Bier met een rietje, we drinken bier met een rietjeeee, bier met een rietjeee.....quote:Op zondag 14 februari 2010 20:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Bah, bier met een rietje. Word je snel dronken (zeggen ze, nooit geprobeerd).
DAT DIT KAN IN NEDERLANDquote:Op zondag 14 februari 2010 20:47 schreef Doler12 het volgende:
Wat was eigenlijk het hoogtepunt van Alberto?
Als ik vrijdag naar een andere locatie moet ben ik vrijdag van 6 uur 's morgens tot 8 uur 's avonds weg dus dat schiet niet opquote:Op zondag 14 februari 2010 20:47 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Als jij de brief op de post doet kan je als allerlaatste je nummer erin zetten
Denk het nietquote:Op zondag 14 februari 2010 20:47 schreef Stephan1237 het volgende:
Zouden Koos en Andre in het echt (prive leven) ook met elkaar omgaan?
En dat blijft ook zoquote:Op zondag 14 februari 2010 20:48 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Je hebt niet eens foto's van jezelf in je fobo
Je hebt vanavond nog, morgen,dinsdagquote:Op zondag 14 februari 2010 20:48 schreef Maraca het volgende:
[..]
Als ik vrijdag naar een andere locatie moet ben ik vrijdag van 6 uur 's morgens tot 8 uur 's avonds weg dus dat schiet niet op
Ik denk dat André Koos een droogkloot vindtquote:Op zondag 14 februari 2010 20:47 schreef Stephan1237 het volgende:
Zouden Koos en Andre in het echt (prive leven) ook met elkaar omgaan?
A dirty mind is a joy foreverquote:Op zondag 14 februari 2010 20:47 schreef Doler12 het volgende:
Wat was eigenlijk het hoogtepunt van Alberto?
quote:Je kunt niet in een hele korte tijd 2 berichten achter elkaar plaatsen. Wacht even een ogenblik. Je wordt nu doorgestuurd naar het topic waar je zojuist in hebt gepost. Klik hier als je weinig geduld hebt.
beetje aangepastquote:Op zondag 14 februari 2010 20:45 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
http://docs.google.com/Doc?docid=0AeGNZcxDWdCYZGczZ2Z4OGZfMTZnNGM5eGtkNg&hl=nl
Daar kan iedereen de brief veranderen. De definitieve brief kan in de OP
Nee, terwijl het een hele goede danser isquote:
Goed hequote:Op zondag 14 februari 2010 20:50 schreef xxiessiexx het volgende:
Tjezus anders gaan deze topics weer snel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |