HAHAHAHAHAHAquote:Op zondag 14 februari 2010 17:58 schreef mstr het volgende:
[..]
Ja, kijk maar:
http://www.spitsnieuws.nl(...)_via_faceb.html#more
Gaat opeens de telefoon die in je kont zitquote:Op zondag 14 februari 2010 17:58 schreef mstr het volgende:
[..]
Ja, kijk maar:
http://www.spitsnieuws.nl(...)_via_faceb.html#more
ik heb anders mn eerste 3 nootjes van krentenbol gekregen, thoughtquote:Op zondag 14 februari 2010 17:58 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
PUB heeft geen mods nodig,
quote:Op zondag 14 februari 2010 17:59 schreef Bravebart het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHAChristiaan Wildershoofd
quote:Op zondag 14 februari 2010 18:00 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik heb anders mn eerste 3 nootjes van krentenbol gekregen, thought
Wie is krentenbol ?quote:Op zondag 14 februari 2010 18:00 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Hoe is dat trouwens afgelopen, met die krent?quote:Op zondag 14 februari 2010 18:00 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Die zien we nooit meer terugquote:Op zondag 14 februari 2010 18:01 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Hoe is dat trouwens afgelopen, met die krent?
quote:
Zeker een vrouwelijke en dan half mannelijk fok aan het geilen ?quote:Op zondag 14 februari 2010 18:02 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Een moderator die niet bleek te zijn wie ze was. Foto's gestolen van iemands facebook en gespiegeld. Alles was een hoax.
Jups, maar aan het falen van h_h tipte ze nietquote:Op zondag 14 februari 2010 18:03 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Zeker een vrouwelijke en dan half mannelijk fok aan het geilen ?
h_h rel ofwat dan ook heb ik ook gemistquote:Op zondag 14 februari 2010 18:03 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Jups, maar aan het falen van h_h tipte ze niet
het_hupt ken je toch welquote:Op zondag 14 februari 2010 18:04 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
h_h rel ofwat dan ook heb ik ook gemist
Ik ook nietquote:
Soort van Pixie.?quote:Op zondag 14 februari 2010 18:02 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Een moderator die niet bleek te zijn wie ze was. Foto's gestolen van iemands facebook en gespiegeld. Alles was een hoax.
Wat dan?quote:Op zondag 14 februari 2010 18:07 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ook een baggeruser die wat heeft uitgevreten
Hij heeft een vrouw en drie kinderen en is weet ik hoe vaak vreemdgegaan. En hij heeft wat gezeik met BrandX gehad.quote:Op zondag 14 februari 2010 18:06 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
ja heeft nu ban, maar ik weet niet waarom.
Oh dat hebben we niet meegekregenquote:Op zondag 14 februari 2010 @ 18:02 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |