quote:Op maandag 15 februari 2010 13:33 schreef debuurvrouw het volgende:
Noem het maar ramptoeristen![]()
Maar de samenvatting is toch wel: of je nou een kind baart of juist niet, je zit altijd met een kijkdoos.
quote:Op maandag 15 februari 2010 13:33 schreef Vicky het volgende:
Buuf
nou moe
http://www.nu.nl/film/218(...)e-in-wonderland.html
Ik denk dat het heel goed is dat ze massaal in opstand komen tegen de niet nagekomen afspraken door Disney. Wel vind ik het heel jammer, want het leek me echt mooi om die film op groot scherm te zien.quote:Op maandag 15 februari 2010 13:42 schreef innepin het volgende:
[..]![]()
Die wilde ik gaan zien! Stomme bioscopen.
Protest tegen te weinig geld verdienen door de film uit de bios te houden, dan genereer je toch helemaal geen inkomsten
Nee niet hetzelfde, ze kan niks kopen met haar inkomen en ze is alleenstaand. Nee ze hebben daar ook appartementen te huur in diezelfde wijkquote:Op maandag 15 februari 2010 13:56 schreef debuurvrouw het volgende:
In hetzelfde huis en dan in plaats van jullie? of óók?
quote:Op maandag 15 februari 2010 13:59 schreef Estrys het volgende:
[..]
Nee niet hetzelfde, ze kan niks kopen met haar inkomen en ze is alleenstaand. Nee ze hebben daar ook appartementen te huur in diezelfde wijk(aan het einde van de straat waar wij iets willen kopen) Nou echt ik dacht dat ik dr ging slaan toen ze het zei
Oh, nu je het zegt, d'r is weer een nieuwe HA in opleiding. Die wil dan vast ook meekijkenquote:Op maandag 15 februari 2010 13:33 schreef debuurvrouw het volgende:
Noem het maar ramptoeristen![]()
Maar de samenvatting is toch wel: of je nou een kind baart of juist niet, je zit altijd met een kijkdoos.
oiquote:Op maandag 15 februari 2010 13:59 schreef Estrys het volgende:
[..]
Nee niet hetzelfde, ze kan niks kopen met haar inkomen en ze is alleenstaand. Nee ze hebben daar ook appartementen te huur in diezelfde wijk(aan het einde van de straat waar wij iets willen kopen) Nou echt ik dacht dat ik dr ging slaan toen ze het zei
1 troost: ze woont nu ook maar 250 meter hemelsbreed van ons, ze komt echt nooit bij ons. En ze heeft 1 keer opgepast en toen heeft ze Seb ondergestopt met een dekbedjequote:Op maandag 15 februari 2010 14:09 schreef Basboussa het volgende:
Gezellug heur Estrys. Ik snap nou ECHT niet waarom je dat niet leuk vindt.
Kan ze elke dag bij je komen eten, want ze woont praktisch bij je thuis. Helpt ze je met schoonmaken en jij haar. Altijd oppas in de buurt... Oh, wat ook leuk is, moeten jullie matchende kleren aan doen. Het liefst unisex, jullie drietjes. Geweldug! Dan weet iedereen dat jullie ECHT bij elkaar horen.
*Basboussa ziet onbegrensde mogelijkheden
Jok dat je ergens anders iets wil kopen. Hou dat vol tot ze verhuisd is (ongetwijfeld daar ergens in de buurt) en biecht dan op waar je echt gaat wonenquote:Op maandag 15 februari 2010 13:59 schreef Estrys het volgende:
[..]
Omdat 'iedereen' daar dan woont lees: haar ex (mijn schoonvader) met zijn nieuwe vriendin (waar mijn schoonmoeder tegenwoordig kind aan huis lijkt te zijnquote:Op maandag 15 februari 2010 14:17 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
oi![]()
Wat een idee. Hoe komt ze daar nou bij?
Dit vind ik dan wel weer bijzonder....quote:Op maandag 15 februari 2010 14:20 schreef Estrys het volgende:
[..]
Omdat 'iedereen' daar dan woont lees: haar ex (mijn schoonvader) met zijn nieuwe vriendin (waar mijn schoonmoeder tegenwoordig kind aan huis lijkt te zijn) en een broer van mijn schoonvader met haar man.
Waarom klagen op FOK! als je gewoon bij je buren moet zijn om evenquote:Op maandag 15 februari 2010 14:22 schreef huuphuup het volgende:
waarom spelen mijn buren kneiterharde muziek over opgeblazen boxen?
Mn kind dreunt serieus haar bedje uit![]()
stel je niet zo aanquote:Op maandag 15 februari 2010 14:39 schreef FP128 het volgende:
[..]
Waarom klagen op FOK! als je gewoon bij je buren moet zijn om even
orde op zaken te stellen?
ben jij gekquote:Op maandag 15 februari 2010 15:14 schreef miss_sly het volgende:
huup, ga dat nou eens netjes bij je buren regelen...chopchop!
dat je je buren gemept hebt natuurlijk!quote:Op maandag 15 februari 2010 15:20 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ben jij gekwat moet ik dan nog op fok vertellen?
![]()
Dat een kleine irritatie is uitgemond in een gigantische burenruzie waarbij jij op een blije zondagochtend ineens je ramen ondergegraffiti'd vond. Zoiets.quote:Op maandag 15 februari 2010 15:20 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ben jij gekwat moet ik dan nog op fok vertellen?
![]()
Whaha, dat had een overbuurvrouw bij ons...quote:Op maandag 15 februari 2010 15:27 schreef innepin het volgende:
[..]
Dat een kleine irritatie is uitgemond in een gigantische burenruzie waarbij jij op een blije zondagochtend ineens je ramen ondergegraffiti'd vond. Zoiets.
quote:Op maandag 15 februari 2010 15:27 schreef innepin het volgende:
[..]
Dat een kleine irritatie is uitgemond in een gigantische burenruzie waarbij jij op een blije zondagochtend ineens je ramen ondergegraffiti'd vond. Zoiets.
Nee, dankje. Heb net vakantie geboekt en voor 8 mei moet er 2 kilo af.quote:Op maandag 15 februari 2010 15:31 schreef huuphuup het volgende:
oh en ik had zo'n enorme grote doos (!) chocola voor valentijn gekregen dat ik er komende week nog wel mee kan doen denk ik. Das uitzonderlijk voor mijn doen
iemand een chocolaatje?
Anders moet je 2 stoelen betalen??quote:Op maandag 15 februari 2010 15:40 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
[..]
Nee, dankje. Heb net vakantie geboekt en voor 8 mei moet er 2 kilo af.
hahaha, nee heur...we gaan met de autoquote:Op maandag 15 februari 2010 15:42 schreef mikoxx het volgende:
[..]
Anders moet je 2 stoelen betalen??Sry
![]()
quote:Op maandag 15 februari 2010 15:49 schreef innepin het volgende:
Ik ben ook al aan de lijn. Iets met een al gekochte bruidsjurk en een gewicht dat nog niet helemaal op peil is om daar ook echt in te passen.
Lukt je makkelijkquote:Op maandag 15 februari 2010 15:51 schreef innepin het volgende:
Ik heb nog vier maanden voor minimaal vijf kilo. Valt wel mee, toch? Moet te doen zijn.
De eerste halve kilo ben ik al kwijt
Maar jij doet dat door zwanger te raken, niet iedereen heeft die optie (nog) open liggen...quote:Op maandag 15 februari 2010 15:54 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Lukt je makkelijk![]()
Zelfs ik ben er al 5 kwijt...
ik zag een vreselijk leuke bikini van sapph.quote:Op maandag 15 februari 2010 15:57 schreef miss_sly het volgende:
Damn, geen burenruzie dus, jammerbeetje smeuige verhalen zijn altijd leuk
Ik heb zelf een doos chocolaadjes huup, heerlijke bonbons van de chocolaterie hier tegenoveren ik heb tot 25 mei om er wat kilootjes af te krijgen en met fatsoen in een tankini te passen. moet lukken, zou je zeggen
Dat is wel te doen denk ik, succes!quote:Op maandag 15 februari 2010 15:51 schreef innepin het volgende:
Ik heb nog vier maanden voor minimaal vijf kilo. Valt wel mee, toch? Moet te doen zijn.
De eerste halve kilo ben ik al kwijt
oeh twee kilo voor die tijd moet lukken! leuk, waar ga je heen?!quote:Op maandag 15 februari 2010 15:40 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
[..]
Nee, dankje. Heb net vakantie geboekt en voor 8 mei moet er 2 kilo af.
Ah, ja, daar wil ik ook mijn kilootjes voor kwijt, zo slank mogelijk een jurk inquote:Op maandag 15 februari 2010 15:49 schreef innepin het volgende:
Ik ben ook al aan de lijn. Iets met een al gekochte bruidsjurk en een gewicht dat nog niet helemaal op peil is om daar ook echt in te passen.
Heerlijk! Niks mis meequote:Op maandag 15 februari 2010 16:04 schreef Saffier het volgende:
Tobias is vreselijk aan het klieren(ligt voor zeker de helft aan mij overigens) zodanig dat ik niet naar de winkel ga met hem. Is de combinatie gebakken aardappelen/bietjes/vissticks te doen?
waarom zou dat niet te doen zijn? ik vind het prima klinkenquote:Op maandag 15 februari 2010 16:04 schreef Saffier het volgende:
Tobias is vreselijk aan het klieren(ligt voor zeker de helft aan mij overigens) zodanig dat ik niet naar de winkel ga met hem. Is de combinatie gebakken aardappelen/bietjes/vissticks te doen?
quote:Op maandag 15 februari 2010 16:04 schreef Saffier het volgende:
KP waar ga je naartoe? Ik zit die datum in Italie voor het eerst in mijn leven
Mooi!quote:
quote:Op maandag 15 februari 2010 16:09 schreef Saffier het volgende:
Je mag komen eten hoor Huup!
Heb je er zin in Vick?
lekker!quote:Op maandag 15 februari 2010 16:09 schreef Saffier het volgende:
Je mag komen eten hoor Huup!
Heb je er zin in Vick?
quote:Op maandag 15 februari 2010 16:11 schreef huuphuup het volgende:
Oeh Rewimo! goed dat je het zeg, ik moet schuursponsjes halen maar vergeet ze steeds, gelijk ff opschrijven
Ik vind juist dat badpakken dat probleem nog groter maken... Ik keek echt zo in de spiegelquote:Op maandag 15 februari 2010 16:05 schreef huuphuup het volgende:
ik heb een vreselijk leuk badpak overgenomen van mn zusjeomdat ik momenteel niet zo blij ben met mn buik
dat ligt niet per se aan mn gewicht (hoewel daar ook wel wat minder van mag) maar vooral aan mn figuur. Vet verzameld zich bij mij voornamelijk op mn buik en bij mn bovenbillen zoals Lishe ze noemt
[..]
oeh twee kilo voor die tijd moet lukken! leuk, waar ga je heen?!
oh nou ik vond het uitzicht in de spiegel met dat badpak een stuk fruitiger dan met een bikiniquote:Op maandag 15 februari 2010 16:15 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik vind juist dat badpakken dat probleem nog groter maken... Ik keek echt zo in de spiegel![]()
![]()
![]()
Toen heb ik toch maar een bikini gekocht.. Ik wil er dan nog zo'n lange omslag rok bij hebben... Om de boel wat af te dekken zeg maar...
En anders een burkini!
Maar dan kan een tankini toch wel?quote:Op maandag 15 februari 2010 16:19 schreef innepin het volgende:
Oeh Lady da's een hele leuke bikini!
Ik doe niet meer aan bikini's. Nooit meer. Ook niet als ik nu vijftien kilo afval.stom strepenfestijn op m'n buik
Nee das bij mij juist de probleemzone..quote:Op maandag 15 februari 2010 16:27 schreef huuphuup het volgende:
oh ik ben op zich best blij met mn billen en benen dus daar maak ik me niet zo druk om
wat moet ik me voorstellen bij kippenpootbeentjes?quote:Op maandag 15 februari 2010 16:21 schreef pinquit het volgende:
en wat doe je aan kippenpoot beentjes? [ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
zwemmen in een lange broek gaat niet lekker![]()
Je weet dat zonnen en zwanger-zijn niet samen gaat?quote:Op maandag 15 februari 2010 16:43 schreef pessie het volgende:
Ik heb een mooie bikini. Een rode, met een grote bloem op het topstukje. Niet omdat ik een geweldig figuur heb, maar mn man vind het leuk mij in bikini te zien. En een buik heb ik toch wel of dat nou in bikini is of badpak. Er hoeft ook niemand naar me te kijken als ze dat niet willen zien. Ik heb wel mooie benen en billen, al zeg ik het zelfOh ja, en mn buik wordt lekker bruin in bikini
Oh ja, ik kan 10 kilo afvallen, geen billen meer hebben maar nog steeds een even dikke buik... En nu hoef ik me er een keertje geen zorgen om te maken! Heerlijk, echt!
Ik denk zomaar: dikke bovenbenen en onderaan, dunne kuitjes?quote:Op maandag 15 februari 2010 16:39 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
wat moet ik me voorstellen bij kippenpootbeentjes?
* lady-wrb kijkt eens naar buiten en ziet kippen lopen met veren aan hun poten
Ja kijk, dat zijn dingen die staan mij wel. Broekjes met pijpjesquote:Op maandag 15 februari 2010 16:55 schreef Oxymoron het volgende:
[ afbeelding ]
Die heb ik!![]()
Na jaren schuilen achter een handdoek, ga ik deze meivakantie lekker, zwemmen in de zee.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |