Uhhh niks gehoord/gezien.quote:Op zondag 14 februari 2010 00:19 schreef m@x het volgende:
Vicky, wat spook jij allemaal uit? Twee keer politie-auto met zwaailicht komen nu jouw kant op
Sterkte (met ontbijten dan), weet je al wat voor keuken jullie willen?quote:Op zondag 14 februari 2010 09:22 schreef lady-wrb het volgende:
wij gaan zo bij ikea ontbijten (met nog 10.000 nederlanders)
en even een keuken scoren
quote:Op zondag 14 februari 2010 10:20 schreef Ticootje het volgende:
Vanmorgen had ik heerlijk een ontbijtje, klaar gemaakt door M. en Jen.![]()
![]()
Ik ben vandaag jarig!!!!
Ik heb ook chocolaatjes gehadquote:Op zondag 14 februari 2010 10:23 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Aww er lagen chocolaatjes voor me op m`n bureau vanmorgen
Op dagen zoals pasen of kerst is het gewoon vragen om een echtscheiding als je met partner naar de ikea gaat....quote:Op zondag 14 februari 2010 10:27 schreef E.T. het volgende:
Ikea Delft op zondag is alleen te doen als je met openingstijd voor de deur staat te wachten en weet wat je moet hebben..
ik wil best een keer met je mee hoor!!!quote:Op zondag 14 februari 2010 10:37 schreef m@x het volgende:Ik wil ook weer eens naar de Ikea maar ik koop altijd teveel waardoor het één groot ov-drama is
Je weet niet wat je zegt. Ik kan namelijk niet doelgericht winkelen in de ikea. Ik kom voor het één en ik kom met 20 andere dingen aan bij de kassaquote:Op zondag 14 februari 2010 10:37 schreef Vicky het volgende:
[..]
ik wil best een keer met je mee hoor!!!
oh geeft nie hoor!!quote:Op zondag 14 februari 2010 10:41 schreef m@x het volgende:
[..]
Je weet niet wat je zegt. Ik kan namelijk niet doelgericht winkelen in de ikea. Ik kom voor het één en ik kom met 20 andere dingen aan bij de kassa
Ok, dan doen we dat binnenkort een keertjequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |