Mij ook niet hoorquote:
Prima danquote:Op zondag 14 februari 2010 20:45 schreef IJsblock het volgende:
[..]
ga ik niet redden, maar weerbericht zit ertussen, maar ik heb deze toch al gezien dus geen man overboord hehehe.
Wat stond daarin dan?quote:Op zondag 14 februari 2010 20:44 schreef Maraca het volgende:
[..]
Zij stuurde mij ook een mailtje terug
Gelul. Denk ikquote:Op zondag 14 februari 2010 20:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Bah, bier met een rietje. Word je snel dronken (zeggen ze, nooit geprobeerd).
Ja, maar dan zien jullie het ookquote:Op zondag 14 februari 2010 20:45 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
http://docs.google.com/Doc?docid=0AeGNZcxDWdCYZGczZ2Z4OGZfMTZnNGM5eGtkNg&hl=nl
Daar kan iedereen de brief veranderen. De definitieve brief kan in de OP
Vind je dat erg dan?quote:
Iets met dat het via je gehemelte snel in je bloed komt ofzo.quote:
Maar een keer proberenquote:Op zondag 14 februari 2010 20:46 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Iets met dat het via je gehemelte snel in je bloed komt ofzo.
Mijn ex heeft ook auditie gedaan..quote:
Heel goed!quote:Op zondag 14 februari 2010 20:46 schreef Juicyhil het volgende:
De kinderen maken grapjes over hoesten, maar ik niet.
dan gaan jullie mij stalkenquote:
Bier met een rietje, we drinken bier met een rietjeeee, bier met een rietjeee.....quote:Op zondag 14 februari 2010 20:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Bah, bier met een rietje. Word je snel dronken (zeggen ze, nooit geprobeerd).
DAT DIT KAN IN NEDERLANDquote:Op zondag 14 februari 2010 20:47 schreef Doler12 het volgende:
Wat was eigenlijk het hoogtepunt van Alberto?
Als ik vrijdag naar een andere locatie moet ben ik vrijdag van 6 uur 's morgens tot 8 uur 's avonds weg dus dat schiet niet opquote:Op zondag 14 februari 2010 20:47 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Als jij de brief op de post doet kan je als allerlaatste je nummer erin zetten
Denk het nietquote:Op zondag 14 februari 2010 20:47 schreef Stephan1237 het volgende:
Zouden Koos en Andre in het echt (prive leven) ook met elkaar omgaan?
En dat blijft ook zoquote:Op zondag 14 februari 2010 20:48 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Je hebt niet eens foto's van jezelf in je fobo
Je hebt vanavond nog, morgen,dinsdagquote:Op zondag 14 februari 2010 20:48 schreef Maraca het volgende:
[..]
Als ik vrijdag naar een andere locatie moet ben ik vrijdag van 6 uur 's morgens tot 8 uur 's avonds weg dus dat schiet niet op
Ik denk dat André Koos een droogkloot vindtquote:Op zondag 14 februari 2010 20:47 schreef Stephan1237 het volgende:
Zouden Koos en Andre in het echt (prive leven) ook met elkaar omgaan?
A dirty mind is a joy foreverquote:Op zondag 14 februari 2010 20:47 schreef Doler12 het volgende:
Wat was eigenlijk het hoogtepunt van Alberto?
quote:Je kunt niet in een hele korte tijd 2 berichten achter elkaar plaatsen. Wacht even een ogenblik. Je wordt nu doorgestuurd naar het topic waar je zojuist in hebt gepost. Klik hier als je weinig geduld hebt.
beetje aangepastquote:Op zondag 14 februari 2010 20:45 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
http://docs.google.com/Doc?docid=0AeGNZcxDWdCYZGczZ2Z4OGZfMTZnNGM5eGtkNg&hl=nl
Daar kan iedereen de brief veranderen. De definitieve brief kan in de OP
Nee, terwijl het een hele goede danser isquote:
Goed hequote:Op zondag 14 februari 2010 20:50 schreef xxiessiexx het volgende:
Tjezus anders gaan deze topics weer snel
Welkom terugquote:Op zondag 14 februari 2010 20:50 schreef xxiessiexx het volgende:
Tjezus anders gaan deze topics weer snel
Maar hij is zaterdag jarigquote:Op zondag 14 februari 2010 20:48 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Je hebt vanavond nog, morgen,dinsdag
Intercom?quote:Op zondag 14 februari 2010 20:51 schreef xxiessiexx het volgende:
Ik heb trek in warme chocolademelk maar geen zin om op te staan om het te gaan maken.
Misschien is een waterpolowedstrijd overdag niet zo goed voor me.
WEL JE WAS MET JE BOERDERIJTJE BEZIGquote:
in een rechte lijn?quote:Op zondag 14 februari 2010 20:51 schreef Jor_Dii het volgende:
2 Biertjesgisteren 25 biertjes op en ik kon nog makkelijk naar huis fietsen
Godver ik keek 5 minuten niet en is ineens een nieuw topic, WIL JE NIET ZO HARD PRATEN TEGEN MIJ!quote:Op zondag 14 februari 2010 20:51 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
WEL JE WAS MET JE BOERDERIJTJE BEZIG
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |