Stabiele omgeving inderdaad, dus in mijn rijtje vind ik scheiding totaal niet thuishoren als er kinderen zijn. Heel rot voor je dat je je man/vrouw niet kan luchten, dat had je je moeten bedenken voordat je 'ja' zei of kinderen kreeg.quote:Op zondag 14 februari 2010 20:46 schreef Cassandra87 het volgende:
eens met krakkemieke.
Een kind verdient een stabiele omgeving. Soms met een papa en een mama, soms met 2 papa's, of met 2 mama's, soms zelfs met een gescheiden ouder.
Als de relatie onderling maar stabiel is en het kind wordt omringd met liefde.
Dan nog blijft het onvoorspelbaar. Ach en misschien heeft het meer met gebrek aan vertrouwen te maken dan met mijn autismequote:Op zondag 14 februari 2010 21:24 schreef krakkemieke het volgende:
Maar als je nou geleerd heb hoe kinderen in elkaar zitten?
2 Maanden is wel erg jong.
Maar als je niet gaat scheiden 'omdat je kinderen hebt', kunnen die kinderen slechter af zijn dan wanneer je gaat scheiden.quote:Op zondag 14 februari 2010 21:24 schreef Stupendous76 het volgende:
[..]
Stabiele omgeving inderdaad, dus in mijn rijtje vind ik scheiding totaal niet thuishoren als er kinderen zijn. Heel rot voor je dat je je man/vrouw niet kan luchten, dat had je je moeten bedenken voordat je 'ja' zei of kinderen kreeg.
Maar, zonder af te willen doen aan de aandacht en zorg die homostellen kunnen/willen geven, biologisch gezien zijn er alleen kinderen bij man-vrouw-relaties. Dat er helaas genoeg van die stellen zijn die het behoorlijk goed weten te verstieren (vooral omdat ze zelf niet volwassen zijn) is heel erg, maar nogmaals, doet niets af aan het feit dat het biologisch gezien 'niet klopt'.
En ik begrijp dat het heel vreemd overkomt als ik adoptie dan geen probleem vind, maar voor mij ligt daar een subtiele, doch onherroepelijke, grens.
Probleem is vooral de onvoorspelbaarheid en het feit dat je als autist bij heel veel moet nadenken, terwijl je bij kinderen vaak net niet moet nadenken. Maar ik ben geen ervaringsdeskundige, iemand hier?quote:Op zondag 14 februari 2010 21:24 schreef krakkemieke het volgende:
Maar als je nou geleerd heb hoe kinderen in elkaar zitten?
2 Maanden is wel erg jong.
Is ook een groot probleem, maar geeft aan dat die ouders (voorlopig) niet geschikt zijn als ouder. Maar het sneue is inderdaad dat die kinderen daar slachtoffer van zouden moeten zijn.quote:Op zondag 14 februari 2010 21:26 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Maar als je niet gaat scheiden 'omdat je kinderen hebt', kunnen die kinderen slechter af zijn dan wanneer je gaat scheiden.
Is wel fijn als het nieuwe plaatje wat kleiner isquote:Op zondag 14 februari 2010 21:24 schreef Stupendous76 het volgende:
Zo, heb de OP ook aangepast. Gezocht naar een vrolijk plaatje, en ik vind de OP-sluiter wel aardig...![]()
Komt van deze site, staan wel meer leuke op.
Bij mij doet ie autosize, bij jou niet?quote:Op zondag 14 februari 2010 21:29 schreef Juup© het volgende:
[..]
Is wel fijn als het nieuwe plaatje wat kleiner is
Kijk, een deskundigequote:
Ik zou dan denken dat het makkelijker is met kinderen om te gaan. Die denken nog niet zoveel. Ze hoeven alleen maar te eten en te slapen en vinden het leuk als iemand tegen ze praat of met ze speelt.quote:Op zondag 14 februari 2010 21:27 schreef Stupendous76 het volgende:
[..]
Probleem is vooral de onvoorspelbaarheid en het feit dat je als autist bij heel veel moet nadenken, terwijl je bij kinderen vaak net niet moet nadenken. Maar ik ben geen ervaringsdeskundige, iemand hier?
Doet soms auto resize in FF, niet altijd vreemd genoeg.quote:Op zondag 14 februari 2010 21:31 schreef Stupendous76 het volgende:
[..]
Bij mij doet ie autosize, bij jou niet?
[..]
Kijk, een deskundige![]()
Vertel![]()
Dat heb ik ook. Alleen dan met Asperger.quote:Op zondag 14 februari 2010 23:37 schreef Redbaron het volgende:
damn als ik hier al jullie problemen lees vraag ik me af of ik wel PDD-nos heb...
Heb maar in een lichte mate structuur ed nodig
das wel vaag, ben afgelopen mei wel afgekeurd voor de luchtmacht op basis van mn pdd-nosquote:Op zondag 14 februari 2010 23:44 schreef ikke043 het volgende:
[..]
Dat heb ik ook. Alleen dan met Asperger.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |