Ja, want dat van Krentenbol. was zó ergquote:Op zondag 14 februari 2010 18:09 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Bij sommige rellen mag je er niks meer over zeggen op het forum
Dat is niet de reden hoor, hij had iets gedaan in verzuurde excrew topique, maar waar ik het over heb zijn de neuqverhalen und soquote:Op zondag 14 februari 2010 18:06 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
ja heeft nu ban, maar ik weet niet waarom.
Ah nicequote:Op zondag 14 februari 2010 18:08 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Hij heeft een vrouw en drie kinderen en is weet ik hoe vaak vreemdgegaan. En hij heeft wat gezeik met BrandX gehad.
quote:
Van Krentenbol. was eerder grappig dan erg. Van Het_Hupt is gewoon ziek.quote:Op zondag 14 februari 2010 18:11 schreef Onorgineel het volgende:
Krentenbol, en die situatie rondom hethupt heb ik niks van meegekregen trouwens
Vetquote:Op zondag 14 februari 2010 18:09 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja, want dat van Krentenbol. was zó erg. Die echte vrouw achter die foto heeft trouwens wel nog gereageerd in Feedback.
In het Engels?quote:Op zondag 14 februari 2010 18:09 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja, want dat van Krentenbol. was zó erg. Die echte vrouw achter die foto heeft trouwens wel nog gereageerd in Feedback.
welke usersquote:Op zondag 14 februari 2010 18:10 schreef MarkM het volgende:
[..]
FOK!ksters meeten en neuken terwijl hij een gezin heeft.
Nee duh, wat boeit ons dat nouquote:Op zondag 14 februari 2010 18:10 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
wisten jullie nog niet dat grisje bij spitsnieuws zit
Nee, in het Nederlands en Duits. Ze gebruikte een vertaler. Ze was erachter gekomen door haar naam in Google in te vullen.quote:
quote:
nietsquote:
quote:Op zondag 14 februari 2010 18:10 schreef MarkM het volgende:
[..]
Nee dit is spannenderquote:Op zondag 14 februari 2010 18:10 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
wisten jullie nog niet dat grisje bij spitsnieuws zit
BrandX, en nog wat.quote:Op zondag 14 februari 2010 18:12 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
welke users
Heeft hij daarom een ban
Wist je dat niet?quote:
OHNOES!quote:
Da's tamelijk ziek, inderdaadquote:Op zondag 14 februari 2010 18:10 schreef MarkM het volgende:
[..]
Uhuquote:
Nee, vanwege uitlatingen in ZUUquote:Op zondag 14 februari 2010 18:13 schreef Zeroku het volgende:
[..]
BrandX, en nog wat.
Of hij daarom een ban heeft weet ik niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |