Daar heb ik de UPC mediabox voor.quote:Op maandag 15 februari 2010 10:20 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik moet nog uitvinden hoe ik daarmee tv moet opnemen.
zal wel via de tvkaart van de pc worden.
gf is nog niet wakker.quote:Op maandag 15 februari 2010 11:05 schreef marcb1974 het volgende:
Wat een rust hier ......
ik zit met mijn nieuwe philips HD tv nog op de analoge kabelquote:Op maandag 15 februari 2010 11:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
Daar heb ik de UPC mediabox voor.
[..]
Bang voor vooruitgangquote:Op maandag 15 februari 2010 11:08 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik zit met mijn nieuwe philips HD tv nog op de analoge kabel
kan beter, maar al beter dan gisterenquote:Op maandag 15 februari 2010 11:09 schreef --Tweety-- het volgende:
Ben dr alleen maar even om hoi te zeggen, heb zo weer mijn volgende les.
Hoe is het met iedereen?
met 4 tv's 1 video en een pc op de kabel heb ik 6 aansluitingen in gebruik.quote:
quote:
Die video en pc kunnen al weg. Het analoge signaal is nog steeds aanwezig en te splitten naar de drie andere tv's. Problem solved.quote:Op maandag 15 februari 2010 11:12 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
kan beter, maar al beter dan gisteren
[..]
met 4 tv's 1 video en een pc op de kabel heb ik 6 aansluitingen in gebruik.
dan is overstappen toch wel een puntje.
vanaf 10-10-10 geen analoog signaal meer zie ik net op de website van de kabel-monopolistquote:Op maandag 15 februari 2010 11:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die video en pc kunnen al weg. Het analoge signaal is nog steeds aanwezig en te splitten naar de drie andere tv's. Problem solved.
WTF dat zal ff lekker wordenquote:Op maandag 15 februari 2010 11:32 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
vanaf 10-10-10 geen analoog signaal meer zie ik net op de website van de kabel-monopolist![]()
dan moet iedereen over naar digitale tv en dat kost 2 keer zoveel als ik nu betaal![]()
hun internet was ook al zo fantastisch (in falen)
Kijk hem hippe shit patsenquote:Op maandag 15 februari 2010 11:38 schreef Pheno het volgende:
Analoog eindelijk wegKuttroep
Zelfs op mijn 15 jaar oude tv zag digitale tv er tig keer beter uit.
Het is toch gewoon zo? Ik lieg niet eens.quote:
blijf je dan ook wel wegquote:Op maandag 15 februari 2010 11:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het is toch gewoon zo? Ik lieg niet eens.
Maar goed, ik ben weg, gf komt weer spammen
En ik moet naar de supermarkt, toko en poelier.
heey GFquote:
giertjequote:
tja, we hadden net bericht gehad dat de doorgifte van het signaal over gegaan was maar dat we nog 2 jaar dezelfde prijs betalen als nu.quote:Op maandag 15 februari 2010 11:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
WTF dat zal ff lekker wordenDan kan mijn TV ook wel de deur uit
quote:
gfquote:
laatste keer dat ik vinyl wou afspelen zei de snaar in de pick-up "pats"quote:Op maandag 15 februari 2010 11:46 schreef Dr_Flash het volgende:
we staan nu een kist met 50 Elpees te bewaren terwijl we al honderd jaar geen platenspelert meer hebben![]()
heey heeyquote:Op maandag 15 februari 2010 11:48 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
giertje![]()
[..]
tja, we hadden net bericht gehad dat de doorgifte van het signaal over gegaan was maar dat we nog 2 jaar dezelfde prijs betalen als nu.![]()
en nu gaan ze na een half jaar het signaal er gewoon af halen.![]()
heb ik daarvoor coax door mijn hele huis getrokken![]()
[..]
patser
[..]
gf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |