Uhhh niks gehoord/gezien.quote:Op zondag 14 februari 2010 00:19 schreef m@x het volgende:
Vicky, wat spook jij allemaal uit? Twee keer politie-auto met zwaailicht komen nu jouw kant op
Sterkte (met ontbijten dan), weet je al wat voor keuken jullie willen?quote:Op zondag 14 februari 2010 09:22 schreef lady-wrb het volgende:
wij gaan zo bij ikea ontbijten (met nog 10.000 nederlanders)
en even een keuken scoren
quote:Op zondag 14 februari 2010 10:20 schreef Ticootje het volgende:
Vanmorgen had ik heerlijk een ontbijtje, klaar gemaakt door M. en Jen.![]()
![]()
Ik ben vandaag jarig!!!!
Ik heb ook chocolaatjes gehadquote:Op zondag 14 februari 2010 10:23 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Aww er lagen chocolaatjes voor me op m`n bureau vanmorgen
Op dagen zoals pasen of kerst is het gewoon vragen om een echtscheiding als je met partner naar de ikea gaat....quote:Op zondag 14 februari 2010 10:27 schreef E.T. het volgende:
Ikea Delft op zondag is alleen te doen als je met openingstijd voor de deur staat te wachten en weet wat je moet hebben..
ik wil best een keer met je mee hoor!!!quote:Op zondag 14 februari 2010 10:37 schreef m@x het volgende:Ik wil ook weer eens naar de Ikea maar ik koop altijd teveel waardoor het één groot ov-drama is
Je weet niet wat je zegt. Ik kan namelijk niet doelgericht winkelen in de ikea. Ik kom voor het één en ik kom met 20 andere dingen aan bij de kassaquote:Op zondag 14 februari 2010 10:37 schreef Vicky het volgende:
[..]
ik wil best een keer met je mee hoor!!!
oh geeft nie hoor!!quote:Op zondag 14 februari 2010 10:41 schreef m@x het volgende:
[..]
Je weet niet wat je zegt. Ik kan namelijk niet doelgericht winkelen in de ikea. Ik kom voor het één en ik kom met 20 andere dingen aan bij de kassa
Ok, dan doen we dat binnenkort een keertjequote:
quote:Op zondag 14 februari 2010 10:53 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Pinq! Ik heb de foto`s gezien hoor!
Je hebt daar uitstekend chantagemateriaal in handen dame
Tering wat was ik dik
quote:Op zondag 14 februari 2010 10:56 schreef huuphuup het volgende:
[..]![]()
ik heb redelijke zeekoe momenten van mezelf voorbij zien komen ook
B. --> ach schatje dat geeft toch niet? Je had een baby in je buik!
< in mn buik ja... nie in mn rug![]()
![]()
quote:Op zondag 14 februari 2010 10:56 schreef m@x het volgende:Ikea meet
Geen geintje. Compleet met gehaktballen enzo
Ik ben nu een paar keer met mijn vader naar ikea geweest. Die schrijft van tevoren precies op wat hij moet hebben, dat is het enige waar hij naar kijkt. Vervolgens rent hij door het showroomdeel heen om op te schrijven waar hij moet zijn in het magazijn en voor je het weet sta je weer bij de kassa. No fun!
Ik zag liggend mijn buik zover omhoog staan als toen ik 5 maanden zwanger was van Bepquote:Op zondag 14 februari 2010 10:56 schreef huuphuup het volgende:
[..]![]()
ik heb redelijke zeekoe momenten van mezelf voorbij zien komen ook
B. --> ach schatje dat geeft toch niet? Je had een baby in je buik!
< in mn buik ja... nie in mn rug![]()
![]()
Nuut! Jij bent prachtig zoals je bentquote:Op zondag 14 februari 2010 10:56 schreef m@x het volgende:
Bedankt he dames* m@x gaat zich weer even een zeekoe voelen
muppetquote:Op zondag 14 februari 2010 10:56 schreef m@x het volgende:
Ja, de vetjes zijn mooi evenredig verdeeldtdtquote:Op zondag 14 februari 2010 10:58 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Nuut! Jij bent prachtig zoals je bent
Ik kom over een maand of 5-6 wel even walvissen bij je. Voel jij je ook weer goed.quote:Op zondag 14 februari 2010 11:00 schreef m@x het volgende:
[..]
Ja, de vetjes zijn mooi evenredig verdeeldtdt
Heel verstandig van je moederquote:Op zondag 14 februari 2010 11:05 schreef Oxymoron het volgende:
Mijn huisje is vol van, IKEA, dingen
En elk weekend als mijn ouders, me terugbrengen, gaat er wel een tas vol ín, en ook weer uit, met dank aan mama's opruimwoede.
Ze zegt altijd: 1 ding erin, en dan 1 ding eruit.
En ik woon er al bijna een jaar, in mijn nieuwe kamer
quote:Op zondag 14 februari 2010 11:21 schreef Linda2205 het volgende:
Owja, Tico, gefeliciteerd met je verjaardag
Hm, stom..het staat niet op uitzendinggemistquote:Op zondag 14 februari 2010 11:21 schreef pinquit het volgende:
ja ik. maar geen idee meer welke zendernld 3 geloof ik.
ik doe met je mee...quote:Op zondag 14 februari 2010 10:56 schreef m@x het volgende:
is goed!quote:Op zondag 14 februari 2010 10:43 schreef m@x het volgende:
[..]
Ok, dan doen we dat binnenkort een keertje
quote:Op zondag 14 februari 2010 12:32 schreef innepin het volgende:
Wat een hoop romantische mannen
Ik heb vannacht mogen genieten van een toneelstukje van mijn vriendom vier uur 's nachts zit ie ineens rechtop. Dan pakt hij mijn been en draait die 90 graden en trekt 'm naar hem toe, op zijn schoot.
![]()
Dus ik zeg, wat doe je?
Hij mompelt wat.
Wat zeg je?
"Nou, zijn toch prima varkenshazen."![]()
![]()
"Nee schat, dat zijn m'n benen."
"Oh."
"Ga maar weer slapen."
"Nee! Dropje halen."
En weg was ie.
maakt mij niet zoveel uitquote:Op zondag 14 februari 2010 12:52 schreef m@x het volgende:
Okay, Ikea-date. Vicky, Chell, Huup en Pinq, wanneer gaan we?
uhhh moet ik ff kijken hoor...quote:Op zondag 14 februari 2010 12:52 schreef m@x het volgende:
Okay, Ikea-date. Vicky, Chell, Huup en Pinq, wanneer gaan we?
Moet om de week kind 's middags ophalen in D'drecht, de andere weken zou ik wel gewoon de hele dag kunnen. Alleen de 26ste kan ik misschien niet, maar dat hangt dan ook weer af van diezelfde mailquote:
s goedquote:Op zondag 14 februari 2010 13:15 schreef pinquit het volgende:
ik neem max ook sowieso meezullen we dan maar vandaag?
Wonenquote:
uhh das waar....quote:Op zondag 14 februari 2010 13:18 schreef m@x het volgende:
[..]
Wonen
Ja, eh, Vicky, doelloos door Ikea dwalen gaat niet in 2 uurtjes he
ja ik zag het. Keisneu als je er al een heel jaar naar uit kijkt enzoquote:Op zondag 14 februari 2010 13:17 schreef Asyniur het volgende:
ooh wat sneu! Ik hoor zojuist van mijn man dat in Maastricht de carnavalswagens niet mogen meerijden met de optocht ivm sneeuw en gladheid...
Al dat werk voor niks...
En de optocht zal ook wel een heel stuk korter zijn!
ik ga vandaag niet mee.quote:Op zondag 14 februari 2010 13:20 schreef pinquit het volgende:
maar mensen, vandaag? want dan moet ik me even razendsnel gaan omaankleden
Ballenbak!quote:Op zondag 14 februari 2010 13:18 schreef Vicky het volgende:
[..]
uhh das waar....
maar Amber wordt dan strontvervelend hoor!
Die laatstequote:Op zondag 14 februari 2010 13:24 schreef pinquit het volgende:
wat moet je in die trein dan?naar yppy toe? oh of naar stadspolders natuurlk
Amber wil niet in de ballenbak!!quote:Op zondag 14 februari 2010 13:22 schreef m@x het volgende:
[..]
Ballenbak!
Ik zit zelfs om de week in het boemeltje wat ook in jouw stadje stopt Pinq
Maarruh vandaag, dat is wel heel spontaan en ik ben nog heel erg onaangekleed enzo. Dat klinkt overigens luier dan het is want mijn huis is inmiddels wel heel schoon
helemaal nieuwquote:Op zondag 14 februari 2010 14:11 schreef pinquit het volgende:
oh fijn dat jullie geslaagd zijn lady!is het een hele nieuwe keuken? of alleen de kastdeurtjes?
Ein-DU-LUK!quote:Op zondag 14 februari 2010 17:32 schreef pinquit het volgende:
nou, ik zal me maar vast uitkleden dan.
Lang leve het internet!quote:Op zondag 14 februari 2010 18:46 schreef Estrys het volgende:
Ik val even binnen hoor, ik zie net op de hyves van de kopers (gluren) dat ze vol enthousiasme vertellen dat ze een huis hebben gekocht en er heel veel zin in hebben.Ik neem aan dat het over ons huis gaat
![]()
whaaa pak van mij hart.
hoe doe je dat ?quote:Op zondag 14 februari 2010 19:10 schreef Vicky het volgende:
Volgens mij is onze magnetron net verbrand
magnetron aangezet, toen stopte ie ineens en kwam er allemaal vieze zwarte rook uit...quote:
quote:Op zondag 14 februari 2010 18:46 schreef Estrys het volgende:
Ik val even binnen hoor, ik zie net op de hyves van de kopers (gluren) dat ze vol enthousiasme vertellen dat ze een huis hebben gekocht en er heel veel zin in hebben.Ik neem aan dat het over ons huis gaat
![]()
whaaa pak van mij hart.
Wij hebben trouwens besloten dat we de optie uitbouwen van de woonkamer kiezen. Dat wil zeggen dat de woonkamer 2,70 m langer is. Beneden is het dan ongeveer 12 bij 6 meter
Verstandig, daar zul je veel plezier van hebben.quote:Op zondag 14 februari 2010 18:46 schreef Estrys het volgende:
Wij hebben trouwens besloten dat we de optie uitbouwen van de woonkamer kiezen. Dat wil zeggen dat de woonkamer 2,70 m langer is. Beneden is het dan ongeveer 12 bij 6 meter
ow wat heerlijkquote:Op zondag 14 februari 2010 19:48 schreef cattie het volgende:![]()
Ik ben terug van een heerlijk weekendje weg met mijn man. Kinderen waren uit logeren en hebben heerlijk gespeeld en geslapen bij mijn schoonvader in zijn gezin. Wij hebben heerlijk geslapen, gewinkeld, gegeten, gebubbeld (bubbelbad) en gelezen.
Die zijn lekkerquote:Op zondag 14 februari 2010 20:03 schreef huuphuup het volgende:
Cattie wat fijn zo'n weekendje!![]()
ik heb perenflapjes in de ovenben benieuwd of ze lekker worden
dit herken ik.quote:Op zondag 14 februari 2010 21:31 schreef Vivi het volgende:
En ik ging me juist terugtrekken van vriendinnen, omdat ik idd nooit wat leuks te melden had.
Kijk wat Jij wilt voor je verwerking, hoe jij er mee om wilt gaan. Hoe Jij het wilt voor Jolie. En er zijn andere mensen, tuurlijk, maar Jij bent de enige die weet hoe Jij met Jullie verdriet om moet gaan.quote:Op zondag 14 februari 2010 21:25 schreef Luchtbel het volgende:
Ik weet het Yppy maar eigenlijk wil ik helemaal niet terug naar die kant van het land soms. Bang om er in deze toestand doorheen te moeten ofzo. Bang voor de mensen. Maar ik weet ook niet.
En lieve Ahava, ik krijg die reacties inderdaad niet. Gelukkig niet zeg, wat naar dat iemand zo reageerde.
Ik ook, maar ik had net besloten dat voortaan niet meer te doen.quote:
waar woon je? sorry ik ben niet echt een oud-sc vrouwtjequote:Op maandag 15 februari 2010 01:45 schreef Basboussa het volgende:
Luchtbel en Bar, b(iz)arre tijden! Ik hoop dat dit jaar voor jullie toch nog een gouden randje krijgt! Sterkte!
Vandaag belde mijn vriendin. Ze gaat half maart terug naar Japan, ze heeft door ziekenhuisopname haar deadline om visum te verlengen gemist. Ik ben daar best verdrietig om, ondanks het feit dat ik haar sinds oktober niet meer gezien heb. Ze heeft een aantal maanden bij ons in het appartement gewoond en dat was best gezellig. Fijn om iemand om me heen te hebben. En ze kon mooi zingen voor Beisan.
Het meest gekke is nog dat ik het met name zo pijnlijk vind, dat de lijst in mijn telefoon nu slechts 3 mensen beslaat: mijn man, en 2 nichtjes. Hoe triest is dat!
Zeggen ze wat over allochtonen in Nederland die niet integreren. Ik ben nog veul erger dan dat! Nog even en ik mag naar zo'n assessmentcursus met creatief zagen voor allochtone vrouwen, want werken hier lukt me ook niet. En dan zeg ik lekker dat ik graag wil bloemschikken. En dan ga ik met mijn Taalmaatje, meedoen aan Opstapje.... En dan is het hekje van het dammetje. Hoelahoep!
ahhh slaapt jullie mannetje niet verder als je hem bij jullie in bed neemt?quote:Op maandag 15 februari 2010 05:30 schreef bodpa09 het volgende:
Goedemorgen! Hier om half vijf wakker door een zingend mannetje met koorts.
Sterkte met Dean Vivi!
tis tijd voor de skype oud vergaderingquote:Op maandag 15 februari 2010 08:44 schreef Lishe het volgende:
Vivi, beterschap voor Dean. Goed dat jullie naar de hap zijn gegaan.
Luchtbella, gecondoleerd met het verlies van je opa. Sterkte ook, het klinkt erg verdrietig.
Basboussa, hoelang 'moet' je nog daar? Heb je geen skype? Dan zetten we alletwee koffie en dan zwaai ik zo af en toe.
Ik mag om 10.15. En stiekem ben ik gisteren al eventjes wezen kijken met manlief maar toen lag hij net te slapen. Ik ga nu voor de vasthoud-sessiequote:
Sport je er straks toch zo afquote:Op maandag 15 februari 2010 10:34 schreef Vicky het volgende:Morgen komt de nieuwe magnetron
Ik had gister een doos celebrations gekregen van mijn man..doosje is bijna leeg
ja OOITquote:
gewoon doenquote:
Op dag 2? Als je kind wat verhoging heeft en een snotneus? Nou ben ik redelijk hypochondrisch maar niet zo erg hoor.quote:Op maandag 15 februari 2010 02:27 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
waar woon je? sorry ik ben niet echt een oud-sc vrouwtjeWel een een klein beetje meegelezen en geef een dikke kus aan bar en luchtbel!
voor vivi, ik had op dag 2 al bij de huisarts gezeten
Ja, hij heeft prima geslapen op de antibiotica! Vanochtend wel om haf 7 wakker door een hoestbui, met hem gaan stomen in de badkamer en nu ligt ie op de bank. Hoesten is minder nu en hij is gewoon vrolijk, hoewel ie wel wat snel uit het lood is en veel wil knuffelenquote:Op maandag 15 februari 2010 08:17 schreef Rewimo het volgende:
Vivi, hoe is het nu met Dean? Hebben jullie een beetje geslapen?
Hier sneeuwt het weer, voor de verandering. Ik denk dat we de optocht maar overslaan...
Dat vind ik juist vaak wel verfrissend en relativerend zo nu en dan! Anders blijf je maar zwelgen, zeg maar.quote:Op maandag 15 februari 2010 00:37 schreef betty_sue het volgende:
Laat niemand je ooit zeggen dat er ergere dingen zijn in de wereld, dat je je niet moet aanstellen of dat 'het wel goedkomt'. Jouw pijnen en problemen zijn altijd het ergste en het is je goed recht om daar verdrietig/boos om te zijn. Hoe lang dat ook duurt.
Nee, hij heeft zelfs nog nooit griep gehadquote:Op maandag 15 februari 2010 10:31 schreef Deepfreeze het volgende:
Luchtbel, wat een rotsituatie weer.. Even eenen een portie sterkte voor alles!
Dean, een longontsteking, had hij die niet eerder ook al eens gehad? (of toch iemand anders)
Beterschap jonge!!''
Oh, verkeerde peuter te pakkenquote:Op maandag 15 februari 2010 11:13 schreef Vivi het volgende:
[..]
Nee, hij heeft zelfs nog nooit griep gehad.
schrik niet van de megagrote doos die je meerkrijgt!quote:Op maandag 15 februari 2010 11:45 schreef k_i_m het volgende:
Beterschap met Dean Vief. En wees blij dat je vent in zijn eigen huis aan het afsterven is, in plaats van op jouw bank.
Ik heb een recept voor een spiraal in mijn tas zitten. Nu nog halen.
quote:Op maandag 15 februari 2010 11:47 schreef Vicky het volgende:
[..]
schrik niet van de megagrote doos die je meerkrijgt!
Ikke nie, hier betaalde de verzekering sowiesoquote:Op maandag 15 februari 2010 11:53 schreef k_i_m het volgende:
Moet je eigenlijk eerst zelf afrekenen en dan weer terugdeclareren?
Het halen bij de apotheek is het minst erge van het geheelquote:Op maandag 15 februari 2010 11:45 schreef k_i_m het volgende:
Beterschap met Dean Vief. En wees blij dat je vent in zijn eigen huis aan het afsterven is, in plaats van op jouw bank.
Ik heb een recept voor een spiraal in mijn tas zitten. Nu nog halen.
Ik krijg mijn pil ook volledig vergoed, maar een paar jaar geleden heeft mijn apotheek besloten niet meer te weten wie nu wel of geen vergoeding krijgt, dus ik moet het meeste wat ik gewoon terugkrijg ook eerst zelf betalenquote:Op maandag 15 februari 2010 11:55 schreef Estrys het volgende:
[..]
Ikke nie, hier betaalde de verzekering sowieso
ik kreeg m zo mee maar i kreeg later van de verzekering wel ene rekening voor de spiraal zelf.quote:Op maandag 15 februari 2010 11:53 schreef k_i_m het volgende:
Moet je eigenlijk eerst zelf afrekenen en dan weer terugdeclareren?
die doos is echt GROOT!quote:
I know, vandaar dequote:
whaha ahaquote:
quote:
vergeleken met zo'n inieminiespiraaltje is de doos grootquote:Op maandag 15 februari 2010 12:03 schreef Estrys het volgende:
[..]
Nou doe je net of je hem alleen maar in de auto kan vervoeren met de achterbank neergeklapt. ZO erg is het nou ook weer niet. Hij is best op de fiets te vervoeren, maar inderdaad niet in een handtas
quote:Op maandag 15 februari 2010 12:06 schreef Vicky het volgende:
[..]
vergeleken met zo'n inieminiespiraaltje is de doos groot
van welke doos??quote:
Jij denkt dat een dokter ze op voorraad in de kast heeft liggen?quote:Op maandag 15 februari 2010 12:30 schreef pinquit het volgende:
huh, moet je eerst een spiraal halen bij de apotheek en dan terug naar de HA zodat ie hem kan zetten?debielen
quote:Op maandag 15 februari 2010 12:29 schreef Vivi het volgende:
U Googelde op "Grote doos'
komt er een vrouw bij de dokter en zegt: "Dokter, ik heb last van een grote doos". Zegt de dokter; laat maar eens zien dan. Dus die vrouw kleed zichzelf uit en gaat met haar benen wijd op de tafel liggen. Dus die dokter kijkt ernaar en zijn mond valt open van verbazing en hij zegt "Sorry mevrouw, maar het is zo'n groot gat, daar kan ik niets aan doen, het spijt me".
Dus die vrouw naar huis en wil het zelf nu ook wel eens goed bekijken . Dus die vrouw legt een spiegel op de grond, kleedt zich uit en gaat boven die spiegel staan. komt haar man binnen en zegt "Pas je op dat je er niet in valt schat!!"
quote:Op maandag 15 februari 2010 12:37 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Jij denkt dat een dokter ze op voorraad in de kast heeft liggen?
Dat zou toch raar zijn.. Je komt bij de dokter die schrijft een recept uit voor de apotheek. Dat is in dit geval een spiraal. Ze heeft toch ook geen voorraadkast met allerlei medicijnen. Daar zijn apothekers voor.quote:
Je manquote:
Kan ie meteen even voelen of ie de staaldraadjes voelt zitten..quote:Op maandag 15 februari 2010 12:47 schreef pinquit het volgende:tico
maar ok. ik ben weer wat wijzer in de wereld van de spiraal. altijd fijn.
Ik mocht kiezen. Het door een andere ha laten doen of bij de gyn.quote:
Ik mocht alleen kiezen of ik wel of niet de huisarts in opleiding mee liet kijken. Ja joh, na zo'n bevalling geeft je daar ook niks meer om. Dus toen stonden er om acht uur op een dinsdagochtend twee mensen in mijn doos te starenquote:Op maandag 15 februari 2010 12:51 schreef Vicky het volgende:
[..]
Ik mocht kiezen. Het door een andere ha laten doen of bij de gyn.
Het 'voordeel' van in behandeling te zijn in een universitair ziekenhuis: er is bij elk onderzoek wel een dokter/verpleegster in opleiding bij die even wil meekijkenquote:Op maandag 15 februari 2010 13:05 schreef Estrys het volgende:
[..]
Ik mocht alleen kiezen of ik wel of niet de huisarts in opleiding mee liet kijken. Ja joh, na zo'n bevalling geeft je daar ook niks meer om. Dus toen stonden er om acht uur op een dinsdagochtend twee mensen in mijn doos te staren
Kun je niet aan de pil? Dat helpt vaak wel als je er echt super last van hebt..quote:Op maandag 15 februari 2010 13:18 schreef Oxymoron het volgende:
Gewaarschuwd door de dokter en toch niet fijn: eerst was mijn Zooitje Ongeregeld heel niet geregeld, maar na het stoppen met bepaalde, medicatie, is het niet fijn meer(iets met prolactine
)
En dan, bedoel ik dus dat ik vreselijke buikpijn heb van mijn ongesteldheid.![]()
![]()
En dat had ik, nooit.
oei klinkt niet prettig!quote:Op maandag 15 februari 2010 13:23 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik merk ineens een groot voordeel van een apotheekhoudend huisarts hebbenOh en K_i_m, ff preventief paracetamol innemen.
en dan zal ik niet vertellen over mijn gekantelde baarmoeder en de halve aanranding die toen volgde om dat kreng erin te krijgen![]()
![]()
Knuffelen is voor jullie allebei fijnquote:Op maandag 15 februari 2010 11:09 schreef Vivi het volgende:
Ja, hij heeft prima geslapen op de antibiotica! Vanochtend wel om haf 7 wakker door een hoestbui, met hem gaan stomen in de badkamer en nu ligt ie op de bank. Hoesten is minder nu en hij is gewoon vrolijk, hoewel ie wel wat snel uit het lood is en veel wil knuffelen.
De voetbalplaatjes komen eraan maar ik zit nu dus nog ff aan huis gekluisterd. Vriendlief is ook ziek en heeft zijn eigen huis weer opgezocht..fijn.
check. Gaat het. Ik heel dapper ja knikken, wilde opstaan.... Toch nog maar even zitten..quote:Op maandag 15 februari 2010 13:25 schreef Vicky het volgende:
[..]
oei klinkt niet prettig!
Bij mij zat ie binnen 5 minuten. De gyn vroeg nog of ik nog even wilde blijven liggen omdat ie wel had meegemaakt dat er vrouwen van hun graatje gingen. Binnen een kwartier zat ik weer in de auto
Ach ja, hoe meer zielen...quote:Op maandag 15 februari 2010 13:19 schreef leonieke het volgende:
[..]
Het 'voordeel' van in behandeling te zijn in een universitair ziekenhuis: er is bij elk onderzoek wel een dokter/verpleegster in opleiding bij die even wil meekijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |