durven ze nietquote:Op maandag 15 februari 2010 20:16 schreef Jojoortje het volgende:
Niemand van de ONZmodjes die deze op slot wil gooien?

Natuurlijk niet!quote:Op maandag 15 februari 2010 20:16 schreef Jojoortje het volgende:
Niemand van de ONZmodjes die deze op slot wil gooien?

Oooh, die is onder de gordel zeg! Die had ik echt nog nergens gelezen! Wat goed van jou dat je dat ontdekt hebt.quote:Op maandag 15 februari 2010 20:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja want als 40+ janken in de FB omdat een jochie iets post op een forum dat is helemaal geen beschamend gedrag

Kerel open je ogen en kijk eens in een spiegel.quote:Op maandag 15 februari 2010 20:18 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Oooh, die is onder de gordel zeg! Die had ik echt nog nergens gelezen! Wat goed van jou dat je dat ontdekt hebt.

Om het ONZ FB topic voor feedback op de moderatie te houden. Je hebt echt een vitamine B gebrek hè?quote:

Ja, dat vind ik zeker. Ik zal er op letten als ik de volgende keer dergelijk topic open. Oh wacht even.quote:Op maandag 15 februari 2010 20:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kerel open je ogen en kijk eens in een spiegel.
Vind je nou zelf ook niet dat je behoorlijk kinderachtig bezig bent?

Je hebt echt niet door dat jouw gedrag in de FB daar gewoon niet thuis hoorde en dat daarom het topic is geopend he.quote:Op maandag 15 februari 2010 20:20 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik zeker. Ik zal er op letten als ik de volgende keer dergelijk topic open. Oh wacht even.

Doe je dat bij iedereen die in feedback post waarvan jij bepaalt dat het niet feedback waardig is?quote:Op maandag 15 februari 2010 20:19 schreef remlof het volgende:
[..]
Om het ONZ FB topic voor feedback op de moderatie te houden. Je hebt echt een vitamine B gebrek hè?

Deed ie bij mij ookquote:Op maandag 15 februari 2010 20:24 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Doe je dat bij iedereen die in feedback post waarvan jij bepaalt dat het niet feedback waardig is?

Vitamine B.quote:Op maandag 15 februari 2010 20:19 schreef remlof het volgende:
[..]
Om het ONZ FB topic voor feedback op de moderatie te houden. Je hebt echt een vitamine B gebrek hè?

Ja, als ik het zie wel. En ik vind dat de mods dat ook moeten doen.quote:Op maandag 15 februari 2010 20:24 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Doe je dat bij iedereen die in feedback post waarvan jij bepaalt dat het niet feedback waardig is?

Murp en SWJ zijn behoorlijk goed bezig de laatste tijd. Doen echt goed hun best om het FB topic SC-vrij te houden enz.quote:Op maandag 15 februari 2010 20:31 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, als ik het zie wel. En ik vind dat de mods dat ook moeten doen.

Flauw hoor, SC, geflame en gebash uit de FB weren!quote:Op maandag 15 februari 2010 20:31 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, als ik het zie wel. En ik vind dat de mods dat ook moeten doen.

quote:Op maandag 15 februari 2010 20:33 schreef wolvendagen het volgende:
Hey Remlof, volgens BobbyB ben je op reltour, is that right?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |