Wel geil.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 21:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
ga je tieten even staan droog fohnen stom wijf
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 21:14 schreef cinnamongirl het volgende:
OMG moet dat, die deinende pens van Wendy
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 21:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
je had ook geen laatste postquote:
Ik dacht even dat ze stond te zweten onder haar armen en dat ze dat aan het droogfohnen was.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 21:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
NEE dat zou er ook nog eens bij moeten komequote:Op vrijdag 12 februari 2010 21:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik dacht even dat ze stond te zweten onder haar armen en dat ze dat aan het droogfohnen was.
D moest een nieuwe topic makenquote:
Dat had ik alle eerdere delen ook niet. En net in het vorige topic was besloten dat ik de volgende zou openen.quote:
banquote:
had haar vader kunnen zijn.quote:
Dat deed ik ook, maar die zit nu op slotquote:Op vrijdag 12 februari 2010 21:17 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
D moest een nieuwe topic maken
Goede Tijden ingezongen.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 21:16 schreef michiel_merk het volgende:
[..]
Ik had even gemist wat ze nou precies heeft gedaan
Dat zeker.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 21:17 schreef Aventura het volgende:
Ziet er goed uit voor 36 jaar.
jammer dan! volgende topic mag je weer proberenquote:Op vrijdag 12 februari 2010 21:17 schreef D. het volgende:
[..]
Dat deed ik ook, maar die zit nu op slot
Is dat niet Roxy? Dat Sugababes meisje wat hard aan de weg timmert?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 21:17 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
had haar vader kunnen zijn.
Ik ben gekke Henkie nietquote:Op vrijdag 12 februari 2010 21:19 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
jammer dan! volgende topic mag je weer proberen
Ja dat is ze...quote:Op vrijdag 12 februari 2010 21:19 schreef Rnnz het volgende:
[..]
Is dat niet Roxy? Dat Sugababes meisje wat hard aan de weg timmert?
geen idee!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 21:19 schreef Rnnz het volgende:
[..]
Is dat niet Roxy? Dat Sugababes meisje wat hard aan de weg timmert?
zo krijg ik het uur ook wel volquote:
die doen niet mee. Want die zijn niet dom.quote:
Mmm de meeste hele leuke mannen zijn niet al te slim hoorquote:Op vrijdag 12 februari 2010 21:21 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
die doen niet mee. Want die zijn niet dom.
wat voor iets zoek je?quote:
hier zit ikquote:Op vrijdag 12 februari 2010 21:22 schreef Woelli het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Nederland geen leuke jongens meer...
vorig jaar was er ook niet veels soeps.
Jep, dat hadden we al 15 minuten niet meer gehad dus dat was wel weer nodigquote:
die komen nietquote:
jawelquote:Op vrijdag 12 februari 2010 21:23 schreef Karina het volgende:
Hele leuke vrouwen heb ik eigenlijk ook niet gezien: leuk in de zin van, erg knap.
Ik ben heel slim. en leuk!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 21:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Mmm de meeste hele leuke mannen zijn niet al te slim hoor
Dat moet je eigenlijk sowieso niet op Fokquote:Op vrijdag 12 februari 2010 21:23 schreef iBenny het volgende:
[..]
daar meot je ook niet te diep over nadenken
ha-haquote:Op vrijdag 12 februari 2010 21:24 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
die komen niet
ze zitten op FOK
Maar wel arrogant dusquote:Op vrijdag 12 februari 2010 21:24 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik ben heel slim. en leuk!
jij hebt echt een heel andere smaak dan ik geloofkquote:Op vrijdag 12 februari 2010 21:24 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Een combi van Jan Kooijman, John Mayer en Dennis Storm.
quote:
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 21:24 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Een combi van Jan Kooijman, John Mayer en Dennis Storm.
echt hequote:
Bij GTST, dan hoor ik het tenminste niet.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 21:26 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
ze kan beter nederlandstalig zingen.
ja duhhhquote:
dit dus!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 21:26 schreef Paarse_Kiwi het volgende:
Zou niet zeggen dat zij die tune ingezongen heeft... Vond het nummer niet echt goed voor haar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |