Dat.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 21:39 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
IK WIL HUN HYVES
godverdomme
FAPPEN
Ik ga soms voor het zingen de kerk uit, is dat ook erg?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 21:42 schreef Leigh het volgende:
God, dat 'Sing it', als mijn vriend ooit voor me zingt dan maak ik het serieus uit.
Inderdaad, hij was last post..quote:Op vrijdag 12 februari 2010 21:43 schreef Karina het volgende:
Volgens mij moest D. trouwens weer openen.
D. heeft al genoeg geopendquote:Op vrijdag 12 februari 2010 21:43 schreef Karina het volgende:
Volgens mij moest D. trouwens weer openen.
Heb ik niet dudequote:
Dat ligt eraan of het een mooi nummer isquote:Op vrijdag 12 februari 2010 @ 21:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ga soms voor het zingen de kerk uit, is dat ook erg?
Hij doet een Jamai-tje.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 21:43 schreef charmed_angel het volgende:
Die niet homo, is echt wel homo! Misschien heeft hij het nog niet verteld aan familie ofzo??? Maar hij was wel goed.
Ik ben niet schijnheiligquote:Op vrijdag 12 februari 2010 21:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ga soms voor het zingen de kerk uit, is dat ook erg?
Inderdaad.. ik zei het al voordat hij de jurykamer in ging.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 21:45 schreef shiNinG_staR het volgende:
Oo Em Gee die zogenaamde hetero was nog nichteriger dan Gordon, Gerard en Albert bij elkaar.
Alleen dat sjaaltje al. Mijn god, dat draag je niet als zelfrespectabele hetero.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 21:46 schreef Woelli het volgende:
[..]
Inderdaad.. ik zei het al voordat hij de jurykamer in ging.
Mja, dit soort shows zijn eigenlijk vrij irritant qua reclame....quote:Op vrijdag 12 februari 2010 21:47 schreef Nieuwschierig het volgende:
Elke keer als ik even naar 4 zap is er reclame
Ach welnee hoor, hij is gewoon heteroquote:Op vrijdag 12 februari 2010 21:45 schreef shiNinG_staR het volgende:
Oo Em Gee die zogenaamde hetero was nog nichteriger dan Gordon, Gerard en Albert bij elkaar.
hebben die 2 (erik en stees) niet wat?quote:
Drie keer in anderhalf uur, das vrij normaal toch?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 21:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mja, dit soort shows zijn eigenlijk vrij irritant qua reclame....
iedere kwartier manquote:Op vrijdag 12 februari 2010 21:48 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Drie keer in anderhalf uur, das vrij normaal toch?
Het lijkt steeds langer te duren.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 21:48 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Drie keer in anderhalf uur, das vrij normaal toch?
Ze kwamen uit Amerika, dus ze zullen eerder op Facebook te vinden zijn.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 21:47 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
zeg, heeft iemand de hyves al van de gezusters vogel?
IK HEB FACEBOOK WACHTquote:Op vrijdag 12 februari 2010 21:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Ze kwamen uit Amerika, dus ze zullen eerder op Facebook te vinden zijn.
zet de klok er maar op gelijkquote:
raar wijs is hetquote:
Dat dit soort mensen onze zuurstof afpakken?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 21:52 schreef Leigh het volgende:
Aan de ene kant vind ik het wel sneu.
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 21:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat dit soort mensen onze zuurstof afpakken?
http://sugareyes.hyves.nl/quote:Op vrijdag 12 februari 2010 21:53 schreef Pisces29 het volgende:
Maar hoe oud is dit kind, een dertiger toch?
quote:
Grinquote:Op vrijdag 12 februari 2010 @ 21:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat dit soort mensen onze zuurstof afpakken?
heb ikquote:
Ik heb bij Over de R0001e weleens om haar moeten lachenquote:Op vrijdag 12 februari 2010 21:53 schreef Pisces29 het volgende:
Wendy wordt elke keer minder grappig, voor zover ze het ooit was
Hoe kom je erbij om signeerprentjes te laten maken met daarop de tekst: 'Jan Smit Dubbelganger'?!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 21:54 schreef Anonymousz het volgende:
jan shit lookalike
Ja, want dan is je leven afgelopen tenslotte.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 21:54 schreef babette21 het volgende:
ach aan de andere kant: welke zichzelf respecterende dertiger wil nou eigenlijk nog de showbizz in?
Dan fantaseren we er wel op losquote:Op vrijdag 12 februari 2010 21:55 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
heb ik
maar ik ga geen foto maken
Timorquote:Op vrijdag 12 februari 2010 21:49 schreef shiNinG_staR het volgende:
Timordie schijnt het ook met mannen te doen.
Kennelijk welquote:Op vrijdag 12 februari 2010 21:55 schreef Leigh het volgende:
Vraag me af of ze nog gaat zingen.
En een grote mond. Daar kan dus wel wat in. Jammer dat lesbisch isquote:
Oh?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 21:49 schreef shiNinG_staR het volgende:
Timordie schijnt het ook met mannen te doen.
Jason Mrazquote:Op vrijdag 12 februari 2010 21:55 schreef Karina het volgende:
Oh, even gemist, wie had ze nou ontmoet?
jammerquote:Op vrijdag 12 februari 2010 21:55 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
heb ik
maar ik ga geen foto maken
Jason Mraz.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 21:55 schreef Karina het volgende:
Oh, even gemist, wie had ze nou ontmoet?
jaquote:
ze is pot!quote:
nee dat niet, maar als je er echt voor weggelegd bent, dat ben je daar toch al je hele jeugd/leven mee bezig. Niet alleen een beetje voor de gezelligheid en dan ineens toch voor het echie gaan... lijkt mij.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 21:55 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ja, want dan is je leven afgelopen tenslotte.
Al 100 jaar op de radio en tv:quote:
Oh, niet gezienquote:Op vrijdag 12 februari 2010 21:58 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Je ziet haar al heel de week irritant op tv.
Überhaupt, handetekeningenquote:Op vrijdag 12 februari 2010 21:58 schreef kaputwiehund het volgende:
Sneu figuur. Een handtekening van een dubbelganger
quote:
Oh hij, dat nummer ken ik wel ja, ik weet die namen nooit, ik luister altijd naar een zender waar ze niet lullen tussendoor (neen niet Sky radio).quote:
He, spuit 11 zonder foto, kijk eens 10 posts boven je.quote:
Een gouden handdruk er in.quote:
Je moet toch wat om wat bekend te worden he, je weg omhoog***quote:
als je zingt als Jan Smit ben je sowieso niet doorquote:Op vrijdag 12 februari 2010 22:00 schreef droomvrouwtje het volgende:
dat leek voor geen meter op Jan Smit. Fail
nou enquote:Op vrijdag 12 februari 2010 22:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
He, spuit 11 zonder foto, kijk eens 10 posts boven je.
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 22:00 schreef Vivi het volgende:
AAAARGH! Moet dat?! Dat aneurysmatische bitterkoekje op zijn kop?
daar heb je gelijk inquote:Op vrijdag 12 februari 2010 22:01 schreef D. het volgende:
[..]
als je zingt als Jan Smit ben je sowieso niet door
Jij werkt zeker nog nietquote:
Zieltjes winnenquote:Op vrijdag 12 februari 2010 22:01 schreef Karina het volgende:
Waarom zit hij nou te janken?
Omgedraaid zodat je het als kladblok kan gebruiken?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 22:03 schreef babette21 het volgende:
ja, nee, die wil ik wel op 'n poster boven m'n bed....
Ze hebben mensen nodig om de volgende ronde af te krakenquote:Op vrijdag 12 februari 2010 22:03 schreef droomvrouwtje het volgende:
hij mag door?? nee?? zo geweldig vond ik het nou ook niet.. of ligt dat nu aan mij??
Volgende week weer zo'n zielig verhaal.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 22:04 schreef cinnamongirl het volgende:
Zo. De sympathy-vote is er weer uit voor de week.
vast, maar zo zag 't er niet uitquote:Op vrijdag 12 februari 2010 22:04 schreef Leigh het volgende:
[..]
Een is vast zijn dochter of zus ofzo
De koek is op.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 22:05 schreef droomvrouwtje het volgende:
ik vind het dit jaar maar matig, weinig mensen die echt goed kunnen zingen. Ik verbaas me echt over wat er door gaat
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 22:05 schreef droomvrouwtje het volgende:
ik vind het dit jaar maar matig, weinig mensen die echt goed kunnen zingen. Ik verbaas me echt over wat er door gaat
right of je weet gewoon dat hier niet veel talent meer is dus laat je ook de lat zakken en vind je mensen nu een talent, dik een jaar geleden of langer vond je ze baggerquote:Op vrijdag 12 februari 2010 22:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Stacey vond het wonderlijk "het talent blijft maar komen"
hoiquote:
goed hoorquote:
dat magquote:Op vrijdag 12 februari 2010 23:00 schreef Noek het volgende:
Mag ik zomaar binnenvallen en vragen hoe dat meiske heet die Halo zong?
omdat jij het bent noekquote:Op vrijdag 12 februari 2010 23:00 schreef Noek het volgende:
Mag ik zomaar binnenvallen en vragen hoe dat meiske heet die Halo zong?
neequote:
sorry bossquote:Op vrijdag 12 februari 2010 23:20 schreef Rauzer het volgende:
Ga eens ergens anders slowchatten kinders.
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 23:20 schreef Rauzer het volgende:
Ga eens ergens anders slowchatten kinders.
Opnemen en doorspoelen is echt het leukstquote:Op vrijdag 12 februari 2010 22:07 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
wat een schijt aflevering zegnu weet ik waarom ik elke week kijk
Heerlijke bijkomstigheid van niet live kunnen zien, inderdaad. Kneuzen fast-forwarden en wachten op de pareltjes. Zoals de stem van het Bridge over Troubled Water meisje.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 23:27 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Opnemen en doorspoelen is echt het leukst
nah live meeposten en je mening geven is leukerquote:Op vrijdag 12 februari 2010 23:27 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Opnemen en doorspoelen is echt het leukst
quote:
Dan ga ik jullie allebei houden!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 23:10 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
omdat jij het bent noek
Ik vind dat wel de lelijkere uitvoering dan.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 23:42 schreef babbelinsky het volgende:
Die tietenfohn dame lijkt sprekend op die griet van de EO, Mirjam Bouwman.
Zo kijk hem eens dapper tiepen vanachter zijn toetsenbordje danquote:Op dinsdag 16 februari 2010 19:23 schreef Pheno het volgende:
Stacey bij Boulevard over haar nieuwe liefde
Nou ja, dan zit ze dus ook minder te geilen op de jongens, dat scheelt dan weer natte stoelen en glibberige vloeren.
??quote:Op woensdag 17 februari 2010 17:37 schreef krootje het volgende:
[..]
Zo kijk hem eens dapper tiepen vanachter zijn toetsenbordje dan
Moet ik het even nader toelichten ja?quote:
quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:09 schreef TheVulture het volgende:
Ze zit er nog wel steeds bij alsof d'r duracelbatterijen elk moment uitgewerkt zijn
Had Idols 4 er niet ook 5 ofzo? Meen ik me te herinneren.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 16:56 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ja de laatste, X Factor heeft betrekkelijk weinig auditieafleveringen als je het vergelijkt met Popstars (die had er 10 ofzo)
Wat zit er verkeerd meidquote:Op woensdag 17 februari 2010 17:37 schreef krootje het volgende:
[..]
Zo kijk hem eens dapper tiepen vanachter zijn toetsenbordje dan
Ik denk dat je het allemaal wat te serieus neemt. Doe zoals 90% van de kandidaten, die nemen zichzelf ook niet al te serieus. Stacey heeft het goed voor elkaar, wie kan nu zeggen dat ze een eigen platenlabel heeft op haar zestiende?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 18:06 schreef krootje het volgende:
[..]
Doe es leuk en lees nog eens 2 berichten door
Fijn te lezen dat het ook zo een keertje kan op Fok.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 18:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Stacey heeft het goed voor elkaar, wie kan nu zeggen dat ze een eigen platenlabel heeft op haar zestiende?
Daarom vind ik 'So you think you can dance' ook zo'n verademing, vanaf de audities ligt de nadruk daar echt op het vinden van talent en enthousiast zijn over andermans kunnen enzo. Er komen daar ook wel rare types voorbij, maar het is niet zo'n afzeikshow zoals de auditierondes van oa Idols en XFA waren/zijn.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 18:18 schreef krootje het volgende:
[..]
Fijn te lezen dat het ook zo een keertje kan op Fok.
En tja, te serieus? Je word toch ook onderhand debiel van al dat negatieve gespui op internet over iedereen die het ook maar durft in de spotlights te staan. Een hele goede grap is wat anders, maar die bakken met stront begrijp ik niet. Het is niet leuk om te lezen (niet over jezelf maar ook niet over een ander) en ZO makkelijk vanachter je pc'tje heel anoniem. En daarom zei ik: "Zo kijk hem eens dapper tiepen vanachter zijn toetsenbordje dan".
Zo dat ook weer opgehelderd. Nou hou ik erover op.
Van mij hoeven die voorrondes op deze manier ook niet. Dat was de eerste keer leuk, nu weet iedereen het wel. SYTYCD is dan ook leuker, daar komen alleen de mensen in beeld die echt iets kunnen. Ik schrok bij de laatste audities van SYTYCD dat er een oudere man in beeld kwam. Ik dacht, nee, niet de Idols kant op. Maar die man was in zijn ding nog aardig ookquote:Op vrijdag 19 februari 2010 18:21 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Daarom vind ik 'So you think you can dance' ook zo'n verademing, vanaf de audities ligt de nadruk daar echt op het vinden van talent en enthousiast zijn over andermans kunnen enzo. Er komen daar ook wel rare types voorbij, maar het is niet zo'n afzeikshow zoals de auditierondes van oa Idols en XFA waren/zijn.
Ik hoor net dat het de laatste auditie is. Dan zijn we van de meeste prut af.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 17:04 schreef krootje het volgende:
Ik kan geen officiele berichten daarover vinden op internet, maar ik denk dat je gelijk hebt, Happyme.
Maargoed we zullen het straks weten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |