Bijvoorbeeldquote:
Klinkt goed.quote:
quote:Op maandag 15 februari 2010 21:34 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan weet ik nog wel een paar leuke orkestjes
Haha!! Die is van de band of fokkers homo'squote:
sssssst. Die tip heb ik van je broer!quote:Op maandag 15 februari 2010 22:09 schreef Autidude het volgende:
[..]
Haha!! Die is van de band of fokkers homo'sDaar is mijn broer lid van.
Ik dacht eerder aan. The Berzerker, Sunno))), The Dillinger Escape Planquote:
Ik bedoelde eigenlijk bandjes. Zie bovenquote:Op maandag 15 februari 2010 22:09 schreef Autidude het volgende:
[..]
Haha!! Die is van de band of fokkers homo'sDaar is mijn broer lid van.
Maar wat zijn dan nog goede orkesten, Tijn?
ow..nee...please nederlandstalig, a la frans bauer, jan smit, de toppers enzo..quote:Op maandag 15 februari 2010 21:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik luister ook naar andere dingen. Het enige wat ik niet kan verdragen is Nederlanstalig a la Frans Bauer
Noem eens een voorbeeldquote:Op maandag 15 februari 2010 22:19 schreef francis998 het volgende:
[..]
ow..nee...please nederlandstalig, a la frans bauer, jan smit, de toppers enzo..![]()
![]()
Maar marco borsato heeft wat betere liedjes..maar ik zo'n raar gevoel bij frans bauer enzo..net alsof de hele wereld een beetje nep is en of het carnaval is.
Maar verder luister ik muziek die niet vele(niemand) hier luisteren..maar idd ook wat van alles!
Doe mij die laatste maarquote:Op maandag 15 februari 2010 22:32 schreef Autidude het volgende:
Voorbeeldje van mijn diversiteit
Fransie bauer stijl, sbs6, trainingspak met bier en carnaval
heerlijk
of
Top 40, happy dance/house muziekjes
of
softy emotionele muziek begravenis style
maar ook
Lekker hard rocken
Nu ik ff denk luister ik de laatste tijd ook aardig wat anouk en nickleback/metallica.quote:
Het begin van die eerste clip..deed me denken aan die gabbermuziek..jiji deed ik toen ik in groep 8 zat ook deels aan mee en brugklas..vondt t geinig.quote:Op maandag 15 februari 2010 22:32 schreef Autidude het volgende:
Voorbeeldje van mijn diversiteit
Fransie bauer stijl, sbs6, trainingspak met bier en carnaval
heerlijk
of
Top 40, happy dance/house muziekjes
of
softy emotionele muziek begravenis style
maar ook
Lekker hard rocken
ja....idd..dat is te merken!quote:Op maandag 15 februari 2010 22:50 schreef EchtGaaf het volgende:
Mooi. zo divers zijn de smaken hier.
guus meeuwis is idd ook wel leuk..kwa liedjes dan...ook meestal wel origineel.quote:Op maandag 15 februari 2010 22:52 schreef Cassandra87 het volgende:
Nederlandstalig: Ik ook van jou, van Guus Meeuwis vind ik geweldig. Is t liedje vanen mij
Zeker omdat ik in t begin onwijze moeite had met ik houd van je zeggen.. Liet t m eerst ook weten via dat nummer
(toen ie naar ny vloog kon ik t ineens heel makkelijk zeggen)
Inderdaad. Heel mooie zangstem. En een liedje dat de tranen in je ogen doet springen.quote:Op maandag 15 februari 2010 23:14 schreef Autidude het volgende:
Nederlandstalig ben ik ook niet zo'n fan van, maar sommige liedjes zijn gewoon heel mooi en sommige artiesten weten dat gewoon heel goed over te brengen, qua geluid. Guus meeuwis heeft ook een heel mooi geluid voor veel van zijn liedjes.
En nu we het er zo over hebben wil ik het nog een keer posten, want het is heel erg ontopic
Het is gezongen door Paul de Leeuw, en dat vind ik een lulMaar hij is wel heel menselijk en ik vind hem een vreselijke praatstem hebben maar hij heeft wel een hele mooie zangstem.
En er was voor zijn programma een soort wedstrijd om zelf gemaakte songteksten op een liedje van Adele in te sturen en toen was er een vader van een autistisch zoontje dat een hele mooie tekst had geschreven.
En dat vind ik een supermooi liedje en erg belangrijk om aan iedereen te laten horen
idd, was/is ook een mooi lied!quote:Op maandag 15 februari 2010 23:14 schreef Autidude het volgende:
Nederlandstalig ben ik ook niet zo'n fan van, maar sommige liedjes zijn gewoon heel mooi en sommige artiesten weten dat gewoon heel goed over te brengen, qua geluid. Guus meeuwis heeft ook een heel mooi geluid voor veel van zijn liedjes.
En nu we het er zo over hebben wil ik het nog een keer posten, want het is heel erg ontopic
Het is gezongen door Paul de Leeuw, en dat vind ik een lulMaar hij is wel heel menselijk en ik vind hem een vreselijke praatstem hebben maar hij heeft wel een hele mooie zangstem.
En er was voor zijn programma een soort wedstrijd om zelf gemaakte songteksten op een liedje van Adele in te sturen en toen was er een vader van een autistisch zoontje dat een hele mooie tekst had geschreven.
En dat vind ik een supermooi liedje en erg belangrijk om aan iedereen te laten horen
quote:Op maandag 15 februari 2010 16:41 schreef francis998 het volgende:
[..]
carnaval, totaal geen fan van..en die muziek al helemaal niet.
Verder tja..carnaval staat bekend om zuipen...en vreemdgaan en ruzie zijn gevolgen daarvan.
Wat jullie nu zeggen is de grootste onzin die ik ooit heb gehoord. Dat vreemdgaan heb ik in mijn persoonlijke kring 1 keer meegemaakt, en dat was iemand die dat om de haverklap deed.quote:Op maandag 15 februari 2010 16:32 schreef Juup© het volgende:
CarnavalIk snap dus echt niet dat mensen verkleed rond willen lopen en alleen op deze dagen gek doen. Carnaval is zuipen, vreemdgaan, en ruzie zoeken vind ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |