quote:Op maandag 15 februari 2010 13:33 schreef debuurvrouw het volgende:
Noem het maar ramptoeristen![]()
Maar de samenvatting is toch wel: of je nou een kind baart of juist niet, je zit altijd met een kijkdoos.
quote:Op maandag 15 februari 2010 13:33 schreef Vicky het volgende:
Buuf
nou moe
http://www.nu.nl/film/218(...)e-in-wonderland.html
Ik denk dat het heel goed is dat ze massaal in opstand komen tegen de niet nagekomen afspraken door Disney. Wel vind ik het heel jammer, want het leek me echt mooi om die film op groot scherm te zien.quote:Op maandag 15 februari 2010 13:42 schreef innepin het volgende:
[..]![]()
Die wilde ik gaan zien! Stomme bioscopen.
Protest tegen te weinig geld verdienen door de film uit de bios te houden, dan genereer je toch helemaal geen inkomsten
Nee niet hetzelfde, ze kan niks kopen met haar inkomen en ze is alleenstaand. Nee ze hebben daar ook appartementen te huur in diezelfde wijkquote:Op maandag 15 februari 2010 13:56 schreef debuurvrouw het volgende:
In hetzelfde huis en dan in plaats van jullie? of óók?
quote:Op maandag 15 februari 2010 13:59 schreef Estrys het volgende:
[..]
Nee niet hetzelfde, ze kan niks kopen met haar inkomen en ze is alleenstaand. Nee ze hebben daar ook appartementen te huur in diezelfde wijk(aan het einde van de straat waar wij iets willen kopen) Nou echt ik dacht dat ik dr ging slaan toen ze het zei
Oh, nu je het zegt, d'r is weer een nieuwe HA in opleiding. Die wil dan vast ook meekijkenquote:Op maandag 15 februari 2010 13:33 schreef debuurvrouw het volgende:
Noem het maar ramptoeristen![]()
Maar de samenvatting is toch wel: of je nou een kind baart of juist niet, je zit altijd met een kijkdoos.
oiquote:Op maandag 15 februari 2010 13:59 schreef Estrys het volgende:
[..]
Nee niet hetzelfde, ze kan niks kopen met haar inkomen en ze is alleenstaand. Nee ze hebben daar ook appartementen te huur in diezelfde wijk(aan het einde van de straat waar wij iets willen kopen) Nou echt ik dacht dat ik dr ging slaan toen ze het zei
1 troost: ze woont nu ook maar 250 meter hemelsbreed van ons, ze komt echt nooit bij ons. En ze heeft 1 keer opgepast en toen heeft ze Seb ondergestopt met een dekbedjequote:Op maandag 15 februari 2010 14:09 schreef Basboussa het volgende:
Gezellug heur Estrys. Ik snap nou ECHT niet waarom je dat niet leuk vindt.
Kan ze elke dag bij je komen eten, want ze woont praktisch bij je thuis. Helpt ze je met schoonmaken en jij haar. Altijd oppas in de buurt... Oh, wat ook leuk is, moeten jullie matchende kleren aan doen. Het liefst unisex, jullie drietjes. Geweldug! Dan weet iedereen dat jullie ECHT bij elkaar horen.
*Basboussa ziet onbegrensde mogelijkheden
Jok dat je ergens anders iets wil kopen. Hou dat vol tot ze verhuisd is (ongetwijfeld daar ergens in de buurt) en biecht dan op waar je echt gaat wonenquote:Op maandag 15 februari 2010 13:59 schreef Estrys het volgende:
[..]
Omdat 'iedereen' daar dan woont lees: haar ex (mijn schoonvader) met zijn nieuwe vriendin (waar mijn schoonmoeder tegenwoordig kind aan huis lijkt te zijnquote:Op maandag 15 februari 2010 14:17 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
oi![]()
Wat een idee. Hoe komt ze daar nou bij?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |