ziejewel dat alles goedkomtquote:Op zaterdag 13 februari 2010 11:51 schreef Estrys het volgende:
Ow ja en ze hebben een reservelijst met geïnteresseerden voor ons huis. Zeker vier mensen
Het is voor ons beide best wel "belangrijk" ik heb ook bij die bouwvereniging gezeten, niet zo lang als niels maar toch.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 11:51 schreef Linda2205 het volgende:
Lijkt me gek Bar, dat te vieren als het zo belangrijk was voor je broertje. Aan de andere kant, nu kan jij het namens hem vieren
Waarschijnlijk met een lach en een traan, maar probeer er iets moois van te maken, met je lief en vriendenquote:Op zaterdag 13 februari 2010 11:53 schreef _Bar_ het volgende:
[..]
Maar idd voor hem ga ik dit jaar toch.
Wie gaat er trouwens vasten na afloop van carnaval?quote:Op zaterdag 13 februari 2010 12:14 schreef leonieke het volgende:
Wij ook niet.. ik mag er eigenlijk zelfs niet aan denken dat ik tussen zo'n bende volk zou moeten staan... (zwanger of niet zwanger).
Ik vind het persoonlijk allemaal een beetje té. Een veel te zatte bedoening in mijn ogen. En ik snap dus echt niet dat dit nog fun is.
Ik nietquote:Op zaterdag 13 februari 2010 12:15 schreef pessie het volgende:
[..]
Wie gaat er trouwens vasten na afloop van carnaval?
Vis eten op woensdag en geen snoep deden wij vroeger altijd. Maar tegenwoordig niet meerquote:Op zaterdag 13 februari 2010 12:15 schreef pessie het volgende:
[..]
Wie gaat er trouwens vasten na afloop van carnaval?
Komt goedquote:Op zaterdag 13 februari 2010 11:51 schreef Estrys het volgende:
Anders ik![]()
Vanmorgen het koopcontract gaan ondertekenen. De kopers waren de grote afwezigenZe hadden ineens zoiets van ooooooe
gaat wel snel ineens allemaal. Maar de verwachting is dat ze woensdag gaan tekenen. Maandag en dinsdag is de makelaar gesloten namelijk ivm carnaval.
Ow ja en ze hebben een reservelijst met geïnteresseerden voor ons huis. Zeker vier mensen
Nou, zwangere en borstvoedinggevende vrouwen mogen sowieso niet vasten.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 12:17 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik niet![]()
Dat ene koekje dat ik af en toe eens eet, zal ik echt niet laten vallenTrouwens, we zullen juist in de doopsuiker zitten
Woohooquote:Op zaterdag 13 februari 2010 12:42 schreef pessie het volgende:
[..]
Nou, zwangere en borstvoedinggevende vrouwen mogen sowieso niet vasten.
ik kan me wel heel goed voorstellen dat ze het eng vinden hoor, zo snel alles. maar veel keus hebben ze niet en geloof dat de makelaar dat ook wel duidelijk heeft gemaakt. Er is veel interesse dus snel reageren is noodzaak. We zien wel hoe het gaat lopen.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 12:34 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Komt goed
En mochten ze zich nu nog terugtrekken, gaan ze straks nog heel vaak met spijt terugdenken als de volgende in de rij het gekocht heeft en ze niet meer terug kunnen!
Omkopen of chanteren. Al naar gelang de stand van je humeurquote:Op zaterdag 13 februari 2010 13:27 schreef pinquit het volgende:
tralala.bah. tis zo'n dag
![]()
k wil even snelle boodschaps doen, max wil niet meemaar hij moet. maar ik heb geen zin in drama in de supermarkt.
Tuurlijk herkansing! Samen met Ypsel, en Chacama, en Icicle, en Sjak (want die krijgt dan gewoon vrij...quote:Op zaterdag 13 februari 2010 13:03 schreef Vivi het volgende:
Ik zou bij Moonah gaan carnavallen met mini maar was vergeten dat ik al een dagje kuuroord had geplanned als Valentijnscadeau...en Dean is ook niet topfit, erg verkouden. Dus rustig op het KDV gaat net denk ik, itt tot hossen en rondzwieren.
Maar ik vind het wel jammer...hopelijk volgend jaar in de herkansing.
quote:Op zaterdag 13 februari 2010 12:33 schreef miss_sly het volgende:
En ik ga Senna ook wel eens volgend jaar! meenemen naar het Oeteldonkse kindercarnaval als ze straks wat groter is. Ze heeft toch ook roots in Brabant dus dat moet ze wel leren kennen
nieuw flesje of al open?quote:Op zaterdag 13 februari 2010 13:39 schreef Vivi het volgende:
Kut..ik heb Dean oordruppels gegeven die 2 jaar over datum waren
ja, valt mee dusquote:Op zaterdag 13 februari 2010 13:45 schreef k_i_m het volgende:
In het ergste geval is de werkzame stof er dan uit toch?
Je bent zo grappigquote:Op zaterdag 13 februari 2010 13:31 schreef k_i_m het volgende:
Zit ik net een blik knakworsten naar binnen te duwen, gaat die gore smerige rot Plurk hier recht voor me even lekker uitgebreid zijn jan-willem zitten likken.
Bah, ik ben er gelijk klaar mee.
lekker stoofpotje?quote:Op zaterdag 13 februari 2010 13:47 schreef k_i_m het volgende:
Oh, ik heb een vraag trouwens! Ik heb heel veel kipfilet over. Wat voor gerecht kan ik nou eens maken dat ik het grootste gedeelte kan verwerken?
Soep heb ik geen zin in.
Kip kerrie? Kippenpastei?quote:Op zaterdag 13 februari 2010 13:47 schreef k_i_m het volgende:
Oh, ik heb een vraag trouwens! Ik heb heel veel kipfilet over. Wat voor gerecht kan ik nou eens maken dat ik het grootste gedeelte kan verwerken?
Soep heb ik geen zin in.
Ik ben net helemaal naar de reformwinkel gereden voorquote:Op zaterdag 13 februari 2010 13:46 schreef Vivi het volgende:
[..]
Je bent zo grappig. Ik heb ook btw net knakworsten gegeten. Nudge ende wink.
kipshoarma!quote:Op zaterdag 13 februari 2010 13:47 schreef k_i_m het volgende:
Soep heb ik geen zin in.
Nu breng je me aan het twijfelenquote:Op zaterdag 13 februari 2010 13:47 schreef pinquit het volgende:
als ie nou 2 jaar geleden al geopend was, was t nu een bron van bacteriën die zich nu in deans oor aan het vermenigvuldigen zijn
quote:Op zaterdag 13 februari 2010 13:50 schreef Vivi het volgende:
[..]
Nu breng je me aan het twijfelen. Zal ik zijn oren deppen met duizenddingendoekjes?
Ben je mal, het was toch een nieuw flesje?quote:Op zaterdag 13 februari 2010 13:50 schreef Vivi het volgende:
[..]
Nu breng je me aan het twijfelen. Zal ik zijn oren deppen met duizenddingendoekjes?
Gewoon bij de Jumbo lui varkenquote:Op zaterdag 13 februari 2010 13:57 schreef k_i_m het volgende:
Het ziet er tof uit vief, maar ik heb geen idee hoe ik aan kouseband kom (of hoe het er uberhaupt uitziet. )
Gewoon ook bij de Toko. Of de Jumboquote:Op zaterdag 13 februari 2010 14:05 schreef pinquit het volgende:
ah, en waar haal ik die?wat een schatjes.
Kijk uit voor de zaadjesquote:Op zaterdag 13 februari 2010 14:05 schreef pinquit het volgende:
ah, en waar haal ik die?wat een schatjes.
quote:Op zaterdag 13 februari 2010 14:19 schreef leonieke het volgende:
Hmz, een kouseband is hier toch echt wel iets anders dan eten
Hoe noemen jullie het dan?quote:Op zaterdag 13 februari 2010 14:25 schreef _Bar_ het volgende:
Jammaar Leonieke jullie hebben het ook over platte kaasdaar snapte ik eerst ook helemaal niks van.
Ah k danquote:Op zaterdag 13 februari 2010 14:23 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
zo een? dat kennen we in NL ook
En eigenlijk is het allemaal ook gewoon verse kaasquote:
Ow nu ben ik nieuwschierigquote:Op zaterdag 13 februari 2010 14:50 schreef leonieke het volgende:
Ik denk _Bar_ dat ik zelfs iemand ken die jij ook kent. Is wel iemand met de Nederlandse nationaliteit die een relatie heeft met een vriendin van mijn ma
Of waarom noemen wij het niet gewoon hesp?quote:Op zaterdag 13 februari 2010 14:52 schreef lady-wrb het volgende:
ik heb me ooit ook afgevraagd wat in vredesnaam hesp was.
waarom noemen jullie het niet gewoon ham?
Omdat heps zeggen veel toffer is dan hamquote:Op zaterdag 13 februari 2010 14:52 schreef lady-wrb het volgende:
ik heb me ooit ook afgevraagd wat in vredesnaam hesp was.
waarom noemen jullie het niet gewoon ham?
Ja, ik ken alleen zijn voornaamquote:
Ik vind het onze persoonlijk véél tofferquote:Op zaterdag 13 februari 2010 14:54 schreef _Bar_ het volgende:
Jamaar dat is toch het zelfde als poepen bij ons en poepen bij onze Vlaamse vrienden
echt totaal wat anders
Das een ding wat zeker isquote:Op zaterdag 13 februari 2010 14:55 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik vind het onze persoonlijk véél toffer
Euh... hij woont nu in België. Ken je twee zo'n Martin's?quote:Op zaterdag 13 februari 2010 14:55 schreef _Bar_ het volgende:
de naam Martin is niet vreemd voor me in elk geval.
ken er 2.
zit hij bij het muziek Leonieke?
quote:
Ik was heel goed bezig, tot Roy vanmiddag besloot ik ben moe, maar m'n bed is niet goed genoeg,en wil onder de afzuigkap slapen.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 14:58 schreef innepin het volgende:
[..]
Goed! Ik heb een huishouden-dagje maar ik heb alleen nog maar de was in de machine gedaanGaat lekker zo.
Ik heb je een PM gestuurdquote:Op zaterdag 13 februari 2010 14:58 schreef _Bar_ het volgende:
okay dan valt die al afDie ik goed ken zeg maar die woont in nederland gewoon.
is getrouwd met fam van me
De kant van mijn moeder komt wel een deel van uit belgië
Trouwens m'n pa kent ook een Martin, en die doet volgens mij ook wat met muziek, maar woont ook in nederland (koewacht als ik me niet vergis)
Zo hoort dat toch?quote:Op zaterdag 13 februari 2010 14:58 schreef innepin het volgende:
[..]
Goed! Ik heb een huishouden-dagje maar ik heb alleen nog maar de was in de machine gedaanGaat lekker zo.
Uhh nou normaal doet M het 's ochtends maar we waren vandaag een btje lui.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 15:08 schreef _Bar_ het volgende:
waarom ga je dan ook die boodschappen doen op zaterdagmiddag Vicky?
Juist die dag mijd ik altijd zoveel mogelijk de supermarkt.
Neem voor mij wat wasverzachter mee. De roze Slianquote:Op zaterdag 13 februari 2010 15:22 schreef Vicky het volgende:
moeten alleen nog naar de Makro, mijn wasmiddel is zo goed als op
Inderdaadquote:Op zaterdag 13 februari 2010 15:44 schreef Ca.ra het volgende:
Over platte kaas gesproken, het leukste belgische woord vind ik toch wel de remork.Daar kun je echt helemaal niks van maken.
Hangt af van winkel tot winkel. Maar de supermarkt waar ik altijd ga (Colruyt) is in de week tot 20u open, op vrijdag tot 21u en op zaterdag tot 19u.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 15:19 schreef Linda2205 het volgende:
Hoe laat zijn de winkels open in Belgie Leo?
Tja, maar een aftrekker is in het Nederlands zeker niet kuis!quote:Op zaterdag 13 februari 2010 16:23 schreef leonieke het volgende:
En een aftrekker heb je nodig om te kuisen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
www.yousendit.com proberen? Daar kun je tot 100MB meen ik.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 16:25 schreef pinquit het volgende:
maar ik had er dus 2 zipjes van gemaakt, voor op die downloadwebsite dinges. maar apart mailen gaat ook niet.
En ik dacht nog als ik niet reageer loopt ze vast voorbijquote:Op zaterdag 13 februari 2010 13:16 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Vroeg wakker, al vroeg op pad om ff wat te shoppen. Kwam de familie Tico nog tegen
En nu ga ik ff languit met een kleedje
Als m`n dochter stopt met huuuuu èn iig
Dankjewel... hij slaapt al bijna de hele dag, af en toe een uurtje wakker en dan weer moe, ik hoop dat hij zo goed uitziekt.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 16:49 schreef Ca.ra het volgende:
Beterschap voor Lennon Diaan!
Wij doen de boodschappen altijd op vrijdagavond. Je kunt het maar vast gehad hebben. En zaterdag vind ik echt strontvervelend, in de drukte.
Ja, zeker...quote:Op zaterdag 13 februari 2010 17:00 schreef Ca.ra het volgende:
Slaap is wel vaak het beste medicijn. En beter dat hij moe is en slaapt dan dat je hem tegen zijn zin in bed moet zien te houden, toch?
Aftrekker is ook weer iets zeeuws, althans ik kende dat ook.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 15:44 schreef Ca.ra het volgende:
Over platte kaas gesproken, het leukste belgische woord vind ik toch wel de remork.Daar kun je echt helemaal niks van maken. Mijn ouders wonen in Bels en mijn moeder begint ingeburgerd te raken. Die gaat tegenwoordig dan ook op vakantie met de vlieger.
Het eerste jaar dat ze daar woonden waren ze bezig met een feest voor de buurtvereniging, en toen zei er iemand tegen mijn vader dat er een aftrekker in de kast stond. Dat was ook een leuke taalbarriere.
geprobeerd, maar geen idee of ie nou verzonden isquote:Op zaterdag 13 februari 2010 16:41 schreef Rewimo het volgende:
[..]
www.yousendit.com proberen? Daar kun je tot 100MB meen ik.
quote:Op zaterdag 13 februari 2010 16:36 schreef Ca.ra het volgende:
[..]
Tja, maar een aftrekker is in het Nederlands zeker niet kuis!
Niet dat de limbo's er niks van kunnen hoor. Zweigeltjes bijvoorbeeld....Dan zijn 'zwegelen' of 'zwaegelen'SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
als in zwavelstokjes/
Overigens ben ik helemaal niet goed in Limburgs schrijven. Spreken des te beter![]()
dat heeft ze nu ook gedaan maar dan via rapidshare, zelfde principe. Bij mij ging het primaquote:Op zaterdag 13 februari 2010 17:46 schreef innepin het volgende:
Pinq, ik weet niet wat je aan het doen bent, maar als ik iets groots moet versturen upload ik het vaak op www.megaupload.com en dan het linkje doormailen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |