Dat ziet er gelukkig niet gephotoshopt uit wtfquote:Op zaterdag 13 februari 2010 19:30 schreef Nieuwschierig het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
http://www.sarinakuipers.nl/home.htm
De leader van GTST is dan ook redelijk statisch en jaren 90. Vind het dan ook saai en 'normaal'. Niet lelijk, maar niet apart of opvallend.quote:
Precies op haar rechter tepel dus. En die prikten zonder dat water toch al opvallend door haar truitje.quote:Op zondag 14 februari 2010 02:51 schreef -Vaduz- het volgende:
Ze morste net voor ze auditie moest doen thee of iets dergelijks op haar truitje (op dr ene tiet) en moest hals over kop een föhn zoeken.
Annette Barlo met stijl haar.quote:Op zondag 14 februari 2010 13:12 schreef boem-dikkie het volgende:
Ze heeft zo'n bekende kop.. maar ik heb geen idee hoe of waar ik haar van ken.
Geldt ook voor uiterlijk.quote:Op zondag 14 februari 2010 13:07 schreef Rauzer het volgende:
Niet heel speciaal, maar ook niet slecht.
Ze moet natuurlijk een kort pittig kapsel hebben.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:03 schreef -Vaduz- het volgende:
M'n eerste gedachte was: kan dat lange haar nou wel of niet op je 35e?
In haar geval kan het zeker. Of vind je dat ze een pittig kort kapsel moet nemen?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:03 schreef -Vaduz- het volgende:
Lang haar kan altijdquote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:03 schreef -Vaduz- het volgende:
Mirjam Bouwman.quote:Op zondag 14 februari 2010 13:12 schreef boem-dikkie het volgende:
Mijn conclusie stond er nog niet. Ik haat korte pittige kapsels, dus kwam er op uit dat het uitstekend kan.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:07 schreef El_Bassie het volgende:
[..]
In haar geval kan het zeker. Of vind je dat ze een pittig kort kapsel moet nemen?
Ze lijkt op Dewiquote:Op zondag 14 februari 2010 13:12 schreef boem-dikkie het volgende:
Is zij 35?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:03 schreef -Vaduz- het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |