Oh bij deze wel, het echte meisje kwam ook even hier op het forum om te melden hoe erg ze het vond.quote:Op zondag 14 februari 2010 @ 18:09 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Bij sommige rellen mag je er niks meer over zeggen op het forum
nee mensen fok is niet voor te datenquote:Op zondag 14 februari 2010 18:13 schreef Zeroku het volgende:
[..]
BrandX, en nog wat.
Of hij daarom een ban heeft weet ik niet.
Ik zag het ook jaquote:Op zondag 14 februari 2010 18:16 schreef Onorgineel het volgende:
Beetje een slotje zetten na post 300 en vervolgens de lapo maken
Krentenbol geval of hupt ?quote:Op zondag 14 februari 2010 18:15 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Oh bij deze wel, het echte meisje kwam ook even hier op het forum om te melden hoe erg ze het vond.
KB.quote:Op zondag 14 februari 2010 @ 18:16 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Krentenbol geval of hupt ?
quote:Op zondag 14 februari 2010 18:16 schreef Onorgineel het volgende:
quote:Op zondag 14 februari 2010 18:16 schreef Onorgineel het volgende:
Niet hopenquote:
quote:
Mja, het is het internet. Je kunt je er ook bij neerleggen en aan Danny vragen of hij voortaan wat beter op wilt lettenquote:Op zondag 14 februari 2010 @ 18:18 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ja best kut als iemand anders je ID overneemt op een site
Vooral als zo iemand mod kan worden.quote:Op zondag 14 februari 2010 18:19 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Mja, het is het internet. Je kunt je er ook bij neerleggen en aan Danny vragen of hij voortaan wat beter op wilt letten
Mja, kan gewoon gebeuren. Gebeurt veel vaker dan men denktquote:Op zondag 14 februari 2010 @ 18:20 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Vooral als zo iemand mod kan worden.
quote:
Slechte controle danquote:Op zondag 14 februari 2010 18:21 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Mja, kan gewoon gebeuren. Gebeurt veel vaker dan men denkt
Neuh. Als iemand gewoon z'n werk doet is het toch geen ramp?quote:
Soms valt het gewoon niet te controllerenquote:
Maar je voordoen als iemand anders is nooit leuk.quote:Op zondag 14 februari 2010 18:22 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Neuh. Als iemand gewoon z'n werk doet is het toch geen ramp?
Mwah, snap dat het kut is voor dat wijf dat iemand haar gezicht heeft gestolen, want dat is eigenlijk wel wat er is gebeurd.quote:Op zondag 14 februari 2010 @ 18:22 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Neuh. Als iemand gewoon z'n werk doet is het toch geen ramp?
Ja daar heb je wel gelijk in.quote:Op zondag 14 februari 2010 18:23 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Soms valt het gewoon niet te controllerenJe kunt toch niet iedere afbeelding nagaan die wordt gebruikt, zeker niet als je ze eerst opslaat op je pc en dan elders uploadt. Dan kun je het bijna niet nagaan, zeker niet als het alleen gaat om foto's/.
Dat wel. Maar zo'n ramp als iedereen er toen over aanging is het nou ook weer niet.quote:Op zondag 14 februari 2010 18:23 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Mwah, snap dat het kut is voor dat wijf dat iemand haar gezicht heeft gestolen, want dat is eigenlijk wel wat er is gebeurd.
quote:
In mn msn, dohquote:
Dat is inderdaad ook niet te doen. Zeker niet preventief.quote:Op zondag 14 februari 2010 18:23 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Soms valt het gewoon niet te controllerenJe kunt toch niet iedere afbeelding nagaan die wordt gebruikt, zeker niet als je ze eerst opslaat op je pc en dan elders uploadt. Dan kun je het bijna niet nagaan, zeker niet als het alleen gaat om foto's/.
Zo'n balk krijg ik niet van naam gewijzigd in dinges. Of komt dat door je Appel?quote:
hey zet eens een slotje met dit accountquote:Op zondag 14 februari 2010 18:28 schreef Kloonvanfiets het volgende:
[..]
Dat is inderdaad ook niet te doen. Zeker niet preventief.
Dat lukt gewoon niet. We krijgen soms wel eens mailtjes over dergelijke vuige zaken. Dat er foto's of namen gestolen zijn waarmee dan op FOK! gepost wordt.
Wat heb ik te zoeken in Groningen enwanneer?quote:Op zondag 14 februari 2010 @ 18:29 schreef Renesite het volgende:
Ren? kom jij ook in Groningstad?
okequote:Op zondag 14 februari 2010 18:29 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
hey zet eens een slotje met dit account
MSN Plus FTW!quote:Op zondag 14 februari 2010 18:29 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Zo'n balk krijg ik niet van naam gewijzigd in dinges. Of komt dat door je Appel?
Ff reloggenquote:
Gewoonquote:Op zondag 14 februari 2010 18:29 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Wat heb ik te zoeken in Groningen enwanneer?
Hmm. Even google'nquote:
Alles herhalen wat iemand tegen me zegt.quote:
Ik mag niet meedoenquote:Op zondag 14 februari 2010 18:40 schreef Greys het volgende:
Laatste kans vanavond! Doe eens een poging?
[WIN] Ferrari rijden, vliegen en meer (LAATSTE DAG!)
(Ja ja, spam ja, maar voor een goed doel, namelijk jullie zelf)
quote:Op zondag 14 februari 2010 18:40 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Alles herhalen wat iemand tegen me zegt.
Ga eerst maar eens bij de PR vragen of dit mag.quote:Op zondag 14 februari 2010 18:40 schreef Greys het volgende:
Ik doe alleen aan dingen mee waardoor ik mijn usernaam kan veranderenquote:Op zondag 14 februari 2010 18:40 schreef Greys het volgende:
Even onthouden.quote:Op zondag 14 februari 2010 18:40 schreef Greys het volgende:
quote:Op zondag 14 februari 2010 18:41 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ga eerst maar eens bij de PR vragen of dit mag.
Niet echt boeiend.quote:Op zondag 14 februari 2010 @ 18:40 schreef Greys het volgende:
Laatste kans vanavond! Doe eens een poging? [afbeelding]
wil je niet vliegen?quote:
quote:
Okee.quote:Op zondag 14 februari 2010 18:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Nahja
Bedankt voor je steun! (Dit was de eerste keer dat ik dit hier kwam roepen...)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |