charmed_angel = sarinaquote:Op zaterdag 24 april 2010 11:22 schreef shiNinG_staR het volgende:
ze zag eruit alsof ze naar de meubelboulevard ging.
Ik had juist deze week het idee dat ze dat van zich af schudde. Net zoals bij de theaterronde zat ze er goed in. Ik blijf haar toch wel één van de betere vinden.quote:Op vrijdag 23 april 2010 23:47 schreef Joooo-pi het volgende:
Ze is zo onzeker, en dat zie je...
Kan mij nog steeds niet echt boeien.. Wel jammer, want ik gun haar wel meer.
Dat was et moment waarop ze niet zong... wat wil je daarmee zeggen?quote:Op zondag 25 april 2010 16:54 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik vind haar echt gaaf. Naast Jaap met stip mijn favoriet. Heerlijk optreden, echt een superstem.Dat moment dat ze stilstond was wel mooi. Het mag allemaal nog wel net wat overdonderender overkomen.
Dat was wel een mooi geplande onderbreking. Alleen knalde het dan daarna net niet genoeg.quote:Op maandag 26 april 2010 00:38 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Dat was et moment waarop ze niet zong... wat wil je daarmee zeggen?
Precies, waarom speelt die coverband telkens zo'n rol... alle kandidaten staan daar 10 weken lang nummers te coveren en ik vind nou niet dat Sarina haar liedjes bijvoorbeeld minder van haarzelf maakt dan bijvoorbeeld een Donyquote:Op woensdag 28 april 2010 16:20 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ben dat coverbandgedoe een beetje zat, die koppeling.
Dat vind ik juist wel! Ik vind haar stem op zich wel ok, maar niet vreselijk herkenbaar als 'Sarina' en dat vind ik ook als het om haar uitstraling gaat. Donny, BadBoyz, Maaike, Sumera, die vind ik allemaal iets unieks hebben (of ik het nou mooi vind of niet) maar ik kan aan Sarina niets 'eigen' ontdekken en daarom blijft ze voor mij gewoon een coverbandzangeresquote:Op woensdag 28 april 2010 16:45 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Precies, waarom speelt die coverband telkens zo'n rol... alle kandidaten staan daar 10 weken lang nummers te coveren en ik vind nou niet dat Sarina haar liedjes bijvoorbeeld minder van haarzelf maakt dan bijvoorbeeld een Dony
Daar ben ik het mee eens.quote:Op woensdag 28 april 2010 16:45 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Precies, waarom speelt die coverband telkens zo'n rol... alle kandidaten staan daar 10 weken lang nummers te coveren en ik vind nou niet dat Sarina haar liedjes bijvoorbeeld minder van haarzelf maakt dan bijvoorbeeld een Dony
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |