Dat ziet er gelukkig niet gephotoshopt uit wtfquote:Op zaterdag 13 februari 2010 19:30 schreef Nieuwschierig het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
http://www.sarinakuipers.nl/home.htm
De leader van GTST is dan ook redelijk statisch en jaren 90. Vind het dan ook saai en 'normaal'. Niet lelijk, maar niet apart of opvallend.quote:
Precies op haar rechter tepel dus. En die prikten zonder dat water toch al opvallend door haar truitje.quote:Op zondag 14 februari 2010 02:51 schreef -Vaduz- het volgende:
Ze morste net voor ze auditie moest doen thee of iets dergelijks op haar truitje (op dr ene tiet) en moest hals over kop een föhn zoeken.
Annette Barlo met stijl haar.quote:Op zondag 14 februari 2010 13:12 schreef boem-dikkie het volgende:
Ze heeft zo'n bekende kop.. maar ik heb geen idee hoe of waar ik haar van ken.
Geldt ook voor uiterlijk.quote:Op zondag 14 februari 2010 13:07 schreef Rauzer het volgende:
Niet heel speciaal, maar ook niet slecht.
Ze moet natuurlijk een kort pittig kapsel hebben.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:03 schreef -Vaduz- het volgende:
M'n eerste gedachte was: kan dat lange haar nou wel of niet op je 35e?
In haar geval kan het zeker. Of vind je dat ze een pittig kort kapsel moet nemen?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:03 schreef -Vaduz- het volgende:
Lang haar kan altijdquote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:03 schreef -Vaduz- het volgende:
Mirjam Bouwman.quote:Op zondag 14 februari 2010 13:12 schreef boem-dikkie het volgende:
Mijn conclusie stond er nog niet. Ik haat korte pittige kapsels, dus kwam er op uit dat het uitstekend kan.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:07 schreef El_Bassie het volgende:
[..]
In haar geval kan het zeker. Of vind je dat ze een pittig kort kapsel moet nemen?
Ze lijkt op Dewiquote:Op zondag 14 februari 2010 13:12 schreef boem-dikkie het volgende:
Is zij 35?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:03 schreef -Vaduz- het volgende:
quote:Sarina, geboren in Harlingen, zong al toen ze nog maar zes jaar jong was. Ze deed mee aan talentenjachten en zat, nog voordat ze de havo had afgerond, in het achtergrondkoor van Rob de Nijs,. Vijf jaar lang was ze de leadzangeres van de Casina show band, waar ze alles zong van Carpenters tot rock en house. In 1998 deed Sarina mee aan de Soundmix show als Vanessa Williams. Vervolgens kwam ze in contact met het Joop van den Ende management, waardoor ze op de gekste plaatsen, van Showbiz City tot in de Efteling, verkleed als zeemeermin al zingend over de hoofden van het publiek heen zweefde. Ondertussen werkte ze aan haar eigen repertoire. Een demo-tape maakte zo’n diepe indruk op mensen bij platenmaatschappij BMG, dat ze haar een langdurig contract aanboden. Op internationaal niveau werd er dan ook hard aan haar carrière gewerkt. Speciaal voor Sarina schreef de Amerikaanse songschrijfster Diana Warren voor haar het nummer ‘Wishing on a star’ dat in 1999 tot #85 kwam. Twee jaar later stond ze met ‘I love you too’ een weekje op #100, dat de titelsong was van de film ‘Ik ook van jou’. Sinds oktober 2007 geeft ze zangles voor … ¤ 20,-- per uur! Vorig jaar speelde ze een rol in de Friese soap ‘Bit’.
een huilie huiliequote:Op zaterdag 3 april 2010 11:45 schreef iBenny het volgende:
Sarina is wel de huilie huilie () van het seizoen
Maar ze heeft zo'n heerlijke uitstralingquote:Op donderdag 8 april 2010 15:51 schreef Harajuku. het volgende:
Ik vind haar niets aanEn dat gejank maakt het er niet beter op
Zij gaat Xfactor echt niet winnen.quote:Op donderdag 8 april 2010 16:17 schreef JOSE_JE het volgende:
Mooie vrouw,wat erg onzeker dat zou haar kunnen opbreken.
Maar als ze zich daar overheen kan zetten,kan ze een winnaar zijn.
Badboyz, Jaap of Kelvin.quote:Op donderdag 8 april 2010 16:18 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Zij gaat Xfactor echt niet winnen.
oeps!quote:Op zaterdag 10 april 2010 00:30 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Je stond in vuur en vlam door haar?
Speciaal geschreven voor sarina door Diane Warren?? dacht het niet. KD Lang had deze opgenomen in 1991.quote:Op dinsdag 6 april 2010 23:01 schreef Desmonkey het volgende:
Ze heeft best wel veel gedaan.
ff een copy paste:
[..]
ik denk dat dat meer aan het nummer ligt...quote:Op
zaterdag 10 april 2010 01:22 schreef sbientje het volgende:
ik vond het helemaal niet zo goed eigenlijk.. maar toch heeft ze wel potentie.
ze lijkt heel erg op Kelly van der Veerquote:Op zaterdag 10 april 2010 11:04 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ze lijkt een beetje op een omgebouwde.
OMIGOD! Ik dacht gisteren ook, ze lijkt op een transsexueel! Maar goed stem, al vond ik dat ze soms onzeker keek..quote:Op zaterdag 10 april 2010 11:05 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ze lijkt heel erg op Kelly van der Veer
Dan denk ik dat je je oren moet laten nakijken. Ik hoorde haar namelijk prima en vond het loepzuiver. Een band werkt juist in je nadeel als je zo'n goede stem hebt als zij. Galm mag als het optreden er beter van wordt. Doen zat artiesten tegenwoordig, isch 2010.quote:Op zaterdag 10 april 2010 12:04 schreef UltraR het volgende:
Mjah, mij greep het totaal niet. Met zo'n extreem uitgebreide band die op de achtergrond meeloopt kan iedereen wel een goed optreden neerzetten. Bij momenten hoorde je Sarina nauwelijks meer boven die band uitkomen.
Ook een enorme galm stond er op haar stem wat ook een goedkope manier is om iets indrukwekkender te maken.
ze is een lekkerding!quote:Op zaterdag 10 april 2010 11:04 schreef shiNinG_staR het volgende:
Zie mijn opmerking in ander topic, wellicht moet je gewoon alleen in het Romy-topic blijven posten...quote:Op zaterdag 10 april 2010 12:04 schreef UltraR het volgende:
Mjah, mij greep het totaal niet. Met zo'n extreem uitgebreide band die op de achtergrond meeloopt kan iedereen wel een goed optreden neerzetten. Bij momenten hoorde je Sarina nauwelijks meer boven die band uitkomen.
Ook een enorme galm stond er op haar stem wat ook een goedkope manier is om iets indrukwekkender te maken.
dat jaquote:Op zaterdag 10 april 2010 11:04 schreef shiNinG_staR het volgende:
dat zie ik dan weer niet, neequote:Op zaterdag 10 april 2010 20:36 schreef Seam het volgende:
Komt omdat ze wat weg heeft van Kelly volgens mijn vriendin
ze was naar mijn mening qua zang/act de beste van de avond, naar mijn mening..quote:Op zondag 11 april 2010 13:42 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik vond haar erg goed vrijdag, de verrassing van de avond. Ze heeft veel uitstraling.
Ja wat dat betreft had Gordon wel gelijk inderdaad...quote:Op zaterdag 17 april 2010 00:32 schreef Seam het volgende:
Ik miste de emotie ook een beetje, ze straalt zo weinig uit vind. Jammer.
Maar Maaike is een van jouw favorietenquote:Op zaterdag 17 april 2010 00:38 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ja wat dat betreft had Gordon wel gelijk inderdaad...
Eh? Jaquote:Op zaterdag 17 april 2010 00:40 schreef Seam het volgende:
[..]
Maar Maaike is een van jouw favorieten
Ik vind haar evenveel uitstraling hebben als Sarinaquote:
quote:Op zaterdag 17 april 2010 00:47 schreef Seam het volgende:
[..]
Ik vind haar evenveel uitstraling hebben als Sarina
Vind ik echt onzin.quote:Op zaterdag 17 april 2010 00:38 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ik voelde het ook niet. Vind het nog steeds een coverbandzangeresquote:Op zaterdag 17 april 2010 00:38 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ja. En dat de opbouw zo snel was, kwam waarschijnlijk doordat de maximale lengte van het liedje nu nog kort is. Had ze dit nummer maar een paar shows later gedaan. Zeker onder deze omstandigheden erg goedquote:Op zondag 18 april 2010 21:31 schreef -Vaduz- het volgende:
Het begin was ook ijzersterk. Meestal wordt dat verprutst.
het optreden was prima, vocaal was het iets minder voor mensen met absoluut gehoor....quote:Op zondag 18 april 2010 21:27 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik vond het echt een te gek optreden. Erg mooi.
charmed_angel = sarinaquote:Op zaterdag 24 april 2010 11:22 schreef shiNinG_staR het volgende:
ze zag eruit alsof ze naar de meubelboulevard ging.
Ik had juist deze week het idee dat ze dat van zich af schudde. Net zoals bij de theaterronde zat ze er goed in. Ik blijf haar toch wel één van de betere vinden.quote:Op vrijdag 23 april 2010 23:47 schreef Joooo-pi het volgende:
Ze is zo onzeker, en dat zie je...
Kan mij nog steeds niet echt boeien.. Wel jammer, want ik gun haar wel meer.
Dat was et moment waarop ze niet zong... wat wil je daarmee zeggen?quote:Op zondag 25 april 2010 16:54 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik vind haar echt gaaf. Naast Jaap met stip mijn favoriet. Heerlijk optreden, echt een superstem.Dat moment dat ze stilstond was wel mooi. Het mag allemaal nog wel net wat overdonderender overkomen.
Dat was wel een mooi geplande onderbreking. Alleen knalde het dan daarna net niet genoeg.quote:Op maandag 26 april 2010 00:38 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Dat was et moment waarop ze niet zong... wat wil je daarmee zeggen?
Precies, waarom speelt die coverband telkens zo'n rol... alle kandidaten staan daar 10 weken lang nummers te coveren en ik vind nou niet dat Sarina haar liedjes bijvoorbeeld minder van haarzelf maakt dan bijvoorbeeld een Donyquote:Op woensdag 28 april 2010 16:20 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ben dat coverbandgedoe een beetje zat, die koppeling.
Dat vind ik juist wel! Ik vind haar stem op zich wel ok, maar niet vreselijk herkenbaar als 'Sarina' en dat vind ik ook als het om haar uitstraling gaat. Donny, BadBoyz, Maaike, Sumera, die vind ik allemaal iets unieks hebben (of ik het nou mooi vind of niet) maar ik kan aan Sarina niets 'eigen' ontdekken en daarom blijft ze voor mij gewoon een coverbandzangeresquote:Op woensdag 28 april 2010 16:45 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Precies, waarom speelt die coverband telkens zo'n rol... alle kandidaten staan daar 10 weken lang nummers te coveren en ik vind nou niet dat Sarina haar liedjes bijvoorbeeld minder van haarzelf maakt dan bijvoorbeeld een Dony
Daar ben ik het mee eens.quote:Op woensdag 28 april 2010 16:45 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Precies, waarom speelt die coverband telkens zo'n rol... alle kandidaten staan daar 10 weken lang nummers te coveren en ik vind nou niet dat Sarina haar liedjes bijvoorbeeld minder van haarzelf maakt dan bijvoorbeeld een Dony
Hahahahhaha dit is wel de grappigste reden tot nu toequote:Op zaterdag 1 mei 2010 00:51 schreef wolfrolf het volgende:
Belachelijk dat Sarina eruit is.
Kut breezahvolk. Zeker jaloers op die grote tieten al die bakvissen.
Ja echt kut, en wat zaten ze er vandaag naast.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 00:22 schreef eleusis het volgende:
Heel erg jammer, ze was echt goed vandaag. Elke week vond ik haar meer controle krijgen, en ze begon al goed.
Suf publiek, ik schijt erop! En tja de jury kiest bij een confrontatie tussen "jong" en "oud" vaak voor het jonkie, bla bla er zit zo veel in...
Als Eric een beetje slim is, zou die haar een platencontract aanbieden. Ze is vocaal de sterkste!quote:Op zaterdag 1 mei 2010 11:11 schreef Symphonic het volgende:
Zou Eric haar oppikken?
Het zou niet meer als terecht zijn als ze ergens een platencontractje in de wacht sleept.
Waarschijnlijk horen we nooit meer van haar, zoals met alle XFafvallers.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 11:11 schreef Symphonic het volgende:
Zou Eric haar oppikken?
Het zou niet meer als terecht zijn als ze ergens een platencontractje in de wacht sleept.
Ach... hoor je echt iets van enkele popstars, idols of xfactor winnaars? 1 album of 1 hitje, musical en thats itquote:Op zaterdag 1 mei 2010 11:14 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Waarschijnlijk horen we nooit meer van haar, zoals met alle XFafvallers.
Nee, zelfs van de winnaars hoor je al weinig, laat staan van een #8quote:Op zaterdag 1 mei 2010 11:15 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ach... hoor je echt iets van enkele popstars, idols of xfactor winnaars? 1 album of 1 hitje, musical en thats it.
Dat dus. Wat een domme redenatie, he, "die haalt het ook wel zonder x-factor". Nou, niet dus, want dan had ze het toch allang gemaakt?quote:Op zaterdag 1 mei 2010 13:18 schreef Alex1 het volgende:
Jammer dat de beste zangeres er nu al uit is. Het gaat alleen maar om de kijkcijfers en de sms'jes, niet om de beste artiest, dat blijkt uit argumenten als "ze komt er toch wel" om niet op de beste te stemmen.
Als ze al voor de uitslag zeggen dat de eerste artiesten benadeeld worden door koninginnedag hadden ze het op een andere avond moeten doen.
Ik heb eens op haar website gekeken maar vond niets over cd's of optredens.
wel verschillende singlesquote:Op zaterdag 1 mei 2010 13:18 schreef Alex1 het volgende:
Jammer dat de beste zangeres er nu al uit is. Het gaat alleen maar om de kijkcijfers en de sms'jes, niet om de beste artiest, dat blijkt uit argumenten als "ze komt er toch wel" om niet op de beste te stemmen.
Als ze al voor de uitslag zeggen dat de eerste artiesten benadeeld worden door koninginnedag hadden ze het op een andere avond moeten doen.
Ik heb eens op haar website gekeken maar vond niets over cd's of optredens.
Nou, dan weet je het wel.quote:Sarina Kuipers, geboren in Harlingen,
Heel simpel. Wie stemmen er? Tienermeisjes. Hoe groot is de kans dat die voor een 30+ er gaan stemmen? Klein.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 20:19 schreef Leigh het volgende:
Ik snap niet hoe ze Kelvin konden kiezen boven haar.
En ik snap ook niets van het stemmende volk, trouwens. Dat ze überhaupt in de sing-off is gekomen....
Tja, ergens heb je wel gelijk maar een kandidaat zonder X-factor ligt er ook gewoon sneller uit.quote:Op maandag 3 mei 2010 07:43 schreef djenneke het volgende:
[..]
Heel simpel. Wie stemmen er? Tienermeisjes. Hoe groot is de kans dat die voor een 30+ er gaan stemmen? Klein.
Echt heel erg mooiquote:
Geniaal. CD graag.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |