abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 24 april 2010 @ 10:48:35 #126
13973 ranja
image means nothing
pi_80662427
Bij de auditie en in de verdere voorrondes vond ik haar leuk en steeds beter worden.
Maar sinds de liveshows zijn begonnen, ik weet het niet. Het doet me niet zoveel meer. Komt denk ik hoofdzakelijk door de nummers die ze kiest. Zeker gister. Thema rock. Komt ze met zo'n enorme ballad aanzetten. Kom op, laat eens wat zien van je podium ervaring. Bewaar die ballads maar voor andere thema's, nederlands of bigband ofzo. Niet bij rock.
pi_80663208
Ik denk de hele tijd ohja, is zij er ook nog geen goed teken, ze zingt wel goed, maar heeft niet echt een speciaal stemgeluid. Ze kan wel veel met haar stem, maar als het niet opvalt.. een beetje de Anja/Irma van dit jaar. Haar kwaliteit redt haar nog wel een of twee rondes, maar daarna is het wel afgelopen voor deze grijze muis. Styling gister was slecht, ze zag eruit alsof ze naar de meubelboulevard ging.
  zaterdag 24 april 2010 @ 11:23:56 #128
13973 ranja
image means nothing
pi_80663238
quote:
Op zaterdag 24 april 2010 11:22 schreef shiNinG_staR het volgende:
ze zag eruit alsof ze naar de meubelboulevard ging.
charmed_angel = sarina
  zondag 25 april 2010 @ 00:36:41 #129
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_80683918
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 23:47 schreef Joooo-pi het volgende:
Ze is zo onzeker, en dat zie je...

Kan mij nog steeds niet echt boeien.. Wel jammer, want ik gun haar wel meer.
Ik had juist deze week het idee dat ze dat van zich af schudde. Net zoals bij de theaterronde zat ze er goed in. Ik blijf haar toch wel één van de betere vinden.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_80697974
Ik vind haar echt gaaf. Naast Jaap met stip mijn favoriet. Heerlijk optreden, echt een superstem. Dat moment dat ze stilstond was wel mooi. Het mag allemaal nog wel net wat overdonderender overkomen.
That's all folks!
pi_80715940
quote:
Op zondag 25 april 2010 16:54 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik vind haar echt gaaf. Naast Jaap met stip mijn favoriet. Heerlijk optreden, echt een superstem. Dat moment dat ze stilstond was wel mooi. Het mag allemaal nog wel net wat overdonderender overkomen.
Dat was et moment waarop ze niet zong... wat wil je daarmee zeggen?
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  dinsdag 27 april 2010 @ 11:42:13 #132
88233 Steve
Still the best.
pi_80760460
Ze komt niet echt over, dat is zo jammer. Ze kan nog zo goed zijn, maar als er een muur tussen haar en ons blijft staan zal het niet echt een succes worden. Misschien dat ze teveel in een 'kunstje' zit door haar coverbandgedoe. Geen idee.
"Atb is lief, groetjes Peri."
pi_80797131
quote:
Op maandag 26 april 2010 00:38 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Dat was et moment waarop ze niet zong... wat wil je daarmee zeggen?
Dat was wel een mooi geplande onderbreking. Alleen knalde het dan daarna net niet genoeg.
That's all folks!
pi_80805442
Voor mij is Sarina toch wel een beetje de verrassing tot nu toe in de liveshows... het is vooralsnog geen bang vogeltje on stage!
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_80805528
Ik vind haar juist verrassend tegenvallen! Had na de voorrondes ecjt wel wat verwacht maar ik blijf het een coverbandzangeres vinden Ik kan er niet een eigen stijl aan ontdekken.
pi_80808739
Ik ben dat coverbandgedoe een beetje zat, die koppeling.
That's all folks!
pi_80809650
quote:
Op woensdag 28 april 2010 16:20 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ben dat coverbandgedoe een beetje zat, die koppeling.
Precies, waarom speelt die coverband telkens zo'n rol... alle kandidaten staan daar 10 weken lang nummers te coveren en ik vind nou niet dat Sarina haar liedjes bijvoorbeeld minder van haarzelf maakt dan bijvoorbeeld een Dony
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_80810454
quote:
Op woensdag 28 april 2010 16:45 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Precies, waarom speelt die coverband telkens zo'n rol... alle kandidaten staan daar 10 weken lang nummers te coveren en ik vind nou niet dat Sarina haar liedjes bijvoorbeeld minder van haarzelf maakt dan bijvoorbeeld een Dony
Dat vind ik juist wel! Ik vind haar stem op zich wel ok, maar niet vreselijk herkenbaar als 'Sarina' en dat vind ik ook als het om haar uitstraling gaat. Donny, BadBoyz, Maaike, Sumera, die vind ik allemaal iets unieks hebben (of ik het nou mooi vind of niet) maar ik kan aan Sarina niets 'eigen' ontdekken en daarom blijft ze voor mij gewoon een coverbandzangeres
pi_80813523
quote:
Op woensdag 28 april 2010 16:45 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Daar ben ik het mee eens. En daarom hoort ze ook bij de top in deze editie.
That's all folks!
pi_80823064
zang: geweldig, uitstraling en likability factor niet zo, ik weet niet wat t is, lief en bedeesd, maar niet echt uitgesproken ofzo... een hoog Ilse de Lange gehalte zonder de humor
  vrijdag 30 april 2010 @ 22:25:45 #141
153711 SpankTheMonkey
It's Nice! I like!
pi_80887153
Super goede instelling, maar beetje grijze muis, geen finale kandidaat waardig.
pi_80887221
Goed optreden vanavond, eigenlijk wel top 3..

Toch vrees ik dat ze in de sing-off staat!
  vrijdag 30 april 2010 @ 22:32:11 #143
249756 Symphonic
Pret met een Kerstpakket
pi_80887414
Was een prima optreden vandaag
Ik zie haar niet in de gevarenzone terecht komen vandaag
Pietje Puk en de Plakbandcrisis
pi_80887724
Inderdaad goed gezongen! Maar toch mis ik nog steeds iets
pi_80888654
Heb echt zitten genieten. Duidelijk de kandidaat met de beste zangkwaliteiten.

Enige van wie ik de cd zeker zou aanschaffen.
Religion taking credit for morality and ethics is like Justin Bieber taking credit for the creation of music.
pi_80889504
Ze zit gewoon in de herkansing

Volkomen onterecht!
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_80889710
Tsja, goeie zangeres, maar verder weinig bijzonders. En als je weinig bijzonders hebt dan moet je stem wel heel overweldigend zijn. En dat is het nou ook niet echt...
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_80890150
Zonde...
pi_80890354
Ik ga haar niet enorm missen, maar het is wel onterecht dat ze er nu al uit ligt. Vooral omdat ik echt helemaal klaar ben met Kelvin en BadBoyz.
  vrijdag 30 april 2010 @ 23:49:56 #150
158136 Joooo-pi
Do you want a balloon...
pi_80890650
Jammer, maar toch geen finalekandidaat, dus
heitieh
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')