quote:Op maandag 15 februari 2010 13:33 schreef debuurvrouw het volgende:
Noem het maar ramptoeristen![]()
Maar de samenvatting is toch wel: of je nou een kind baart of juist niet, je zit altijd met een kijkdoos.
quote:Op maandag 15 februari 2010 13:33 schreef Vicky het volgende:
Buuf
nou moe
http://www.nu.nl/film/218(...)e-in-wonderland.html
Ik denk dat het heel goed is dat ze massaal in opstand komen tegen de niet nagekomen afspraken door Disney. Wel vind ik het heel jammer, want het leek me echt mooi om die film op groot scherm te zien.quote:Op maandag 15 februari 2010 13:42 schreef innepin het volgende:
[..]![]()
Die wilde ik gaan zien! Stomme bioscopen.
Protest tegen te weinig geld verdienen door de film uit de bios te houden, dan genereer je toch helemaal geen inkomsten
Nee niet hetzelfde, ze kan niks kopen met haar inkomen en ze is alleenstaand. Nee ze hebben daar ook appartementen te huur in diezelfde wijkquote:Op maandag 15 februari 2010 13:56 schreef debuurvrouw het volgende:
In hetzelfde huis en dan in plaats van jullie? of óók?
quote:Op maandag 15 februari 2010 13:59 schreef Estrys het volgende:
[..]
Nee niet hetzelfde, ze kan niks kopen met haar inkomen en ze is alleenstaand. Nee ze hebben daar ook appartementen te huur in diezelfde wijk(aan het einde van de straat waar wij iets willen kopen) Nou echt ik dacht dat ik dr ging slaan toen ze het zei
Oh, nu je het zegt, d'r is weer een nieuwe HA in opleiding. Die wil dan vast ook meekijkenquote:Op maandag 15 februari 2010 13:33 schreef debuurvrouw het volgende:
Noem het maar ramptoeristen![]()
Maar de samenvatting is toch wel: of je nou een kind baart of juist niet, je zit altijd met een kijkdoos.
oiquote:Op maandag 15 februari 2010 13:59 schreef Estrys het volgende:
[..]
Nee niet hetzelfde, ze kan niks kopen met haar inkomen en ze is alleenstaand. Nee ze hebben daar ook appartementen te huur in diezelfde wijk(aan het einde van de straat waar wij iets willen kopen) Nou echt ik dacht dat ik dr ging slaan toen ze het zei
1 troost: ze woont nu ook maar 250 meter hemelsbreed van ons, ze komt echt nooit bij ons. En ze heeft 1 keer opgepast en toen heeft ze Seb ondergestopt met een dekbedjequote:Op maandag 15 februari 2010 14:09 schreef Basboussa het volgende:
Gezellug heur Estrys. Ik snap nou ECHT niet waarom je dat niet leuk vindt.
Kan ze elke dag bij je komen eten, want ze woont praktisch bij je thuis. Helpt ze je met schoonmaken en jij haar. Altijd oppas in de buurt... Oh, wat ook leuk is, moeten jullie matchende kleren aan doen. Het liefst unisex, jullie drietjes. Geweldug! Dan weet iedereen dat jullie ECHT bij elkaar horen.
*Basboussa ziet onbegrensde mogelijkheden
Jok dat je ergens anders iets wil kopen. Hou dat vol tot ze verhuisd is (ongetwijfeld daar ergens in de buurt) en biecht dan op waar je echt gaat wonenquote:Op maandag 15 februari 2010 13:59 schreef Estrys het volgende:
[..]
Omdat 'iedereen' daar dan woont lees: haar ex (mijn schoonvader) met zijn nieuwe vriendin (waar mijn schoonmoeder tegenwoordig kind aan huis lijkt te zijnquote:Op maandag 15 februari 2010 14:17 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
oi![]()
Wat een idee. Hoe komt ze daar nou bij?
Dit vind ik dan wel weer bijzonder....quote:Op maandag 15 februari 2010 14:20 schreef Estrys het volgende:
[..]
Omdat 'iedereen' daar dan woont lees: haar ex (mijn schoonvader) met zijn nieuwe vriendin (waar mijn schoonmoeder tegenwoordig kind aan huis lijkt te zijn) en een broer van mijn schoonvader met haar man.
Waarom klagen op FOK! als je gewoon bij je buren moet zijn om evenquote:Op maandag 15 februari 2010 14:22 schreef huuphuup het volgende:
waarom spelen mijn buren kneiterharde muziek over opgeblazen boxen?
Mn kind dreunt serieus haar bedje uit![]()
stel je niet zo aanquote:Op maandag 15 februari 2010 14:39 schreef FP128 het volgende:
[..]
Waarom klagen op FOK! als je gewoon bij je buren moet zijn om even
orde op zaken te stellen?
ben jij gekquote:Op maandag 15 februari 2010 15:14 schreef miss_sly het volgende:
huup, ga dat nou eens netjes bij je buren regelen...chopchop!
dat je je buren gemept hebt natuurlijk!quote:Op maandag 15 februari 2010 15:20 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ben jij gekwat moet ik dan nog op fok vertellen?
![]()
Dat een kleine irritatie is uitgemond in een gigantische burenruzie waarbij jij op een blije zondagochtend ineens je ramen ondergegraffiti'd vond. Zoiets.quote:Op maandag 15 februari 2010 15:20 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ben jij gekwat moet ik dan nog op fok vertellen?
![]()
Whaha, dat had een overbuurvrouw bij ons...quote:Op maandag 15 februari 2010 15:27 schreef innepin het volgende:
[..]
Dat een kleine irritatie is uitgemond in een gigantische burenruzie waarbij jij op een blije zondagochtend ineens je ramen ondergegraffiti'd vond. Zoiets.
quote:Op maandag 15 februari 2010 15:27 schreef innepin het volgende:
[..]
Dat een kleine irritatie is uitgemond in een gigantische burenruzie waarbij jij op een blije zondagochtend ineens je ramen ondergegraffiti'd vond. Zoiets.
Nee, dankje. Heb net vakantie geboekt en voor 8 mei moet er 2 kilo af.quote:Op maandag 15 februari 2010 15:31 schreef huuphuup het volgende:
oh en ik had zo'n enorme grote doos (!) chocola voor valentijn gekregen dat ik er komende week nog wel mee kan doen denk ik. Das uitzonderlijk voor mijn doen
iemand een chocolaatje?
Anders moet je 2 stoelen betalen??quote:Op maandag 15 februari 2010 15:40 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
[..]
Nee, dankje. Heb net vakantie geboekt en voor 8 mei moet er 2 kilo af.
hahaha, nee heur...we gaan met de autoquote:Op maandag 15 februari 2010 15:42 schreef mikoxx het volgende:
[..]
Anders moet je 2 stoelen betalen??Sry
![]()
quote:Op maandag 15 februari 2010 15:49 schreef innepin het volgende:
Ik ben ook al aan de lijn. Iets met een al gekochte bruidsjurk en een gewicht dat nog niet helemaal op peil is om daar ook echt in te passen.
Lukt je makkelijkquote:Op maandag 15 februari 2010 15:51 schreef innepin het volgende:
Ik heb nog vier maanden voor minimaal vijf kilo. Valt wel mee, toch? Moet te doen zijn.
De eerste halve kilo ben ik al kwijt
Maar jij doet dat door zwanger te raken, niet iedereen heeft die optie (nog) open liggen...quote:Op maandag 15 februari 2010 15:54 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Lukt je makkelijk![]()
Zelfs ik ben er al 5 kwijt...
ik zag een vreselijk leuke bikini van sapph.quote:Op maandag 15 februari 2010 15:57 schreef miss_sly het volgende:
Damn, geen burenruzie dus, jammerbeetje smeuige verhalen zijn altijd leuk
Ik heb zelf een doos chocolaadjes huup, heerlijke bonbons van de chocolaterie hier tegenoveren ik heb tot 25 mei om er wat kilootjes af te krijgen en met fatsoen in een tankini te passen. moet lukken, zou je zeggen
Dat is wel te doen denk ik, succes!quote:Op maandag 15 februari 2010 15:51 schreef innepin het volgende:
Ik heb nog vier maanden voor minimaal vijf kilo. Valt wel mee, toch? Moet te doen zijn.
De eerste halve kilo ben ik al kwijt
oeh twee kilo voor die tijd moet lukken! leuk, waar ga je heen?!quote:Op maandag 15 februari 2010 15:40 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
[..]
Nee, dankje. Heb net vakantie geboekt en voor 8 mei moet er 2 kilo af.
Ah, ja, daar wil ik ook mijn kilootjes voor kwijt, zo slank mogelijk een jurk inquote:Op maandag 15 februari 2010 15:49 schreef innepin het volgende:
Ik ben ook al aan de lijn. Iets met een al gekochte bruidsjurk en een gewicht dat nog niet helemaal op peil is om daar ook echt in te passen.
Heerlijk! Niks mis meequote:Op maandag 15 februari 2010 16:04 schreef Saffier het volgende:
Tobias is vreselijk aan het klieren(ligt voor zeker de helft aan mij overigens) zodanig dat ik niet naar de winkel ga met hem. Is de combinatie gebakken aardappelen/bietjes/vissticks te doen?
waarom zou dat niet te doen zijn? ik vind het prima klinkenquote:Op maandag 15 februari 2010 16:04 schreef Saffier het volgende:
Tobias is vreselijk aan het klieren(ligt voor zeker de helft aan mij overigens) zodanig dat ik niet naar de winkel ga met hem. Is de combinatie gebakken aardappelen/bietjes/vissticks te doen?
quote:Op maandag 15 februari 2010 16:04 schreef Saffier het volgende:
KP waar ga je naartoe? Ik zit die datum in Italie voor het eerst in mijn leven
Mooi!quote:
quote:Op maandag 15 februari 2010 16:09 schreef Saffier het volgende:
Je mag komen eten hoor Huup!
Heb je er zin in Vick?
lekker!quote:Op maandag 15 februari 2010 16:09 schreef Saffier het volgende:
Je mag komen eten hoor Huup!
Heb je er zin in Vick?
quote:Op maandag 15 februari 2010 16:11 schreef huuphuup het volgende:
Oeh Rewimo! goed dat je het zeg, ik moet schuursponsjes halen maar vergeet ze steeds, gelijk ff opschrijven
Ik vind juist dat badpakken dat probleem nog groter maken... Ik keek echt zo in de spiegelquote:Op maandag 15 februari 2010 16:05 schreef huuphuup het volgende:
ik heb een vreselijk leuk badpak overgenomen van mn zusjeomdat ik momenteel niet zo blij ben met mn buik
dat ligt niet per se aan mn gewicht (hoewel daar ook wel wat minder van mag) maar vooral aan mn figuur. Vet verzameld zich bij mij voornamelijk op mn buik en bij mn bovenbillen zoals Lishe ze noemt
[..]
oeh twee kilo voor die tijd moet lukken! leuk, waar ga je heen?!
oh nou ik vond het uitzicht in de spiegel met dat badpak een stuk fruitiger dan met een bikiniquote:Op maandag 15 februari 2010 16:15 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik vind juist dat badpakken dat probleem nog groter maken... Ik keek echt zo in de spiegel![]()
![]()
![]()
Toen heb ik toch maar een bikini gekocht.. Ik wil er dan nog zo'n lange omslag rok bij hebben... Om de boel wat af te dekken zeg maar...
En anders een burkini!
Maar dan kan een tankini toch wel?quote:Op maandag 15 februari 2010 16:19 schreef innepin het volgende:
Oeh Lady da's een hele leuke bikini!
Ik doe niet meer aan bikini's. Nooit meer. Ook niet als ik nu vijftien kilo afval.stom strepenfestijn op m'n buik
Nee das bij mij juist de probleemzone..quote:Op maandag 15 februari 2010 16:27 schreef huuphuup het volgende:
oh ik ben op zich best blij met mn billen en benen dus daar maak ik me niet zo druk om
wat moet ik me voorstellen bij kippenpootbeentjes?quote:Op maandag 15 februari 2010 16:21 schreef pinquit het volgende:
en wat doe je aan kippenpoot beentjes? [ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
zwemmen in een lange broek gaat niet lekker![]()
Je weet dat zonnen en zwanger-zijn niet samen gaat?quote:Op maandag 15 februari 2010 16:43 schreef pessie het volgende:
Ik heb een mooie bikini. Een rode, met een grote bloem op het topstukje. Niet omdat ik een geweldig figuur heb, maar mn man vind het leuk mij in bikini te zien. En een buik heb ik toch wel of dat nou in bikini is of badpak. Er hoeft ook niemand naar me te kijken als ze dat niet willen zien. Ik heb wel mooie benen en billen, al zeg ik het zelfOh ja, en mn buik wordt lekker bruin in bikini
Oh ja, ik kan 10 kilo afvallen, geen billen meer hebben maar nog steeds een even dikke buik... En nu hoef ik me er een keertje geen zorgen om te maken! Heerlijk, echt!
Ik denk zomaar: dikke bovenbenen en onderaan, dunne kuitjes?quote:Op maandag 15 februari 2010 16:39 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
wat moet ik me voorstellen bij kippenpootbeentjes?
* lady-wrb kijkt eens naar buiten en ziet kippen lopen met veren aan hun poten
Ja kijk, dat zijn dingen die staan mij wel. Broekjes met pijpjesquote:Op maandag 15 februari 2010 16:55 schreef Oxymoron het volgende:
[ afbeelding ]
Die heb ik!![]()
Na jaren schuilen achter een handdoek, ga ik deze meivakantie lekker, zwemmen in de zee.![]()
het hoeft niet slecht te zijn hoor, voor de baby sowieso niet.quote:Op maandag 15 februari 2010 17:31 schreef Fannie het volgende:
"egaal vadsig".... geniale uitspraak![]()
Oxy, wat een leuke tankini![]()
En wrom is zwanger zonnen nou niet goed?
Ik heb vaak in de tuin gezeten met mn zwangere buik, en toen dochterlief eruit kwam en mn buik weer in elkaar plopte was ik superbruin.... en nergens last van gehad.
(en dochterlief ook niet...)
Nee ok, dat wist ik van dat zwangerschapsmaskerquote:Op maandag 15 februari 2010 17:45 schreef huuphuup het volgende:
[..]
het hoeft niet slecht te zijn hoor, voor de baby sowieso niet.
Maar voor je huid, het kan als je daar gevoelig voor bent (en dat weet je pas als het te laat is) dat je last krijgt van zwangerschapsvlekken, zo'n masker zeg maar.
nee hoor verder is het niet slecht idd.quote:Op maandag 15 februari 2010 17:56 schreef Fannie het volgende:
[..]
Nee ok, dat wist ik van dat zwangerschapsmasker, en dat heb ik toendertijd ook goed in de gaten gehouden.
Maar verder is het niet slecht toch? Mits gedoseerd natuurlijk, te lang in de zon is nooit goed![]()
* Fannie is nu koken, witlof/ham/kaas uit de oven
jaaaa shoppen!!quote:Op maandag 15 februari 2010 18:01 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik mot ook een nieuw badpak/bikiniding alleen is m`n cupmaat tegenwoordig niet zo heel erg in verhouding meer met de rest
Dat wordt passen ben ik bang..zomaar bij een webshop bestellen durf ik niet
Bedankt voor de link! Zeg het als ik het fout heb hoor, maar zonnen onder een boom met zonnebrandcreme kan dus prima! Heeeeeeeerlijk.... Heb zo'n zin in zon! Maar dus goed uitkijken als ik iets ga bezichtigen, maar als ik gebruik wat ik gebruik in Rome aan zonnebrandcreme, is dat in principe goed genoeg.quote:
M'n bubbel! Wat doe je nouquote:Op maandag 15 februari 2010 20:20 schreef debuurvrouw het volgende:
Nou wil ik niemand ontmoedigen, maar ik vond er geen kont aanZo'n heerlijk ligbed wil niet, omdat het te plat is, en kind dan je Aorta dichtdrukt. Voor boekjes had ik geen concentratie, en maar steeds wat in de schaduw hangen is het ook niet. Nogmaals, ik wil niemand demotiveren maar zo kan het ook.
oh echt? Bij mijn oudste ging ik nog wel zwemmen en had het daardoor koud, maar met de tweede ging dat niet meer. 15 dagen overtijd, tijdens een hittegolf. nee, ik vond het niet meer romantisch toen.quote:Op maandag 15 februari 2010 20:21 schreef innepin het volgende:
Ik heb de halve zomer hoogzwanger in mijn zwembad-in-de-tuin gehangen in de schaduw met een boekje en een glaasje fris. Heerlijk juist!
Ik hoop niet hetzelfde flesje? Van 3 jr geleden bijv.?quote:Op maandag 15 februari 2010 20:09 schreef pessie het volgende:
[..]
Bedankt voor de link! Zeg het als ik het fout heb hoor, maar zonnen onder een boom met zonnebrandcreme kan dus prima! Heeeeeeeerlijk.... Heb zo'n zin in zon! Maar dus goed uitkijken als ik iets ga bezichtigen, maar als ik gebruik wat ik gebruik in Rome aan zonnebrandcreme, is dat in principe goed genoeg.
quote:Op maandag 15 februari 2010 20:20 schreef debuurvrouw het volgende:
Nou wil ik niemand ontmoedigen, maar ik vond er geen kont aanZo'n heerlijk ligbed wil niet, omdat het te plat is, en kind dan je Aorta dichtdrukt. Voor boekjes had ik geen concentratie, en maar steeds wat in de schaduw hangen is het ook niet. Nogmaals, ik wil niemand demotiveren maar zo kan het ook.
Ik let op de houdbaarheidsdatum maar koop sowieso voor we weg gaan wel een nieuw flesje. manlief heeft een lichte huid en heeft altijd een vrij hoge factor nodig.quote:Op maandag 15 februari 2010 20:33 schreef moussy het volgende:
[..]
Ik hoop niet hetzelfde flesje? Van 3 jr geleden bijv.?
En uhm, zonnen onder een boom, in de schaduw?
Vooral het niet kunnen slapen, want heet en dik en vocht en bluh. Heb ook een winterzwangerschap gedaan (van alle markten thuisquote:Op maandag 15 februari 2010 20:34 schreef huuphuup het volgende:
[..]![]()
en halverwege je dagelijkse rondje boodschappen wéér in elke lichaamsplooi het zweet voelen zitten![]()
![]()
ik vond het wel wat hebben in de zomer zwanger zijn, ik vond het vooral qua kleding heerlijk. Maar er waren ook tijden dat ik het wel écht benauwd had hoor van die hollandse zomer. pff.
quote:Op maandag 15 februari 2010 20:48 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Vooral het niet kunnen slapen, want heet en dik en vocht en bluh. Heb ook een winterzwangerschap gedaan (van alle markten thuis) maar die begon in een warme nazomer. Werd ik misselijk van de hitte.
welja.
16 euro maar.quote:Op maandag 15 februari 2010 20:48 schreef Diaan73 het volgende:
Oe huup, die is mooiKleur is ook erg mooi.
Nou zwemmen is een groot woord hoor. Ik ben geen miljonair, had slechts zo'n min of meer opblaasbaar zwembadje van 2,5m doorsnede. Lekker dobberen.... dat was ook zo'n beetje alles waar ik op dat moment toe in staat wasquote:Op maandag 15 februari 2010 20:26 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
oh echt? Bij mijn oudste ging ik nog wel zwemmen en had het daardoor koud, maar met de tweede ging dat niet meer. 15 dagen overtijd, tijdens een hittegolf. nee, ik vond het niet meer romantisch toen.
Hahaha, ik ook nie, ging gewoon met mijn tien badenkaart naar de overkant en dan in "het"zwembad baantjes trekken. Oei! echt koud. En ik heb met mijn toen twee jarige wel free willy gespeeld nog, dat wel.quote:Op maandag 15 februari 2010 20:52 schreef innepin het volgende:
[..]
Nou zwemmen is een groot woord hoor. Ik ben geen miljonair, had slechts zo'n min of meer opblaasbaar zwembadje van 2,5m doorsnede. Lekker dobberen.... dat was ook zo'n beetje alles waar ik op dat moment toe in staat wasEn romantiek had er niks mee te maken
![]()
En ik ging ook veertien dagen overtijd heur
Mijn maat is al uitverkocht.quote:
ooooh!quote:Op maandag 15 februari 2010 21:44 schreef Lishe het volgende:
van de kwabbels. Weer een grapje,ik vind je prachtig!
Ik wil mijn bovenlijf niet geslinkt hebbenquote:Op maandag 15 februari 2010 21:45 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ooooh!
nee daar is geen afleiden meer aan![]()
maar lang leve de slinky-hemdjes van dezelfde grootgrutter als het jurkje
nee drolliewollie! das de briljantheid ervan!quote:Op maandag 15 februari 2010 21:48 schreef Estrys het volgende:
[..]
Ik wil mijn bovenlijf niet geslinkt hebbenBlijft er helemaal niks meer over van wat mij nog rest aan restjes hout voor de deur
hoooooo, rondje hema morgenquote:Op maandag 15 februari 2010 21:50 schreef debuurvrouw het volgende:
Oh, maar die hemden slinken alleen de rollen en pushen juist de boobarea
Dat staat er nogquote:Op maandag 15 februari 2010 21:54 schreef mikoxx het volgende:
estrys, hoe is het met jullie huis afgelopen eigenlijk?
Nu nog niet, maar nu heb ik ook de sleutels nogquote:Op maandag 15 februari 2010 22:30 schreef innepin het volgende:
Hihi ja die oprolhempjes van de hema... ik heb er ook altijd ruzie mee. Maar ze werken wel.
Blijft spannend Estrys! Vind je het niet gek, dat het huis dat jullie weg doen een droomhuis is van iemand anders?
Die was natuurlijk helemaal onherkenbaar!quote:Op maandag 15 februari 2010 22:58 schreef Kimpossible het volgende:
Bridget Maasland op zoek naar geluk; met dat gedoe over die 2e liefde. 't Zal je vent maar wezen jongens.
Het zijn van die slimming dingenquote:Op maandag 15 februari 2010 22:58 schreef k_i_m het volgende:
Oprol hemdjes van de Hema? Er gaat een nieuwe wereld voor me open. Pics, anyone?
oh, do I have a story for you.quote:Op maandag 15 februari 2010 22:38 schreef Estrys het volgende:
[..]
Nu nog niet, maar nu heb ik ook de sleutels nogSeb is in dit huis geboren dus het gaat me toch wel aan het hart. Maar mijn lief zegt: gelukkig hebben we de foto's nog. Het was ook ons droomhuis, vijf jaar geleden. Nu zijn we toe aan wat groters (beneden dan), wat meer voor de lange termijn. Waar Seb buiten kan spelen op straat en met vriendjes. En waar ik dan vanuit het keukenraam kijk naar hoe zijn vader hem leert fietsen zonder zijwieltjes
Dusssss beetje romantisch beeld heb ik er wel van.
Beetje zoals dat beeld dat ik had van de bevalling 's nachts met tweeën en kaarsjes en muziekje![]()
Waarschijnlijk zal het zoiets worden ja en moet ik mijn beeld bijstellen net zoals dat die bevalling alles behalve romantisch met zijn tweeen met kaarsjes en muziek wasquote:Op dinsdag 16 februari 2010 09:12 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
oh, do I have a story for you.![]()
Iets met een kind wat niet wilde leren fietsen omdat ie bang was om zich pijn te doen en uiteindelijk in het bos, met een helm heeft leren fietsen![]()
ja, kan, maar werk en college enzo dus niet echt tijd. Vandaag in elk geval niet. Morgen op zich wel maar dan ben ik alleen met Amélie en moet er ook nog flink voorbereid worden voor donderdag (uur of 5 werk).quote:
Een geurbuiltje lentebloesem?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 10:00 schreef MevrouwVanDalen het volgende:Pinquit.
Ik heb weer zo'n dag.Ik denk dat ik maar heel nuttig wassen ga draaien, strijken, vouwen. Het liefst stopte ik mezelf er ook bij. Hersenspoelen met veel zeep, alles van me afschudden in de centrifuge, rimpels en oneffenheden gladstrijken, mezelf tot een net stapeltje vouwen. En dan een tijdje de kast in, met een geurbuiltje dat lente belooft.
Ik kan me alleszins niet herinneren dat het ooit nog zo lang gewinterd heeft . Wat mij betreft, mag het ook ophoudenquote:Op dinsdag 16 februari 2010 10:03 schreef pessie het volgende:
[..]
Een geurbuiltje lentebloesem?
Ik ben deze winter ook helemaal zat.
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 10:10 schreef huuphuup het volgende:
MevrouwtjeVanDalen, even je ogen dicht, diep ademhalen, denk aan iets leuks en nog even doorgaan.![]()
t komt echt! Koop wat narcisjes voor jezelf vanmiddagvan die leuke kleintjes
die geven een instant vrolijk lentegevoel aan je huis.
en tot die tijd. Kus erop
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 10:14 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Dankjewel.![]()
Het gaat vandaag echt even niet.
ben al buiten geweestquote:Op dinsdag 16 februari 2010 10:36 schreef mikoxx het volgende:
Vicky, ff lekker naar buiten? Wil bij mij nog wel eens helpent Zonnetje schijnt hier!
Ach mopke toch!quote:Op dinsdag 16 februari 2010 10:14 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
Het gaat vandaag echt even niet.
Maasdijk.quote:
Ik klaag nooit in de zomer. Als ik het te warm vind ga ik wel zwemmen. Ik kan helemaal niets meer met deze kou. Heb de huisarts vanochtend maar weer es opgebeld met een vermoeden van een bronchitis, ik kan morgenmiddag pas terecht... Ik vermoed dat de assistente niet goed in de computer gekeken heeftquote:Op dinsdag 16 februari 2010 10:29 schreef Estrys het volgende:
Ik ben absoluut een liefhebber van de winter en van sneeuw. Alleen het liefste in combinatie met de alpen. Van de zomer klagen we weer dat het zoooooo heeeeet is![]()
Nu op de radio:
wauw
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 10:29 schreef Estrys het volgende:
Ik ben absoluut een liefhebber van de winter en van sneeuw. Alleen het liefste in combinatie met de alpen. Van de zomer klagen we weer dat het zoooooo heeeeet is![]()
Nu op de radio:
wauw
Tuttebel! Kan je niet gewoon even lekker een stuk gaan lopen buiten? Bijv. om die narcisjes van huup te gaan halen? En dan lekker met een kop thee er van genieten op de bank als je terug ben?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 10:00 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
Pinquit.
Ik heb weer zo'n dag.Ik denk dat ik maar heel nuttig wassen ga draaien, strijken, vouwen. Het liefst stopte ik mezelf er ook bij. Hersenspoelen met veel zeep, alles van me afschudden in de centrifuge, rimpels en oneffenheden gladstrijken, mezelf tot een net stapeltje vouwen. En dan een tijdje de kast in, met een geurbuiltje dat lente belooft.
Welke film gaat het worden ?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 12:15 schreef Kleurdoos het volgende:
gewoon cocoonen, meer snaai kopen dan je lief is, met een dekentje op de bank, je lievelingsfilm kijken. 3 keer.
dat heb ik de afgelopen 3 dagen gedaanen vandaag vol frisse moed het zwembad ingedoken.
en nu heb ik weer zin in een jankfilm
precies, dat zij ik dus ook.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 12:45 schreef Ssserpente het volgende:
Krijgt hij per gereden km betaald? Dus als er niemand in zit, rijdt ie voor niets?![]()
maar de bus rijdt toch wel ?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 12:45 schreef Ssserpente het volgende:
Krijgt hij per gereden km betaald? Dus als er niemand in zit, rijdt ie voor niets?![]()
Of een hoofddoekje op had.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 12:47 schreef huuphuup het volgende:
[..]
precies, dat zij ik dus ook.
"oh dus als u omrijdt krijgt u meer betaald?"
en dat daargelaten heb ik een studenten-ovkaart en reis gratis en ik ben er niet van overtuigd dat die chipgevallen aan de kilometerteller van de bus gekoppeld zijn.
Maar goed. Wat jij wil.
Vervelend alleen wel dat ie me er niet uit wilde laten voor ie zn hele preek afgerateld had
ik vraag me af of ie dat ook gedaan had als ik 35 was en strak in mn mantelpak op weg was naar een zakenbespreking...
Ja, maar dat krijgt hij niet betaald dan, in zijn optiek.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 12:48 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
[..]
maar de bus rijdt toch wel ?
ook al zit er niemand in...
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 12:47 schreef huuphuup het volgende:
[..]
precies, dat zij ik dus ook.
"oh dus als u omrijdt krijgt u meer betaald?"
ik kreeg de indruk dat hij bedoelde dat hij betaald kreeg per kilometer dat hij een passagier vervoerd had zeg maar, dus als ik eerder uitcheckte kreeg hij minder betaald ofzo.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 12:48 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
[..]
maar de bus rijdt toch wel ?
ook al zit er niemand in...
Hij wil natuurlijk ook gewoon met een dekentje op de bank een jankfilm kijkenquote:Op dinsdag 16 februari 2010 12:51 schreef leonieke het volgende:
[..]Zou ik zelf niet opgekomen zijn, maar goed gezegd
![]()
En wat een rare actie trouwens van die chauffeur. Hij heeft misschien ook gewoon zijn dagje niet...
Dan zou toch geen enkele busschauffeur meer willen rijden op de rustige trajecten?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 12:52 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ik kreeg de indruk dat hij bedoelde dat hij betaald kreeg per kilometer dat hij een passagier vervoerd had zeg maar, dus als ik eerder uitcheckte kreeg hij minder betaald ofzo.
Als dat zo zou zijn, zouden de chauffeurs waarschijnlijk vechten om in de spitsuren te rijdenquote:Op dinsdag 16 februari 2010 12:52 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ik kreeg de indruk dat hij bedoelde dat hij betaald kreeg per kilometer dat hij een passagier vervoerd had zeg maar, dus als ik eerder uitcheckte kreeg hij minder betaald ofzo.
oh door jouw quote zie ik mn typo pasquote:Op dinsdag 16 februari 2010 12:51 schreef leonieke het volgende:
[..]Zou ik zelf niet opgekomen zijn, maar goed gezegd
![]()
En wat een rare actie trouwens van die chauffeur. Hij heeft misschien ook gewoon zijn dagje niet...
Van jankfilms gesproken... ik begin er niet meer aanquote:Op dinsdag 16 februari 2010 12:52 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Hij wil natuurlijk ook gewoon met een dekentje op de bank een jankfilm kijken![]()
nationale dipdag
Maar jou "te vroeg"uitchecken wordt toch ruimschoots gecompenseerd door duizenden mensen die vergeten uit te checken. en wiens geld dan wél weg is ook al worden ze niet vervoerd (in de toekomst)quote:Op dinsdag 16 februari 2010 12:52 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Nee, dat geld kun je nu nog terugvragen.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 12:54 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Maar jou "te vroeg"uitchecken wordt toch ruimschoots gecompenseerd door duizenden mensen die vergeten uit te checken. en wiens geld dan wél weg is ook al worden ze niet vervoerd (in de toekomst)
Oh ja. Ik bij Free Willy, toen ik zwanger was dan. En wen (weenquote:Op dinsdag 16 februari 2010 12:54 schreef leonieke het volgende:
[..]
Van jankfilms gesproken... ik begin er niet meer aanIk zat hier zaterdag ook al te wenen voor "Maid in Manhattan" Dat is zelfs geen jankfilm eigenlijk
Jep, check!quote:Op dinsdag 16 februari 2010 12:55 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Oh ja. Ik bij Free Willy, toen ik zwanger was dan. En wen (ween) er maar vast aan, bij mij is die zenuw bloot blijven liggen en jank ik om het stomste.
nu nog wel ja maar de meningen zijn er over verdeeld of dat zo moet blijven.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 12:54 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Nee, dat geld kun je nu nog terugvragen.
ja precies, nu nog wel. Maar dan moet je je wel realiseren dat je vergeten bent uit te checken.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 12:54 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Nee, dat geld kun je nu nog terugvragen.
STALKER!!!!quote:Op dinsdag 16 februari 2010 12:56 schreef Memmel het volgende:
He Huup, heb ik nou vanmorgen goed gezien dat bij jouw buren de kerstboom nog staat??
Ah, die oudere buschauffeurs vond ik vroeger nog de tofstequote:Op dinsdag 16 februari 2010 12:53 schreef huuphuup het volgende:
[..]
oh door jouw quote zie ik mn typo pashahaha
nah dag niet, hij zit strak tegen zn pensioen aan al wel haha, ik denk dat ie het gewoon niet helemaal begrepen heeft dat ov-chip gebeuren.
En nja, rare actie van hem wel maar ergens kan ik het hem ook niet kwalijk nemen de manier waarop het geintroduceert is laat te wensen over
Ja, ik snap eigenlijk ook het punt niet zo goed...quote:Stiemie das toch logisch dat alles voor haar is?!![]()
ja nee de kerstboom niet geloof ik maar dr hangt wel iets hysterisch kersttakkigs nog aan de muurquote:Op dinsdag 16 februari 2010 12:56 schreef Memmel het volgende:
He Huup, heb ik nou vanmorgen goed gezien dat bij jouw buren de kerstboom nog staat??
Ah joh, ik ben gewoon lui vandaag, da's iets heel anders.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 12:56 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
Lief, dames. BE, tuttebel yourself, ay!![]()
Ik ga zo in het Zonnetje, op weg naar Winkels om Spullen te Kopen.
Met kinderen, hopelijk werken ze mee. Hopelijk werk ík mee. Daarin zit 't 'm eigenlijk.![]()
Luchtbel:Gaat het 'wat'?
Saffier, buuf, kleurdoos en huup, alle dames met ook behoefte aan deken + bank:ook voor jullie.
Nachten aaneen sta ik daar door de gordijnen te turen...quote:
Ja en zit je buschauffeurs tegen dr op te stoken.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 12:58 schreef Memmel het volgende:
[..]
Nachten aaneen sta ik daar door de gordijnen te turen...
Mijn god... mijn vent wordt zot van mij als dat zo blijft. Of hij zal toch voor de rest van zijn leven heel veel plezier hebben als we een film zitten te kijken.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 12:55 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Oh ja. Ik bij Free Willy, toen ik zwanger was dan. En wen (ween) er maar vast aan, bij mij is die zenuw bloot blijven liggen en jank ik om het stomste.
Ja en dan zeg ik zo allemaal van die dingen zo tegen ze, weet je, dat ze denken van zzooooo, die is waus!quote:Op dinsdag 16 februari 2010 13:01 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ja en zit je buschauffeurs tegen dr op te stoken.
Mag ik je aanraken?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 13:02 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
Soms komen dingen gewoon samen...
Slapende peuters, stobroodje met gesmolten kaas en een eitje en dan ook nog de nieuwe LINDA in de bus.
Waar oh waar kan ik me daarvoor inschrijven???? Ik trek de ene deur dicht voor een peuter-middagdutje en hoor tegelijkertijd in de andere kamer een sirene afgaanquote:Op dinsdag 16 februari 2010 13:02 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
Soms komen dingen gewoon samen...
Slapende peuters, stobroodje met gesmolten kaas en een eitje en dan ook nog de nieuwe LINDA in de bus.
Nee, er zijn films die hou je nooit droog.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 13:05 schreef leonieke het volgende:
Maar tegen bambi kan niemand op: zwanger of niet zwanger, moeder of geen moeder...
Ik heb al een puntje vlaai op.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 13:13 schreef leonieke het volgende:
Elke diëtiste die ik ooit heb gezien, heeft altijd tegen mij gezegd dat het beter is om toe te geven aan die drang ipv er steeds tegenin te gaan. Want eens je er dan wel aan toegeeft (en dat doe je hoe dan ook ooit) is het 100x slechter dan als je nu gewoon 1 koekje neemt(en waarom zoveel slechter? omdat je dan gewoon niet stopt na 1 koekje
)
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 13:16 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik heb al een puntje vlaai op.
En na gisteren vraag ik me af of een halve zak snacker jacks (de grote) echt zo heel veel gezonder is dan een halve zak chips.![]()
![]()
Hoef je niet meer onder de zonnebank.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 13:17 schreef pessie het volgende:
heej het wordt hier lichter! Zou er toch nog een zonnestraal doorbreken?
Elke dag één keer zondigen moeten natuurlijk eigenlijk ook kunnen, héquote:Op dinsdag 16 februari 2010 13:16 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik heb al een puntje vlaai op.
En na gisteren vraag ik me af of een halve zak snacker jacks (de grote) echt zo heel veel gezonder is dan een halve zak chips.![]()
![]()
*verwoed op kauwgompje kauwt...quote:
De chocolaatjes liggen hier naast de koffieautomaatquote:Op dinsdag 16 februari 2010 13:25 schreef Chell het volgende:
Iets gaan doen werkt meestal beter tegen snoepaanvallen vind ik. Rondje lopen, was ophangen, met collega kletsen, op- en neer naar de koffieautomaat/WC/Printer.
Ik heb gewoon niks hier op werk. Werkt ook goed. En de snoepautomaat in de aula kan niet hard genoeg roepen denk ik, want daar heb ik geen last van
Oei ja dat is minder! In de docentenkamer op de andere locatie liggen ook vaak koeken en dingen op tafel als er iemand jarig is. Op deze locatie ook soms, maar hier kan ik die tafel negeren als ik naar de koffieautomaat ga.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 13:30 schreef Estrys het volgende:
[..]
De chocolaatjes liggen hier naast de koffieautomaat
zo vaak halen Belgen geen gouden plakken dus daar heb je mazzelquote:Op dinsdag 16 februari 2010 13:31 schreef leonieke het volgende:
Wenen bij beelden van Tia Hellebaut die goud haalt op de Olympische Spelen in Peking betekent zeker niet veel goeds voor films kijken in de toekomst![]()
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 13:31 schreef leonieke het volgende:
Wenen bij beelden van Tia Hellebaut die goud haalt op de Olympische Spelen in Peking betekent zeker niet veel goeds voor films kijken in de toekomst![]()
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 13:34 schreef Estrys het volgende:
[..]
zo vaak halen Belgen geen gouden plakken dus daar heb je mazzel
Bob de Bouwer pyjama's hebben dat effect ook.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 13:33 schreef Memmel het volgende:
Deze wil ik! Scheelt gewoon weer 15 minuten in de ochtend!
http://www.pajamajeans.com/Default.aspx?bhcp=1
Wat is dat toch met die Belgische sporters en come backsquote:Op dinsdag 16 februari 2010 13:36 schreef leonieke het volgende:
[..]![]()
Maar nu ze aan een tweede carrière is begonnen, gaan ze die beelden wel nog x aantal keer uitzenden![]()
En Chell, vertel eens jouw tactiek wil je... Als ik geen koeken of snoep zie, heb ik er ook meestal geen zin in, maar toon me een doos en ik moet gewoon een koek nemen
How cute!quote:Op dinsdag 16 februari 2010 13:39 schreef pinquit het volgende:
Max maakte vandaag een juf aan het huilen"max kom es hier, ik wil graag nu afscheid van je nemen want morgen met je afscheidsfeestje ben ik er niet!"
max; "ooooh maar dat wil ik! ik wil dat jij er morgen ook bent, dat vind ik veiligheid en ik hou van jou!"
Juf: "![]()
![]()
![]()
"
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 13:40 schreef Brighteyes het volgende:
Oh, en ik jank om alles!![]()
Zelfs om mensen die in radiobelspelletjes wat winnen.
Bluh... moet strakjes naar de mondhyg en heb totaal, maar dan ook echt totaaaaaaaaaaaaal geen zin.
Wat zijn die van jou toch een komisch duoquote:Op dinsdag 16 februari 2010 13:41 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
Das lief, pinquit!
Hier zijn de dames alweer wakker....
Ik hoor door de babyfoon "maandag, dinsdag, woensdag, donderdag, vrijdag, chinees"
Op zondagquote:Op dinsdag 16 februari 2010 13:44 schreef Chell het volgende:
Ennuh KP, eten jullie in het weekend altijd chinees?![]()
't is duidelijk wat jullie op zaterdag eten!quote:Op dinsdag 16 februari 2010 13:41 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
Das lief, pinquit!
Hier zijn de dames alweer wakker....
Ik hoor door de babyfoon "maandag, dinsdag, woensdag, donderdag, vrijdag, chinees"
Het wordt een beetje belachelijk, hé?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 13:39 schreef Estrys het volgende:
[..]
Wat is dat toch met die Belgische sporters en come backs
Jeee een brusje voor Amber en Tess!!quote:Op dinsdag 16 februari 2010 13:49 schreef Vicky het volgende:
....
ik jank ook nog steeds om alles hoor, ben soms net een gieter.
Blech, ik ben me een partij misselijk zeg.
Whaha.. Muts!quote:Op dinsdag 16 februari 2010 14:06 schreef Memmel het volgende:
[..]
Jeee een brusje voor Amber en Tess!!![]()
Krijg je een kindje met beugel.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 14:07 schreef Vicky het volgende:
[..]
Whaha.. Muts!
Spiraal zit er toch echt nog in hoor!
En een come back van Luc Nilis hadden ze makkelijk naar het WK gekunnenquote:Op dinsdag 16 februari 2010 14:05 schreef leonieke het volgende:
[..]
Het wordt een beetje belachelijk, hé?
Ze zijn nu al aan het vissen of Kim Gevaert zou terugkeren
Daar loopt het dus altijd verkeerdquote:Op dinsdag 16 februari 2010 14:12 schreef Estrys het volgende:
[..]
En een come back van Luc Nilis hadden ze makkelijk naar het WK gekunnen
quote:
Ik vind mijn brein heel leukquote:Op dinsdag 16 februari 2010 14:15 schreef innepin het volgende:
[..]Tico, de manieren waarop jouw brein werkt...
![]()
MevrouwvandalenKnuffel! En dat morgen maar een hele fijne dag mag worden.
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 14:16 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik vind mijn brein heel leukVaak moet ik ook om mijn eigen grapjes lachen.
Schattigquote:Op dinsdag 16 februari 2010 14:15 schreef innepin het volgende:
[..]Tico, de manieren waarop jouw brein werkt...
![]()
MevrouwvandalenKnuffel! En dat morgen maar een hele fijne dag mag worden.
KP!![]()
Geweldig.
Ik hoor hier nu de hele dag muuubababaaaaaaaa muuhahahhmamaaaaaa hhhaaaaaiiiiiiiiiiiiiii!
Heeft ze sinds gisteren door![]()
Zijn ze toch mee bezig, om het WK naar NL en B te halen over zoveel jaar? 2016 of 2020 of zoiets. Ik hoorde het van de week op de radio. Dus... haal Nilis maar vast terug. En doe Scifo er dan ook even bij voor mequote:Op dinsdag 16 februari 2010 14:14 schreef leonieke het volgende:
Daar loopt het dus altijd verkeerd
Laat ons hopen dat we ooit nog eens het EK of WK zelf inrichten en ze tegen dan de regels niet veranderd hebben dat het inrichtende land zich ook moet kwalificeren. Anders zullen we ook weer voor iets de eerste zijn: eerste inrichtende land dat niet mag meedoen aan eigen EK of WK![]()
Asjeblieft niet zegquote:Op dinsdag 16 februari 2010 14:24 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Zijn ze toch mee bezig, om het WK naar NL en B te halen over zoveel jaar? 2016 of 2020 of zoiets. Ik hoorde het van de week op de radio. Dus... haal Nilis maar vast terug. En doe Scifo er dan ook even bij voor me
Wat niet? WK niet, Nilis niet of Scifo niet?quote:
Met kind in BdB pyjama, telt dat ook?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 13:48 schreef Memmel het volgende:
BE, concludeer ik nu dat jij in een Bob de Bouwer pyjama gaat winkelen?
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 14:20 schreef Ticootje het volgende:
Oh en in het echt ben ik gewoon een chagerijnige zeur hoor...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |