abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 17 februari 2010 @ 20:40:13 #251
27454 InTrePidIvity
Looks like it's broken...
pi_78114749
Weer een toffe aflevering

Ik merk wel dat ik elke aflevering nu met gemengde gevoelens bekijk, ik vind het zo jammer dat het bijna afgelopen is
Lost is eigenlijk de eerste serie die ik zo lang vanaf de eerste aflevering elke keer direct heb gezien en eigenlijk ook één van de weinige waar ik (nu nog steeds) elke week naar uitkeek. Daarom hoop ik van harte dat ze met een schitterende slotaflevering komen!
...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
[Tournament] Beste Remake
pi_78115310
'Curiouser and curiouser!' cried Alice.
  Moderator woensdag 17 februari 2010 @ 20:54:16 #253
9859 crew  Karina
Woman
pi_78115501
Haha John Locke is getrouwd met de vrouw van Al Bundy.

Leuke aflevering, elke keer kwam er weer een " bekende" tevoorschijn. Maar echt veel duidelijker wordt het niet. Ik zat wel steeds van "bel Jack nou"
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_78115547
Heb hem net zitten kijken. Vond het een leuke aflevering.
Dat as van jacob, is dat wat ze strooien om smokey tegen te houden?
Vergeef mij de spelfouten, maar ik fok op een mobieltje
pi_78115654
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 20:55 schreef gebruikersnaam het volgende:
Dat as van jacob, is dat wat ze strooien om smokey tegen te houden?
Hoe zou dat nou kunnen? Jacob is nog maar een paar uur dood en dat as wordt al heeeel lang gebruikt.
pi_78115730
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 20:57 schreef koentje.k het volgende:

[..]

Hoe zou dat nou kunnen? Jacob is nog maar een paar uur dood en dat as wordt al heeeel lang gebruikt.
Het gaat niet om Jacob...het gaat om de tegenstander ( white side) zijn ash. Dus of dat nou Jacob is, of degene die voor jacob het eiland beschermde doet er niet toe.
Ik krijg nog geld van je.
pi_78115801
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 20:55 schreef gebruikersnaam het volgende:
Heb hem net zitten kijken. Vond het een leuke aflevering.
Dat as van jacob, is dat wat ze strooien om smokey tegen te houden?
Dat zou logisch zijn, want ze kunnen elkaar niet doden. Misschien ook niet als iemand in de cirkel van datzelfde as is.
Al verwacht ik idd dat het niet het as is van jacob, wat eerder gestrooid is. Maar van zijn voorganger... Gezelllige mensen.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_78115811
Zei ik heel stellig Alsof ik het zou moeten weten
Ik krijg nog geld van je.
pi_78115922
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 20:57 schreef koentje.k het volgende:

[..]

Hoe zou dat nou kunnen? Jacob is nog maar een paar uur dood en dat as wordt al heeeel lang gebruikt.
iedereen is maar door de tijd aan het reizen. Dus ze kunnen vaak as gepakt hebben.aar dan nog zit ik met de vraag waarom jacob dan door zijn tegenstander in het vuur geduwd werd
Vergeef mij de spelfouten, maar ik fok op een mobieltje
pi_78116026
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 21:03 schreef gebruikersnaam het volgende:

[..]

iedereen is maar door de tijd aan het reizen. Dus ze kunnen vaak as gepakt hebben.aar dan nog zit ik mey de braag waarom jacob dan door zijn tegenstandet in het geduwd werd
Jesus Christ...ik maak soms zinnen...maar dit slaat alles
Ik krijg nog geld van je.
pi_78116129
Had het al aangepast. Sorry , zit lui op de bank met een iphone te posten
Vergeef mij de spelfouten, maar ik fok op een mobieltje
pi_78116370
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 20:54 schreef Karina het volgende:
Haha John Locke is getrouwd met de vrouw van Al Bundy.

Leuke aflevering, elke keer kwam er weer een " bekende" tevoorschijn. Maar echt veel duidelijker wordt het niet. Ik zat wel steeds van "bel Jack nou"
Ik hoop juist dat Locke Jack niet belt.

Als Locke aan het einde weer kan lopen wordt het zo'n 'eind goed al goed' fantasieverhaaltje. Ik zou het een veel sterker einde vinden als Locke een gelukkig leven leert op te bouwen mét zijn handicap
pi_78116570
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 20:59 schreef Rnie het volgende:

[..]

Het gaat niet om Jacob...het gaat om de tegenstander ( white side) zijn ash. Dus of dat nou Jacob is, of degene die voor jacob het eiland beschermde doet er niet toe.
Tuurlijk gaat het wel om Jacob... Gebruikersnaam stelt toch dat de as van Jacob wordt gebruikt om smokey/flock buiten te houden?

Hoe kunnen ze nou al jaren het as van iemand gebruiken die nog maar net dood is?
pi_78116632
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 21:03 schreef gebruikersnaam het volgende:

[..]

iedereen is maar door de tijd aan het reizen. Dus ze kunnen vaak as gepakt hebben.aar dan nog zit ik met de vraag waarom jacob dan door zijn tegenstander in het vuur geduwd werd
Ik denk persoonlijk dat het om 2 spelers gaan die een spel spelen. Jacob en MIB.

VOOR Jacob en MIB werd hetzelfde spel gespeelt. (wat het 'spel' precies is weten we nog niet)
Het uiteindelijke doel is dus om met zijn 2en het eiland te beschermen.
In ruil daarvoor (door een hogere macht) krijgen de 2 supernatural powers. de white side kan helen dmv aaraken. en de black side wordt gevormd door rook etc. Ook krijgen ze mee dat ze het oneindige leven krijgen. Wat verveling met zich meebrengt...Smokey zegt ook dat hij gevangen zit.

Na jarenlang met zijn 2en het eiland te hebben beschermt vervelen de 2 personen zich. Het wordt hoog tijd om te recruiten! We hebben kunnen zien dat er namen van de US Army uit 54 op de muur staan. (Darkufo) Ongetwijfeld zullen er namen staan van lieden van de Black Rock.
Het recruiten is niet gelukt met de black rock...evenals met het leger...DAT is de reden dat oceanic is gecrasht op het eiland.

Volgens damon lindelof is de geschidenis van dit alles duizenden jaren in het verleden te vinden. Wat de oorsprong is van dit alles is dus nog niet bekend.
Ik krijg nog geld van je.
pi_78116673
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 21:14 schreef koentje.k het volgende:

[..]

Tuurlijk gaat het wel om Jacob... Gebruikersnaam stelt toch dat de as van Jacob wordt gebruikt om smokey/flock buiten te houden?

Hoe kunnen ze nou al jaren het as van iemand gebruiken die nog maar net dood is?
Zagen we Smokey zich ooit niet in 3 losse delen opsplitsen?

Misschien kan Jacob ook om de zoveel tijd een mini versie van zichzelf spawnen om die vervolgens ritueel te verbranden.
  Moderator woensdag 17 februari 2010 @ 21:19:47 #266
9859 crew  Karina
Woman
pi_78116808
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 21:11 schreef Symer het volgende:

[..]

Ik hoop juist dat Locke Jack niet belt.

Als Locke aan het einde weer kan lopen wordt het zo'n 'eind goed al goed' fantasieverhaaltje. Ik zou het een veel sterker einde vinden als Locke een gelukkig leven leert op te bouwen mét zijn handicap
Oh niet eens omdat hij dan weer kan lopen, maar ik vind het leuk dat iedereen nu iedereen leert kennen, maar dan in een hele andere hoedanigheid. Die Hurley ook, de baas van dat bedrijf.

Als Locke weer kan lopen zou wel flauw zijn inderdaad.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_78116944
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 21:14 schreef koentje.k het volgende:

[..]

Tuurlijk gaat het wel om Jacob... Gebruikersnaam stelt toch dat de as van Jacob wordt gebruikt om smokey/flock buiten te houden?

Hoe kunnen ze nou al jaren het as van iemand gebruiken die nog maar net dood is?
Wie zegt dat het de As van jacob is? In het geval van Ilana is het de as van Jacob.

De andere as is van alle voorgangers van Jacob. (gebaseerd op mijn theorie).
Ik krijg nog geld van je.
pi_78117052
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 21:16 schreef Rnie het volgende:

[..]

Ik denk persoonlijk dat het om 2 spelers gaan die een spel spelen. Jacob en MIB.

VOOR Jacob en MIB werd hetzelfde spel gespeelt. (wat het 'spel' precies is weten we nog niet)
Het uiteindelijke doel is dus om met zijn 2en het eiland te beschermen.
In ruil daarvoor (door een hogere macht) krijgen de 2 supernatural powers. de white side kan helen dmv aaraken. en de black side wordt gevormd door rook etc. Ook krijgen ze mee dat ze het oneindige leven krijgen. Wat verveling met zich meebrengt...Smokey zegt ook dat hij gevangen zit.

Na jarenlang met zijn 2en het eiland te hebben beschermt vervelen de 2 personen zich. Het wordt hoog tijd om te recruiten! We hebben kunnen zien dat er namen van de US Army uit 54 op de muur staan. (Darkufo) Ongetwijfeld zullen er namen staan van lieden van de Black Rock.
Het recruiten is niet gelukt met de black rock...evenals met het leger...DAT is de reden dat oceanic is gecrasht op het eiland.

Volgens damon lindelof is de geschidenis van dit alles duizenden jaren in het verleden te vinden. Wat de oorsprong is van dit alles is dus nog niet bekend.
Je zit er zo ver naast!!!!!1!!!!1!


(hoop ik )


Nee echt, je zit er heel ver naast...

[ Bericht 1% gewijzigd door koentje.k op 17-02-2010 21:32:01 ]
pi_78117256
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 21:16 schreef Rnie het volgende:

[..]

Ik denk persoonlijk dat het om 2 spelers gaan die een spel spelen. Jacob en MIB.

VOOR Jacob en MIB werd hetzelfde spel gespeelt. (wat het 'spel' precies is weten we nog niet)
Het uiteindelijke doel is dus om met zijn 2en het eiland te beschermen.
In ruil daarvoor (door een hogere macht) krijgen de 2 supernatural powers. de white side kan helen dmv aaraken. en de black side wordt gevormd door rook etc. Ook krijgen ze mee dat ze het oneindige leven krijgen. Wat verveling met zich meebrengt...Smokey zegt ook dat hij gevangen zit.

Na jarenlang met zijn 2en het eiland te hebben beschermt vervelen de 2 personen zich. Het wordt hoog tijd om te recruiten! We hebben kunnen zien dat er namen van de US Army uit 54 op de muur staan. (Darkufo) Ongetwijfeld zullen er namen staan van lieden van de Black Rock.
Het recruiten is niet gelukt met de black rock...evenals met het leger...DAT is de reden dat oceanic is gecrasht op het eiland.

Volgens damon lindelof is de geschidenis van dit alles duizenden jaren in het verleden te vinden. Wat de oorsprong is van dit alles is dus nog niet bekend.
Hoe komt het dan dat Alpert ook soort van supernatural powers heeft? Hij is een 3e speler als het ware.
pi_78117515
-dubbel-
pi_78117544
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 21:19 schreef Karina het volgende:

[..]

Oh niet eens omdat hij dan weer kan lopen, maar ik vind het leuk dat iedereen nu iedereen leert kennen, maar dan in een hele andere hoedanigheid. Die Hurley ook, de baas van dat bedrijf.
Dat vind ik ook wel tof ja

Ik zit steeds te gokken wie we als volgt gaan zien. Toen met Locke zijn intakegesprek was ik mentaal Losties aan het afstrepen die de supervisor zouden kunnen zijn, maar Rose was zo snel niet bij me opgekomen

Nu ik erover nadenk vind ik het eigenlijk wel tof dat we zoveel dingen uit vorige seizoenen terug zien komen (Randy, Hurley als Locke's baas, Hurleys waarzegster, de ziekte van Rose, enz).

Ik vind het eigenlijk wel een mooie manier om de serie full circle te laten komen en zal dan ook niet meer klagen over de flashsideways
pi_78118005
Ik ben benieuwd wat Richard eigenlijk voor een rol heeft..
  Moderator woensdag 17 februari 2010 @ 21:44:58 #273
9859 crew  Karina
Woman
pi_78118107
Met dat uitzendbureau verwachtte ik Juliette eigenlijk, die leek me wel een type daarvoor.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_78118361
Oh ja, die moet ook nog langskomen.

Maar voor haar verwacht ik wel een wat grootsere terugkeer eigenlijk.
pi_78118517
Juliette zal wel terugkeren in een Sawyer aflevering, voor haar dood leek het net alsof ze met haar bewustzijn uit de alternatieve realiteit sprak.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')