"Een ochtend uit het leven van een overvaller in Indonesië"quote:Op maandag 15 februari 2010 01:31 schreef indahnesia.com het volgende:
pissen,douchen,ontbijten,postkantoor,bank.
mogge friemquote:
quote:Op maandag 15 februari 2010 09:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
"Een ochtend uit het leven van een overvaller in Indonesië"
goede actie inderdaadquote:Op maandag 15 februari 2010 09:23 schreef Dr_Flash het volgende:
de thuiszorg heeft bedacht dat het handig is als niemand meer weet wie wanneer hoe laat war verwacht wordt. Dus het kan net zo goed 11 uur worden eer ik mag douchen. Geen idee. Handig idd
Friemquote:Op maandag 15 februari 2010 09:26 schreef friemelaar het volgende:
FlesHoe is 't eerste biertje gevallen ?
Wok
Je gaat ervan uit dat Fles zijn biertje niet meer vast kan houden?quote:Op maandag 15 februari 2010 09:26 schreef friemelaar het volgende:
FlesHoe is 't eerste biertje gevallen ?
Ik heb er ook nog eentje in de kast staan. Niet zo lang geleden wel afgekoppeld. Had hem bij mijn oude computer namelijk nodig om het S-videosignaal door te zetten naar de tv (die heeft daar geen ingang voor), maar nu kan dat direct via de DVIquote:Op maandag 15 februari 2010 09:36 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh nee wacht er is nog een VHSrecorder. Nou, laat alles maar staan dan![]()
Dus over honderd jaar staat de video nog te wachten tot die banden weggemikt worden, en die banden staan te wachten tot de video wegegooid wordt![]()
"Nee want als Fles zijn huis straks klaar is kan het daar nog van pas komen"
Een VHS-recorderBejje leip of zo
Is een goed beginquote:Op maandag 15 februari 2010 09:34 schreef Dr_Flash het volgende:
mijn ouders zijn VHS-banden aan het saneren
niet vrij van fokquote:
quote:Op maandag 15 februari 2010 09:36 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh nee wacht er is nog een VHSrecorder. Nou, laat alles maar staan dan![]()
Dus over honderd jaar staat de video nog te wachten tot die banden weggemikt worden, en die banden staan te wachten tot de video wegegooid wordt![]()
"Nee want als Fles zijn huis straks klaar is kan het daar nog van pas komen"
Een VHS-recorderBejje leip of zo
quote:Op maandag 15 februari 2010 09:40 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb er ook nog eentje in de kast staan. Niet zo lang geleden wel afgekoppeld. Had hem bij mijn oude computer namelijk nodig om het S-videosignaal door te zetten naar de tv (die heeft daar geen ingang voor), maar nu kan dat direct via de DVI.
ik gebruik de vhs recorder nog gewoonquote:Op maandag 15 februari 2010 09:40 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Is een goed begin![]()
Ik heb een tijdje terug ook de VHS banden weg gesaneerd![]()
Alhoewel er nog steeds een paar liggen die ik nog moet overzetten naar DVD![]()
Dan kan die videorecorder ook naar de milieustraat
Llquote:
Manliefquote:Op maandag 15 februari 2010 09:45 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
[..]
[..]
ik gebruik de vhs recorder nog gewoon![]()
[..]
Llvrouwtje
![]()
![]()
Zonder banden kan die de recorder OOK gebruiken hoor....quote:Op maandag 15 februari 2010 09:49 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Manlief![]()
wij hebben de VHS laatst van de kast af gehaald, die ligt nu ergens boven
nu nog de paar honderd banden uitzoeken. Dan kan de kleine er nog gebruik van maken
Hij heeft ontdekt dat de VHS bij mn schoonouders ook cd's accepteertquote:Op maandag 15 februari 2010 09:56 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Zonder banden kan die de recorder OOK gebruiken hoor....![]()
Heel vaak gezien vroeger, er past van alles in :
Poppetjes, autootjes, munten, knikkers en ga zo maar door.
En de ouwelui zich maar afvragen waarom die recorder geen banden meer accepteerde
Die heb ik al zo lang uitgebannen. Streaming media ftw. Synology NASquote:Op maandag 15 februari 2010 09:34 schreef Dr_Flash het volgende:
mijn ouders zijn VHS-banden aan het saneren
ik moet nog uitvinden hoe ik daarmee tv moet opnemen.quote:Op maandag 15 februari 2010 10:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die heb ik al zo lang uitgebannen. Streaming media ftw. Synology NAS
Daar heb ik de UPC mediabox voor.quote:Op maandag 15 februari 2010 10:20 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik moet nog uitvinden hoe ik daarmee tv moet opnemen.
zal wel via de tvkaart van de pc worden.
gf is nog niet wakker.quote:Op maandag 15 februari 2010 11:05 schreef marcb1974 het volgende:
Wat een rust hier ......
ik zit met mijn nieuwe philips HD tv nog op de analoge kabelquote:Op maandag 15 februari 2010 11:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
Daar heb ik de UPC mediabox voor.
[..]
Bang voor vooruitgangquote:Op maandag 15 februari 2010 11:08 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik zit met mijn nieuwe philips HD tv nog op de analoge kabel
kan beter, maar al beter dan gisterenquote:Op maandag 15 februari 2010 11:09 schreef --Tweety-- het volgende:
Ben dr alleen maar even om hoi te zeggen, heb zo weer mijn volgende les.
Hoe is het met iedereen?
met 4 tv's 1 video en een pc op de kabel heb ik 6 aansluitingen in gebruik.quote:
quote:
Die video en pc kunnen al weg. Het analoge signaal is nog steeds aanwezig en te splitten naar de drie andere tv's. Problem solved.quote:Op maandag 15 februari 2010 11:12 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
kan beter, maar al beter dan gisteren
[..]
met 4 tv's 1 video en een pc op de kabel heb ik 6 aansluitingen in gebruik.
dan is overstappen toch wel een puntje.
vanaf 10-10-10 geen analoog signaal meer zie ik net op de website van de kabel-monopolistquote:Op maandag 15 februari 2010 11:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die video en pc kunnen al weg. Het analoge signaal is nog steeds aanwezig en te splitten naar de drie andere tv's. Problem solved.
WTF dat zal ff lekker wordenquote:Op maandag 15 februari 2010 11:32 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
vanaf 10-10-10 geen analoog signaal meer zie ik net op de website van de kabel-monopolist![]()
dan moet iedereen over naar digitale tv en dat kost 2 keer zoveel als ik nu betaal![]()
hun internet was ook al zo fantastisch (in falen)
Kijk hem hippe shit patsenquote:Op maandag 15 februari 2010 11:38 schreef Pheno het volgende:
Analoog eindelijk wegKuttroep
Zelfs op mijn 15 jaar oude tv zag digitale tv er tig keer beter uit.
Het is toch gewoon zo? Ik lieg niet eens.quote:
blijf je dan ook wel wegquote:Op maandag 15 februari 2010 11:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het is toch gewoon zo? Ik lieg niet eens.
Maar goed, ik ben weg, gf komt weer spammen
En ik moet naar de supermarkt, toko en poelier.
heey GFquote:
giertjequote:
tja, we hadden net bericht gehad dat de doorgifte van het signaal over gegaan was maar dat we nog 2 jaar dezelfde prijs betalen als nu.quote:Op maandag 15 februari 2010 11:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
WTF dat zal ff lekker wordenDan kan mijn TV ook wel de deur uit
quote:
gfquote:
laatste keer dat ik vinyl wou afspelen zei de snaar in de pick-up "pats"quote:Op maandag 15 februari 2010 11:46 schreef Dr_Flash het volgende:
we staan nu een kist met 50 Elpees te bewaren terwijl we al honderd jaar geen platenspelert meer hebben![]()
heey heeyquote:Op maandag 15 februari 2010 11:48 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
giertje![]()
[..]
tja, we hadden net bericht gehad dat de doorgifte van het signaal over gegaan was maar dat we nog 2 jaar dezelfde prijs betalen als nu.![]()
en nu gaan ze na een half jaar het signaal er gewoon af halen.![]()
heb ik daarvoor coax door mijn hele huis getrokken![]()
[..]
patser
[..]
gf
klinkt niet al te enthousiastquote:
kop vol watten, gisteren bijna de hele dag op bed gelegen met de gordijnen dicht.quote:Op maandag 15 februari 2010 11:53 schreef Giertje het volgende:
[..]
klinkt niet al te enthousiast
wat is er?
aaah beterschap danquote:Op maandag 15 februari 2010 11:54 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
kop vol watten, gisteren bijna de hele dag op bed gelegen met de gordijnen dicht.
migraine
dat je kan fokken met migrainequote:Op maandag 15 februari 2010 12:00 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
mwoa, het ergste is al achter de rug
gisteren was ik hier ook niet hoorquote:
aah okee heb je er vaker last van dan?quote:Op maandag 15 februari 2010 12:03 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
gisteren was ik hier ook niet hoor![]()
ik heb nu nog wat last van de naweeën.
altijd te veelquote:Op maandag 15 februari 2010 12:03 schreef Giertje het volgende:
[..]
aah okee heb je er vaker last van dan?
ik heb et echt nog nooit gehad dus ik kan me er ook geen voorstelling van makenquote:Op maandag 15 februari 2010 12:06 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
altijd te veel![]()
2 of 3 keer per jaar een echte aanval, valt nog wel mee dus.
ongeveer zoiets als dit.quote:Op maandag 15 februari 2010 12:08 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik heb et echt nog nooit gehad dus ik kan me er ook geen voorstelling van maken
oeeef oftewel het is geen pretjequote:Op maandag 15 februari 2010 12:11 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ongeveer zoiets als dit.
boor een gat van rond 25 in je schedeldak.
laat een skippy bal door dat gat in je hoofd plaatsen en blaas die op.
op het moment dat je hoofd uit elkaar lijkt te barsten dan doe je er een spanband om en pomp je de skippybal nog iets harder op.
Iewquote:Op maandag 15 februari 2010 12:42 schreef indahnesia.com het volgende:
zo, ik hoef nu niet meer te pissen, maar het regent nog wel.
quote:
heeyquote:
Vertelquote:Op maandag 15 februari 2010 13:44 schreef Dr_Flash het volgende:
Had ik al gezegd dat ik een galerijtje ging pikken?
Ja, triestquote:Op maandag 15 februari 2010 13:48 schreef indahnesia.com het volgende:
Flinke boem=ho! in Belgie lees ik wel.
boefje!quote:Op maandag 15 februari 2010 13:44 schreef Dr_Flash het volgende:
Had ik al gezegd dat ik een galerijtje ging pikken?
Hoenjé.quote:Op maandag 15 februari 2010 13:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zeg, is het nou /hauw-niet/ of /hoe-njee/?
Oh okeequote:
Wat heetquote:Op maandag 15 februari 2010 13:48 schreef indahnesia.com het volgende:
Flinke boem=ho! in Belgie lees ik wel.
woow heftigquote:Op maandag 15 februari 2010 13:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat heet
[ afbeelding ]
Bonusvraag: Waar ligt het stuurrijtuig van de grijze trein?
een koekje erbijquote:Op maandag 15 februari 2010 13:59 schreef sararaats het volgende:
bakkie pleur, de gazet en het nieuws. wat moet ik nog meer hebben?
het stuurrijtuig ligt onder andere maar niet uitsluitend voor de grijze trein, onder de grijze trein en naast de grijze treinquote:Op maandag 15 februari 2010 13:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat heet
[ afbeelding ]
Bonusvraag: Waar ligt het stuurrijtuig van de grijze trein?
Nondejuu.quote:Op maandag 15 februari 2010 14:01 schreef Giertje het volgende:
[..]
[Upd] '10 doden bij treinbotsing België'
Vette boem he. Er wordt al druk gespeculeerd over een STSpassage (door rood rijden). Lekker makkelijk, de schuld naar de machinist schuiven, die toch dood isquote:
quote:Op maandag 15 februari 2010 14:01 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
het stuurrijtuig ligt onder andere maar niet uitsluitend voor de grijze trein, onder de grijze trein en naast de grijze trein
Hoiquote:Op maandag 15 februari 2010 14:08 schreef suikertaartje het volgende:
Jeumig...
Dat is echt niet goed...
En hoi
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |