Je bent in RL niets meer dan een lulletje rozenwater.quote:Op zondag 14 februari 2010 22:47 schreef Michielos het volgende:
haha de botsauto's.. zovaak ruzie gehad daar
dat dusquote:Op zondag 14 februari 2010 22:49 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Je bent in RL niets meer dan een lulletje rozenwater.
ZO VOEL JIJ JE OOK MOOI EVEN OP JE NUMMER GEZET, HE HEHEEHEHHEHEEHEHHEHEHEHE?quote:
Alleen er over heen slenterenquote:Op zondag 14 februari 2010 22:48 schreef Neroje het volgende:
Daar ga je toch überhaupt niet meer heen na je 12e?
Het is duur en nadat je 100 euro hebt lopen te verspillen krijg je een olifantenknuffel van niksquote:Op zondag 14 februari 2010 22:54 schreef StephanL het volgende:
[..]
Alleen er over heen slenterenVeelste duur
De boksbal is inbegrepen in het verhaal van de Kermissjonnies... maar idd de marocs kennen er ook wat vanquote:Op zondag 14 februari 2010 22:56 schreef strikeforce het volgende:
Je vergeet de boksbal waar de bontkraagjes met een loopkick tegen trappen.
IK ook altijd met noord afrikanen maarja als je dan laat zien hoe goed je in kickbox bent en de grootse een flinke knal geeft komen die andere papi's wegrennenquote:Op zondag 14 februari 2010 22:47 schreef Michielos het volgende:
haha de botsauto's.. zovaak ruzie gehad daar
Ja je weet dat het niet kan 9 op 10 keer en die ene keer dat het lukt krijg je een knuffel die je meteen weer kan wegsmijten omdat het te debiel voor woorden isquote:Op zondag 14 februari 2010 22:57 schreef Hetiszover het volgende:
Ik probeer toch altijd weer die grijperautomaat
De kermis is toch bij uitstek een voorkeurs gebied van buitenlanders?quote:
wat is er nu weer mis met *mijn* volk?quote:Op zondag 14 februari 2010 22:58 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
De kermis is toch bij uitstek een voorkeurs gebied van buitenlanders?
Helemaal niets, zolang jullie mij maar niet in elkaar slaan.quote:Op zondag 14 februari 2010 22:58 schreef donthate het volgende:
[..]
wat is er nu weer mis met *mijn* volk?
Hahah dat zijn marrokanen streken en dat ben ik niet hequote:Op zondag 14 februari 2010 22:59 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Helemaal niets, zolang jullie mij maar niet in elkaar slaan.
Dan is het prima, oja en niet van mij jatten natuurlijkquote:Op zondag 14 februari 2010 23:01 schreef donthate het volgende:
[..]
Hahah dat zijn marrokanen streken en dat ben ik niet hedie moeten gewoon weg
Zelden zo'n potsierlijke parodie gehoordquote:Op zondag 14 februari 2010 23:03 schreef Killer_Mom het volgende:
onzin, kermis is volksvermaak . hoogstaande FOKkers zitten achter hun PC de zaak af te kraken en durven de straat niet op, laat staan in de buurt van de botsauto"s. die ruige Marokanen en Skinheds verbouwen hun bril misschien wel tot lenzen. schijters.......
quote:Op zondag 14 februari 2010 22:58 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
De kermis is toch bij uitstek een voorkeurs gebied van buitenlanders?
Een kermisanitaquote:Op zondag 14 februari 2010 23:03 schreef Killer_Mom het volgende:
onzin, kermis is volksvermaak . hoogstaande FOKkers zitten achter hun PC de zaak af te kraken en durven de straat niet op, laat staan in de buurt van de botsauto"s. die ruige Marokanen en Skinheds verbouwen hun bril misschien wel tot lenzen. schijters.......
dank U . met de groeten van het volk..quote:Op zondag 14 februari 2010 23:04 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Zelden zo'n potsierlijke parodie gehoord
Ligt eraan welke mobiel heb je? En als je een beeter scooter heb kom ik et zo mee nemenquote:Op zondag 14 februari 2010 23:03 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dan is het prima, oja en niet van mij jatten natuurlijk
Suggereren dat 'volksvermaak' een positieve term isquote:Op zondag 14 februari 2010 23:03 schreef Killer_Mom het volgende:
Vergeten te vermelden dat ik het over de kermis in Helmond heb.quote:Op zondag 14 februari 2010 23:05 schreef Killer_Mom het volgende:
[..]
dank U . met de groeten van het volk..
we hangen geen mensen op en we verbranden geen heksen . de kermis schud alle zakken leeg van de kermisbezoekers. daar gaat het om.quote:Op zondag 14 februari 2010 23:08 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Suggereren dat 'volksvermaak' een positieve term is
En DJ Jean - The Launchquote:Op zondag 14 februari 2010 23:09 schreef Michielos het volgende:
ook irritand , die presentatoren met hun"
H-h-h-hooolllld on tiighhhhht
Juust one one one moorree round enz:')
Ik heb een Yamaha Aerox die flink opgevoerd is, en ook een prachtige MBO uitlaat ontbreekt er niet aan.quote:Op zondag 14 februari 2010 23:06 schreef donthate het volgende:
[..]
Ligt eraan welke mobiel heb je? En als je een beeter scooter heb kom ik et zo mee nemenEn als je een leuke fiets heb roep ik me mattie MO
mooi gesprokenquote:Op zondag 14 februari 2010 23:03 schreef Killer_Mom het volgende:
best wel.quote:
quote:Op zondag 14 februari 2010 23:26 schreef Killer_Mom het volgende:
[..]
best wel.
de helden reageren niet meer en zijn naar bed. zogenaamd. zitten allang op Warcraft te verliezen
Volgens mij denk jij echt dat wij "de fokkers" in elkaar geslagen kunnen worden door kermisvolk ofzoquote:Op zondag 14 februari 2010 23:26 schreef Killer_Mom het volgende:
[..]
best wel.
de helden reageren niet meer en zijn naar bed. zogenaamd. zitten allang op Warcraft te verliezen
Jij leert natuurlijk alle paupers een lesje bij de boksbalquote:Op zondag 14 februari 2010 23:09 schreef Michielos het volgende:
ook irritand , die presentatoren met hun"
H-h-h-hooolllld on tiighhhhht
Juust one one one moorree round enz:')
come on zegquote:Op zondag 14 februari 2010 23:26 schreef Killer_Mom het volgende:
[..]
best wel.
haha ik deed zo 1 inch punch tegen bokszak met maximum score. die gast zo rillend vragen "h-h-hjoe doe je dat'quote:Op zondag 14 februari 2010 23:30 schreef luckass het volgende:
[..]
Jij leert natuurlijk alle paupers een lesje bij de boksbal.
Kermis is trouwens best lachen, stelletje autisten.
ik een keer met mn hoofdquote:Op zondag 14 februari 2010 23:42 schreef Michielos het volgende:
[..]
haha ik deed zo 1 inch punch tegen bokszak met maximum score. die gast zo rillend vragen "h-h-hjoe doe je dat'![]()
Zo hoort het ook.quote:Op zondag 14 februari 2010 23:42 schreef Michielos het volgende:
[..]
haha ik deed zo 1 inch punch tegen bokszak met maximum score. die gast zo rillend vragen "h-h-hjoe doe je dat'![]()
niet allemaal, ik heb er een paar op een kluitje zien staan bij een concert van Rammstein. Waarschijnlijk hadden ze vrij kaartjes gewonnen,quote:Op zondag 14 februari 2010 23:29 schreef Flammie het volgende:
[..]
Volgens mij denk jij echt dat wij "de fokkers" in elkaar geslagen kunnen worden door kermisvolk ofzo
Volgens mij wil iedereen jou wel in elkaar slaanquote:Op zondag 14 februari 2010 22:59 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Helemaal niets, zolang jullie mij maar niet in elkaar slaan.
jij bent omin spang mattie een eckte ecktequote:Op maandag 15 februari 2010 00:27 schreef stevenmac26 het volgende:
jullie hebben wel kakka taki allemaal hierow.
mi and mi matties kk loesoe en wierie en klappen jullie tantoe kkbekken hard
Ik heb het net terug gelezen maar begrijp er niks vanquote:Op maandag 15 februari 2010 00:28 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
jij bent omin spang mattie een eckte eckte
Baas boven baasquote:Op maandag 15 februari 2010 00:30 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik heb het net terug gelezen maar begrijp er niks van
Wtf is dat voor autistquote:
Ik heb laatst met mijn telekinetische krachten het reuzenrad tot een enorme stalen vuist verfrommeld en de boksbal tot Haïti poeder geslagen. Die gast zo rillend vragen "h-h-hjoe doe je dat'quote:Op zondag 14 februari 2010 23:42 schreef Michielos het volgende:
[..]
Blijf met je poten van die indianentooi af!quote:Op maandag 15 februari 2010 09:58 schreef Vengerr het volgende:
[..]
Ik heb laatst met mijn telekinetische krachten het reuzenrad tot een enorme stalen vuist verfrommeld en de boksbal tot Haïti poeder geslagen. Die gast zo rillend vragen "h-h-hjoe doe je dat'
En toen heb ik zijn indianentooi afgepakt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |