ziejewel dat alles goedkomtquote:Op zaterdag 13 februari 2010 11:51 schreef Estrys het volgende:
Ow ja en ze hebben een reservelijst met geïnteresseerden voor ons huis. Zeker vier mensen
Het is voor ons beide best wel "belangrijk" ik heb ook bij die bouwvereniging gezeten, niet zo lang als niels maar toch.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 11:51 schreef Linda2205 het volgende:
Lijkt me gek Bar, dat te vieren als het zo belangrijk was voor je broertje. Aan de andere kant, nu kan jij het namens hem vieren
Waarschijnlijk met een lach en een traan, maar probeer er iets moois van te maken, met je lief en vriendenquote:Op zaterdag 13 februari 2010 11:53 schreef _Bar_ het volgende:
[..]
Maar idd voor hem ga ik dit jaar toch.
Wie gaat er trouwens vasten na afloop van carnaval?quote:Op zaterdag 13 februari 2010 12:14 schreef leonieke het volgende:
Wij ook niet.. ik mag er eigenlijk zelfs niet aan denken dat ik tussen zo'n bende volk zou moeten staan... (zwanger of niet zwanger).
Ik vind het persoonlijk allemaal een beetje té. Een veel te zatte bedoening in mijn ogen. En ik snap dus echt niet dat dit nog fun is.
Ik nietquote:Op zaterdag 13 februari 2010 12:15 schreef pessie het volgende:
[..]
Wie gaat er trouwens vasten na afloop van carnaval?
Vis eten op woensdag en geen snoep deden wij vroeger altijd. Maar tegenwoordig niet meerquote:Op zaterdag 13 februari 2010 12:15 schreef pessie het volgende:
[..]
Wie gaat er trouwens vasten na afloop van carnaval?
Komt goedquote:Op zaterdag 13 februari 2010 11:51 schreef Estrys het volgende:
Anders ik![]()
Vanmorgen het koopcontract gaan ondertekenen. De kopers waren de grote afwezigenZe hadden ineens zoiets van ooooooe
gaat wel snel ineens allemaal. Maar de verwachting is dat ze woensdag gaan tekenen. Maandag en dinsdag is de makelaar gesloten namelijk ivm carnaval.
Ow ja en ze hebben een reservelijst met geïnteresseerden voor ons huis. Zeker vier mensen
Nou, zwangere en borstvoedinggevende vrouwen mogen sowieso niet vasten.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 12:17 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik niet![]()
Dat ene koekje dat ik af en toe eens eet, zal ik echt niet laten vallenTrouwens, we zullen juist in de doopsuiker zitten
Woohooquote:Op zaterdag 13 februari 2010 12:42 schreef pessie het volgende:
[..]
Nou, zwangere en borstvoedinggevende vrouwen mogen sowieso niet vasten.
ik kan me wel heel goed voorstellen dat ze het eng vinden hoor, zo snel alles. maar veel keus hebben ze niet en geloof dat de makelaar dat ook wel duidelijk heeft gemaakt. Er is veel interesse dus snel reageren is noodzaak. We zien wel hoe het gaat lopen.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 12:34 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Komt goed
En mochten ze zich nu nog terugtrekken, gaan ze straks nog heel vaak met spijt terugdenken als de volgende in de rij het gekocht heeft en ze niet meer terug kunnen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |