klinkt niet al te enthousiastquote:
kop vol watten, gisteren bijna de hele dag op bed gelegen met de gordijnen dicht.quote:Op maandag 15 februari 2010 11:53 schreef Giertje het volgende:
[..]
klinkt niet al te enthousiast
wat is er?
aaah beterschap danquote:Op maandag 15 februari 2010 11:54 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
kop vol watten, gisteren bijna de hele dag op bed gelegen met de gordijnen dicht.
migraine
dat je kan fokken met migrainequote:Op maandag 15 februari 2010 12:00 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
mwoa, het ergste is al achter de rug
gisteren was ik hier ook niet hoorquote:
aah okee heb je er vaker last van dan?quote:Op maandag 15 februari 2010 12:03 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
gisteren was ik hier ook niet hoor![]()
ik heb nu nog wat last van de naweeën.
altijd te veelquote:Op maandag 15 februari 2010 12:03 schreef Giertje het volgende:
[..]
aah okee heb je er vaker last van dan?
ik heb et echt nog nooit gehad dus ik kan me er ook geen voorstelling van makenquote:Op maandag 15 februari 2010 12:06 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
altijd te veel![]()
2 of 3 keer per jaar een echte aanval, valt nog wel mee dus.
ongeveer zoiets als dit.quote:Op maandag 15 februari 2010 12:08 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik heb et echt nog nooit gehad dus ik kan me er ook geen voorstelling van maken
oeeef oftewel het is geen pretjequote:Op maandag 15 februari 2010 12:11 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ongeveer zoiets als dit.
boor een gat van rond 25 in je schedeldak.
laat een skippy bal door dat gat in je hoofd plaatsen en blaas die op.
op het moment dat je hoofd uit elkaar lijkt te barsten dan doe je er een spanband om en pomp je de skippybal nog iets harder op.
Iewquote:Op maandag 15 februari 2010 12:42 schreef indahnesia.com het volgende:
zo, ik hoef nu niet meer te pissen, maar het regent nog wel.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |