AAAAAH, carnavalquote:Op maandag 15 februari 2010 16:18 schreef Maeghan het volgende:
[..]
Misschien is dat het probleem - dat kan ik ook niet. Of tenminste niet met minder dan 12 alcoholische consumptiesEn zelfs dan nog...
carnaval, totaal geen fan van..en die muziek al helemaal niet.quote:Op maandag 15 februari 2010 16:32 schreef Juup© het volgende:
CarnavalIk snap dus echt niet dat mensen verkleed rond willen lopen en alleen op deze dagen gek doen. Carnaval is zuipen, vreemdgaan, en ruzie zoeken vind ik.
Jij somt nu de Hollandse versie op.quote:Op maandag 15 februari 2010 16:32 schreef Juup© het volgende:
CarnavalIk snap dus echt niet dat mensen verkleed rond willen lopen en alleen op deze dagen gek doen. Carnaval is zuipen, vreemdgaan, en ruzie zoeken vind ik.
Een forum is daar heel geschikt voor om achter te komenquote:Op maandag 15 februari 2010 12:05 schreef Autidude het volgende:
[..]
Het kan ook heel handig en goed zijn, om in contact te komen met gelijkgestemden of om zelfs vrienden te vinden.
Ik zit wel eens op training of testdagen op het circuit van Zandvoort, dan is het ook gratis en is het heel rustig en een heel open sfeer. Dan ben ik daar alleen en dan ben ik aan het genieten, maar ik ga niet uit mezelf contact leggen met de mensen daar.. niet zo snel.
Stel dat iemand dit nu leest hier en die ongeveer precies hetzelfde heeft.. Dat je al een tijdje veel van elkaar leest en weet en dat dan inene blijkt dat je een hobby of plekje deelt.. Dat is dan al een feest van herkenning en dan kan je misschien nog eens afspreken ook.
Er zijn zoveel mensen die hulp nodig hebben. Gelukkig hoef je er ook niet voor te schamen.quote:Op maandag 15 februari 2010 12:39 schreef Autidude het volgende:
[..]
Ik heb die hulp gewoon nodig, ik ben heel eigenwijs en heel trots maar ik geef nu gewoon toe dat het stukken beter zal gaan als ik die hulp krijg. Ik vind het wel een zwakte, maar ik schaam me nergens meer voor omdat ik toch wel buiten de boot val.. wat ik ook doe, en als ik om mij heen kijk dan zie ik niet veel beters.. dus wat kan mij het nog schelen wat anderen denken? In mijn ogen zijn ze, heel cru, te stom om te kunnen denken.. so be it.
Maar kan je het ook laten, als die mogelijkheid in de toekomst wel voordoet?quote:En trust me, geld lenen is not an option.. ik kom nergens terecht, kan niet eens rood staan.
En dat is prima, want ik zie het nadeel wel in lenen en heb het ook mogen ondervinden..
Dat impulsieve komt dat door je borderline/ERS? Heb je daar ook hulp voor? Medicatie, die je impulsen kunnen onderdrukken? Het zou zonde zijn als je straks weer in de problemen zou komen. Heb je op dit moment een behandelaar voor dat hoofdstuk? Want dat lijkt mij toch zeer belangrijk.quote:maar ik ben zo impulsief als de pest en weet bijna alles wel goed te praten voor mezelf
Ik gun je een vrouw van harte. Maar ik denk dat het goed is als je leert om op eigen benen te staan. Want anders blijf je afhankelijk...quote:Daarom heb ik ook gewoon een vrouw nodig!Zo'n strenge, die wel lief is maar die voor mij weet te
remmen.
PTSS is ook zeer heftig. Goh, wat erg. Maar afzetten helpt niet. Niettemin erg handig als je broer hebt waarmee je het goed kan vinden. Erg belangrijk.quote:En met mijn broer kan ik goed opschieten omdat we best wel veel op elkaar lijken en hij is zelf ook
gestoordHij heeft PTSS van de 2e Golfoorlog en heeft ook aan heel veel mensen een hekel en aan hoe de samenleving in elkaar steekt tegenwoordig en politiek en bureaucratisch getrut etc
![]()
Dus ik kan goed met hem praten
quote:
Ik begrijp hier uit dat je ook vlucht voor de overdosis aan sport op tv?quote:Ik heb een extra zenderpakket en filmkanalen, dus ik vermaak me altijd wel. Vooral discovery, NGC, etc.
Nu je dit zegt, ik heb het idiote idee om een Mercedes interieur in huis te halen.quote:Op maandag 15 februari 2010 12:29 schreef Autidude het volgende:
Ik wil 1 band wel houden, heb mijn eerste Flat Spot ook op mijn kamer liggen, die zit op een Michelin Pilot Sport en moest ik heel hard remmen voor een vrouw met kinderwagen. Toen heb ik een band
"vierkant" geremd, dat was mijn allereerste noodstop, en daar heb ik dus nog de band van![]()
Ik heb ook nog de gril van mijn eerste auto, en ik had ook heel lang de achterbank van dat ding bewaard.. omdat er niets op gebeurd wasEn later wou ik er eigenlijk een soort van zitbankje van maken, een grappig interieur dingetje.. maar ik heb hem weggegooid.
Een schatje hoor.quote:Op maandag 15 februari 2010 15:53 schreef Juup© het volgende:
[..]
P.S.
Mijn dochter is niet lelijk![]()
[ afbeelding ]
Dit is trouwens mijn bureaubladachtergrond
[ afbeelding ]
iig voorlopig..straks wie weet..miss word het wel een klein duveltje...die alleen maar kattekwaad uithaaltquote:
Yep.quote:Op maandag 15 februari 2010 13:30 schreef Redbaron het volgende:
hebben de mensen hier ook nog een voorkeur voor muziek waar je je ei in kwijt kan?
Ik hou er ook erg van.quote:Op maandag 15 februari 2010 18:33 schreef francis998 het volgende:
[..]
iig voorlopig..straks wie weet..miss word het wel een klein duveltje...die alleen maar kattekwaad uithaalt.
En als ze daarna alles begint beet te pakken..en je der achteraan moet hollen...pfffff..![]()
Maar ach..kinderen zijn heerlijk..(voor even imo)..
Hmmm....nee niet echt. Wel muziek die me wat omhoog of omlaag helpt.quote:Op maandag 15 februari 2010 13:30 schreef Redbaron het volgende:
hebben de mensen hier ook nog een voorkeur voor muziek waar je je ei in kwijt kan?
Opvoeden moet/kun je leren (daarom hebben veel stellen vaak eerst een hond, om te oefenen)quote:Op maandag 15 februari 2010 19:01 schreef francis998 het volgende:
[..]
Hmmm....nee niet echt. Wel muziek die me wat omhoog of omlaag helpt.
EN kinderen..heerlijk zolang ze niet van mezelf zijn..iig voorlopig. Ik zie mezelf niet echt een kind opvoeden. Maar ff oppassen..ermee spelen..enzo..is het beste.
Ik voel me zelf dan weer kind.
Maar een vraagje..hebben sommigen van jullie dat dat je zo opgaat in je omgeving dat je jezelf in bepaald opzicht kwijtraakt. Miss een beetje stomme vraag..aangezien voor een autiste het veel lastiger
Stiekum toch een beetje homoquote:Op zondag 14 februari 2010 19:08 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Nee, lieverd. Ik moet/zal rekening houden dat grappen hier anders kunnen overkomen dan bedoeld. Ik kom ook uit POL. Ik plaag dus wel eens.Ik zal dat hier niet meer doen.
Make mequote:[..]
Ik verbied het je
Volledig mee eens.quote:Op zondag 14 februari 2010 21:26 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Maar als je niet gaat scheiden 'omdat je kinderen hebt', kunnen die kinderen slechter af zijn dan wanneer je gaat scheiden.
Voor mij geldt hetzelfde.quote:Op zondag 14 februari 2010 23:37 schreef Redbaron het volgende:
damn als ik hier al jullie problemen lees vraag ik me af of ik wel PDD-nos heb...
Heb maar in een lichte mate structuur ed nodig
tja...politiek/stemmen.quote:Op maandag 15 februari 2010 19:05 schreef ScarFace- het volgende:
Op welke politieke partij stemmen jullie nou eigenlijk?
Ik ga zelf niet stemmen, of ik wil wel eens weten welke partij ervoor zorgt dat ik nog een beetje een normale wajong er aan overhou zogezegd.
Bovendien erger ik me behoorlijk aan het hele systeem ook met het wonen en de kosten daarvan vergeleken met begeleid wonen enz.
Maarja morgen weer een dag, dan even positief alles bekijken, en de reacties hier lezen
Van plastic, metaal of welke user?quote:Op maandag 15 februari 2010 19:13 schreef Satsuma het volgende:
Redbaron, af en toe denk ik dat het met mij ook nog wel meevalt als ik hier meelees. Maar het hangt nogal af van de situatie. Als ik gewoon m'n 'standaarddingen' kan doen valt het best mee. Maar zodra er een bijzondere situatie is gaat het wel mis. Ik denk dat je soms zelf ook niet mist hoeveel structuur je eigenlijk nodig hebt. Tenminste, dat geldt voor mij.
*gerecycled is, overigens*
Tja, wat wil je horen?quote:Op maandag 15 februari 2010 19:05 schreef ScarFace- het volgende:
Ik ga zelf niet stemmen, of ik wil wel eens weten welke partij ervoor zorgt dat ik nog een beetje een normale wajong er aan overhou zogezegd.
Bovendien erger ik me behoorlijk aan het hele systeem ook met het wonen en de kosten daarvan vergeleken met begeleid wonen enz.
Maarja morgen weer een dag, dan even positief alles bekijken, en de reacties hier lezen
quote:Op maandag 15 februari 2010 19:19 schreef ScarFace- het volgende:
Ja overal valt wel wat voor te zeggen.
Francis998, je geeft aan dat het hele systeem elke 4 jaar verandert.
Dit wijst wel op onvrede? Dus zo oke vind je het niet nou ik in ieder geval niet.
Morgen weer een dag ik ga de pc uitzetten
Grotendeels ben ik het hier mee eens. vooral dat van dat gene partij je stem waard is. Ik vindt het steeds belachelijker..de partijen lopen constant heen en weer te schuiven tussen links en rechts.quote:Op maandag 15 februari 2010 19:26 schreef Stupendous76 het volgende:
[..]
Tja, wat wil je horen?
Ik vind dat op dit moment geen enkele partij mijn stem waard is: het gaat enkel nog om persoonlijke of partijbelangen ipv gemeente-/provincie-/landsbelangen. Altijd geleerd gekregen dat politici proberen te sturen/besturen vanuit hun 'kleur', maar ik zie het nergens terug.
Op gemeenteniveau weet ik het niet: stem ik op een landelijke partij, dan die daar de sier mee maken terwijl ze van mij mogen verdwijnen, dus het zal wel een lokale partij worden (wat ik trouwens in heel Nederland verwacht)
Provinciaal: tja, zelfde verhaal eigenlijk, alleen zijn er niet echt goede provinciale partijen hier.
Landelijk: zoals het er nu naar uitziet zou ik ongeldig stemmen.
Ik weet niet of het autistisch is, maar de politiek valt me gewoon bijzonder zwaar tegen de laatste jaren.
In het huidige kabinet vind ik maar 1 goed persoon zitten en dat is Eurlings (maar dan moet ie wel gaan stoppen met de kilometerheffing), de rest is een stelletje laffe zichzelf-christelijk-noemende angsthazen, de Tweede Kamer zit vol met mensen die of maar wat schreeuwen of maar wat laten schreeuwen.
Ik ga op een linkse partij stemmen. In mijn gemeente waarschijnlijk Groenlinks. Landelijk SP waarschijnlijk.quote:Op maandag 15 februari 2010 19:05 schreef ScarFace- het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |