ze was naar mijn mening qua zang/act de beste van de avond, naar mijn mening..quote:Op zondag 11 april 2010 13:42 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik vond haar erg goed vrijdag, de verrassing van de avond. Ze heeft veel uitstraling.
Ja wat dat betreft had Gordon wel gelijk inderdaad...quote:Op zaterdag 17 april 2010 00:32 schreef Seam het volgende:
Ik miste de emotie ook een beetje, ze straalt zo weinig uit vind. Jammer.
Maar Maaike is een van jouw favorietenquote:Op zaterdag 17 april 2010 00:38 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ja wat dat betreft had Gordon wel gelijk inderdaad...
Eh? Jaquote:Op zaterdag 17 april 2010 00:40 schreef Seam het volgende:
[..]
Maar Maaike is een van jouw favorieten
Ik vind haar evenveel uitstraling hebben als Sarinaquote:
quote:Op zaterdag 17 april 2010 00:47 schreef Seam het volgende:
[..]
Ik vind haar evenveel uitstraling hebben als Sarina
Vind ik echt onzin.quote:Op zaterdag 17 april 2010 00:38 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ik voelde het ook niet. Vind het nog steeds een coverbandzangeresquote:Op zaterdag 17 april 2010 00:38 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ja. En dat de opbouw zo snel was, kwam waarschijnlijk doordat de maximale lengte van het liedje nu nog kort is. Had ze dit nummer maar een paar shows later gedaan. Zeker onder deze omstandigheden erg goedquote:Op zondag 18 april 2010 21:31 schreef -Vaduz- het volgende:
Het begin was ook ijzersterk. Meestal wordt dat verprutst.
het optreden was prima, vocaal was het iets minder voor mensen met absoluut gehoor....quote:Op zondag 18 april 2010 21:27 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik vond het echt een te gek optreden. Erg mooi.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |