abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_77949567
vervolg van het vorige bankje

met veel sterkte voor Ca.ra

en waar wakker worden pijn doet denk dat ik de hele dag had kunnen slapen.
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_77949664
Ca.Ra Sterkte

Pinquit

Rare dagen hier voor me, maar vooruit, ondertussen al een paar uur druk bezig met een wittetuinbroek oppimpen voor carnaval, vol met bloemetjes, hartjes, vlindertjes en bijtjes.
Symbolisch, maar ook vrolijk.

Vanavond proberen carnaval gezellig te maken.
En morgen naar de wagen kijken waar m'n broertje een prominente plek gekregen heeft
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_77949694
oh pinq herkenbaar
ik slaap al vier dagen naast een zwaaaar snurkende (want verkouden) B. en Amélie is ook verkouden dus die is ook om de haverklap wakker. Ik loop er redelijk zombie-ish bij
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_77949714
Lijkt me gek Bar, dat te vieren als het zo belangrijk was voor je broertje. Aan de andere kant, nu kan jij het namens hem vieren
Lotte!
Noah!
pi_77949730
Anders ik

Vanmorgen het koopcontract gaan ondertekenen. De kopers waren de grote afwezigen Ze hadden ineens zoiets van ooooooe gaat wel snel ineens allemaal. Maar de verwachting is dat ze woensdag gaan tekenen. Maandag en dinsdag is de makelaar gesloten namelijk ivm carnaval.
Ow ja en ze hebben een reservelijst met geïnteresseerden voor ons huis. Zeker vier mensen
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_77949737
oh er is idd 1 (vast meer) voordeel van het niet hebben van een wederhelft; ben heeeel blij dat ik geen snurkend object meer naast me heb!

jammergenoeg hier ook een verkouden kind (ook naast me haha ) die elke keer wakker wordt om zn verstopte neus op te halen, waardoor het alleen maar erger wordt
pi_77949752
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 11:51 schreef Estrys het volgende:
Ow ja en ze hebben een reservelijst met geïnteresseerden voor ons huis. Zeker vier mensen
ziejewel dat alles goedkomt
pi_77949762
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 11:51 schreef Linda2205 het volgende:
Lijkt me gek Bar, dat te vieren als het zo belangrijk was voor je broertje. Aan de andere kant, nu kan jij het namens hem vieren
Het is voor ons beide best wel "belangrijk" ik heb ook bij die bouwvereniging gezeten, niet zo lang als niels maar toch.
En zelf zit ik nu ook nog bij een vereniging.
En elk jaar met Carnaval, was de maandag de dag dat ik echt met niels samen op stap ging.

Maar idd voor hem ga ik dit jaar toch.
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_77949813
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 11:53 schreef _Bar_ het volgende:

[..]
Maar idd voor hem ga ik dit jaar toch.
Waarschijnlijk met een lach en een traan, maar probeer er iets moois van te maken, met je lief en vrienden
Lotte!
Noah!
  zaterdag 13 februari 2010 @ 12:03:56 #10
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_77949986
Hier geen carnaval, behalve bij de Bart Smit waar ze een sticker op het raam hadden geplakt "carnaval" en daar houd het wel mee op...

Bar: sterkte
pi_77950017
Wij gaan maandag carnavallen.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_77950183
wij doen er niet aan.
pi_77950219
wij ook niet, wij gaan naar de sauna
pi_77950242
Wij ook niet.. ik mag er eigenlijk zelfs niet aan denken dat ik tussen zo'n bende volk zou moeten staan... (zwanger of niet zwanger).
Ik vind het persoonlijk allemaal een beetje té. Een veel te zatte bedoening in mijn ogen. En ik snap dus echt niet dat dit nog fun is.
  zaterdag 13 februari 2010 @ 12:15:23 #15
259886 pessie
pi_77950265
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 12:14 schreef leonieke het volgende:
Wij ook niet.. ik mag er eigenlijk zelfs niet aan denken dat ik tussen zo'n bende volk zou moeten staan... (zwanger of niet zwanger).
Ik vind het persoonlijk allemaal een beetje té. Een veel te zatte bedoening in mijn ogen. En ik snap dus echt niet dat dit nog fun is.
Wie gaat er trouwens vasten na afloop van carnaval?
pi_77950289
Brrrr carnaval. Niks voor mij.

voor alle slechte slapers... ik heb heeeerrrlijk uitgeslapen

Bar Veel 'plezier'. Ik hoop dat het vooral een dag met mooie herinneringen aan je broertje zal worden. Feestend in zijn naam
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_77950320
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 12:15 schreef pessie het volgende:

[..]

Ik niet
Dat ene koekje dat ik af en toe eens eet, zal ik echt niet laten vallen Trouwens, we zullen juist in de doopsuiker zitten
pi_77950325
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 12:15 schreef pessie het volgende:

[..]

Vis eten op woensdag en geen snoep deden wij vroeger altijd. Maar tegenwoordig niet meer
pi_77950730
Bar, fijne en goede carnaval gewenst zal wel dubbel zijn, maar ik hoop dat je ook wat plezier kunt maken. En hopelijk kun je je ook nog heel dichtbij NIels voelen

Geen carnaval hier. Mijn amsterdamse schaap vindt het niets, en lust bovendien geen bier.
Ik heb wel hele leuke carnavalsdagen gehad, hoor, in het verleden. Ja, druk en veel te zat en nee, zeker niet vasten erna, maar gewoon leuk
En ik ga Senna ook wel eens meenemen naar het kindercarnaval als ze straks wat groter is. Ze heeft toch ook roots in Brabant dus dat moet ze wel leren kennen
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_77950770
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 11:51 schreef Estrys het volgende:
Anders ik

Vanmorgen het koopcontract gaan ondertekenen. De kopers waren de grote afwezigen Ze hadden ineens zoiets van ooooooe gaat wel snel ineens allemaal. Maar de verwachting is dat ze woensdag gaan tekenen. Maandag en dinsdag is de makelaar gesloten namelijk ivm carnaval.
Komt goed
En mochten ze zich nu nog terugtrekken, gaan ze straks nog heel vaak met spijt terugdenken als de volgende in de rij het gekocht heeft en ze niet meer terug kunnen!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  zaterdag 13 februari 2010 @ 12:42:46 #21
259886 pessie
pi_77951024
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 12:17 schreef leonieke het volgende:

[..]

Ik niet
Dat ene koekje dat ik af en toe eens eet, zal ik echt niet laten vallen Trouwens, we zullen juist in de doopsuiker zitten
Nou, zwangere en borstvoedinggevende vrouwen mogen sowieso niet vasten.
pi_77951104
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 12:42 schreef pessie het volgende:

[..]

Nou, zwangere en borstvoedinggevende vrouwen mogen sowieso niet vasten.
Woohoo Ik blijf het gewoon als excuus gebruiken

(alhoewel ik niet denk dat ze met vasten bedoelen dat je geen snoep mag eten zoals tijdens de 40 dagen vastenperiode Ik denk dat ze eerder bedoelen dat je niet op dieet mag)
  zaterdag 13 februari 2010 @ 12:54:56 #23
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_77951331
Estrys, wat jammer van de kopers, dat ze nu zich zo twijfelachtig opstellen...! Maar die reservelijst maakt veel goed!

Ik ga wel carnavallen, vanavond met 'de grote mensen' en daarna drie dagen overdag met onze peuter
Hij vindt het echt prachtig, is elke dag al geschminkt (ik leer veel nu ) en hij gaat vast helemaal los straks!

Het is alleen zo ontzettend koud buiten
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_77951334
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 12:34 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Komt goed
En mochten ze zich nu nog terugtrekken, gaan ze straks nog heel vaak met spijt terugdenken als de volgende in de rij het gekocht heeft en ze niet meer terug kunnen!
ik kan me wel heel goed voorstellen dat ze het eng vinden hoor, zo snel alles. maar veel keus hebben ze niet en geloof dat de makelaar dat ook wel duidelijk heeft gemaakt. Er is veel interesse dus snel reageren is noodzaak. We zien wel hoe het gaat lopen.
  zaterdag 13 februari 2010 @ 12:59:45 #25
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_77951466
Estrys, dat komt helemaal goed hoor En lekker vanavond naar de sauna lekker ontspannen.

Ca.ra zo te lezen was het een mooie dienst. Succes met de verwerking van dit grote verlies.

Wij doen niet aan carnaval... vandaag en morgen lekker rustig aan, want Lennon is ook ziek nu.
Ik ben nu openingsceremonie in herhaling aan het kijken. Ziet er wel indrukwekkend uit.
Make love, not war ☮
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')