abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78028799
quote:
Op maandag 15 februari 2010 19:04 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Stiekum toch een beetje homo
Mijn probleem is meer dat ik bij jou verwacht dat je zoiets serieus meent. Aangezien jij christenlijk bent en de meeste christenen homoseksualiteit niet accepteren en repsecteren.
Gelukkig is dat bij jou niet zo. Vandaar dat ik jouw grapje verkeerd opvatten.
Maar om hier nu helemaal geen grapjes meer te maken gaat te ver.
[..]

Ik kan me een discussie herinneren met iemand.. Die was ook zo tegen homoseksuele gevoelens, vanuit t geloof. En als je god binnen laat wordt je bekeerd want t is een test.
Sodeflikker toch op. Mijn ex zei ook altijd dat als hij een homosexuele zoon had, hij dat er wel uit zo slaan. Vind dat zo belachelijk, bah, wordt er naar van. Ben wat dat betreft extreem in ieder in zn waarde laten
pi_78028987
quote:
Op maandag 15 februari 2010 19:58 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

Ik kan me een discussie herinneren met iemand.. Die was ook zo tegen homoseksuele gevoelens, vanuit t geloof. En als je god binnen laat wordt je bekeerd want t is een test.
Sodeflikker toch op. Mijn ex zei ook altijd dat als hij een homosexuele zoon had, hij dat er wel uit zo slaan. Vind dat zo belachelijk, bah, wordt er naar van. Ben wat dat betreft extreem in ieder in zn waarde laten
Vandaar ook mijn reactie.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_78029035
snap ik Maar vind t alsnog walgelijk. En vervolgens wél verwachten dat je zélf geaccepteerd wordt door de maatschappij.............. fail ofzo
pi_78029154
quote:
Op maandag 15 februari 2010 20:03 schreef Cassandra87 het volgende:
snap ik Maar vind t alsnog walgelijk. En vervolgens wél verwachten dat je zélf geaccepteerd wordt door de maatschappij.............. fail ofzo
Ik heb nog steeds het idee dat EG het wel serieus meent en dat hij door de reactie van andere op terug is gekomen. Alleen hoop dat ik het mis heb.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_78029364
quote:
Op maandag 15 februari 2010 19:05 schreef ScarFace- het volgende:
Op welke politieke partij stemmen jullie nou eigenlijk?
Ik ga zelf niet stemmen, of ik wil wel eens weten welke partij ervoor zorgt dat ik nog een beetje een normale wajong er aan overhou zogezegd.
Bovendien erger ik me behoorlijk aan het hele systeem ook met het wonen en de kosten daarvan vergeleken met begeleid wonen enz.
Maarja morgen weer een dag, dan even positief alles bekijken, en de reacties hier lezen
In ieder geval geen PVV, want dat is voor kortzichtige mensen.
Geen VVD, want die partij zorgt vooral voor nog grotere inkomensverschillen en voor mensen met autisme is het al heel wat als hij (of zij) het wettelijk minimumloon zelfstandig verdient. En dat is dan nog maar iets meer dan de helft van het modale inkomen.

Ik zit aan een linkse partij of de Christenunie te denken. Het is voor het eerst dat ik linkse partijen in overweging neem.
pi_78029425
quote:
Op maandag 15 februari 2010 20:10 schreef sempron2400 het volgende:

[..]

Geen VVD, want die partij zorgt vooral voor nog grotere inkomensverschillen en voor mensen met autisme is het al heel wat als hij (of zij) het wettelijk minimumloon zelfstandig verdient. En dat is dan nog maar iets meer dan de helft van het modale inkomen.

Ik zit aan een linkse partij of de Christenunie te denken. Het is voor het eerst dat ik linkse partijen in overweging neem.
PVV stemmen is het domste wat je kan doen.
14 SHADES OF GREY
pi_78030807
quote:
Op maandag 15 februari 2010 19:04 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Stiekum toch een beetje homo
quote:
Mijn probleem is meer dat ik bij jou verwacht dat je zoiets serieus meent. Aangezien jij christenlijk bent en de meeste christenen homoseksualiteit niet accepteren en repsecteren.
Gelukkig is dat bij jou niet zo. Vandaar dat ik jouw grapje verkeerd opvatten.
Ow vandaar. Over homoseksualiteit wordt ook onder christenen heel verschillend gedacht. Voor mij is geen twijfel, dat het onderdeel is van de natuur. Ik ben maximaal tolerant in hun richting. Ik heb er tal van in mijn eigen kring. Het zijn stuk voor stuk lieve mensen die deugen. Ze zijn wat mij betreft bovenal gelijk aan ieder ander.
quote:
Maar om hier nu helemaal geen grapjes meer te maken gaat te ver.
[..]
Het mag van mij allemaal, ik ben de moeilijkste niet
quote:
Wat is je adres trouwens een van mijn collega's wil even een hartig woordje met jou spreken namelijk. Hij is het niet met jou eens.

Moet ik beveiliging gaan regelen

Ik wilde even vragen hoeveel blauwe ogen je rijker bent geworden
pi_78030885
Straks om 20.55 op N2 verkiezingsdebat
pi_78031038
quote:
Op maandag 15 februari 2010 19:13 schreef Satsuma het volgende:
Redbaron, af en toe denk ik dat het met mij ook nog wel meevalt als ik hier meelees. Maar het hangt nogal af van de situatie. Als ik gewoon m'n 'standaarddingen' kan doen valt het best mee. Maar zodra er een bijzondere situatie is gaat het wel mis. Ik denk dat je soms zelf ook niet mist hoeveel structuur je eigenlijk nodig hebt. Tenminste, dat geldt voor mij.

*gerecycled is, overigens*
Kloon van?

of toch nieuw
pi_78031147
quote:
Op maandag 15 februari 2010 19:05 schreef ScarFace- het volgende:
Op welke politieke partij stemmen jullie nou eigenlijk?
Hier de gemeente PvdA.

Landelijk: SP .
quote:
Ik ga zelf niet stemmen, of ik wil wel eens weten welke partij ervoor zorgt dat ik nog een beetje een normale wajong er aan overhou zogezegd.
SP!
pi_78031164
quote:
Op maandag 15 februari 2010 20:42 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

[..]

Ow vandaar. Over homoseksualiteit wordt ook onder christenen heel verschillend gedacht. Voor mij is geen twijfel, dat het onderdeel is van de natuur. Ik ben maximaal tolerant in hun richting. Ik heb er tal van in mijn eigen kring. Het zijn stuk voor stuk lieve mensen die deugen. Ze zijn wat mij betreft bovenal gelijk aan ieder ander.
Oke, ik twijfelde even of jij het wel oprecht meende.
quote:
[..]

Het mag van mij allemaal, ik ben de moeilijkste niet
Mooi
quote:
[..]

Moet ik beveiliging gaan regelen

Ik wilde even vragen hoeveel blauwe ogen je rijker bent geworden
Mijn ogen ware al grijsblauw. Gelukkig zijn ze niet blauwer geworden vandaag.
Nee hoor mijn collega is ongevaarlijk.
14 SHADES OF GREY
pi_78031267
quote:
Op maandag 15 februari 2010 20:10 schreef sempron2400 het volgende:

[..]

De VVD is de meest verschrikkelijk partij die er is. Die willen inderdaad de inkomensverschillen nog verder vergroter. Erger nog: ze willen de sociale zekerheid verder afbreken.

De PVV wil bij mij weten de sociale zekerheid NIET versoberen.

Mensen, stem aub niet op de kwaadaardige VVD. Het zijn mensen met ene moraal van 0,0.
pi_78031372
quote:
Op maandag 15 februari 2010 20:49 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Oke, ik twijfelde even of jij het wel oprecht meende.
[..]
Het is altijd goed als je het vraagt hoe het precies zit
quote:
Mooi
[..]
Ach tolerantie is een groot goed.
quote:
Mijn ogen ware al grijsblauw. Gelukkig zijn ze niet blauwer geworden vandaag.
Gelukkig maar
quote:
Nee hoor mijn collega is ongevaarlijk.
Het voordeel van internet is dat mensen niet kunnen meppen
pi_78031729
quote:
Op maandag 15 februari 2010 20:53 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Het is altijd goed als je het vraagt hoe het precies zit
Gelukkis is het nu wel duidelijk
quote:
[..]

Ach tolerantie is een groot goed.
[..]
Zeker weten
quote:
Gelukkig maar
quote:
[..]

Het voordeel van internet is dat mensen niet kunnen meppen
Dat is waar
14 SHADES OF GREY
pi_78031937
quote:
Op maandag 15 februari 2010 13:30 schreef Redbaron het volgende:
hebben de mensen hier ook nog een voorkeur voor muziek waar je je ei in kwijt kan?

Bijvoorbeeld.
pi_78032211
quote:
Op maandag 15 februari 2010 21:04 schreef Juup© het volgende:

[..]

Bijvoorbeeld.

Ik had jou niet ingeschat als iemand die naar metal of rock luisterd
14 SHADES OF GREY
pi_78032243
quote:
Op maandag 15 februari 2010 21:10 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Ik had jou niet ingeschat als iemand die naar metal of rock luisterd
Kijk maar naar mijn Last.fm lijst
pi_78032398
quote:
Op maandag 15 februari 2010 21:10 schreef Juup© het volgende:

[..]

Kijk maar naar mijn Last.fm lijst
Ik had verwacht dat jij meer naar pop en dance zou luisteren bijvoorbeeld
14 SHADES OF GREY
pi_78033134
Qua politieke partij ben ik er niet uit, heb eens vvd gestemt maar dat werd niets, mijn voorkeur op dit moment gaat uit naar d66.

Muziek: mijn voorkeur ligt bij de hardere rock, metal is ook zeer fijn.
Maar soms een piraat of feestmuziek is ook heerlijk.
Doet maar wat..
pi_78033321
Ik luister echt alle soorten muziek.. echt extreem breed van hele zware hardrock maar ook hardcore tot orgel muziek van klaus wunderlich

Dit is een hele goede compositie

Ik vind het echt goed!

En ik vind het geweldige muziek om keihard op 100 decibel te draaien als ik geluidsoverlast heb van de buren Maar dat heb ik ook met Dimmu Borgir of Slipknot
Een handboek? Een HANDBOEK??? neuh.. sorry.. ik heb een hoofd.
pi_78033454
quote:
Op maandag 15 februari 2010 21:32 schreef Autidude het volgende:
Ik luister echt alle soorten muziek.. echt extreem breed van hele zware hardrock maar ook hardcore tot orgel muziek van klaus wunderlich

Dit is een hele goede compositie

Ik vind het echt goed!

En ik vind het geweldige muziek om keihard op 100 decibel te draaien als ik geluidsoverlast heb van de buren Maar dat heb ik ook met Dimmu Borgir of Slipknot
Dan weet ik nog wel een paar leuke orkestjes
14 SHADES OF GREY
pi_78033644
quote:
Op maandag 15 februari 2010 21:14 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Ik had verwacht dat jij meer naar pop en dance zou luisteren bijvoorbeeld
Soms vind ik dat ook leuk, heb een gevarieerde cd in de auto
pi_78033725
quote:
Op maandag 15 februari 2010 21:38 schreef Juup© het volgende:

[..]

Soms vind ik dat ook leuk, heb een gevarieerde cd in de auto
Ik luister ook naar andere dingen. Het enige wat ik niet kan verdragen is Nederlanstalig a la Frans Bauer
14 SHADES OF GREY
pi_78033749
quote:
Op maandag 15 februari 2010 21:34 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Dan weet ik nog wel een paar leuke orkestjes
pi_78033757
quote:
Op maandag 15 februari 2010 21:39 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Ik luister ook naar andere dingen. Het enige wat ik niet kan verdragen is Nederlanstalig a la Frans Bauer
Idem.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')