Uhhh niks gehoord/gezien.quote:Op zondag 14 februari 2010 00:19 schreef m@x het volgende:
Vicky, wat spook jij allemaal uit? Twee keer politie-auto met zwaailicht komen nu jouw kant op
Sterkte (met ontbijten dan), weet je al wat voor keuken jullie willen?quote:Op zondag 14 februari 2010 09:22 schreef lady-wrb het volgende:
wij gaan zo bij ikea ontbijten (met nog 10.000 nederlanders)
en even een keuken scoren
quote:Op zondag 14 februari 2010 10:20 schreef Ticootje het volgende:
Vanmorgen had ik heerlijk een ontbijtje, klaar gemaakt door M. en Jen.![]()
![]()
Ik ben vandaag jarig!!!!
Ik heb ook chocolaatjes gehadquote:Op zondag 14 februari 2010 10:23 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Aww er lagen chocolaatjes voor me op m`n bureau vanmorgen
Op dagen zoals pasen of kerst is het gewoon vragen om een echtscheiding als je met partner naar de ikea gaat....quote:Op zondag 14 februari 2010 10:27 schreef E.T. het volgende:
Ikea Delft op zondag is alleen te doen als je met openingstijd voor de deur staat te wachten en weet wat je moet hebben..
ik wil best een keer met je mee hoor!!!quote:Op zondag 14 februari 2010 10:37 schreef m@x het volgende:Ik wil ook weer eens naar de Ikea maar ik koop altijd teveel waardoor het één groot ov-drama is
Je weet niet wat je zegt. Ik kan namelijk niet doelgericht winkelen in de ikea. Ik kom voor het één en ik kom met 20 andere dingen aan bij de kassaquote:Op zondag 14 februari 2010 10:37 schreef Vicky het volgende:
[..]
ik wil best een keer met je mee hoor!!!
oh geeft nie hoor!!quote:Op zondag 14 februari 2010 10:41 schreef m@x het volgende:
[..]
Je weet niet wat je zegt. Ik kan namelijk niet doelgericht winkelen in de ikea. Ik kom voor het één en ik kom met 20 andere dingen aan bij de kassa
Ok, dan doen we dat binnenkort een keertjequote:
quote:Op zondag 14 februari 2010 10:53 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Pinq! Ik heb de foto`s gezien hoor!
Je hebt daar uitstekend chantagemateriaal in handen dame
Tering wat was ik dik
quote:Op zondag 14 februari 2010 10:56 schreef huuphuup het volgende:
[..]![]()
ik heb redelijke zeekoe momenten van mezelf voorbij zien komen ook
B. --> ach schatje dat geeft toch niet? Je had een baby in je buik!
< in mn buik ja... nie in mn rug![]()
![]()
quote:Op zondag 14 februari 2010 10:56 schreef m@x het volgende:Ikea meet
Geen geintje. Compleet met gehaktballen enzo
Ik ben nu een paar keer met mijn vader naar ikea geweest. Die schrijft van tevoren precies op wat hij moet hebben, dat is het enige waar hij naar kijkt. Vervolgens rent hij door het showroomdeel heen om op te schrijven waar hij moet zijn in het magazijn en voor je het weet sta je weer bij de kassa. No fun!
Ik zag liggend mijn buik zover omhoog staan als toen ik 5 maanden zwanger was van Bepquote:Op zondag 14 februari 2010 10:56 schreef huuphuup het volgende:
[..]![]()
ik heb redelijke zeekoe momenten van mezelf voorbij zien komen ook
B. --> ach schatje dat geeft toch niet? Je had een baby in je buik!
< in mn buik ja... nie in mn rug![]()
![]()
Nuut! Jij bent prachtig zoals je bentquote:Op zondag 14 februari 2010 10:56 schreef m@x het volgende:
Bedankt he dames* m@x gaat zich weer even een zeekoe voelen
muppetquote:Op zondag 14 februari 2010 10:56 schreef m@x het volgende:
Ja, de vetjes zijn mooi evenredig verdeeldtdtquote:Op zondag 14 februari 2010 10:58 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Nuut! Jij bent prachtig zoals je bent
Ik kom over een maand of 5-6 wel even walvissen bij je. Voel jij je ook weer goed.quote:Op zondag 14 februari 2010 11:00 schreef m@x het volgende:
[..]
Ja, de vetjes zijn mooi evenredig verdeeldtdt
Heel verstandig van je moederquote:Op zondag 14 februari 2010 11:05 schreef Oxymoron het volgende:
Mijn huisje is vol van, IKEA, dingen
En elk weekend als mijn ouders, me terugbrengen, gaat er wel een tas vol ín, en ook weer uit, met dank aan mama's opruimwoede.
Ze zegt altijd: 1 ding erin, en dan 1 ding eruit.
En ik woon er al bijna een jaar, in mijn nieuwe kamer
quote:Op zondag 14 februari 2010 11:21 schreef Linda2205 het volgende:
Owja, Tico, gefeliciteerd met je verjaardag
Hm, stom..het staat niet op uitzendinggemistquote:Op zondag 14 februari 2010 11:21 schreef pinquit het volgende:
ja ik. maar geen idee meer welke zendernld 3 geloof ik.
ik doe met je mee...quote:Op zondag 14 februari 2010 10:56 schreef m@x het volgende:
is goed!quote:Op zondag 14 februari 2010 10:43 schreef m@x het volgende:
[..]
Ok, dan doen we dat binnenkort een keertje
quote:Op zondag 14 februari 2010 12:32 schreef innepin het volgende:
Wat een hoop romantische mannen
Ik heb vannacht mogen genieten van een toneelstukje van mijn vriendom vier uur 's nachts zit ie ineens rechtop. Dan pakt hij mijn been en draait die 90 graden en trekt 'm naar hem toe, op zijn schoot.
![]()
Dus ik zeg, wat doe je?
Hij mompelt wat.
Wat zeg je?
"Nou, zijn toch prima varkenshazen."![]()
![]()
"Nee schat, dat zijn m'n benen."
"Oh."
"Ga maar weer slapen."
"Nee! Dropje halen."
En weg was ie.
maakt mij niet zoveel uitquote:Op zondag 14 februari 2010 12:52 schreef m@x het volgende:
Okay, Ikea-date. Vicky, Chell, Huup en Pinq, wanneer gaan we?
uhhh moet ik ff kijken hoor...quote:Op zondag 14 februari 2010 12:52 schreef m@x het volgende:
Okay, Ikea-date. Vicky, Chell, Huup en Pinq, wanneer gaan we?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |