net maar een sms gestuurd met dat ik haar probeer met rust te laten,quote:Op dinsdag 16 februari 2010 13:43 schreef Annie1980 het volgende:
[..]
Nou dan had je moeten smsen: Sorry voor alles, ik laat je nu alles op een rijtje zetten en laat maar weten wanneer je weer contact wilt... ofzo.
Ja het is moeilijk om te zeggen omdat ik nie de gehele situatie weet (en da hoeft ook nie)
Maar ook al is het voornamelijk je eigen schuld, dan nog komt het nogal opdringerig op om haar telkens te smsen, bellen, mailen e.d.
Respecteer wat zij wilt... doe niet alleen hetgeen wat jij wilt. Zij wilt nu geen contact, so be it!
Dat gaat niet veranderen omdat jij achter haar aan huppelt met smsjes en belletjes! echt niet, in geen enkele situatie.
fotoshoot??quote:Op dinsdag 16 februari 2010 14:07 schreef heavenstar het volgende:
klein beetje erg moe.....dus ff wat uitrusten voordat ik naar de fotoshoot ga....
![]()
http://www.nietaandedeur.nl/index.php?nav=1quote:Op dinsdag 16 februari 2010 14:14 schreef Miam het volgende:
Ik heb het verdomme helemaal gehad met die colporteurs..
Eerder al eens aangegeven niet geinteresseerd te zijn maar ze willen maar niet luisteren.
Gisteravond zijn ze geweest, en nu net weer.Ik word hier zo fucking moedeloos van.
Ja, die zijn onderweg, vraag blijft natuurlijk of dat wat helpt ..quote:Op dinsdag 16 februari 2010 14:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
http://www.nietaandedeur.nl/index.php?nav=1
Sorry hoor, maar ik geef het op... je hebt binnen 2 uur ofzo gesmst dat je haar met rust laat en toch verbreek je dat binnen die tijd weer. Allemachtig, nou het spijt me dat ik het zeg, maar ik vind het knap van haar als ze nu niet mateloos geirriteerd is. *zucht*quote:Op dinsdag 16 februari 2010 14:55 schreef crazy987 het volgende:
zucht ik kon het weer niet laten, weer een sms gestuurd.
ik ben gewoon zo bang dat ik dr niet meer terugkrijg
Je lijkt m'n broertje wel. Laat dit twee jaar zo doorgaan en je wordt gekquote:Op dinsdag 16 februari 2010 14:55 schreef crazy987 het volgende:
You lost her dudequote:Op dinsdag 16 februari 2010 14:55 schreef crazy987 het volgende:
dat vooral ja.....quote:Op dinsdag 16 februari 2010 14:58 schreef Annie1980 het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar ik geef het op... je hebt binnen 2 uur ofzo gesmst dat je haar met rust laat en toch verbreek je dat binnen die tijd weer. Allemachtig, nou het spijt me dat ik het zeg, maar ik vind het knap van haar als ze nu niet mateloos geirriteerd is. *zucht*
En daarbij, zit zij ook op fok?? Is het soms een klein beetje je bedoeling dat zij dit alles ook leest??
Kijk eens naar Godfather 1quote:Op dinsdag 16 februari 2010 14:55 schreef crazy987 het volgende:
Doe je soms alleen in een t-shirt open ofzoquote:Op dinsdag 16 februari 2010 14:14 schreef Miam het volgende:
Ik heb het verdomme helemaal gehad met die colporteurs..
Eerder al eens aangegeven niet geinteresseerd te zijn maar ze willen maar niet luisteren.
Gisteravond zijn ze geweest, en nu net weer.Ik word hier zo fucking moedeloos van.
Niet echt. Dat krijg je als je je ex op werk tegen het lijf loopt.quote:Jij voelt je vast lekker?
blegh... moet er niet aan denken... nee, ga vooral door metquote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:33 schreef Kluts het volgende:
[..]
Niet echt. Dat krijg je als je je ex op werk tegen het lijf loopt.
mja,quote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:11 schreef laforest het volgende:
[..]
Kijk eens naar Godfather 1
Als Johnny Fontane loopt te huilen en de Don hem een bitchslap geeft en zegt: You can act like man!
Don Corleone: What's the matter with you? Is this what you've become, a Hollywood finocchio who cries like a woman? "Oh, what do I do? What do I do?" What is that nonsense? Ridiculous!
Kom op man! Het komt wel goed, maar ze gaat echt niet naar een huillie terug.
Tijd is je vriend, boosheid gaat over, maar niet als jij het blijft aanwakkeren.
Dat kan dan weer geen kwaad idd... reageer het af in je schietspel... of ga echt The Godfather huren en kijken... da helpt echt!! koet luk!quote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:40 schreef crazy987 het volgende:
[..]
mja,
misschien vanavond maar eens een schietspel doen, even alles lekker afreageren.
helemaal geen zin om te werken
Gezien zijn ondertitel wel inderdaadquote:Op dinsdag 16 februari 2010 14:58 schreef Annie1980 het volgende:
[..]
En daarbij, zit zij ook op fok?? Is het soms een klein beetje je bedoeling dat zij dit alles ook leest??
Telefoon een dagje inleverenquote:Op dinsdag 16 februari 2010 14:55 schreef crazy987 het volgende:
In haar fobo staat: Relatie crazy987quote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:40 schreef crazy987 het volgende:
[..]
mja,
misschien vanavond maar eens een schietspel doen, even alles lekker afreageren.
helemaal geen zin om te werken
I second that.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:58 schreef zwartedoos het volgende:
Weer geen valentijnskaart dit jaar
Nou ik had er 1 van sheba namens de katten.... Toen ik m de 1e keer zag vond ik het helemaal leuk (teveel drank op) en nou vind ik t een beetje raar eigenlijk...quote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:58 schreef zwartedoos het volgende:
Weer geen valentijnskaart dit jaar
mja dat zegt niks.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:48 schreef laforest het volgende:
[..]
In haar fobo staat: Relatie crazy987
Dont worry so much Dude
Tjonge jonge, wees eens een kerel zeg!quote:Op dinsdag 16 februari 2010 17:55 schreef crazy987 het volgende:
[..]
mja dat zegt niks.
ik ben er zo bang voor dat ze vanavond gaat carnavallen.
want er waren wat jongens die juist probeerde het uit te krijgen tussen ons zodat hun met haar konden krijgen
Jemig, jij bent echt een onzekere jongen zeg.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 17:55 schreef crazy987 het volgende:
[..]
mja dat zegt niks.
ik ben er zo bang voor dat ze vanavond gaat carnavallen.
want er waren wat jongens die juist probeerde het uit te krijgen tussen ons zodat hun met haar konden krijgen
ik ben er niet bang voor dat zij erop ingaat.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 19:03 schreef laforest het volgende:
[..]
Jemig, jij bent echt een onzekere jongen zeg.
Ik hoop voor jou dat ze dit NIET leest.
Dus jij bent bang dat zij veel gaan pushen dusss ga je zelf maar pushen... weet ze het helemaal niet meer.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 19:12 schreef crazy987 het volgende:
[..]
ik ben er niet bang voor dat zij erop ingaat.
ik ben er bang voor dat hun teveel gaan pushen e.d.
nee carnavallen ga ik niet.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 19:36 schreef Annie1980 het volgende:
[..]
Dus jij bent bang dat zij veel gaan pushen dusss ga je zelf maar pushen... weet ze het helemaal niet meer.
Als je bang bent dat er wat gebeurt roep je het meestal ook op jezelf af...
regel 1 van het overleven van je relatie is.... vertrouwen hebben in elkaar!!
Misschien moet jij ook maar eens gaan carnavallen vanaaf!
Ik vond net bij thuiskomst ook een val. kaart in de bus... dacht ook ff *huh* van wie moet deze zijn, toch wel leuk... was ook van shebaquote:Op dinsdag 16 februari 2010 17:05 schreef Ilsjuhh het volgende:
[..]
Nou ik had er 1 van sheba namens de katten.... Toen ik m de 1e keer zag vond ik het helemaal leuk (teveel drank op) en nou vind ik t een beetje raar eigenlijk...
Ik ben moe!!! Ik wordt niet goed van al die vroege diensten!!
Dan heb ik ze hier elke dag.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:15 schreef Houniet het volgende:
[..]
Doe je soms alleen in een t-shirt open ofzo!
OT: Moe van het trainen, zo werken tot laaaat.
Beterschapquote:Op woensdag 17 februari 2010 00:11 schreef nateke het volgende:
Maar eehh, ik voel me, en ben het ook, ziek en zielig. Heb een griep, yeuh....
IJshockey kijken?quote:Op woensdag 17 februari 2010 07:08 schreef 8108139dpths het volgende:
Goed wel...![]()
Maar waarom moet ik potverdriedubbeltjes () al om 6 uur wakker zijn op een vrije dag?
dankjewel. 3 dagen gesport en dat helpt gelukkig (leid af). Alleen als ik rust heb voel ik me weerquote:
quote:Op woensdag 17 februari 2010 11:15 schreef Tarot het volgende:
Ik voel me fysiek eigenlijk behoorlijk goed.... (en dat is het belangrijkste) maar ik wil zo graag kunnen janken vanwege de verschrikkelijke eenzaamheid waarin ik eigenlijk verkeer, maar het lukt me niet om me kwetsbaar op te stellen. Dat ik altijd de mensen die van me houden van me afstoot en verlang naar de mensen die onbereikbaar zijn.
Gefeliquote:Op woensdag 17 februari 2010 13:32 schreef Prosperity het volgende:BLIIJJJJJ!!!
RIJBEWIJS GEHAALD![]()
klacht: 5 werkdagen wachten voordat ik dat plastic roze 'papiertje' kan ophalen.... grrr
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |