Cerror?quote:Op maandag 15 februari 2010 19:59 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Kut, en ik me maar afvragen wie er iedere dag bij me op de bank zit.
Doodsverwensingen enzo, jewaids!quote:Op maandag 15 februari 2010 19:57 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Waarom is zijn gedrag banwaardig, omdat hij commentaar heeft op jou?
deja-vu?
Ach, vooral blijven projecteren dat je denkt dat je weet waar je mee bezig bent Remlof.quote:Op maandag 15 februari 2010 19:59 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, om z'n doodsverwensingen en z'n beledigingen.
Maar ik ken Dirkh's internetidentiteit ondertussen
quote:Op maandag 15 februari 2010 20:00 schreef Havoc het volgende:
[..]
Ach, vooral blijven projecteren dat je denkt dat je weet waar je mee bezig bent Remlof.
Je blijft gewoon een prutser eerste klas die beter kan onderzoeken door welke middelen zijn hoofd van zijn romp gescheiden kan worden.
Ik ben blij dat jij zoveel meer bijdraagt aan FOK! dan ikquote:Op maandag 15 februari 2010 20:00 schreef Havoc het volgende:
[..]
Ach, vooral blijven projecteren dat je denkt dat je weet waar je mee bezig bent Remlof.
Je blijft gewoon een prutser eerste klas die beter kan onderzoeken door welke middelen zijn hoofd van zijn romp gescheiden kan worden.
Wat ben je toch sneu. Mijn doodsverwensingen, zoals jij dat graag noemt om het banwaardig te laten lijken, zal je eens moeten toetsen aan de policy. Of mag je nu niemand meer voor de trein gooien?quote:Op maandag 15 februari 2010 19:59 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, om z'n doodsverwensingen en z'n beledigingen.
Maar ik ken Dirkh's internetidentiteit ondertussen
Ga eens naar de hoeren Dirkh. Want al die opgekropte frustratie van je moet toch ergens vandaan komen.quote:Op maandag 15 februari 2010 20:02 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Wat ben je toch sneu. Mijn doodsverwensingen, zoals jij dat graag noemt om het banwaardig te laten lijken, zal je eens moeten toetsen aan de policy. Of mag je nu niemand meer voor de trein gooien?
En jij kent mijn internetidentiteit? Dat lijkt er anders niet op. Ze zouden die kutsmiley die je gebruikt achter in je huig moeten stampen.
Maar dat mag ik niet zeggen, want dat is een doodverwensing. Of ga je niet dood aan een smiley?
Of duik op Havoc, die lijkt me ook seksueel gefrustreerdquote:Op maandag 15 februari 2010 20:03 schreef remlof het volgende:
[..]
Ga eens naar de hoeren Dirkh. Want al die opgekropte frustratie van je moet toch ergens vandaan komen.
Gelukkig kom je sterk uit de hoek Remlof.quote:Op maandag 15 februari 2010 20:03 schreef remlof het volgende:
[..]
Ga eens naar de hoeren Dirkh. Want al die opgekropte frustratie van je moet toch ergens vandaan komen.
Van je ongelukkige huwelijk? Want in de crew schijn je je prima te voelen als weblog SA. Sterker nog, je doet het gewoon goed en communiceert normaal in OFF.quote:Op maandag 15 februari 2010 20:06 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Gelukkig kom je sterk uit de hoek Remlof.
Mijn internetidentiteit was toch al helemaal bekend bij jou, dan zou je moeten weten waar die frustratie vandaan komt.
Weinig kans, want nu is het moment dat hij zijn tijd wel beter kan besteden, of er geen woorden meer aan vuil wil maken en zich niet meer laat zien. Of hij gooit er een slot op met: Zo klaar.quote:
Wel aan deze:quote:Op maandag 15 februari 2010 20:02 schreef Dirkh het volgende:
Of ga je niet dood aan een smiley?
quote:Op maandag 15 februari 2010 20:08 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Weinig kans, want nu is het moment dat hij zijn tijd wel beter kan besteden, of er geen woorden meer aan vuil wil maken en zich niet meer laat zien. Of hij gooit er een slot op met: Zo klaar.
quote:Op maandag 15 februari 2010 20:08 schreef remlof het volgende:
[..]
Van je ongelukkige huwelijk? Want in de crew schijn je je prima te voelen als weblog SA. Sterker nog, je doet het gewoon goed en communiceert normaal in OFF.
Ik ben van mening dat jij vooral degene bent die zichzelf voor lul zet. Maar dat mag, ik gun een ieder z'n eigen meningquote:Op maandag 15 februari 2010 20:11 schreef Dirkh het volgende:
[..]Mja ik hoef al niks meer te zeggen. Je zet jezelf voldoende voor lul.
Waarom dan een topic openen?quote:Op maandag 15 februari 2010 20:12 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik ben van mening dat jij vooral degene bent die zichzelf voor lul zet. Maar dat mag, ik gun een ieder z'n eigen mening
Ja want als 40+ janken in de FB omdat een jochie iets post op een forum dat is helemaal geen beschamend gedragquote:Op maandag 15 februari 2010 20:11 schreef Dirkh het volgende:
[..]Mja ik hoef al niks meer te zeggen. Je zet jezelf voldoende voor lul.
Neuh.quote:Op maandag 15 februari 2010 20:16 schreef Jojoortje het volgende:
Niemand van de ONZmodjes die deze op slot wil gooien?
quote:Op maandag 15 februari 2010 20:16 schreef Jojoortje het volgende:
durven ze nietquote:Op maandag 15 februari 2010 20:16 schreef Jojoortje het volgende:
Natuurlijk niet!quote:Op maandag 15 februari 2010 20:16 schreef Jojoortje het volgende:
Oooh, die is onder de gordel zeg! Die had ik echt nog nergens gelezen! Wat goed van jou dat je dat ontdekt hebt.quote:Op maandag 15 februari 2010 20:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja want als 40+ janken in de FB omdat een jochie iets post op een forum dat is helemaal geen beschamend gedrag
Kerel open je ogen en kijk eens in een spiegel.quote:Op maandag 15 februari 2010 20:18 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Oooh, die is onder de gordel zeg! Die had ik echt nog nergens gelezen! Wat goed van jou dat je dat ontdekt hebt.
Om het ONZ FB topic voor feedback op de moderatie te houden. Je hebt echt een vitamine B gebrek hè?quote:
Ja, dat vind ik zeker. Ik zal er op letten als ik de volgende keer dergelijk topic open. Oh wacht even.quote:Op maandag 15 februari 2010 20:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kerel open je ogen en kijk eens in een spiegel.
Vind je nou zelf ook niet dat je behoorlijk kinderachtig bezig bent?
Je hebt echt niet door dat jouw gedrag in de FB daar gewoon niet thuis hoorde en dat daarom het topic is geopend he.quote:Op maandag 15 februari 2010 20:20 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik zeker. Ik zal er op letten als ik de volgende keer dergelijk topic open. Oh wacht even.
Doe je dat bij iedereen die in feedback post waarvan jij bepaalt dat het niet feedback waardig is?quote:Op maandag 15 februari 2010 20:19 schreef remlof het volgende:
[..]
Om het ONZ FB topic voor feedback op de moderatie te houden. Je hebt echt een vitamine B gebrek hè?
Deed ie bij mij ookquote:Op maandag 15 februari 2010 20:24 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Doe je dat bij iedereen die in feedback post waarvan jij bepaalt dat het niet feedback waardig is?
Vitamine B.quote:Op maandag 15 februari 2010 20:19 schreef remlof het volgende:
[..]
Om het ONZ FB topic voor feedback op de moderatie te houden. Je hebt echt een vitamine B gebrek hè?
Ja, als ik het zie wel. En ik vind dat de mods dat ook moeten doen.quote:Op maandag 15 februari 2010 20:24 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Doe je dat bij iedereen die in feedback post waarvan jij bepaalt dat het niet feedback waardig is?
Murp en SWJ zijn behoorlijk goed bezig de laatste tijd. Doen echt goed hun best om het FB topic SC-vrij te houden enz.quote:Op maandag 15 februari 2010 20:31 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, als ik het zie wel. En ik vind dat de mods dat ook moeten doen.
Flauw hoor, SC, geflame en gebash uit de FB weren!quote:Op maandag 15 februari 2010 20:31 schreef remlof het volgende:
[..]
quote:Op maandag 15 februari 2010 20:33 schreef wolvendagen het volgende:
Hey Remlof, volgens BobbyB ben je op reltour, is that right?
quote:
Ah, alle feeling met de users moet weg, want we hebben de regeltjes zo verkracht dat we nu alles kunnen zeggen onder het mom van policy. De kanker van FOK! die welig tiert zo te lezen.quote:Op maandag 15 februari 2010 20:33 schreef ToT het volgende:
[..]
Flauw hoor, SC, geflame en gebash uit de FB weren!Alsof een FB-topic bondig en duidelijk moet zijn en puur op feedback over moderaties en dergelijke moet gaan!
Oh wacht.....Never mind!
Over kanker gesproken... hoe is het met de "weblog"?quote:Op maandag 15 februari 2010 20:38 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ah, alle feeling met de users moet weg, want we hebben de regeltjes zo verkracht dat we nu alles kunnen zeggen onder het mom van policy. De kanker van FOK! die welig tiert zo te lezen.
Ik weet niet waar het over gaat, maar ik moest lachen.quote:Op maandag 15 februari 2010 20:38 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ah, alle feeling met de users moet weg, want we hebben de regeltjes zo verkracht dat we nu alles kunnen zeggen onder het mom van policy. De kanker van FOK! die welig tiert zo te lezen.
Ja precies, daarom heb ik ook geen topic geopend waarin je je gang kon gaan.quote:Op maandag 15 februari 2010 20:38 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Vind je de weblog zo slecht?quote:Op maandag 15 februari 2010 20:39 schreef Bragi het volgende:
[..]
Over kanker gesproken... hoe is het met de "weblog"?
hahaha, ik zal zo even voelen. Hoe diep zit ie?quote:Op maandag 15 februari 2010 20:41 schreef wolvendagen het volgende:
Ik wil verder ook niet stoken of zo maar er is een user die zegt dat Dirkh last heeft van zijn prostaat.
Klopt dit trouwens?
Nee users zoals jij die maken het gezellig zeg. pff zeiken en zeuren en vooral veel schelden want het feit dat je een oude lul bent betekend dat je daar alle recht toe hebt. Wat weet dat jonge grut nou eenmaal. Laat ze maar zien hoe het moet hoor Dirkje. En dan morgen, als je zielig voor je uit zit te staren op een bankje in het winkelcentrum met in je ene hand een fles Maltky en in je andere een verscheurd tipbonnetje van een stripclub en je wordt uitgescholden door een stel pubers van een jaar of 13 kan je altijd nog roepen dat het zo slecht gesteld is met de jeugd van tegenwoordig.quote:Op maandag 15 februari 2010 20:38 schreef Dirkh het volgende:
[..]
quote:Op maandag 15 februari 2010 20:42 schreef Dirkh het volgende:
[..]
hahaha, ik zal zo even voelen. Hoe diep zit ie?
De laatste keer dat ik er vrijwillig kwam, kreeg ik qua content een instant déjà vu-flash naar retecool en jaggle anno 2004, gelardeerd met een gefrustreerde DriekOplopers die zijn intens uitgekauwde trucje onder de misplaatste noemer "column" blijft herhalen.quote:
Nou zeg, alsof ik nog een groen blaadje benquote:Op maandag 15 februari 2010 20:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee users zoals jij die maken het gezellig zeg. pff zeiken en zeuren en vooral veel schelden want het feit dat je een oude lul bent betekend dat je daar alle recht toe hebt. Wat weet dat jonge grut nou eenmaal. Laat ze maar zien hoe het moet hoor Dirkje. En dan morgen, als je zielig voor je uit zit te staren op een bankje in het winkelcentrum met in je ene hand een fles Maltky en in je andere een verscheurd tipbonnetje van een stripclub en je wordt uitgescholden door een stel pubers van een jaar of 13 kan je altijd nog roepen dat het zo slecht gesteld is met de jeugd van tegenwoordig.
Goed bezig jij hoor. Hulde
En zo is het maar net!quote:Op maandag 15 februari 2010 20:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee users zoals jij die maken het gezellig zeg. pff zeiken en zeuren en vooral veel schelden want het feit dat je een oude lul bent betekend dat je daar alle recht toe hebt. Wat weet dat jonge grut nou eenmaal. Laat ze maar zien hoe het moet hoor Dirkje. En dan morgen, als je zielig voor je uit zit te staren op een bankje in het winkelcentrum met in je ene hand een fles Maltky en in je andere een verscheurd tipbonnetje van een stripclub en je wordt uitgescholden door een stel pubers van een jaar of 13 kan je altijd nog roepen dat het zo slecht gesteld is met de jeugd van tegenwoordig.
Jij gedraagd gedraagt je openlijk puberaalquote:Op maandag 15 februari 2010 20:44 schreef remlof het volgende:
[..]
Nou zeg, alsof ik nog een groen blaadje ben
He, wat moet je met vijanden als je zulke vrienden hebt Remlof.quote:Op maandag 15 februari 2010 20:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij gedraagd je openlijk puberaal
Ik wou het net zeggenquote:Op maandag 15 februari 2010 20:47 schreef Dirkh het volgende:
[..]
He, wat moet je met vijanden als je zulke vrienden hebt Remlof.
quote:Op maandag 15 februari 2010 20:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Doe mij maar een blasterquote:Op maandag 15 februari 2010 20:49 schreef wolvendagen het volgende:
Hey, kunnen jullie zo doen he, maar koop dan effe een pipa of een nivi op http://pipashop.nl, dan wordt het pas leuk.
Wel de M249 SAW om een hele hood te poppen? Die andere is voor Anti's G.quote:Op maandag 15 februari 2010 20:50 schreef remlof het volgende:
[..]
Doe mij maar een blaster
*debat kijken gaat
Engquote:Op maandag 15 februari 2010 20:47 schreef Dirkh het volgende:
[..]
He, wat moet je met vijanden als je zulke vrienden hebt Remlof.
quote:Op maandag 15 februari 2010 20:31 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, drieletterwoorden is de trend voor vanavond. Goedzo jongetje.quote:
Ik reageer op Lonkerquote:Op maandag 15 februari 2010 22:02 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ja, drieletterwoorden is de trend voor vanavond. Goedzo jongetje.
Soms heb je niks nodig om aan te tonen dat je gewoon gelijk hebt, dan heb je alleen maar een "Kijk maar" nodig.
Lekker gevoel.
Dirkh... wil je 1 keer op mij reagerenquote:
NEE!quote:Op maandag 15 februari 2010 22:05 schreef Lonker het volgende:
[..]
Dirkh... wil je 1 keer op mij reageren
Iddquote:Op maandag 15 februari 2010 22:08 schreef Paul het volgende:
Wat een verwarring al die Dirkhicoontjes
WHAHAH JOUW PLAATJEquote:
Dannyquote:Op maandag 15 februari 2010 22:09 schreef Paul het volgende:
Dirkh bij wie was je langsgeweest die een hekel aan jou had? Was je bij remlof op bezoek?
Paul kamp ?quote:Op maandag 15 februari 2010 22:12 schreef Paul het volgende:
Het paulkamp neemt een muilen ava en het dirkh kamp een dirkhava
Er zijn geen kampen. het is verdomme geen Polenquote:Op maandag 15 februari 2010 22:12 schreef Paul het volgende:
Paul-kamp:quote:Op maandag 15 februari 2010 22:12 schreef Paul het volgende:
wtf doe jij nou?quote:
Dirkh boven paul kiezenquote:
Waarom?quote:
Paul heeft onze relatie in zo een diep dal gegooid...dat ik geen andere keus hebquote:Op maandag 15 februari 2010 23:28 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Waarom?
Dat is net zoiets als Duitsland boven Zuid-Afrika kiezen.
Wat heeft hij gedaan dan??quote:Op maandag 15 februari 2010 23:30 schreef Lonker het volgende:
[..]
Paul heeft onze relatie in zo een diep dal gegooid...dat ik geen andere keus heb![]()
![]()
![]()
Niks, dat ik juist het probleem....quote:
Van mij wel!quote:Op maandag 15 februari 2010 23:34 schreef Lonker het volgende:
[..]
Niks, dat ik juist het probleem....
Toen ik geband was... geen een steunbetuiging ontvangen
Daarom hou ik nog wel van jouquote:
quote:
Ik steun je in de strijd tegen alcoholismeDirkquote:
dat is toch een gast?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 00:07 schreef wolvendagen het volgende:
Ik kom hier om Bulletslut een lever-, nier-, darm- en hartaandoening toe te wensen. Omdat het hier mag van remlof.
Nee maar die foto's zijn nep.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 00:09 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Weet jij wie? PM me dan even wil je.
Denk je dat Dirkh het bier wil delen dan?quote:Op maandag 15 februari 2010 23:57 schreef ToT het volgende:
Nee er is nog niet geknuffeld en samen bier gezopen!
Dat moet nog worden beslistquote:Op dinsdag 16 februari 2010 09:26 schreef deepart het volgende:
Goedemorgen ultimate fighter paul en dirkh. Wie heeft er gewonnen?
Gecondoleerdquote:Op maandag 15 februari 2010 12:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Jah, hij kreeg een ernstige oogontsteking en de volgende dag was hij dood.
Nee.quote:
Dirkh wil met me daten op de 10jaarsmeet maar ik durf dat nietquote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:18 schreef michiel_merk het volgende:
Is dit nog steeds gaande ? wanneer gaan julle eindelijk daten ?
ik post effe mee, dan is het topic eerder dichtquote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:19 schreef Paul het volgende:
[..]
Dirkh wil met me daten op de 10jaarsmeet maar ik durf dat niet
sterf paulquote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:18 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Nee.
En sinds het geoorloofd is om Paul dood te wensen.
Sterf.
Mietje.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:19 schreef Paul het volgende:
[..]
Dirkh wil met me daten op de 10jaarsmeet maar ik durf dat niet
En nog een reeks ookquote:Op zondag 14 februari 2010 21:46 schreef Loveless85 het volgende:
Een eigenste topic voor de bitchfight
Er is geen we. Je hebt Paul, dan een hele tijd niks, dan heb je een berg stront, dan heb je weer een hele tijd niks, dan heb je dieren, dan weer een hele leegte en daarboven staan mensen. Je kan dus niet spreken van "we"quote:
HAHA DA'S EEN GOEIquote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:34 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Er is geen we. Je hebt Paul, dan een hele tijd niks, dan heb je een berg stront, dan heb je weer een hele tijd niks, dan heb je dieren, dan weer een hele leegte en daarboven staan mensen. Je kan dus niet spreken van "we"
Net was het kunstschaatsenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |