eens mee de dag in...
  zaterdag 3 april 2010 @ 20:44:12 #130
220157 Maria2.0
Bless this mess
pi_79913764
Ik heb helaas nog wel wat last. Lang wandelen ging eventjes niet en ik heb nog steeds krampen. Nouja, opzich valt het me erg mee hoewel ik de krampen wel zat ben. Het bloeden neemt wel erg snel af, hoop dat dat een goed teken is!
L'Enfer, c'est les autres.
pi_80000254
Mn menstruatie is ondertussen doorgekomen en overmorgen ( donderdag) wordt de mirena 's avonds geplaatst. Mannetje kan niet mee. Damn, wie z'n hand moet ik nu platknijpen...
  dinsdag 6 april 2010 @ 12:55:58 #132
163491 DevilsWhore
Kekke tante
pi_80001169
Gewoon goed hard vloeken, dat heb ik ook gedaan.
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
  dinsdag 6 april 2010 @ 14:26:29 #133
294731 Mixende_match
Matchende mix
pi_80004369
Tvp! Ben er hard over na aan het denken! Vergeet weleens de pil, maar als ik er aan denk moet ik
wachten tot savonds, anders wordt ik echt kotsmisselijk:( heb al vaak gehad dat ik Ziek naar huis moest:( dus spiraaltje is hoop ik de oplossing;)
~ Bonito La Risa ~
pi_80012964
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 12:55 schreef DevilsWhore het volgende:
Gewoon goed hard vloeken, dat heb ik ook gedaan.
Awel, dat is een goed idee, die gyne zal er na m'n bezoekje een tweede moedertaal bij hebben
  dinsdag 6 april 2010 @ 18:21:13 #135
163491 DevilsWhore
Kekke tante
pi_80013030
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 18:19 schreef GirlZy het volgende:

[..]

Awel, dat is een goed idee, die gyne zal er na m'n bezoekje een tweede moedertaal bij hebben
Mijn gyn zei dat het mocht toen ik uitgevloekt was
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
pi_80098108
Hij zit!!
Het viel goed mee, alleen het opmeten van baarmoeder voelde even gek, maar deed echt geen pijn. Het plaatsen zelf heb ik helemaal niet gevoeld. Ik verschoot zelfs dat hij zei dat het er al inzat, Ik was zooo zenuwachtig op voorhand, maar mijn gyn heeft het fantastisch gedaan. Controle echo was ook goed. Thuis moest ik zelfs voelen naar de draadjes om echt te geloven dat die erin zat.
Die cytotec die ik ervoor moest opsteken ( wegens nooit natuurlijk bevallen, maar met keizersnede wegens amper ontsluiting) doet dus echt wonderen voor een pijnloze plaatsing. Het stelde totaal niks voor.

Nu ook niets van krampen. Ik kan het nog niet goed vatten dat ik nu de mirena heb. Ik wilde deze al heel lang, na mn eerste zwangerschap al maar de horrorverhalen hielden me tegen.. Helemaal voor niets dus.

Jippie
  donderdag 8 april 2010 @ 20:41:59 #137
92409 Twinky
Little star.
pi_80098153


Ik heb 'm bijna 2 jaar en nu sinds een half jaar steeds vaker ongesteld
het was zo heerlijk om nooit te bloeden en nu is het vaker dan één keer in de maand gewoon
  donderdag 8 april 2010 @ 20:50:05 #138
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_80098590
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 22:54 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

haha sorry ik verwarde je met MvA83
haha, geen probleem hoor
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
pi_80101150
quote:
Op donderdag 8 april 2010 20:41 schreef Twinky het volgende:


Ik heb 'm bijna 2 jaar en nu sinds een half jaar steeds vaker ongesteld
het was zo heerlijk om nooit te bloeden en nu is het vaker dan één keer in de maand gewoon
Is ;ie niet gaan verplaatsen ofzo?
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
pi_80101194
quote:
Op donderdag 8 april 2010 20:41 schreef Twinky het volgende:


Ik heb 'm bijna 2 jaar en nu sinds een half jaar steeds vaker ongesteld
het was zo heerlijk om nooit te bloeden en nu is het vaker dan één keer in de maand gewoon
ik zou ff bellen...

hier eindelijk een ommekeer
Vorige week maar een beetje ongesteld geweest!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  donderdag 8 april 2010 @ 22:10:36 #141
92409 Twinky
Little star.
pi_80103022
nou, van de zomer was het voor het eerst, toen dacht ik dat -ie eruit was, ik voelde me twee maanden onwijs zwanger en toen heel erg veel bloed. Toen heb ik een scan gehad en alles was nog goed. En nu komt het heel vaak...
pi_80104729
quote:
Op donderdag 8 april 2010 22:10 schreef Twinky het volgende:
nou, van de zomer was het voor het eerst, toen dacht ik dat -ie eruit was, ik voelde me twee maanden onwijs zwanger en toen heel erg veel bloed. Toen heb ik een scan gehad en alles was nog goed. En nu komt het heel vaak...
Maar weer even controle is geen idee dan ?
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
  donderdag 8 april 2010 @ 22:53:13 #143
92409 Twinky
Little star.
pi_80105122
ja misschien moet ik dat maar doen ik hou er gewoon niet van...

maar even denken, in september of oktober ofzo is het dus gecontroleerd door de gyn, die zei dat als ie na anderhalf jaar nog goedzat er weinig mis kon gaan...
pi_80112896
Dat lijkt me toch ook ambetant. Natuurlijk zijn er altijd weer uizonderingen waarbij het na langere tijd door bepaalde omstandigheden ( tampon? orgasmestorm? lol) niet goed komt te zitten. Ik denk dat je zelf veel geruster gaat zijn als je het toch even laat controleren.

Hier dag 2 en wederom niets van krampen. Heb een vaag vermoeden dat dit komt omdat ik al zwanger ben geweest, m'n baarmoeder is veel soepeler. De na- krampen komen precies vaker voor bij meiden die nog geen kiddies hebben.
qua bloeding... jah, zat in dag 4 van m'n maandstonden gisteren, dus die gaan gewoon door natuurlijk, al is het wel een pak minder geworden dan gisteren. Ben eens benieuwd hoe het hier ga zijn qua bloeding/ spotting de eerste maanden.

Ik moet wel zeggen dat ik echt een knop in m'n hoofd ga moeten omdraaien. Dat we het gewoon kunnen doen, dat het veilig is. Ben altijd zo gewoon geweest om de pil te pakken of om condoom te gebruiken en voorzichtig te zijn dat er geen ongelukjes gebeuren.... De mirena voel je niet, moet je niet aan denken,... M'n oude routine zit nog vastgeroest in m'n hoofd, maar ach, het is wel een leuk knopje om om te draaien

[ Bericht 4% gewijzigd door GirlZy op 09-04-2010 09:24:38 ]
pi_80118164
Hmmm, te vroeg gejuicht, nu toch rug-en buikpijn gekregen.maja, het hoort er bij. En zo fel is het niet.
  vrijdag 9 april 2010 @ 14:37:27 #146
171422 LadyBlack
paint it black
pi_80123775
quote:
Op donderdag 8 april 2010 21:37 schreef Vicky het volgende:

[..]

ik zou ff bellen...

hier eindelijk een ommekeer
Vorige week maar een beetje ongesteld geweest!
Wat fijn! Mocht ook wel eens he
pi_80159806
Hoe zit het eigenlijk met in bad gaan, kan een lekker warm badje eigenlijk kwaad? ( zo'n 38,5 graden ongeveer) voor nu is douchen beter denk ik, het is maar voor in de toekomst.
  zaterdag 10 april 2010 @ 15:39:47 #148
171422 LadyBlack
paint it black
pi_80160810
Volgens mij kun je gewoon in bad hoor Er is als het goed is geen wond ontstaan ofzo, dus lijkt me dat je lekker kunt badderen Maar misschien dat andere dames daar andere theorieën over hebben?
pi_80163847
ja, da's ook weer waar.
pi_80163880
quote:
Op zaterdag 10 april 2010 15:39 schreef LadyBlack het volgende:
Volgens mij kun je gewoon in bad hoor Er is als het goed is geen wond ontstaan ofzo, dus lijkt me dat je lekker kunt badderen Maar misschien dat andere dames daar andere theorieën over hebben?
Hangt ervanaf, vriendinnetje van me heeft er nu ook 1, en bij haar werd er in haar baarmoederhals gesneden
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
pi_80163898
quote:
Op zaterdag 10 april 2010 14:57 schreef GirlZy het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met in bad gaan, kan een lekker warm badje eigenlijk kwaad? ( zo'n 38,5 graden ongeveer) voor nu is douchen beter denk ik, het is maar voor in de toekomst.
Ik zou voor de zekerheid wel even een weekje wachten, maar als het goed is kan het geen kwaad
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
pi_80166737
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 14:37 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

Wat fijn! Mocht ook wel eens he
Nou he!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_80169434
quote:
Op zaterdag 10 april 2010 17:38 schreef DevilsWhore het volgende:

[..]

Ik zou voor de zekerheid wel even een weekje wachten, maar als het goed is kan het geen kwaad
ga ik maar doen ja, better safe then sorry
  zaterdag 10 april 2010 @ 22:42:32 #154
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_80172230
Ik ben alweer ongesteld .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_80191596
quote:
Op zaterdag 10 april 2010 22:42 schreef k_i_m het volgende:
Ik ben alweer ongesteld .
Ik ook!!

nog ff en ik trek dat ding er eigenhandig uit!! nee hoor, maar ik ben dat gekloot nu wel zat
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_80192796
ik was ook ineens weer ongesteld..
eerst 4 maanden niet, toen 2 dagen wel.
Nu 2 weken later weer 1dag..
gatver hier heb ik echt geen zin in hoor, als het de komende tijd zo gaat!
  maandag 12 april 2010 @ 12:16:30 #157
171422 LadyBlack
paint it black
pi_80220771
Ik ben juist nog steeds niet ongesteld! Een tijdje terug kreeg ik het idee dat de werking van de Mirena minder begon te worden (wat mij wel goed uitkomt ivm kinderwens, van mij mag ie er snel uit!), maar zie dat het toch al een hele tijd geleden is dat ik iets heb gemeld over bloedverlies of afscheiding Heb wel af en toe een zeurende rug en/of buik, maar dat had ik wel vaker. Ik heb m nu 4 jaar en 7 maanden, dus hij doet het langer goed dan ik verwachtte.

Maargoed, hart onder de riem voor de dames met een lastige start: ik heb er het eerste halfjaar ook best veel last van gehad (kramp enzo, geen menstruatie), maar daarna nooit meer!
pi_80238757
Ook ik heb na 15 jaar de Pil een zwieper gegeven en besloten voor een mirena te gaan.

Nu is mijn enigste twijfel het volgende: Zonder pil voel ik met , een libido waar manlief blij van word alleen doe rot menstruatie........het is elke x weer net of ik net bevallen ben zo erg, buikkrampen, hoofdpijn kortom ik functioneer gewoon niet (niet erg handig met 2 kleine kids...) en er is geen pijl op te trekken wanneer het weer zal gaan komen.

Met de pil is dit alles onder controle maar ben ik vreselijk vlak, depri, niets is leuk, nergens zin in en voor mij is het het beste voorbehoedmiddel wat er is want er gebeurt gewoon niets, libido is totaal verdwenen onder invloed van de hormonen.

Zal mirena hier verandering in brengen?
  maandag 12 april 2010 @ 22:08:36 #159
171422 LadyBlack
paint it black
pi_80244221
Mirena geeft, in tegenstelling tot de pil, alleen lokaal in je baarmoeder hormonen af. Je krijgt geen hormonen in je bloedbaan, en het effect op je gemoedstoestand en je libido is dus veel minder Maar er zijn vrouwen bij wie alle voorbehoedsmiddelen toch effect lijken te hebben, dat kun je dus nooit zeker weten.
En tja, het blijft een voorwerp dat in je baarmoeder wordt ingebracht, en zoals je hierboven kunt lezen gaat dat ook wel eens wat minder soepel. Alhoewel het bij jou mee zal kunnen vallen omdat je al 2 kindjes hebt.
pi_80256713
Ik heb een vraag,
Ik heb bijna 6 weken mijn spiraal maar nog steeds last van krampen is dit normaal?

Groetjes!
pi_80256943
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 11:11 schreef x__Cheryl het volgende:
Ik heb een vraag,
Ik heb bijna 6 weken mijn spiraal maar nog steeds last van krampen is dit normaal?

Groetjes!
Ik heb ;m nu iets meer dan 2 maanden, en ik heb ;t ook nog In de bijsluiter staat ook dat het maanden kan aanhouden.
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
pi_80257068
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 11:16 schreef DevilsWhore het volgende:

[..]

Ik heb ;m nu iets meer dan 2 maanden, en ik heb ;t ook nog In de bijsluiter staat ook dat het maanden kan aanhouden.
Oei, vervelend zeg!
het zijn echt van die pijn steken. en word er duizelig van
pi_80257094
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 11:19 schreef x__Cheryl het volgende:

[..]

Oei, vervelend zeg!
het zijn echt van die pijn steken. en word er duizelig van
Oke dat is wel raar.. Heb je al controle gehad?
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
pi_80257243
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 11:20 schreef DevilsWhore het volgende:

[..]

Oke dat is wel raar.. Heb je al controle gehad?
ik ben 3 weken geleden met hevige pijnen naar het ziekenhuis gegaan. hebben ze me onderzocht en een uitstrijkje gemaakt en er was niks..
Maar het rare is mijn gyn heeft helemaal geen verdere afspraak gemaakt over controle:S
pi_80257291
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 11:24 schreef x__Cheryl het volgende:

[..]

ik ben 3 weken geleden met hevige pijnen naar het ziekenhuis gegaan. hebben ze me onderzocht en een uitstrijkje gemaakt en er was niks..
Maar het rare is mijn gyn heeft helemaal geen verdere afspraak gemaakt over controle:S
Oke.. Ik heb net gebeld, want ik moet ook nog steeds een controle, maar het is per 1 februari afgeschaft, die controles. Maar misschien is het een idee om alsnog te bellen erover, want de assistent vertelde mij dat als het echt nodig is het nog wel kan
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
pi_80257418
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 11:25 schreef DevilsWhore het volgende:

[..]

Oke.. Ik heb net gebeld, want ik moet ook nog steeds een controle, maar het is per 1 februari afgeschaft, die controles. Maar misschien is het een idee om alsnog te bellen erover, want de assistent vertelde mij dat als het echt nodig is het nog wel kan
Okee, nou dan bel ik wel even de assistente. ik bedoel ik vind het wel belangerijk dat alles daar goed zit.
heb geen zin in een ontsteking. het erinplaatsen deed al zeer. ze hebben bij mij in mijn baarmoederwand een snee gemaakt ofzo
iets.
Maar bedankt voor je hulp!
pi_80258586
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 11:28 schreef x__Cheryl het volgende:

[..]

Okee, nou dan bel ik wel even de assistente. ik bedoel ik vind het wel belangerijk dat alles daar goed zit.
heb geen zin in een ontsteking. het erinplaatsen deed al zeer. ze hebben bij mij in mijn baarmoederwand een snee gemaakt ofzo
iets.
Maar bedankt voor je hulp!
Bij jou ook al? Bij mijn beste vriendin ook, en die is gillend van de pijn wakker geworden Bij mij hebben ze er geen snee in gemaakt, en ik heb er veel minder last van. Maar dat verschilt sowieso per persoon.
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
pi_80279834
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 11:59 schreef DevilsWhore het volgende:

[..]

Bij jou ook al? Bij mijn beste vriendin ook, en die is gillend van de pijn wakker geworden Bij mij hebben ze er geen snee in gemaakt, en ik heb er veel minder last van. Maar dat verschilt sowieso per persoon.
Ja ze moesten mijn baarmoeder mond ofzoo openmaken.
ik was niet ongesteld en heb ook nog geen kinderen uitgescheten.
ben nog maar 17.
ik heb ook het hele ziekenhuis bij elkaar gegilt! echt heeel genant!
pi_80282941
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 20:56 schreef x__Cheryl het volgende:

[..]

Ja ze moesten mijn baarmoeder mond ofzoo openmaken.
ik was niet ongesteld en heb ook nog geen kinderen uitgescheten.
ben nog maar 17.
ik heb ook het hele ziekenhuis bij elkaar gegilt! echt heeel genant!
Valt wel mee, ik heb behoorlijk lopen vloeken daar
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
pi_80283252
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 21:53 schreef DevilsWhore het volgende:

[..]

Valt wel mee, ik heb behoorlijk lopen vloeken daar
nou die dokter zei dat hij het nog nooit zo heftig heb meegemaakt. en die student die naar me mossel zat te staren die viel volgens mij zowat flauw
  donderdag 15 april 2010 @ 23:17:25 #171
171422 LadyBlack
paint it black
pi_80366989
Jeetje, ik wist ook helemaal niet dat ze al spiraaltjes zetten bij zeventienjarigen!
Vervelend dat je er zo'n pech mee hebt zeg, ik zou het zeker even laten controleren En dan hopen dat het verder goed gaat.

Ik ben ongesteld, inclusief bloedverlies! Da's echt lang geleden, ik wist niet wat me overkwam, hihi. Kwam ineens opzetten tijdens uit eten, dus zit nu lekker met een kruikje op mn buik op de bank...
  maandag 26 april 2010 @ 12:43:35 #172
171422 LadyBlack
paint it black
pi_80724232
Rustig hier! Iedereen nog/weer tevreden met zn mirena?

Ik heb nu wat gekleurde afscheiding snap er niks van. Vorige post is 11 dagen geleden, toen was ik ongesteld (overigens maar 1 dag) dus beetje vreemd...
  maandag 26 april 2010 @ 14:06:51 #173
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_80726850
ik twijfel nog steeds.
Die horrorverhalen die ik overal lees in combinatie met de kans dat het bij mn eigen (niet prettige) huisarts moet gebeuren...
pi_80726949
quote:
Op maandag 26 april 2010 14:06 schreef GimmeGore het volgende:
ik twijfel nog steeds.
Die horrorverhalen die ik overal lees in combinatie met de kans dat het bij mn eigen (niet prettige) huisarts moet gebeuren...
Aangeven dat je wilt dat ;ie door een gyn wordt geplaatst
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
pi_80727616
ik wil misschien ook een mirena... maar ik twijfel vanwege al die horrorverhalen (hier maar ik hoor het wel vaker ook). Daarnaast kan ik echt slecht tegen hormonen en nu gebruiken we alleen condooms (wat niet ideaal is maar ik voel me tenminste weer mezelf)... Nou ja... tvp dus. blijf nog wel even twijfelen denk ik zo.
Life's a bitch
  maandag 26 april 2010 @ 18:54:27 #176
78707 TheSilentEnigma
Heldin, bazin, godin.
pi_80736480
Ik krijg overmorgen een nieuwe. Is het dan zo dat je lijf weer opnieuw moet wennen aan dat ding, of is je lijf eraan gewend en is alleen het zetten vervelend? Iemand een idee?
pi_80766328
Hoi,
Ik heb de afgelopen 3 maanden alle topics hier (en vele andere sites) doorgelezen over de Mirena en heb een 6 weken geleden besloten om er eentje te laten plaatsen. 3 weken geleden bij de gyn geweest om hem te laten zetten maar dit deed teveel pijn. Ze stelde meteen voor om het dan onder narcose te doen! Volgens haar heel normaal maar ik had er nog nooit overgelezen of gehoord. Dus daarom dat ik het hier even plaats! Aankomende maandag is het zover! Wel erg spannend maar vind het een fijn idee dat het onder narcose gedaan gaat worden en ga er vanuit dat ik niet een van de mensen ben die er niet tevreden mee is en onwijze klachten heeft.
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 27 april 2010 @ 14:30:49 #178
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_80766672
Heb ik inderdaad nog niet gehoord, maar ik kan me voorstellen dat het wel prettig is gezien sommige verhalen hier. Sterkte alvast.

Mijn Mirena zit nog netjes op zijn plek, dat hebben ze onlangs bekeken toen ik met gillende pijn in het ziekenhuis belandde 't Was geen wandelende Mirena wel een dikkedarmontsteking
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_80771574
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 14:22 schreef Suusje79 het volgende:
Hoi,
Ik heb de afgelopen 3 maanden alle topics hier (en vele andere sites) doorgelezen over de Mirena en heb een 6 weken geleden besloten om er eentje te laten plaatsen. 3 weken geleden bij de gyn geweest om hem te laten zetten maar dit deed teveel pijn. Ze stelde meteen voor om het dan onder narcose te doen! Volgens haar heel normaal maar ik had er nog nooit overgelezen of gehoord. Dus daarom dat ik het hier even plaats! Aankomende maandag is het zover! Wel erg spannend maar vind het een fijn idee dat het onder narcose gedaan gaat worden en ga er vanuit dat ik niet een van de mensen ben die er niet tevreden mee is en onwijze klachten heeft.
oh daar heb ik ook nog nooit van gehoord.. dan moet het wel heel veel pijn hebben gedaan
ik zou het zelf niet willen onder narcose, hoewel het bij mij wel heel veel pijn deed..

Rewino wat erg dat je een dikkedarmontsteking had. Is het nu weer over?

Mijn spiraaltje bevalt nog altijd goed, al heb ik vorige week wel regelmatig last gehad van krampen (ik heb hem nu 5 maanden).
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
  woensdag 28 april 2010 @ 09:10:43 #180
78707 TheSilentEnigma
Heldin, bazin, godin.
pi_80794533
Ik ga nu naar de gynaecoloog, wish me luck!
  woensdag 28 april 2010 @ 10:13:16 #181
92409 Twinky
Little star.
pi_80796083
succes TSE!
  woensdag 28 april 2010 @ 11:07:48 #182
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_80797756
quote:
Op woensdag 28 april 2010 09:10 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Ik ga nu naar de gynaecoloog, wish me luck!
Een beetje laat, maar succes
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
  woensdag 28 april 2010 @ 11:10:12 #183
78707 TheSilentEnigma
Heldin, bazin, godin.
pi_80797814
Zo, daar ben ik weer. De oude Mirena is eruit. Hoewel dit geen prettig gevoel is, is het echt een fluitje van een cent. Het meten en vastpakken was weer erg pijnlijk maar de nieuwe Mirena is geïnstalleerd!

Ik had een gynaecoloog met humor, die de hele tijd droge opmerkingen maakte. Het toppunt: 'Oeps, ik heb bloed op je sok gemorst'. Toen ik klaar was en naar mijn sokken keek, bleek het echter geen grapje...
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 28 april 2010 @ 11:16:08 #184
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_80798005
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 16:35 schreef Njosnavelin het volgende:
Rewino wat erg dat je een dikkedarmontsteking had. Is het nu weer over?
Eh nee, je komt er blijkbaar niet zo snel vanaf als dat je het krijgt
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  woensdag 28 april 2010 @ 11:30:44 #185
78707 TheSilentEnigma
Heldin, bazin, godin.
pi_80798497
Vriendlief (die ik al hangend in de stoel bij de gynaecoloog helemaal blauw geknepen heb) heeft zoveel medelijden:



  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 28 april 2010 @ 12:21:26 #186
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_80800449
Eet smakelijk
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  woensdag 28 april 2010 @ 13:55:13 #187
220157 Maria2.0
Bless this mess
pi_80803546
Vandaag best op tijd ongesteld geworden, eerste keer met mirena. Hoop dat het snel weer weggaat
Verder ben ik echt fan van het ding!
L'Enfer, c'est les autres.
pi_80810266
quote:
Op woensdag 28 april 2010 11:30 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Vriendlief (die ik al hangend in de stoel bij de gynaecoloog helemaal blauw geknepen heb) heeft zoveel medelijden:

[ afbeelding ]


ah wat lief
fijn dat het plaatsen toch nog meeviel
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
  woensdag 28 april 2010 @ 20:47:37 #189
78707 TheSilentEnigma
Heldin, bazin, godin.
pi_80818640
Bloedverlies valt nu reuze mee, evenals de pijn. Heb een beetje een 'raar' gevoel in mijn buik, maar het mag eigenlijk geen naam hebben. Volgens de gynaecoloog zal mijn lijf niet opnieuw hoeven te wennen aan de Mirena, dus dat geeft ook goede hoop.
pi_80843713
Ik ben echt helemaal weg van m'n mirena!

Ik heb hem ( haar ) nu 3 weken en toen ik aan de pil was en ook nog toen ik gestopt was met de pil en met condoom vrijde; had ik altijd enorm veel pijn bij de sex, precies alsof ik vaginisme had ofzo en dan nog kurkdroog. Het deed gans de rit pijn en erna nog meer ( branderig). Nu na 3 weken met de mirena is dit probleem COMPLEET VAN DE BAAN!! Het doet niks pijn meer. Het is terug intens genieten. Voor ons allebei natuurlijk want voor m'n man was het ook niet fijn dat ik altijd pijn had.
Mijn libido is dus stevig naar omhoog!

Ook mijn ventje heeft niets last van de draadjes. Voor de rest voel ik me compleet goed met de mirena, geen mentale swings,.. precies alsof ik geen anticonceptie neem.
Het vloeien is ook al een week gestopt ondertussen. Nu ben ik benieuwd naar m'n menstru.

I love my mirena!!
  donderdag 29 april 2010 @ 15:23:49 #191
78707 TheSilentEnigma
Heldin, bazin, godin.
pi_80844407
Tweede dag:

Beetje menstruatiepijn, mag eigenlijk geen naam hebben. Bloedverlies is ook minimaal.

Conclusie: het begin van een tweede Mirena is vooralsnog lang niet zo heftig als het begin van een eerste Mirena.
pi_80846985
vanochtend naar de gyn geweest voor een kweekje, kom ik daar, hoort hij dat ik al 2x bevallen ben, kon ik zo weer naar huis met een recept voor de mirena voor niets een half uur in de auto gezeten......maar 1 juni word hij geplaatst of ik dan m'n menstruatie heb is de vraag maar volgens de gyn maakte dat niet vel uit als je al een x bevallen bent.......we zullen zien.....
  donderdag 29 april 2010 @ 16:37:07 #193
78707 TheSilentEnigma
Heldin, bazin, godin.
pi_80847139
quote:
Op donderdag 29 april 2010 16:33 schreef 1roosje het volgende:
vanochtend naar de gyn geweest voor een kweekje, kom ik daar, hoort hij dat ik al 2x bevallen ben, kon ik zo weer naar huis met een recept voor de mirena voor niets een half uur in de auto gezeten......maar 1 juni word hij geplaatst of ik dan m'n menstruatie heb is de vraag maar volgens de gyn maakte dat niet vel uit als je al een x bevallen bent.......we zullen zien.....
Ik kreeg voor het plaatsen een brief thuis waar in stond dat het sowieso niet nodig is om ongesteld te zijn tijdens de plaatsing...
pi_80848054
quote:
Op donderdag 29 april 2010 16:37 schreef TheSilentEnigma het volgende:

[..]

Ik kreeg voor het plaatsen een brief thuis waar in stond dat het sowieso niet nodig is om ongesteld te zijn tijdens de plaatsing...
mijn gynaecoloog zei ook dat dat niet nodig was, maar meestal is het plaatsen dan minder pijnlijk omdat je baarmoederhals meer open staat (geloof ik)
maar als je al een keer bent bevallen kan ik me voorstellen dat dat niet uitmaakt

fijn trouwens TheSilentEnigma dat je er zo weinig last van hebt!
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_80849451
Ik vroeg me af hoeveel last jullie gehad hebben na het plaatsen, hij wordt bij mij 1 juni geplaatst en ik heb 4 en 5 juni 2 belangrijke opdrachten voor mijn werk, fysiek wel pittig....is dat verstandig of zal ik die plaatsings afspraak toch maar verzetten.
  donderdag 29 april 2010 @ 17:43:17 #196
78707 TheSilentEnigma
Heldin, bazin, godin.
pi_80849536
quote:
Op donderdag 29 april 2010 17:40 schreef 1roosje het volgende:
Ik vroeg me af hoeveel last jullie gehad hebben na het plaatsen, hij wordt bij mij 1 juni geplaatst en ik heb 4 en 5 juni 2 belangrijke opdrachten voor mijn werk, fysiek wel pittig....is dat verstandig of zal ik die plaatsings afspraak toch maar verzetten.
Daar zitten drie dagen tussen, dat moet in principe prima kunnen hoor!
pi_80865571
Ik had de dag zelf en de dagen erna heel weinig last. Af en toe een buikkrampje zoals tijdens de maandstonden, maar meer stelde het ook niet voor. De gyn had ook helemaal geen pijnstilling voorgeschreven ofzo. Ik denk echt dat er een groot verschil in zit qua nakrampen ofdat je al zwanger bent geweest of niet. Want bij moeders heeft er al een kindje in gezeten, dus de baarmoeder is op dat vlak al wat gewoon. ( en soepeler??)
pi_81213966
Ik heb het nu een maand geleden (8 april) laten zitten vanwege trombose door de anticonceptiepil (Yasmin)

Ik had nauwelijks pijn bij het zetten dus daar was ik wel blij mee Toen nog een paar dagen gedruppeld, en na een week werd ik weer ongesteld. Tot nu. Het is echt al 3 weken aan de gang.. hopelijk stopt dat snel maar ik wacht rustig af. Iemand daar ervaringen mee, is het normaal enzo?

Alvast bedankt!
  zondag 9 mei 2010 @ 17:58:33 #199
78707 TheSilentEnigma
Heldin, bazin, godin.
pi_81219821
quote:
Op zondag 9 mei 2010 15:19 schreef Nothingwoman het volgende:
Ik heb het nu een maand geleden (8 april) laten zitten vanwege trombose door de anticonceptiepil (Yasmin)

Ik had nauwelijks pijn bij het zetten dus daar was ik wel blij mee Toen nog een paar dagen gedruppeld, en na een week werd ik weer ongesteld. Tot nu. Het is echt al 3 weken aan de gang.. hopelijk stopt dat snel maar ik wacht rustig af. Iemand daar ervaringen mee, is het normaal enzo?

Alvast bedankt!
Ik had bij mijn eerste spiraal de eerste drie maanden min of meer continu bloedverlies (wel heel minimaal hoor, inlegkruisjeswerk zeg maar), daarna ben ik in 5 jaar tijd misschien 5 keer ongesteld geweest ofzo. Heb sinds 1,5 week een nieuwe, na 3 dagen was het allemaal zoals vanouds.
pi_81222168
quote:
Op zondag 9 mei 2010 17:58 schreef TheSilentEnigma het volgende:

[..]

Ik had bij mijn eerste spiraal de eerste drie maanden min of meer continu bloedverlies (wel heel minimaal hoor, inlegkruisjeswerk zeg maar), daarna ben ik in 5 jaar tijd misschien 5 keer ongesteld geweest ofzo. Heb sinds 1,5 week een nieuwe, na 3 dagen was het allemaal zoals vanouds.
Ah oke, bedankt! Bij mij is soms iets teveel voor een inlegkruisje maar dat komt ook door bloedverdunners, dus ik gebruik mini-tampons. Ik verheug me op de (bijna)nooit ongesteld tijd
  zondag 9 mei 2010 @ 20:06:34 #201
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_81224168
quote:
Op vrijdag 30 april 2010 09:00 schreef GirlZy het volgende:
Ik had de dag zelf en de dagen erna heel weinig last. Af en toe een buikkrampje zoals tijdens de maandstonden, maar meer stelde het ook niet voor. De gyn had ook helemaal geen pijnstilling voorgeschreven ofzo. Ik denk echt dat er een groot verschil in zit qua nakrampen ofdat je al zwanger bent geweest of niet. Want bij moeders heeft er al een kindje in gezeten, dus de baarmoeder is op dat vlak al wat gewoon. ( en soepeler??)
Dat kan weleens meevallen hoor...
Ik heb nooit kinderen gehad en het zetten viel bij mij ook reuze mee
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
  zondag 9 mei 2010 @ 20:20:36 #202
78707 TheSilentEnigma
Heldin, bazin, godin.
pi_81224913
quote:
Op zondag 9 mei 2010 19:11 schreef Nothingwoman het volgende:
Ah oke, bedankt! Bij mij is soms iets teveel voor een inlegkruisje maar dat komt ook door bloedverdunners, dus ik gebruik mini-tampons. Ik verheug me op de (bijna)nooit ongesteld tijd
Het is natuurlijk niet gezegd dat jij nooit ongesteld wordt, maar ik help het je hopen.
pi_81227245
quote:
Op zondag 9 mei 2010 20:20 schreef TheSilentEnigma het volgende:

[..]

Het is natuurlijk niet gezegd dat jij nooit ongesteld wordt, maar ik help het je hopen.
Hehe ja, ik hoop van niet inderdaad Maar zo heeeeeeel nu en dan is ook al goed
  zondag 9 mei 2010 @ 23:37:16 #204
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_81235159
Ik heb de hele dag al pijn in mijn rug en kramp in mijn pens, maar er komt niks . Ja, gisteren een heeeeeel klein beetje roze. Het lijkt af en toe wel alsof dat ding in mijn linkereierstok is gaan zitten. Wat een ellende zeg .

Is dit de aanloop naar niet meer ongesteld worden?
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_81275809
quote:
Op zondag 9 mei 2010 20:06 schreef Muck het volgende:

[..]

Dat kan weleens meevallen hoor...
Ik heb nooit kinderen gehad en het zetten viel bij mij ook reuze mee
Nou ik heb nog nooit een kind uitgescheten! maar heb er nu nog helse pijn van! en het is drie maanden geleden dat ie is gezet! ik raad het ook niemand aan! het is letterlijk en figuurlijk een KUTDING!
  maandag 10 mei 2010 @ 23:07:10 #206
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_81277049
Als je een kind uitschijt, is er denk ik toch iets niet helemaal goed gegaan . .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 11 mei 2010 @ 09:48:39 #207
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_81285652
Waarschijnlijk via anale seks verwekt

Ik heb wel een kind gekregen, maar via de nooduitgang. Plaatsen van de Mirena ging goed, niet pijnloos natuurlijk maar het was goed te doen. En ik word al heel lang niet meer ongesteld Maar daar helpt de overgang ook wel aan mee natuurlijk.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_81288257
quote:
Op maandag 10 mei 2010 23:07 schreef k_i_m het volgende:
Als je een kind uitschijt, is er denk ik toch iets niet helemaal goed gegaan . .
Humor. maar je bent toch niet achterlijk ofwel?
  dinsdag 11 mei 2010 @ 15:01:58 #209
280727 Njosnavelin
tête folle
pi_81297722
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 11:22 schreef x__Cheryl het volgende:

[..]

Humor. maar je bent toch niet achterlijk ofwel?
ben je al terug geweest naar je dokter/gynaecoloog om te kijken of hij nog wel goed zit?
na 3 maanden nog veel pijn hebben klinkt niet echt normaal
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
  dinsdag 11 mei 2010 @ 15:04:28 #210
163491 DevilsWhore
Kekke tante
pi_81297842
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 15:01 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

ben je al terug geweest naar je dokter/gynaecoloog om te kijken of hij nog wel goed zit?
na 3 maanden nog veel pijn hebben klinkt niet echt normaal
Controle hoeft niet meer doordat ze aan ;t bezuinigen zijn in de gezondheidszorg
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
pi_81307341
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 15:01 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

ben je al terug geweest naar je dokter/gynaecoloog om te kijken of hij nog wel goed zit?
na 3 maanden nog veel pijn hebben klinkt niet echt normaal
ik ben al twee keer naar de spoedeisende hulp geweest en die heeft twee x gekeken met de echo en alles zat gewoon goed.. maar het blijkt sinds vandaag dat ik de ziekte of het syndroom van Cushing heb dus misschien ligt het daar aan ik zou het niet weten maar word er behoorlijk naar van!
  dinsdag 11 mei 2010 @ 21:47:07 #212
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_81316005
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 11:22 schreef x__Cheryl het volgende:

[..]

Humor. maar je bent toch niet achterlijk ofwel?
Nou, gelukkig kon ik er zelf wel om lachen, zullen we maar zeggen dan .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_81580845
Even een update van hoe het plaatsen van mijn Mirena is gegaan en de eerste weken erna.
Bij mij werd hij onder narcose geplaatst, ik was bang dat ik met veel krampen wakker zou worden maar voelde helemaal niets. Het eerste wat ik dan ook vroeg was of het wel gelukt was. Achteraf bedacht ik me dat ik waarschijnlijk geen krampen had omdat ik door de narcose helemaal ontspannen was. Vloeide wel een beetje na afloop maar dat was de volgende dag alweer over maar dat kwam denk ik omdat ik de pil nog slikte (hoefde ivm narcose niet in de stopweek en moest van de gyn gewoon deze strip afmaken). Dag erna wel een heel klein beetje krampen maar niet echt schokkend. De woensdag erna de laatste pil geslikt en netjes zoals altijd op maandag ongesteld geworden. Echt een stuk minder dan voorheen (mini tampon ipv super) en voelde me eigenlijk ook niet echt ongesteld. Alleen ben ik er meestal op vrijdag weer vanaf (slikte de eerste pil altijd op donderdag) en nu ben ik tot en met gisteren ongesteld geweest dus dik een week. Tot nu toe ben ik erg tevreden en erg benieuwd hoe het volgende maand zal gaan!
  vrijdag 21 mei 2010 @ 07:24:22 #214
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_81705485
Olla, mijn vrouw heeft sinds ruim drie maanden een mirena, na twee weken ook een check gehad of hij goed zat (beide bij de HA), maar ze blijft last houden van vloeien (dagelijks) en zo mogelijk nog onregelmatiger menstrueren. Ze had altijd last van heel zware menstruatieklachten, dat is wel wat minder.

Maar na diverse juichverhalen van onder andere vriendinnen en collega's (sommige hadden meteen alle voordelen en geen nadelen, anderen hooguit een paar weken) is dit wel een tegenvaller. Ze is er zelfs over aan het denken om hem er toch maar weer uit te laten trekken.

Hoe lang kan het duren voor je geen last meer hebt van dat kreng?

V.

[ Bericht 0% gewijzigd door V. op 21-05-2010 09:41:27 ]
Ja inderdaad, V. ja.
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 21 mei 2010 @ 09:02:32 #215
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_81706885
Verbal, tegen mij zei de arts dat je na ongeveer een half jaar kunt bekijken wat het effect is van de Mirena op je lichaam. Dan zouden ook de menstruaties ongeveer zo verlopen als het dan gaat. Drie maanden lijkt me dus nog wat vroeg. Maar als ze zoveel last heeft zou ik nog even met de huisarts overleggen.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  vrijdag 21 mei 2010 @ 12:39:39 #216
280727 Njosnavelin
tête folle
pi_81714704
Verbal; in de bijsluiter staat volgens mij ook dat je de eerste 6 maanden last kan hebben van bijwerkingen, zoals vloeien en buikpijn.
Ik zou het nog even aankijken, tenzij ze het echt heel vervelend vindt om constant ongesteld te zijn. Is dat de enige klacht of heeft ze ook last van buikkrampen oid?
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
  vrijdag 21 mei 2010 @ 21:35:35 #217
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_81739379
Begin maart laten zetten, nu nog steeds vaak half ongesteld (vaak). Geen succesverhaal hier dus, maar als je die paar maanden neemt op 5 jaar waarin het verder wel gaat mag ik nog niet klagen.
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_81977148
Nou ik blijf hevige pijnen houden! zo erg dat ik nog net geen 112 bel! mischien omdat ik snel in paniek raak maar deze pijn is echt gewoon niet te houden. Maandag een afspraak met de gyno Kijk van hoe en wat! mischien moet hij er wel uit.. maar is dat pijnlijk? want ik heb nu al een trauma van het inzetten!
  donderdag 27 mei 2010 @ 20:46:39 #219
78707 TheSilentEnigma
Heldin, bazin, godin.
pi_81986536
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 17:13 schreef x__Cheryl het volgende:
Nou ik blijf hevige pijnen houden! zo erg dat ik nog net geen 112 bel! mischien omdat ik snel in paniek raak maar deze pijn is echt gewoon niet te houden. Maandag een afspraak met de gyno Kijk van hoe en wat! mischien moet hij er wel uit.. maar is dat pijnlijk? want ik heb nu al een trauma van het inzetten!
Eruithalen is niet gevoelloos, maar duurt letterlijk een halve seconde en mag dus eigenlijk geen naam hebben.
  dinsdag 1 juni 2010 @ 16:14:34 #220
38674 Spiegelei
sunny side up!
pi_82194136
hoi dames,

Ik heb het topic en het vorige deel even doorgelezen want over een tijdje zal ik waarschijnlijk ook aan de Mirena moeten. Er is net trombose bij mij geconstateerd en omdat er geen aanwijsbare reden is en ik nog wat jong ben voor trombose moet ik na mijn medicatie (6 maanden) en als de trombose weg is natuurlijk stoppen met de pil.
Met de huisarts alvast besproken wat voor anticonceptie ik dan kan nemen en daar kwam (nadat de huisarts ook nog even met een gynaecoloog had overlegd) de Mirenaspiraal uit.

Nu even een vraagje, ik lees her en der dat men de spiraal laat zetten als je ongesteld bent omdat de baarmoedermond dan meer open staat. Nu slik ik al jaren de pil en ik slik hem altijd door omdat ik niet zo'n behoefte heb aan krampen en bloedingen. Ik denk dan ook dat als ik stop met de pil ik wellicht niet meteen zal vloeien. Maakt dat uit? Moet ik eerst mijn cyclus weer op gang laten komen en in de tussentijd maar aan de condooms ofzo?
klerkje
pi_82194389
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 16:14 schreef Spiegelei het volgende:
hoi dames,

Ik heb het topic en het vorige deel even doorgelezen want over een tijdje zal ik waarschijnlijk ook aan de Mirena moeten. Er is net trombose bij mij geconstateerd en omdat er geen aanwijsbare reden is en ik nog wat jong ben voor trombose moet ik na mijn medicatie (6 maanden) en als de trombose weg is natuurlijk stoppen met de pil.
Met de huisarts alvast besproken wat voor anticonceptie ik dan kan nemen en daar kwam (nadat de huisarts ook nog even met een gynaecoloog had overlegd) de Mirenaspiraal uit.

Nu even een vraagje, ik lees her en der dat men de spiraal laat zetten als je ongesteld bent omdat de baarmoedermond dan meer open staat. Nu slik ik al jaren de pil en ik slik hem altijd door omdat ik niet zo'n behoefte heb aan krampen en bloedingen. Ik denk dan ook dat als ik stop met de pil ik wellicht niet meteen zal vloeien. Maakt dat uit? Moet ik eerst mijn cyclus weer op gang laten komen en in de tussentijd maar aan de condooms ofzo?
Is het voor jou niet verstandiger om een spiraal te gebruiken die geen hormonen bevat?
Ik heb toen juist voor een koperspiraal gekozen omdat ik een verhoogde kans had op trombose in combinatie met het nemen van hormonen.
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 1 juni 2010 @ 17:27:03 #222
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_82197526
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 16:14 schreef Spiegelei het volgende:
hoi dames,

Ik heb het topic en het vorige deel even doorgelezen want over een tijdje zal ik waarschijnlijk ook aan de Mirena moeten. Er is net trombose bij mij geconstateerd en omdat er geen aanwijsbare reden is en ik nog wat jong ben voor trombose moet ik na mijn medicatie (6 maanden) en als de trombose weg is natuurlijk stoppen met de pil.
Met de huisarts alvast besproken wat voor anticonceptie ik dan kan nemen en daar kwam (nadat de huisarts ook nog even met een gynaecoloog had overlegd) de Mirenaspiraal uit.

Nu even een vraagje, ik lees her en der dat men de spiraal laat zetten als je ongesteld bent omdat de baarmoedermond dan meer open staat. Nu slik ik al jaren de pil en ik slik hem altijd door omdat ik niet zo'n behoefte heb aan krampen en bloedingen. Ik denk dan ook dat als ik stop met de pil ik wellicht niet meteen zal vloeien. Maakt dat uit? Moet ik eerst mijn cyclus weer op gang laten komen en in de tussentijd maar aan de condooms ofzo?
Ik zou die vraag even aan de huisarts stellen. Ik denk dat die wel kan zeggen wat je het beste kunt doen.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  dinsdag 1 juni 2010 @ 19:53:45 #223
38674 Spiegelei
sunny side up!
pi_82204037
@ Taiga: mijn huisarts vertelde dat er zoveel minder hormonen (en dan ook nog plaatselijk) in zitten dat dit spiraaltje een goed alternatief is.

@ Rewino: dat zal ik ook zeker doen, eerst maar eens zien dat die trombose weg is en ik over 6 maanden van de medicijnen af ben. Ik stel de vraag hier omdat misschien iemand dezelfde situatie heeft gehad.
klerkje
  dinsdag 1 juni 2010 @ 20:07:14 #224
277627 Seven.
We are Borg.
pi_82204688
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 15:24 schreef Suusje79 het volgende:
Even een update van hoe het plaatsen van mijn Mirena is gegaan en de eerste weken erna.
Bij mij werd hij onder narcose geplaatst, ik was bang dat ik met veel krampen wakker zou worden maar voelde helemaal niets. Het eerste wat ik dan ook vroeg was of het wel gelukt was. Achteraf bedacht ik me dat ik waarschijnlijk geen krampen had omdat ik door de narcose helemaal ontspannen was. Vloeide wel een beetje na afloop maar dat was de volgende dag alweer over maar dat kwam denk ik omdat ik de pil nog slikte (hoefde ivm narcose niet in de stopweek en moest van de gyn gewoon deze strip afmaken). Dag erna wel een heel klein beetje krampen maar niet echt schokkend. De woensdag erna de laatste pil geslikt en netjes zoals altijd op maandag ongesteld geworden. Echt een stuk minder dan voorheen (mini tampon ipv super) en voelde me eigenlijk ook niet echt ongesteld. Alleen ben ik er meestal op vrijdag weer vanaf (slikte de eerste pil altijd op donderdag) en nu ben ik tot en met gisteren ongesteld geweest dus dik een week. Tot nu toe ben ik erg tevreden en erg benieuwd hoe het volgende maand zal gaan!
Onder narcose? Dat wil ik ook ! De vorige keer ben ik bijna flauwgevallen door de pijn en ik heb toen lopen kotsen. Die van mij is over een dikke maand aan vervanging toe.

Mijn terugblik op de afgelopen 5 jaar:

Het inzetten was zéér naar. Krampen duurden meen ik een week of 8. Ik bleef de eerste 4-5 maanden vloeien, daarna met tussenpozen. Máánden niet, dan 2 maanden wel. Maar altijd licht bloedverlies gebleven. Ikzelf heb er nooit meer last van gehad na 8 weken.
Resistance is futile.
pi_82222331
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 19:53 schreef Spiegelei het volgende:
@ Taiga: mijn huisarts vertelde dat er zoveel minder hormonen (en dan ook nog plaatselijk) in zitten dat dit spiraaltje een goed alternatief is.
Tja..maar hormonen blijven hormonen zou ik denken... Je hebt een paar maanden om erover na te denken gelukkig.
pi_82292232
hoi iedereen,

Vorige week had ik nacontrole van m'n mirena en hij zat goed! Kan er dus 2 jaartjes tegenaan tot de volgende controle met uitstrijkje dan.

Ik vloei ook nog steeds, weliswaar de laatste week minder.

Ik heb het aan de gyne gevraagd vanwaar dat vandaan kwam; het kwam neer op zoiets: doordat het hormoongehalte ( levosteron dacht ik) in de baarmoeder zelf hoger is door de mirena ( en niet in het bloed zoals bij de pil), zorgt dat ervoor dat je baarmoeder een nep menstruatie gaat opwekken en in stand houden. Je wordt dus eigenlijk gewoon in menstruatie gezet. Na 6 weken mindert dit wel wat, maar kan inderdaad langer aanhouden. Ja, ik kan zijn taal niet helemaal naspreken haha, maar hier kwam het toch zowat op neer. Hij vertelde dat dit heel normaal is en heel vaak voorkomt.
Ik dacht dat het bloedverlies kwam doordat de baarmoeder dat ding er nog steeds uitwilde, maar dat is dus niet.

Ik kan er in ieder geval mee leven dat ik nog vloei. De eerste maand stroomde het er precies zowat uit met momenten en nu is het echt wel weinig geworden. Ik denk gewoon aan de toekomst, éénmaal dit voorbij is, kan ik lekker genieten van zachte menstruaties, of misschien wel amper of helemaal niets.
Het is gewoon zalig dat je nergens meer aan hoeft te denken.
  donderdag 3 juni 2010 @ 22:08:02 #227
171422 LadyBlack
paint it black
pi_82305036
Mijn mirena gaat er deze maand nog uit!

Ik blijk hem echt goed getimed te hebben; heb er 4,5 jaar plezier van gehad, en nu ben ik samen met mijn vriend erg toe aan een kindje dus tijd om hem te laten verwijderen

Lees her en der dat de menstruatie direct op gang kan komen, dus ik wacht maar wel tot na mn vakantie...
Ben erg benieuwd naar het verwijderen zelf. Als ik de verhalen mag geloven valt het erg mee, dus daar hou ik dan maar aan vast!
  donderdag 3 juni 2010 @ 22:15:31 #228
92409 Twinky
Little star.
pi_82305508
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 22:08 schreef LadyBlack het volgende:
Mijn mirena gaat er deze maand nog uit!

Ik blijk hem echt goed getimed te hebben; heb er 4,5 jaar plezier van gehad, en nu ben ik samen met mijn vriend erg toe aan een kindje dus tijd om hem te laten verwijderen

Lees her en der dat de menstruatie direct op gang kan komen, dus ik wacht maar wel tot na mn vakantie...
Ben erg benieuwd naar het verwijderen zelf. Als ik de verhalen mag geloven valt het erg mee, dus daar hou ik dan maar aan vast!
leuk leuk, een babietje! Hopelijk gaat het niet te snel

zo heb ik (HEEL STIEKEM) ook getimed, maar voor mij wordt het na twee mirena's. De eerste zit er pas twee jaar in
probleem nu wordt alleen dat ik steeds meer ongesteld word met alles erbij: PMS, heel erg buikpijn enzo.. Elke maand is het erger! en dat terwijl ik het eerste jaar helemaal geen bloed had en nu steeds meer en langer.
ik kan er wel mee naar de dokter maar dan is mijn babietjesplan in de war nee hoor, grapje. Maar ik weet niet zo goed wat ik ermee moet. Zijn er nog meer mensen die dit hebben?
  donderdag 3 juni 2010 @ 23:11:31 #229
171422 LadyBlack
paint it black
pi_82308790
Als je ineens gaat bloeden zou ik toch gewoon even contact opnemen met de huisarts... je kunt het gewoon nooit weten!
  dinsdag 15 juni 2010 @ 11:05:02 #230
302812 Little_Miss_Naughty
naughty by nature
pi_82825704
na maanden erover na te hebben gedacht, heb ik ook een afspraak gemaakt voor de mirena.
kleine tegenvaller is alleen dat ik had gewacht met het maken van die afspraak tot de week dat ik ongesteld moest zijn, en ik nu alleen een afspraak kon maken voor een oriënterend gesprek..
had het kunnen weten natuurlijk, maar was er al op ingesteld dat ik er na deze week vanaf was (het erin laten zetten dan..)
ik zit natuurlijk wel nog met vragen, alhoewel de meeste dingen die ik wil weten een kwestie van afwachten zijn hoe het uitpakt, maar hopelijk krijg ik daar morgen antwoord op..

het doorlezen van dit topic is trouwens niet een aanrader voor mij haha, al die verhalen over hoeveel pijn het zetten gaat doen..
Op dinsdag 9 november 2010 17:06 schreef DevilsWhore het volgende:
hehehe, LMN is raarder dan ik :D
pi_82870051
Ik heb vanmiddag een afspraak om de Mirena te laten plaatsen, maar weet iemand hier of je na plaatsing meteen naar huis kan fietsen? Of kan ik beter met de bus?
jaja
pi_82870078
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 09:51 schreef elisuap het volgende:
Ik heb vanmiddag een afspraak om de Mirena te laten plaatsen, maar weet iemand hier of je na plaatsing meteen naar huis kan fietsen? Of kan ik beter met de bus?
Het kan wel, maar als ik jou was zou ik liever met de bus gaan.
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
  woensdag 16 juni 2010 @ 10:49:42 #233
302812 Little_Miss_Naughty
naughty by nature
pi_82871985
zo, ben vanmorgen bij de huisarts geweest. ik heb uitgelegd waarom ik het wil (ik ben niet zo aardig 5 dagen in de maand ongeveer , en daarnaast is het makkelijker om geen pil te hoeven nemen, minder hormonen etc.) en toen gelijk een afspraak gemaakt voor vrijdagochtend..
dan ben ik hopelijk nog slaapdronken genoeg om het niet goed mee te krijgen, maar toch maar 2 pijnstillers van te voren nemen.
Ze zei trouwens dat het in feite allemaal meevalt en de pijn erna te vergelijken is met menstruatiekrampen.. ik hoop dat ze gelijk heeft, aangezien ik erna doortuf naar mijn werk..
Op dinsdag 9 november 2010 17:06 schreef DevilsWhore het volgende:
hehehe, LMN is raarder dan ik :D
pi_82872106
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 10:49 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
zo, ben vanmorgen bij de huisarts geweest. ik heb uitgelegd waarom ik het wil (ik ben niet zo aardig 5 dagen in de maand ongeveer , en daarnaast is het makkelijker om geen pil te hoeven nemen, minder hormonen etc.) en toen gelijk een afspraak gemaakt voor vrijdagochtend..
dan ben ik hopelijk nog slaapdronken genoeg om het niet goed mee te krijgen, maar toch maar 2 pijnstillers van te voren nemen.
Ze zei trouwens dat het in feite allemaal meevalt en de pijn erna te vergelijken is met menstruatiekrampen.. ik hoop dat ze gelijk heeft, aangezien ik erna doortuf naar mijn werk..
Zit je jezelf al op te vreten van de zenuwen?
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
  woensdag 16 juni 2010 @ 11:34:46 #235
302812 Little_Miss_Naughty
naughty by nature
pi_82873882
haha valt nog enigszins mee.
van de ene kant denk ik 'als het maar niet zoveel pijn gaat doen als sommigen het hier beschrijven', maar ik weet ook dat als ik daar bang voor ga zijn, gaat het ook zeker pijn doen. dus dan maar proberen te relaxen en het te laten komen allemaal..
in eerste instantie stelde ze voor om te wachten tot de volgende keer als ik ongesteld was, maar daar heb ik voor gepast.. laat het maar zo gauw mogelijk gebeuren!
Op dinsdag 9 november 2010 17:06 schreef DevilsWhore het volgende:
hehehe, LMN is raarder dan ik :D
pi_82875495
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 11:34 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
haha valt nog enigszins mee.
van de ene kant denk ik 'als het maar niet zoveel pijn gaat doen als sommigen het hier beschrijven', maar ik weet ook dat als ik daar bang voor ga zijn, gaat het ook zeker pijn doen. dus dan maar proberen te relaxen en het te laten komen allemaal..
in eerste instantie stelde ze voor om te wachten tot de volgende keer als ik ongesteld was, maar daar heb ik voor gepast.. laat het maar zo gauw mogelijk gebeuren!
Ach, heel even pijn, het was het waard vind ik. Ik heb ;m sinds februari, en na mijn ongesteldheid tijdens ;t zetten (wat wel wat langer duurde dan normaal ) ben ik maar 1 dag ongesteld geweest, en dat was echt miniem. Voor de rest nergens last van gehad.
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
pi_82875659
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 11:34 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
haha valt nog enigszins mee.
van de ene kant denk ik 'als het maar niet zoveel pijn gaat doen als sommigen het hier beschrijven', maar ik weet ook dat als ik daar bang voor ga zijn, gaat het ook zeker pijn doen. dus dan maar proberen te relaxen en het te laten komen allemaal..
in eerste instantie stelde ze voor om te wachten tot de volgende keer als ik ongesteld was, maar daar heb ik voor gepast.. laat het maar zo gauw mogelijk gebeuren!
maar vrijdag ben je wel nog ongesteld dus? want dan schijnt het wel minder pijnlijk te zijn

verder moet je je niet bang laten maken hoor, het plaatsen doet inderdaad pijn (bij meeste meisjes toch, bij mij iig wel ) maar dat duurt maar even
daarna had ik inderdaad menstruatiekrampen, maar wel heel erge.. je baarmoeder die dan samentrekt om dat ding er uit te krijgen zegmaar

veel succes, het zal vast meevallen
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
  woensdag 16 juni 2010 @ 12:37:31 #238
302812 Little_Miss_Naughty
naughty by nature
pi_82876777
ja ben wel ongesteld als hij gezet wordt. Ze zei zelf dat het echt ontzettend meevalt en even een vervelend gevoel is. ookal is dat gewoon hetgene wat ze het beste tegen een patient kan zeggen is, stiekem hoop ik dan in mijn hoofd dat ik dikke mazzel heb met een huisarts die er gewoon heel goed in is
en overmorgen weet ik of ik gelijk had..
Op dinsdag 9 november 2010 17:06 schreef DevilsWhore het volgende:
hehehe, LMN is raarder dan ik :D
  woensdag 16 juni 2010 @ 14:50:11 #239
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_82883280
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 12:37 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
ja ben wel ongesteld als hij gezet wordt. Ze zei zelf dat het echt ontzettend meevalt en even een vervelend gevoel is. ookal is dat gewoon hetgene wat ze het beste tegen een patient kan zeggen is, stiekem hoop ik dan in mijn hoofd dat ik dikke mazzel heb met een huisarts die er gewoon heel goed in is
en overmorgen weet ik of ik gelijk had..
Ik weet alleen dat het per persoon heel erg kan verschillen. Ik had bij mijn plaatsing al een kindje gebaard, dus ik kan er niet over meepraten... 't Schijnt dan namelijk een stuk minder pijnlijk te zijn.

Succes morgen
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
pi_82930408
Mijne is gister om 14:15 geplaatst..Was niet echt zenuwachtig van te voren, dus zat er vrij relaxed.
Eerst gaan ze even je baarmoeder bekijken, wat natuurlijk ontzettend leuk is.
Dan gaat het zetten in 3 fasen. Die fasen doen even pijn, fase 1: 3 sec pijn, fase 2: 3 sec pijn. Fase 3: 5 hele pijnlijke seconden. Maar dan zit hij erin! En na die 5 pijnlijke seconden heb ik geen pijn meer gehad, zelfs nu nog steeds niet. Ik werd er wel een beetje flauw van, alle kracht leek uit me verdwenen te zijn, ik trok wit weg en begon hevig te transpireren. Maar de arts zei dat dat een normale reactie is, omdat er immers een 'vreemd iets' in je baarmoeder wordt geplaatst. Na een minuut of 5 ben ik uit de stoel gestapt, me aangekleed en kreeg ik thee met suiker van de assistente. Ik voelde me nog steeds slap, een beetje ziekig, maar geen pijn mn baarmoeder.
En toen ik om 15:30 thuis was, ben ik meteen in bed gaan liggen en toen ik om 18:00u wakker werd, was dat hele zieke/misselijke gevoel helemaal weg!
Dus ik ben wel trots op mezelf dat ik het gedaan heb, en erg blij. Het doet nou eenmaal pijn, bij de één wat langer of meer dan bij de ander, maar de komende vijf jaar ben ik wel verlost van menstruatiepijntjes en omkijken naar de pil!
Nu denk ik: hmm ik weet niet of ik het een tweede keer zou doen, omdat de pijn nog een beetje vers in het geheugen zit, maar over een paar dagen/weken denk ik dat ik denk: wat een goede zet!
Succes morgen, en gewoon lekker relaxed zitten, waan je op een tropisch eiland, want hoe ontspannener je daar zit, des te minder pijn het doet!
jaja
pi_82948603
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 14:09 schreef elisuap het volgende:
Mijne is gister om 14:15 geplaatst..Was niet echt zenuwachtig van te voren, dus zat er vrij relaxed.
Eerst gaan ze even je baarmoeder bekijken, wat natuurlijk ontzettend leuk is.
Dan gaat het zetten in 3 fasen. Die fasen doen even pijn, fase 1: 3 sec pijn, fase 2: 3 sec pijn. Fase 3: 5 hele pijnlijke seconden. Maar dan zit hij erin! En na die 5 pijnlijke seconden heb ik geen pijn meer gehad, zelfs nu nog steeds niet. Ik werd er wel een beetje flauw van, alle kracht leek uit me verdwenen te zijn, ik trok wit weg en begon hevig te transpireren. Maar de arts zei dat dat een normale reactie is, omdat er immers een 'vreemd iets' in je baarmoeder wordt geplaatst. Na een minuut of 5 ben ik uit de stoel gestapt, me aangekleed en kreeg ik thee met suiker van de assistente. Ik voelde me nog steeds slap, een beetje ziekig, maar geen pijn mn baarmoeder.
En toen ik om 15:30 thuis was, ben ik meteen in bed gaan liggen en toen ik om 18:00u wakker werd, was dat hele zieke/misselijke gevoel helemaal weg!
Dus ik ben wel trots op mezelf dat ik het gedaan heb, en erg blij. Het doet nou eenmaal pijn, bij de één wat langer of meer dan bij de ander, maar de komende vijf jaar ben ik wel verlost van menstruatiepijntjes en omkijken naar de pil!
Nu denk ik: hmm ik weet niet of ik het een tweede keer zou doen, omdat de pijn nog een beetje vers in het geheugen zit, maar over een paar dagen/weken denk ik dat ik denk: wat een goede zet!
Succes morgen, en gewoon lekker relaxed zitten, waan je op een tropisch eiland, want hoe ontspannener je daar zit, des te minder pijn het doet!
ideaal dat je buiten het misselijke gevoel weinig last ervan hebt gehad! wel heel fijn om te lezen hoe het ongeveer in zijn werk is gegaan, om te weten wat ik morgen kan verwachten.
mijn vriend gaat toch maar voor de zekerheid even mee om me te chauffeuren, en dan komt het vast allemaal wel goed. toch een geruststelling dat ik daar niet straks lig met een idee van "shit, ik moet straks ook nog weer thuis zien te komen met de auto..."
ik probeer me er inderdaad ook zo op voor te bereiden dat het niet veel zal voorstellen, hooguit even onprettig, en dan heb ik het voor 5 jaar weer gehad. voor mijn gevoel lukt het me aardig om er rustig onder te blijven, maar voor hetzelfde geldt lig ik vannacht een hele tijd wakker..
nouja, we zullen zien. ik zal in ieder geval ook mijn ervaring ermee hier posten voor toekomstige 'slachtoffers'
Op dinsdag 9 november 2010 17:06 schreef DevilsWhore het volgende:
hehehe, LMN is raarder dan ik :D
  donderdag 17 juni 2010 @ 21:17:22 #242
92409 Twinky
Little star.
pi_82950861
ik moest nog 6 of 7 minuten fietsen na het zetten. Had bedacht dat ik als het echt niet ging ik wel gewoon zou kruipen of een uurtje in de wachtkamer zou blijven

Achteraf ben ik er ergens wel blij om. Ik moest namelijk gewoon bikkelen want er was niemand om me op te rapen (O+ en ik waren niet echt on speaking terms). En ja, als bikkel moet je gewoon opstaan en naar huis!
pi_82950969
Direct na het plaatsen liep ik nog wel een beetje krom, maar dat was napijn van de enorme kramp die ik gehad had. Ik vond het wel fijn dat chauffeurde hoor, hij reed ook de auto voor de deur van het ziekenhuis zodat ik niet helemaal naar de parkeerplaats gebogen hoefde te lopen.... Maar na even rustig in de auto naar huis gezeten te hebben voelde ik me ook al beter, ik heb nadien ook geen krampen meer gehad.
I had a signature once. It was awful.
  vrijdag 18 juni 2010 @ 09:01:11 #244
302812 Little_Miss_Naughty
naughty by nature
pi_82965695
zo, hij zit er bij mij ook in.

in de auto op weg naar de huisarts bedacht ik me dat ik de 2 pijnstillers die ze me had aangeraden vergeten was in te nemen, nouja, dan maar zonder..
en daar lig je dan terwijl zij een hele berg met materialen erbij pakt.. het was goed om te weten van tevoren dat er 3 pijnlijke momenten zijn, ik lag te tellen hoor
maar het viel me wel echt ontzettend mee! de eendenbek heb ik nauwelijks gevoeld (ik kan me verhalen vertellen van vrienden erover, ik hoopte zo dat ik nooit dat ding zou ontmoeten..), en al het spul waarmee ze met mijn baarmoeder aan de gang ging, viel ook ontzettend mee eigenlijk.
het voelt vreemd, want ik voelde wel dat ze iets in mijn baarmoeder naar binnen bracht, maar of dat nu heel dun was of een flinke 5cm.. geen idee.
ze vond het geloof ik wel een beetje apart dat ik terwijl zij bezig was gewoon over onzin aan het praten was.. ("nou ik denk niet dat ik wekelijks ga terugkomen om dit te laten doen hoor..")
en nu, ja wel de bekende ongesteldheidskrampen, maar gelukkig tot nu toe niet pijnlijker dan normaal (tenzij aan het lachen gemaakt dan..).

I survived
Op dinsdag 9 november 2010 17:06 schreef DevilsWhore het volgende:
hehehe, LMN is raarder dan ik :D
pi_82986810
Goed gedaan LMN!
I had a signature once. It was awful.
pi_83055149
Zie je, het valt best mee allemaal!
Mijne zit er nu dus sinds woensdag in, en heb nog niet echt een moment gehad van; auw ik voel dat mn baarmoeder samentrekt ofzo. Hooguit af en toe kleine krampjes alsof ik ongesteld aan het worden ben, maar that's it.
Wat ik eigenlijk vergeten ben te vragen aan de gyn, is wanneer ik nu dan weer ongesteld wordt?
Ik zat op de 5e dag van ongesteldheid toen hij geplaatst werd, dus eigenlijk nog amper ongesteld. Ook nu bloed ik niet, hooguit wat restjes gekleurde shit ofzo (naar altijd, om daar over te praten )
Wanneer kan ik verwachten dat ik ongesteld wordt? Of verschilt het heel erg per persoon?
jaja
  zondag 20 juni 2010 @ 15:03:20 #247
163491 DevilsWhore
Kekke tante
pi_83055559
Verschilt per persoon denk ik? Bij mij duurde het anderhalve maand ongeveer. Gewoon ervoor zorgen dat je altijd maandverband/tampons bij je hebt. Je weet maar nooit he.
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
pi_83060813
LIttle miss, dat heb je super doorstaan! Ik was een pak zenuwachtiger!

Bij mij lijkt het bloeden voorbij te zijn, al de derde dag op rij niets meer!! Joehoe ( en ik die dacht met zo'n enorme vloeïng dat het zeker zo nog maanden ging aanhouden.)
  maandag 21 juni 2010 @ 23:47:00 #249
302812 Little_Miss_Naughty
naughty by nature
pi_83126634
quote:
Op zondag 20 juni 2010 16:56 schreef GirlZy het volgende:
LIttle miss, dat heb je super doorstaan! Ik was een pak zenuwachtiger!

Bij mij lijkt het bloeden voorbij te zijn, al de derde dag op rij niets meer!! Joehoe ( en ik die dacht met zo'n enorme vloeïng dat het zeker zo nog maanden ging aanhouden.)
ja ik was blij dat het zo makkelijk ging! Normaal gesproken eindigt mijn ongesteldheid altijd op zondag/maandag, maar ik was er nu ergens op zaterdag alweer vanaf. Dus eigenlijk gaat het allemaal veel en veel positiever nog dan ik al had gedacht!
Enige kleine nadeel is dat de huisarts aanraadde om de komende tijd toch even een condoom te gebruiken tijdens sex, omdat ik midden in mijn stopweek zat toen hij geplaatst werd.
ik vond het eigenlijk een vaag verhaal, heb het idee dat het dubbel op gaat zijn om ook nog condooms te gebruiken erbij, maar ja, kwaad kan het niet, dus toch maar braaf rubbertjes gehaald vanmiddag
Ik voel de touwtjes trouwens wel ontzettend makkelijk zitten. Waarschijnlijk heeft het ermee te maken dat ik nog een korte baarmoederhals heb, omdat er nooit een hele baby doorheen is gegaan tot nu toe (...), maar ik hoop dat die touwtjes niet in de weg gaan zitten straks.. en anders is het weer een ritje naar de huisarts voor een kleine knipbeurt..
Op dinsdag 9 november 2010 17:06 schreef DevilsWhore het volgende:
hehehe, LMN is raarder dan ik :D
  dinsdag 22 juni 2010 @ 01:34:59 #250
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_83129797
quote:
Op maandag 21 juni 2010 23:47 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:

[..]

ja ik was blij dat het zo makkelijk ging! Normaal gesproken eindigt mijn ongesteldheid altijd op zondag/maandag, maar ik was er nu ergens op zaterdag alweer vanaf. Dus eigenlijk gaat het allemaal veel en veel positiever nog dan ik al had gedacht!
Enige kleine nadeel is dat de huisarts aanraadde om de komende tijd toch even een condoom te gebruiken tijdens sex, omdat ik midden in mijn stopweek zat toen hij geplaatst werd.
ik vond het eigenlijk een vaag verhaal, heb het idee dat het dubbel op gaat zijn om ook nog condooms te gebruiken erbij, maar ja, kwaad kan het niet, dus toch maar braaf rubbertjes gehaald vanmiddag
Ik voel de touwtjes trouwens wel ontzettend makkelijk zitten. Waarschijnlijk heeft het ermee te maken dat ik nog een korte baarmoederhals heb, omdat er nooit een hele baby doorheen is gegaan tot nu toe (...), maar ik hoop dat die touwtjes niet in de weg gaan zitten straks.. en anders is het weer een ritje naar de huisarts voor een kleine knipbeurt..
Dat zal wel meevallen hoor
De eerste dagen kon ik de touwtjes wel voelen zitten, maar na een paar dagen waren ze netjes om mijn baarmoedermond heen gekruld, zodat ze niet meer te voelen zijn

En mochten ze nou echt te lang zijn (als je erop stapt ofzo ), dan kan het heel gemakkelijk ingekort worden.

Fijn dat het zo goed gegaan is
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
  dinsdag 22 juni 2010 @ 12:20:38 #251
163491 DevilsWhore
Kekke tante
pi_83137990
Ik heb mijn touwtjes nooit gevoeld.
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
pi_83138087
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 12:20 schreef DevilsWhore het volgende:
Ik heb mijn touwtjes nooit gevoeld.
Ik ook. Durf het niet zo...
  dinsdag 22 juni 2010 @ 12:29:46 #253
163491 DevilsWhore
Kekke tante
pi_83138275
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 12:24 schreef Nothingwoman het volgende:

[..]

Ik ook. Durf het niet zo...
mja m;n vriend heeft wel z;n lul eraan opengehaald.
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
pi_83138383
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 12:29 schreef DevilsWhore het volgende:

[..]

mja m;n vriend heeft wel z;n lul eraan opengehaald.
Minder
Mijn vriend heeft tot m'n grote verbazing nog niets ervan gemerkt, ik dacht dat er wel minstens één 'auw-moment' zou komen
  dinsdag 22 juni 2010 @ 12:34:06 #255
163491 DevilsWhore
Kekke tante
pi_83138418
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 12:33 schreef Nothingwoman het volgende:

[..]

Minder
Mijn vriend heeft tot m'n grote verbazing nog niets ervan gemerkt, ik dacht dat er wel minstens één 'auw-moment' zou komen
Mja nogal. Bloeden als een gek.
Wees dus maar blij dat je vriend er nog niks van gemerkt heeft
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
pi_83138453
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 12:34 schreef DevilsWhore het volgende:

[..]

Mja nogal. Bloeden als een gek.
Wees dus maar blij dat je vriend er nog niks van gemerkt heeft
Ja dat is pijnlijk I guess..
Hopelijk blijft dat zo idd
  dinsdag 22 juni 2010 @ 22:54:21 #257
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_83169988
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 12:24 schreef Nothingwoman het volgende:

[..]

Ik ook. Durf het niet zo...
Dat heb ik ook heel lang gehad. Uiteindelijk bleek het reuze mee te vallen. Het is net een plastic touwtje, geen vlijmscherp spies-apparaat ofzo .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_83170117
Ik durf ze wel te voelen hoor Checken of ze er nog zitten.
Pff ik had toch stiekum wel gehoopt dat ik nou minder ongesteld zou zijn (spiraal zit er sinds september in). Ik ben nu al weer bijna een week ongesteld
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  dinsdag 22 juni 2010 @ 22:57:01 #259
92409 Twinky
Little star.
pi_83170153
mr. Twinky had er heel erg veel last van. Uiteindelijk heeft de huisarts ze tot in mijn bmm afgeknipt, probleem opgelost! Al kan ik nou niet meer voelen of hij er nog zit :p heel soms zakt het en prikt het een beetje, dan is hij meestal de eerste die het 'voelt'.
  dinsdag 22 juni 2010 @ 22:57:42 #260
302812 Little_Miss_Naughty
naughty by nature
pi_83170199
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 12:34 schreef DevilsWhore het volgende:

[..]

Mja nogal. Bloeden als een gek.
Wees dus maar blij dat je vriend er nog niks van gemerkt heeft
oh my, als hij dat van tevoren had gelezen.. dan had ie denk ik liever gehad dat ik braaf de pil bleef nemen
Op dinsdag 9 november 2010 17:06 schreef DevilsWhore het volgende:
hehehe, LMN is raarder dan ik :D
  dinsdag 22 juni 2010 @ 23:10:50 #261
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_83170999
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 22:56 schreef Vicky het volgende:
Ik durf ze wel te voelen hoor Checken of ze er nog zitten.
Pff ik had toch stiekum wel gehoopt dat ik nou minder ongesteld zou zijn (spiraal zit er sinds september in). Ik ben nu al weer bijna een week ongesteld
Ik krijg nu pijn in mijn buik en dikke onderhuidse pukkels in mijn nek die littekens achterlaten .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_83179018
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 22:57 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:

[..]

oh my, als hij dat van tevoren had gelezen.. dan had ie denk ik liever gehad dat ik braaf de pil bleef nemen
Daarom is het handig als je zelf dus eerst checkt hoe de touwtjes zitten
I had a signature once. It was awful.
  woensdag 23 juni 2010 @ 19:24:22 #263
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_83206115
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 23:10 schreef k_i_m het volgende:

[..]

Ik krijg nu pijn in mijn buik en dikke onderhuidse pukkels in mijn nek die littekens achterlaten .
Dat lijkt me niet de bedoeling. Klinkt als acné. Heb je al met je huisarts overlegd?
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
  woensdag 23 juni 2010 @ 21:56:24 #264
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_83216756
Ik heb hem in september laten plaatsen.. en na de eerste maand flink ongesteld te zijn, ben ik nooit meer ongesteld geweest.. ....

Tot nu! Afgelopen 3 dagen redelijke krampen (voor mij redelijk erg, anderen zullen het niet heel erg vinden hehe). Heeeel kleine beetje ongesteld maar.
Maar ik stond wel even vreemd te kijken toen ik die krampen kreeg, kon het niet echt plaatsen meer
  donderdag 24 juni 2010 @ 08:09:43 #265
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_83229632
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 21:56 schreef Cue_ het volgende:
Ik heb hem in september laten plaatsen.. en na de eerste maand flink ongesteld te zijn, ben ik nooit meer ongesteld geweest.. ....

Tot nu! Afgelopen 3 dagen redelijke krampen (voor mij redelijk erg, anderen zullen het niet heel erg vinden hehe). Heeeel kleine beetje ongesteld maar.
Maar ik stond wel even vreemd te kijken toen ik die krampen kreeg, kon het niet echt plaatsen meer
Dat had ik ook nadat ik ruim een jaar niet meer ongesteld was geweest
(zwangerschap + wat maandjes om weer op gang te komen..)
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
  vrijdag 25 juni 2010 @ 23:48:42 #266
250892 DE_krumpel
niet kreupel
pi_83311200
Hoe oud waren jullie toen je dat ding liet zetten?
ik zit erover na te denken om een mirena te laten zetten omdat ik niet tegen de pil kan, maar als ik zo lees dan is het zetten nogal pijnlijk?
pi_83311755
Ik was 18
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
pi_83313267
Hier nog steeds niemand die toch zwanger is geraakt ondanks mirena spiraal?
Ik weet dat het weinig voorkomt maar wil graag eens weten hoe jullie er dan mee om zijn gegaan
It takes years to built trust,
And a few seconds to destroy it...
pi_83318297
ik was 20 toen ik hem liet plaatsen
de touwtjes heb ik trouwens ook nooit gevoeld, in het begin heb ik het regelmatig geprobeerd maar ik denk dat ik niet diep genoeg durf te voelen

ook nog steeds niet ongesteld geweest trouwens
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
  zaterdag 26 juni 2010 @ 12:23:13 #270
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_83321484
quote:
Op zaterdag 26 juni 2010 00:40 schreef candygirl het volgende:
Hier nog steeds niemand die toch zwanger is geraakt ondanks mirena spiraal?
Ik weet dat het weinig voorkomt maar wil graag eens weten hoe jullie er dan mee om zijn gegaan
Vriendin van me heeft een kindje. Dóór de Mirena heen. Weet niet hoever ze was, toen het ontdekt werd. Maar ze is ervoor gegaan en nu zwanger van de tweede.
Ik ken ook gevallen dat men het vruchtje heeft laten weghalen..
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
  zaterdag 26 juni 2010 @ 12:57:12 #271
277627 Seven.
We are Borg.
pi_83322354
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 23:48 schreef DE_krumpel het volgende:
Hoe oud waren jullie toen je dat ding liet zetten?
ik zit erover na te denken om een mirena te laten zetten omdat ik niet tegen de pil kan, maar als ik zo lees dan is het zetten nogal pijnlijk?
22. En het hoeft totaal niet pijnlijk te zijn. Sommige vrouwen hebben nergens last van, andere vrouwen gaan bijna van hun stokje.
Resistance is futile.
  zaterdag 26 juni 2010 @ 16:06:11 #272
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_83327808
Ik was 23. Weinig tot geen pijn gehad.

Verschilt inderdaad per vrouw hoeveel last je er van zult hebben. Is dus weinig over te zeggen
  zaterdag 26 juni 2010 @ 20:00:46 #273
250892 DE_krumpel
niet kreupel
pi_83334610
want als ik dit topic zo even doorlees ,lees ik alleen horrorverhalen
  zaterdag 26 juni 2010 @ 20:06:53 #274
78707 TheSilentEnigma
Heldin, bazin, godin.
pi_83334806
quote:
Op zaterdag 26 juni 2010 20:00 schreef DE_krumpel het volgende:
want als ik dit topic zo even doorlees ,lees ik alleen horrorverhalen
Nee hoor, ik ben echt ontzettend tevreden. Het zetten is geen pretje, maar 5 jaar lang zonder pil, bijwerkingen en menstruatie maken die 2 dagen pijn en kramp ruimschoots goed.
  zaterdag 26 juni 2010 @ 22:27:32 #275
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_83340260
quote:
Op zaterdag 26 juni 2010 20:00 schreef DE_krumpel het volgende:
want als ik dit topic zo even doorlees ,lees ik alleen horrorverhalen
Lieffie, op internet lees je altijd de horrorverhalen. Er zijn meer mensen die hun baggerervaringen kwijt willen, dus die ervaringen lees je. Maar ik sluit me bij TSE aan: ik ben tevreden Geen pil meer, geen menstruatiepijn meer en voor sommigen zelfs geen menstruaties meer.
Het enige wat ik nog steeds heb: PMS
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
  donderdag 1 juli 2010 @ 14:50:52 #276
171422 LadyBlack
paint it black
pi_83533404
quote:
Op zaterdag 26 juni 2010 20:06 schreef TheSilentEnigma het volgende:

[..]

Nee hoor, ik ben echt ontzettend tevreden. Het zetten is geen pretje, maar 5 jaar lang zonder pil, bijwerkingen en menstruatie maken die 2 dagen pijn en kramp ruimschoots goed.
Helemaal mee eens

Ik heb mn mirena vanochtend laten verwijderen, na bijna 5 jaar. Na een tijdje 'wennen' is ie echt heel goed bevallen, en als ik over een aantal jaar hopelijk een paar kindjes heb, neem ik zeker weten weer een mirena
pi_83533468
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 14:50 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

Helemaal mee eens

Ik heb mn mirena vanochtend laten verwijderen, na bijna 5 jaar. Na een tijdje 'wennen' is ie echt heel goed bevallen, en als ik over een aantal jaar hopelijk een paar kindjes heb, neem ik zeker weten weer een mirena
Hoe was dat verwijderen eigenlijk? Pijnlijk?
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
  donderdag 1 juli 2010 @ 15:00:06 #278
171422 LadyBlack
paint it black
pi_83533753
Nou, het deed even twee seconden zeer (ik had een scherpere pijn verwacht, maar het was een doffe pijn in je baarmoeder, als een hevige kramp) en daarna nergens last meer van gehad

Heb ook nog geen bloedverlies gezien, en ik heb gewoon gewerkt (thuiszorg) vanochtend, dus ik ben helemaal tevreden
pi_83556113
Ik heb 'm gisteren laten plaatsen. Ik slikte al jaren de pil, en was er een tijdje mee gestopt. Toen ik weer begon, toen merkte ik ineens hoeveel bijwerkingen ik er eigenlijk van had, dus toen dacht ik, laat ik eens wat anders proberen. Nouja, zo gezegd, zo gedaan.

Gisteren laten plaatsen dus...Bij de gynaecoloog. Geen pijnstillers oid, wel ongesteld. Het plaatsen zelf viel me eigenlijk best mee, het deed wel pijn, maar meer een soort ongemakkelijke pijn. Het was eigenlijk een fluitje van een cent...
Alleen, toen ik achteraf dus de kamer uit wandelde, toen besloot mijn lichaam denk ik dat ie er toch niet zo blij mee was...
Ik kreeg ineens ontzettende kramp, en toen brak ik uit in koud zweet en werd ik ineens enorm misselijk en duizelig. Ik ben maar naar de wc gehaast, alles eruit, toen heb ik daar een kwartier op de grond gezeten totdat ik dacht, tsjah, ik kan hier moeilijk blijven zitten, dus toen ben ik maar naar buiten gezwalkt en heb ik buiten ruim een half uur op een bankje zitten wachten totdat het wat gezakt was. Had ik even spijt dat ik op de fiets was, haha! Ik weet niet meer hoe ik thuis ben gekomen, maargoed, het was dus een heel avontuur
Achteraf kan ik er wel om lachen, maar op het moment zelf....

Maargoed, na een nachtje slapen heb ik er eigenlijk vrijwel geen last meer van, op wat (normale) krampen na.

Ik ben benieuwd hoe het verder gaat verlopen..:)
  zaterdag 3 juli 2010 @ 20:16:16 #280
171422 LadyBlack
paint it black
pi_83620259
Jeetje zeg, dan hebben ze ook niet echt goed op je gelet
Lijkt me toch opvallen als iemand ineens naar de wc rent en er een kwartier blijft!

Ik hoop voor je dat het zo blijft en je er geen last meer van hebt!
pi_83662643
Ik heb mijn Mirena in oktober laten zetten, werd toen in november enorm ongesteld (precies een maand later!) en daarna niet meer.. tot vorige week!
Was best gek, stond er raar van te kijken omdat ik het niet meer gewend was haha!
Het heeft 3 dagen heel licht gebloed en was toen weer over
  maandag 5 juli 2010 @ 12:34:00 #282
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_83676785
quote:
Op zondag 4 juli 2010 23:26 schreef Duizendpootje het volgende:
Ik heb mijn Mirena in oktober laten zetten, werd toen in november enorm ongesteld (precies een maand later!) en daarna niet meer.. tot vorige week!
Was best gek, stond er raar van te kijken omdat ik het niet meer gewend was haha!
Het heeft 3 dagen heel licht gebloed en was toen weer over
Mijn menstruaties waren elke maand keurig op tijd en gewone hoeveelheid. Nu ben ik steeds een beetje overtijd en is het heel licht. Ik ben nog steeds tevreden
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
pi_84168802
ik heb nu sinds vier weken de mirena en had na het plaatsen wat last van krampen, net een flinke druk in de onderbuik en rug lijkend op heftige menstruatiepijn. Uiteraard nog bloeden van de menstruatie zelf, maar net een graadje erger. Ik was de eerste keren met vrijen wat angstig en voorzichtig, maar het ging gewoon goed. Tot gisteren, bij een wat opgewonden uithaal van mijn man raakte hij mijn baarmoedermond goed en dat deed flink pijn. Ik denk dat ik de Mirena voelde. Vlak na het vrijen bloedde ik ook en nu dus nog steeds. Ik heb ook krampen, maar het is nu ook ongeveer mijn periode. Hebben meer dames last van pijn bij een flinke vrijpartij na het plaatsen en gaat dat over als je lichaam eraan gewend is? Ik baal dat het weekend en vakantie is want mijn huisarts is nu niet te bereiken...
Ik ben benieuwd hoe het de volgende keer gaat met vrijen, want anders zit er niks anders op dan naar de dokter toe te gaan.
pi_85048723
Mijn spiraal zit nu bijna een jaar en ineens heb ik last van kleine tussendoor bloedinkjes van 1 dag. Is dit herkenbar?
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 9 augustus 2010 @ 14:50:38 #285
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_85049711
Herken ik wel Vicky, zo heel af en toe heb ik ook een beetje prut. Na mijn operatie bijvoorbeeld, door de narcose misschien of zo. Maar het is echt niet meer dan wat prut en het is meestal na een dag alweer weg.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_85061449
Ja dat is normaal ;) Ik heb meer last van onregelmatigheden/puistjes in m'n gezicht, is dit ook normaal? Heb 't normaal eigenlijk nooit namelijk..
  maandag 9 augustus 2010 @ 19:27:12 #287
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_85061763
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 19:19 schreef Nothingwoman het volgende:
Ja dat is normaal ;) Ik heb meer last van onregelmatigheden/puistjes in m'n gezicht, is dit ook normaal? Heb 't normaal eigenlijk nooit namelijk..
Helaas is dat normaal ja
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
pi_85064143
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 19:27 schreef Muck het volgende:

[..]


Helaas is dat normaal ja
Ok, want m'n moeder beweert dat het door chocola/vettigheid komt terwijl ik vrijwel nooit chocola eet en áls ik het eet kreeg ik nooit puistjes daarvan ofzo :')
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 11:00:55 #289
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_85086337
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 20:21 schreef Nothingwoman het volgende:

[..]

Ok, want m'n moeder beweert dat het door chocola/vettigheid komt terwijl ik vrijwel nooit chocola eet en áls ik het eet kreeg ik nooit puistjes daarvan ofzo :')
Dan is jouw moeder van dezelfde generatie als de mijne... :P
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 11:18:03 #290
92409 Twinky
Little star.
pi_85086829
ik had nooit puistjes en sinds de mirena een hele hoop :P
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 14:57:50 #291
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_85095560
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 20:21 schreef Nothingwoman het volgende:

[..]

Ok, want m'n moeder beweert dat het door chocola/vettigheid komt terwijl ik vrijwel nooit chocola eet en áls ik het eet kreeg ik nooit puistjes daarvan ofzo :')
Moeders... :D

Ik had altijd al een moeilijke huid, maar sinds ik de Mirena heb, is het nog erger geworden helaas. Onderhuidse ontstekingen, glimmend bolletje, vettig haar....
Maar goed, ik leef heel onregelmatig en kan daardoor de pil niet op een vast tijdstip innemen en condooms vind ik ondingen. Naar Mirena hoef ik niet om te kijken, dus ik neem mijn grindtegelhoofd en -schouders maar voor lief :P
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 15:42:03 #292
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_85097369
quote:
Naar Mirena hoef ik niet om te kijken, dus ik neem mijn grindtegelhoofd en -schouders maar voor lief :P
O+
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
pi_85098917
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 14:57 schreef Muck het volgende:

[..]


Moeders... :D

Ik had altijd al een moeilijke huid, maar sinds ik de Mirena heb, is het nog erger geworden helaas. Onderhuidse ontstekingen, glimmend bolletje, vettig haar....
Maar goed, ik leef heel onregelmatig en kan daardoor de pil niet op een vast tijdstip innemen en condooms vind ik ondingen. Naar Mirena hoef ik niet om te kijken, dus ik neem mijn grindtegelhoofd en -schouders maar voor lief :P
Hehe, ok ik ben nu echt overtuigd :D

Ja die onderhuidse ontstekingen en glimmende bolletjes ken ik.. gelukkig is het helemaal niet erg maar eerst had ik het echt nooit dus vandaar :) Ja ik mag geen ander voorbehoedsmiddel nemen dan dit (trombose gekregen door de pil) dus dit is m'n enige optie :) Bevalt me erg prima, op een paar dingetjes na dan.
  † In Memoriam † donderdag 12 augustus 2010 @ 16:55:07 #294
240917 Mula
pi_85192979
Die van mij wordt morgen geplaatst. En ik ben zo bang. :'(

Best vreemd eigenlijk, aangezien ik het plaatsen de eerste keer niet fijn vond, maar ook niet afgrijselijk pijnlijk. Het deed wel pijn, maar slechts een paar seconden. Dus waarom ik nu zo bang ben? :?
pi_85201424
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 16:55 schreef Mula het volgende:
Die van mij wordt morgen geplaatst. En ik ben zo bang. :'(

Best vreemd eigenlijk, aangezien ik het plaatsen de eerste keer niet fijn vond, maar ook niet afgrijselijk pijnlijk. Het deed wel pijn, maar slechts een paar seconden. Dus waarom ik nu zo bang ben? :?
:* Komt wel goed joh! Succes!
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
pi_85205833
Succes idd, doe alsof je ergens anders bent.. gewoon constant ergens anders aan denken helpt echt!
  donderdag 12 augustus 2010 @ 21:54:05 #297
171422 LadyBlack
paint it black
pi_85205909
De puistjes gaan niet direct weg als je de mirena laat verwijderen :')
pi_85303766
Ik ben er klaar mee. Die van mij gaat eruit. Ik heb al weer een ruim een week om de dag bloed, heb ik nog nooit gehad..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_85304510
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 12:06 schreef Vicky het volgende:
Ik ben er klaar mee. Die van mij gaat eruit. Ik heb al weer een ruim een week om de dag bloed, heb ik nog nooit gehad..
hoe lang heb je hem nu?
I had a signature once. It was awful.
pi_85304778
Bijna een jaar
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  maandag 16 augustus 2010 @ 11:20:11 #301
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_85341168
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 12:47 schreef Vicky het volgende:
Bijna een jaar
Dat heb ik ook wel eens... Maar niet echt véél bloed. En nu ben ik al een tijdje niet meer 'echt' ongesteld geworden.
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')