dan moeten je schoonbroer en schoonzus dus flink aan de bakquote:Op vrijdag 12 februari 2010 09:55 schreef Rewimo het volgende:
Ik ben alleen maar 1x tante en dat is via qltel. Ik heb zelf geen broers of zussen, dus dan houdt het al snel op natuurlijk
Ehm ja... dat zit er niet meer inquote:Op vrijdag 12 februari 2010 10:02 schreef amaranta het volgende:
dan moeten je schoonbroer en schoonzus dus flink aan de bak
gewoon een keer een achtling en dan een zesling, tikt lekker aan
thee dan maarquote:Op vrijdag 12 februari 2010 10:03 schreef maffemuts het volgende:
*maffe koffie thee en limonade naar binnenschuift op t bankje ... koffie/thee/limonade* tijd ! *
*doorhalen wat niet van toepassing is.
ja, of john en kate +8quote:Op vrijdag 12 februari 2010 10:04 schreef Suzanna het volgende:
Net als octomum?
Ach, je kunt altijd nog je buurkindjes je allemaal tante Rewimo laten noemen toch?en alle kindjes van school, en alle oppaskindjes, o.i.d....
yay!quote:
Welja joh, ik ben gewoon tante van de hele wereldquote:Op vrijdag 12 februari 2010 10:04 schreef Suzanna het volgende:
Net als octomum?
Ach, je kunt altijd nog je buurkindjes je allemaal tante Rewimo laten noemen toch?en alle kindjes van school, en alle oppaskindjes, o.i.d....
Hoi!quote:
Ow, die is leukquote:Op vrijdag 12 februari 2010 10:05 schreef huuphuup het volgende:
ho, toen was het bankje ineens dicht![]()
ja dat zal een flinke onderneming zijn Suzanna om met zn allen op stap te gaan. Maar t lijkt me wel leuk
muh as usual is de helft weer uitverkocht als ik bij de kassa komdus twee jurkjes ( 1 en 2) en een kruippakje voor Amélie. Geloof dat Elin die ook heeft toch KD?
Als dat meetelt kom ik wel over de 25quote:Op vrijdag 12 februari 2010 10:04 schreef Suzanna het volgende:
Net als octomum?
dat kruippakje?quote:
nee joh! bende gek! Jij hebt juist een supermooi figuur voor jurkjesquote:Op vrijdag 12 februari 2010 10:12 schreef Chan het volgende:
Goeiemorgen![]()
Suzanna gefeliciteerd! 22, jeumig wat veel
Leuke jurkjes HuupIk neem me dat ook elk jaar weer voor maar het lukt me nooit, ik heb te korte benen voor jurkjes..
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 10:12 schreef Vivi het volgende:
Zo, ik heb gisteren maar even de bom gedropt en gezegd dat ik nog een kind wil op mijn 38e.
Reactie " Van een andere man?" .![]()
![]()
.
De eigenlijke reden is dat mijn wederhelft vanochtend om 6 uur op zijn werk moest verschijnen en we normaal al geen kind om half 6 bij mijn ouders konden afleveren, maar nu al helemaal niet qua oppas.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 10:06 schreef huuphuup het volgende:
[..]
yay!
ga je wat leuks doen? of wordt je vrije dag opgeslokt daar allemaal boutklusjes? (hier altijd t geval >.< )
Nou ja, niet dat ik verrast was door die reactie hoorquote:
Gewoon zeggen: "Als je zo reageert behoort dat zeker tot de mogelijkheden"quote:Op vrijdag 12 februari 2010 10:12 schreef Vivi het volgende:
Zo, ik heb gisteren maar even de bom gedropt en gezegd dat ik nog een kind wil op mijn 38e.
![]()
.
Succes! komt vast goed. ik vind het zo tof dat je het nu met die brutale brief hebt gered!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 10:13 schreef Vivi het volgende:
Oh en goedemorgen en ik ga *nu* naar mijn arbeidsvoorwaardengesprek *bibber*.
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 10:12 schreef Vivi het volgende:
![]()
.
Veel plezier Diaan. Met je hotstone-massage, en dagje sauna.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 10:16 schreef Diaan73 het volgende:
Nou we zijn klaar, we gaan. Ik hoop dat we de dag vol kunnen houden.
Succes Vivi!!
Whehquote:Op vrijdag 12 februari 2010 10:16 schreef k_i_m het volgende:
[..]. Misschien moeten we maar omruilen. Hier werd laatst heel angstig gevraagd of het proces van een andere vorm van anticonceptie wel binnen korte tijd omkeerbaar was
.
Wil je het echt NOOIT niet? Of gewoon nu niet? Of C. --> Onbeslist.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 10:19 schreef k_i_m het volgende:
Het antwoord was dat het wel mogelijk was, maar niet tot mijn mogelijkheden behoorde.
Ah ja. Dat heb ik precies zo hoor. Eerst alles op orde en idd een nieuw huis. Vandaar dat ik over 3 jaar in mijn hoofd hebquote:Op vrijdag 12 februari 2010 10:24 schreef k_i_m het volgende:
Ik word al dwars genoeg van het idee dat ik het binnen een paar jaar moet beslissen dat het van mij al niet meer hoeft.
Ik ben altijd erg rationeel geweest ook met betrekking tot de "te regelen zaken" voor dat we aan Beppie begonnen. En er is nu gewoon wat mij betreft geen mogelijkheid of opening, klaar. Dus het heeft weinig zin om mijzelf nog meer te pijnigen met een wel of niet discussie, want op dit moment weet ik het antwoord toch wel.
Ik doe het goed, of ik doe het niet. En wat mij betreft is het pas goed als hij/zij een eigen kamer kan krijgen, daarvoor moeten we eerst naar het nieuwe huis. Daarna ga ik wel eens nadenken over een deel 2.
Ja, ik denk ik breng het verhuld.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 10:24 schreef Vivi het volgende:
Ja, 1 kind heeft toch zo z'n voordelen.
Oeh, nou ben je wel erg aan het loslaten zegquote:Op vrijdag 12 februari 2010 10:26 schreef debuurvrouw het volgende:
Ja, ik denk ik breng het verhuld.Maar goed, nog een jaar of 6 en de oudste kan wel een weekend alleen thuis blijven.
![]()
En daar komen ze nu meequote:Op vrijdag 12 februari 2010 10:24 schreef Vivi het volgende:
Ja, 1 kind heeft toch zo z'n voordelen.
mwoah, als ie niet blijft bakken ergens onderweg zit ie dan in de examenklas, en zal ie het jaar daarna misschien wel op zichzelf gaan wonen.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 10:28 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Oeh, nou ben je wel erg aan het loslaten zeg
Schei uit zegquote:Op vrijdag 12 februari 2010 10:32 schreef debuurvrouw het volgende:
mwoah, als ie niet blijft bakken ergens onderweg zit ie dan in de examenklas, en zal ie het jaar daarna misschien wel op zichzelf gaan wonen.
![]()
![]()
![]()
![]()
oké. Euh, lekker zonnetje buiten hè.
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 10:55 schreef miss_sly het volgende:
Lekker, sauna! Goed gepland ook Vief
schaap blijft ook voet bij stuk houden over maar 1, maar dat was al duidelijk. En ach, eentje heeft idd ook zo z'n voordelenEn dan ook nog zo'nleuk exemplaar
ik vraag me af of een tweede net zo leuk en lief kan zijn
oh jaquote:Op vrijdag 12 februari 2010 10:55 schreef miss_sly het volgende:
Lekker, sauna! Goed gepland ook Vief
schaap blijft ook voet bij stuk houden over maar 1, maar dat was al duidelijk. En ach, eentje heeft idd ook zo z'n voordelenEn dan ook nog zo'nleuk exemplaar
ik vraag me af of een tweede net zo leuk en lief kan zijn
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 11:00 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
oh jaen een derde ook weer.
een 4e 5e of weet ik hoeveelste ook weer. Net zo maar ook anders,
En ieder bepaald watgoed is voor henzelf daarin natuurlijk. Want twee kinderen is toch anders dan 1+1, zeker nu ze wat ouder worden..
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 11:03 schreef huuphuup het volgende:
[..]![]()
ik kan nie wachtenkijken of nr. 2 op Amélie lijkt enzo, of juist helemaal anders is.
mn schoonouders kregen een rolberoerte toen ik zei dat we wellicht wel 4 kindjes wilden, als het een beetje meezit met banen enzo.Zij zeiden dat ze maximaal vier kleinkinderen wilden, 2 van ons en 2 van B's broertje.
Had ik ze nog niet verteld zeker dat zij daar niets in te zeggen hebben?
jaja. En ook graag 2.5 jaar er tussen laten want dat was ideaal. En na de tweede was B. aan de beurt! ik zei al van heuh? Gaat hij dan bevallen? Nee dan moest hij de boel maar door laten knippen, hoefde ik niet meer aan die nare pil.quote:
Ik had ook graag 4 kinderen gehad. Maar Buum was met twee eigenlijk al klaar.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 11:03 schreef huuphuup het volgende:
[..]![]()
ik kan nie wachtenkijken of nr. 2 op Amélie lijkt enzo, of juist helemaal anders is.
mn schoonouders kregen een rolberoerte toen ik zei dat we wellicht wel 4 kindjes wilden, als het een beetje meezit met banen enzo.Zij zeiden dat ze maximaal vier kleinkinderen wilden, 2 van ons en 2 van B's broertje.
Had ik ze nog niet verteld zeker dat zij daar niets in te zeggen hebben?
Echt??!?! Serieus?! Misschien kan je een herinneringsmail vragen?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 11:06 schreef huuphuup het volgende:
[..]
jaja. En ook graag 2.5 jaar er tussen laten want dat was ideaal. En na de tweede was B. aan de beurt! ik zei al van heuh? Gaat hij dan bevallen? Nee dan moest hij de boel maar door laten knippen, hoefde ik niet meer aan die nare pil.
Sure
ik ben maar koffie gaan zetten
Vier zou ik ook nog wel trekken maar ook hier gaat dat niet meer gebeuren. Het is ook wel goed zo hoor, ben de jongste niet meer.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 11:07 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik had ook graag 4 kinderen gehad.
ja nouja, vier gebeurt hier ook alleen onder ideale omstandigheid hoor.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 11:07 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ik had ook graag 4 kinderen gehad. Maar Buum was met twee eigenlijk al klaar.3 is onbalans vind ik, maar goed, het is oké zo. dit kan ik mannen. vooral al het gedoe op school maakt dat ik blij ben dat ik niet voor nóg een kind op de barricade hoef
Maar als ik dan gister de geboorte van Silvijn zie, en zo'n pasgeboren handje op blote huid...
![]()
maar goed, het is net als met puppies, die blijven ook niet eeuwig klein
Een van de kindjes van generatie 2010.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 11:12 schreef lily het volgende:
[..]
Vier zou ik ook nog wel trekken maar ook hier gaat dat niet meer gebeuren. Het is ook wel goed zo hoor, ben de jongste niet meer.
Wie is Silvijn eigenlijk?
En die zijn gescheiden inmiddels. zes peuters en twee kleuters maken je huwelijk er ook niet altijd beter op geloof ikquote:
Ow, eigenlijk weet ik dat ook wel, hoorquote:Op vrijdag 12 februari 2010 11:00 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
oh jaen een derde ook weer.
een 4e 5e of weet ik hoeveelste ook weer. Net zo maar ook anders,
En ieder bepaald watgoed is voor henzelf daarin natuurlijk. Want twee kinderen is toch anders dan 1+1, zeker nu ze wat ouder worden..
Als ik hem was had ik haar al lang van de trap afgeschopt. Wat een ontzettende heks is zij.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 11:42 schreef Estrys het volgende:
[..]
En die zijn gescheiden inmiddels. zes peuters en twee kleuters maken je huwelijk er ook niet altijd beter op geloof ik![]()
Ik word dit jaar dertig, ik zei vorig jaar dat ik het stokje aan mijn zus heb gegeven. Gaat ze scheiden, krijg ik dat stokje weer terugMaar toch niet voor een nieuw huis en dat is ergens volgend jaar
Hij ging er vandoor met de 23jarige dochter van de plastisch chirurg van zijn ex vrouwquote:Op vrijdag 12 februari 2010 11:49 schreef amaranta het volgende:
[..]
Als ik hem was had ik haar al lang van de trap afgeschopt. Wat een ontzettende heks is zij.
Ik dacht met iemand van de regie/visagie ofzo.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 11:56 schreef Estrys het volgende:
[..]
Hij ging er vandoor met de 23jarige dochter van de plastisch chirurg van zijn ex vrouw
het is bijna irritantquote:Op vrijdag 12 februari 2010 11:58 schreef huuphuup het volgende:oh my
ik heb pas nét besteld bij H&M en hij is nu al in behandeling.volgens mij is het nog nooit zo snel gegaan!
In ieder geval voor zijn vrouw een negatief bijeffect van haar aandachtshoererij.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 11:58 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik dacht met iemand van de regie/visagie ofzo.
haha, jaquote:Op vrijdag 12 februari 2010 11:50 schreef huuphuup het volgende:
hihi miss, dan is t idd maar goed dat ze leuk isstel je voor
![]()
![]()
http://www.nrcnext.nl/blo(...)erziekte-in-de-maak/
dit kwam ik tegen trouwens.
waarom denk je dat ik nog een keer ging kijkenquote:Op vrijdag 12 februari 2010 12:01 schreef lily het volgende:
[..]
het is bijna irritant![]()
(ik verander namelijk altijd nog 3 keer na het bestellen)
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 12:32 schreef leonieke het volgende:
Hier zit mijn man al de hele zwangerschap te verkondigen dat we het bij ééntje zullen houden omdat een tweede keer door de MMM te moeilijk zou zijn om alles te regelen met het werk én een kind (terwijl ik zoiets heb: ah, misschien valt dat regelen nog allemaal mee, alle afspraken gingen nu ook door tijdens de werkuren en dan is de kleine toch bij de onthaalmoeder of op school. Niet dat ik persé een tweede wil, maar de mogelijkheid open houden, lijkt me wel fijn).
Tot we een nieuwe auto gingen kopenMeneer wou me overtuigen om net die ene auto te kopen met de volgende mededeling: "ja, die koffer is natuurlijk een pak groter en je weet natuurlijk nooit dat er misschien toch een tweede kindje zou komen, dan zou die extra ruimte toch wel heel handig zijn, nietwaar?"
En toen reageerde ik maar met: "ow, ik dacht dat een tweede keer door de MMM met een kind praktisch niet te regelen ging zijn?"
Reactie: "ja, misschien valt dat toch goed te combineren, hé, je weet dat eigenlijk nooit op voorhand... ik denk toch dat we er rekening moeten mee houden als we een auto gaan kiezen dat de koffer toch groot genoeg is voor een buggy en nog een aparte wandelwagen."
Ah, ik kan er maar misbruik van maken als het mij goed uitkomt natuurlijkquote:Op vrijdag 12 februari 2010 12:38 schreef huuphuup het volgende:
hahaha Leonieke![]()
![]()
als het over een auto gaat dan is er ineens wél een optie. Tsk!
Ja, weet jou man veel over hoe lang kinderen nog in de box gaanquote:Op vrijdag 12 februari 2010 12:39 schreef Estrys het volgende:
Ik was gisteren de plattegrond van het nieuwbouwhuis aan het bestuderen. En hier dan de bank en dan zet je zo de tafel en hier de box... *stil* geen reactie
Whehequote:Op vrijdag 12 februari 2010 12:39 schreef Estrys het volgende:
Ik was gisteren de plattegrond van het nieuwbouwhuis aan het bestuderen. En hier dan de bank en dan zet je zo de tafel en hier de box... *stil* geen reactie
hij staat nu op zolder, buiten gebruik. dus hij snapte mij welquote:Op vrijdag 12 februari 2010 12:56 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ja, weet jou man veel over hoe lang kinderen nog in de box gaan
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:01 schreef Estrys het volgende:
[..]
hij staat nu op zolder, buiten gebruik. dus hij snapte mij wel
hey je vergeet die van mijquote:Op vrijdag 12 februari 2010 10:08 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Welja joh, ik ben gewoon tante van de hele wereld
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:05 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Oh echt?! ik heb de gevangenis nog best lang beneden gehad.
zeker tot anderhalf.Tot mijn middelste m sloopte
(nog geen jaar oud) die ging met z'n rug tegen de spijlen staan, armpjes op de leuning en dan net zo hard met z'n kont beuken tot de hele zijkant eruit lag.
needless to say dat de box na kind drie bij de vuilnis is gegaan.
Hier vond jongste het een heerlijke plek om te puzzelen : kon oudste er niet met de stukjes vandoorquote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:12 schreef freecell het volgende:
Box staat hier ook nog en manneke vraagt er zelf af en toe om
Lekker nog ff laten staan, makkelijk met voeden straks
Bij de volgende gaat hij ook echt langer staan, maar ja ruimtegebrek en zo. We kopen er nu dus maar een ruim huis omheenquote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:05 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Oh echt?! ik heb de gevangenis nog best lang beneden gehad.
zeker tot anderhalf.Tot mijn middelste m sloopte
(nog geen jaar oud) die ging met z'n rug tegen de spijlen staan, armpjes op de leuning en dan net zo hard met z'n kont beuken tot de hele zijkant eruit lag.
needless to say dat de box na kind drie bij de vuilnis is gegaan.
Hier vonden we Chris woensdag op het KDV in de "box" (hoekje van 2 bij 2 met zachte bodem) In plaats van de baby's die normaal daarin werden gezet om bij de stuiterende peuters vandaan te houden. Zat Chris in die hoek met zijn blokken, om de stuiterende dreumesen bij hem vandaan te houdenquote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:22 schreef Muks het volgende:
[..]
Hier vond jongste het een heerlijke plek om te puzzelen : kon oudste er niet met de stukjes vandoor
Goed teamquote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:44 schreef lady-wrb het volgende:
kunnen we tzt niet gewoon een ruiltopic openen ofzo?
ik (nou ja in naam van dat gespuis van mij dan) wil ook wel ruilen.
we werken samen, luca en ik: ik doe de boodschappen en hij doet de plaatjes
goed verdeeld toch?
ja, toen mijnese nog peuter waren wilde ik dat ook welquote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:01 schreef k_i_m het volgende:
Toen ik nog niet bevallen was wilde ik er ook 10, maarja.....
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:05 schreef Vivi het volgende:
I'm back en alles is geregeld! Ik ga op maandag, dinsdag en vrijdag van 8.30 tot 15.00 werken en op woensdag van 8.30 tot 13.00. Ideaal als Dean volgend jaar op school zit en nu kan ie gewoon Taekwondo en muziekles blijven doen.
Nu nog door mijn proeftijd heenkomen. Gat, wat ben ik toch onzeker geworden van al dat loze solliciteren
.
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:03 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ja, toen mijnese nog peuter waren wilde ik dat ook welDat was ongeveer op hetzelfde punt dat ik nog idealistische ideeen over opvoeden had.
![]()
Het gaat gewoon goedkomenquote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:05 schreef Vivi het volgende:
Nu nog door mijn proeftijd heenkomen. Gat, wat ben ik toch onzeker geworden van al dat loze solliciteren
.
ik las bananenquote:
Oh, maar begrijp me niet verkeerd. Ik wil nu zeker nog geen tweede, hoor. Ik vond het gewoon vreselijk dat mijn man de optie op een tweede niet echt wou overwegen. Het kan even goed zijn dat we allebei na nr 1 zeggen dat ons gezin compleet is en dan hebben we gewoon een te grote autoquote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:51 schreef pessie het volgende:
Leo, geweldige uitspraak van je man. Maar wij hebben al ruim anderhalf jaar een enorme auto voor de deur staan "met het oog op de kids die gaan komen" we zullen em pas over een half jaar met dat doel nodig hebben. Ben benieuwd hoe we dat gaan doen, als je verwend bent met veel ruimte gooi je je auto gewoon vol als je bv op vakantie gaat.
Met 1 kind kan je auto kan je auto al nooit te groot zijnquote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:35 schreef leonieke het volgende:
[..]
Oh, maar begrijp me niet verkeerd. Ik wil nu zeker nog geen tweede, hoor. Ik vond het gewoon vreselijk dat mijn man de optie op een tweede niet echt wou overwegen. Het kan even goed zijn dat we allebei na nr 1 zeggen dat ons gezin compleet is en dan hebben we gewoon een te grote auto![]()
Vivi wat een goed nieuwsEn die proefperiode kom je wel goed door
![]()
Moussy ik ben niet meer helemaal meeJe ging toch volgende week ergens gaan werken? Of is het nu voor een andere plek dat je nog een aanbod hebt gekregen?
jaquote:
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:37 schreef Estrys het volgende:
[..]
Met 1 kind kan je auto kan je auto al nooit te groot zijnWat je allemaal meesleept
![]()
Dan moeten ze het GVD niet meteen na een halve dag toehappen.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:47 schreef leonieke het volgende:
Misschien willen ze gewoon nog eens met de ouders komen kijken, Estrys?
Toen wij op het punt stonden om een huis te kopen, zijn we ook een paar keer gaan zien (en één keer met mijn schoonvader omdat die aannemer was).
En op het moment dat we de compromis gingen tekenen, begon de verkoopster te wenenMevrouw wou toch niet weg uit haar huis
![]()
Ja, oké, daar heb je wel een punt ja...quote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:50 schreef Estrys het volgende:
[..]
Dan moeten ze het GVD niet meteen na een halve dag toehappen.
Ik zou het best nog een keer willen doenquote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:01 schreef k_i_m het volgende:
Toen ik nog niet bevallen was wilde ik er ook 10, maarja.....
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 16:22 schreef Basboussa het volgende:
Ik zie het al, geen kapers op de kust hiero
En daarnaast verbaast me dat niet, ik weet dat ik een verfijnde smaak heb
kwam je ook die foto`s toevallig nog tegen van ons op het strand, waar mijn dochter voor het eerst ging staan enzo?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 16:03 schreef pinquit het volgende:
zat net foto's van de zomer te bekijkenik wil zooóoomerrrr!
He, da's wel vervelend dan.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 17:32 schreef Oxymoron het volgende:
nou mijn radars zijn niet op subtiliteit afgesteld, maar er hangt een rare sfeer...
de foto`s wel in klein formaat hoop ik dan?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 17:34 schreef pinquit het volgende:
mensen, opgelet, vanavond in de SC, strandfoto's van TF in groot formaat
Dat is niet leuk Oxy. Lastig ook wat je er nu mee moet/kunt doen. Uitzitten, iets anders zou ik zo niet weten.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 17:32 schreef Oxymoron het volgende:
nou mijn radars zijn niet op subtiliteit afgesteld, maar er hangt een rare sfeer...
Dat gaat naar Den Bosch toe, zoete lieve Gerritje!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 16:35 schreef bodpa09 het volgende:
Een vraagje aan de Brabantse schonen hierzo...
Weet iemand waar zondag een leuke carnavalsoptocht is? Voor het schatteboutje om naar te kijken?
ik ben nog steeds dikquote:Op vrijdag 12 februari 2010 17:34 schreef pinquit het volgende:
Toen was Huup nog dikmet water in dr buik
![]()
Ik kan het niet missen, overal alles versierd: Kung Hei Fat Choi!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 17:48 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ik ben nog steeds dik![]()
en als ik drink zit er weer water in mn buik![]()
ben wel benieuwd naar die foto's!![]()
trouwens, zondag valentijnsdag is het ook Chinees nieuwjaar, t jaar van de tijger komt eraan.
ja hoor, dit is een marinade van soya/mosterd/honing/citroensap.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 17:59 schreef Fannie het volgende:
Een hele grote pan groentesoep vanaaf hier, ook gelijk voor de visite morgen die blijft eten.
Met turks brood en lekkere belegjes![]()
Huup, heeft mevr. Ramsey nog meer lekkere marinades met kip?
Ik ben de laatste tijd ook veel bezig met kip, maar het draait toch meestal uit op honing en mosterd, en hoewel ik dat heel jammie vind zou een andere marinade ook wel eens leuk zijn
.
Vivi, goed geregeld met die werktijden, lekker hoor! En de proeftijd kom je gewoon goed door, dat kan jij!
ah, die zijn leukquote:Op vrijdag 12 februari 2010 18:08 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik ben een aap, volgens de chinezen
hahaha ja dat zeggen ze idd cantonezen. T eerste wat je zegt als je iemand weer ziet.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 18:03 schreef Basboussa het volgende:
[..]
Ik kan het niet missen, overal alles versierd: Kung Hei Fat Choi!En onze chinese supermarkt organiseert ook een feestje....
Heul veul Chinezen hiero!
Oh Nepalese kip is verrukkuluk.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 17:59 schreef Fannie het volgende:
Een hele grote pan groentesoep vanaaf hier, ook gelijk voor de visite morgen die blijft eten.
Met turks brood en lekkere belegjes![]()
Huup, heeft mevr. Ramsey nog meer lekkere marinades met kip?
Ik ben de laatste tijd ook veel bezig met kip, maar het draait toch meestal uit op honing en mosterd, en hoewel ik dat heel jammie vind zou een andere marinade ook wel eens leuk zijn
.
Vivi, goed geregeld met die werktijden, lekker hoor! En de proeftijd kom je gewoon goed door, dat kan jij!
euh jij wel!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 18:10 schreef bodpa09 het volgende:
Ik ben een tijger 2x zelfs (volgens de Flair). Krijg ik nu een heel goed jaar Huup?
*opslaat*quote:Op vrijdag 12 februari 2010 18:10 schreef Basboussa het volgende:
[..]
Oh Nepalese kip is verrukkuluk.
Men neme citroensap, paar lepels. knoflook, paar teentjes, een lepel tomatenpuree, een blokje verse gember en kruiden/specerijen. (garam masala, curry/kerrie, komijn, koriander, wat je wil) In de keukenmachine of met staafmixer tot een pasta zoemen. En dan marineerderen voor een dagje of een uurtje. Dat is mijn vrije interpretatie van een recept uit een kookboek. Gaat nooit mis eigenlijk, en heel makkelijk. Ook goed op de bbq, onder de gril.
Vond het al weel wat dat ik het zo vloeiend Cantonees uit mijn strot kreegquote:Op vrijdag 12 februari 2010 18:10 schreef huuphuup het volgende:
[..]
hahaha ja dat zeggen ze idd cantonezen. T eerste wat je zegt als je iemand weer ziet.
Gongxi Facai is de Mandarijnse variant.
Lily ik ben ook een varken geloof ik
quote:People born in the Year of the Dog possess the best traits of human nature. They have a deep sense of loyalty, are honest, and inspire other people¡¦s confidence because they know how to keep secrets. But Dog People are somewhat selfish, terribly stubborn, and eccentric. They care little for wealth, yet somehow always seem to have money. They can be cold emotionally and sometimes distant at parties. They can find fault with many things and are noted for their sharp tongues. Dog people make good leaders. They are compatible with those born in the Years of the Horse, Tiger, and Rabbit.
ik ga dr straks na het eten even een foto van maken!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 18:16 schreef Fannie het volgende:
Huup, die kipspiesjes met zoetzure saus (limoen/soja/sesam/honing) en de kip met sinaasappel uit de oven lijken me helemaal yummie![]()
Ik ben benieuwd![]()
En ik weet niet wat ik ben met de chinese horoscoop
quote:Ossen hebben en eindeloze seksuele energie, maar gebrek aan fantasie. Het is een een zeer loyale en standvastige minnaar. Ossen kiezen vaan de verkeerde partner en zijn vervolgens een leven lang bezig de ander te verbeteren.
rood brengt gelukquote:Op vrijdag 12 februari 2010 18:34 schreef Basboussa het volgende:
Huup, gij Chinese wijsgeer, is het niet zo dat het heel goed is om rode kleren aan te trekken met nieuwjaar?
Ik meende me zoiets te herinneren van mijn studietijd, met al die chinezen die zo blij waren met mijn rode trui met nieuwjaar. God, wist ik veel. Wel veel mooncakes gegeten trouwens...
En Cantare, mmmm, volgens mij ben je gewoon een beetje bescheiden
Nou, ik durf er mijn hand voor in het vuur te steken dat ikquote:Op vrijdag 12 februari 2010 18:34 schreef Basboussa het volgende:
Huup, gij Chinese wijsgeer, is het niet zo dat het heel goed is om rode kleren aan te trekken met nieuwjaar?
Ik meende me zoiets te herinneren van mijn studietijd, met al die chinezen die zo blij waren met mijn rode trui met nieuwjaar. God, wist ik veel. Wel veel mooncakes gegeten trouwens...
En Cantare, mmmm, volgens mij ben je gewoon een beetje bescheiden
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 18:45 schreef Basboussa het volgende:
Hier veel Chinese bakkers, maar ik 'durf' daar nooit wat te kopen eigenlijk. Het ziet er allemaal zo exotisch uit, en ik kan me er weinig bij voorstellen... En de man vindt het helemaal eng, die denkt dat ze overal varken instoppen.
Als ik naar de chinese supermarkt ga, die ook nog eens hardstikke goeikoop is, dan heb ik altijd als doel om 1 exotisch ietsje mee te nemen. Thuis ga ik dan goegelen en kijken of ik er iets mee kan. En het exotische ietsje kan verschillen van groente tot een pho kruiden mix. En ik weet dat pho Vietnamees is.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 18:59 schreef innepin het volgende:
Hihi ik durf ook nooit bij dat soort winkels naar binnen.. .maar dat is voornamelijk omdat ik met koken zo fantasie- en talentloos ben dat ik geen flauw idee heb wat ik er mee zou moeten, al die dingetjes in toko's![]()
Njammie! Die zijn lekker zoet.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 20:00 schreef Basboussa het volgende:
[..]
Maar rodebonenpasta-bolletjes, dat klinkt toch wel erg.... ehm... kan ik me niets bij voorstellen
Wat belachelijk zegquote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:56 schreef Estrys het volgende:
ze komen niet kijken, ze moeten volgende week woensdag komen tekenen en dan hebben ze tot en met maandag bedenktijd en dan mogen ze weer komen kijken. Wel slim want nu hebben ze anderhalve week meer bedenktijd, en ik 1,5 week stress
Het begint een beetje omgekeerde wereld te worden: ze kopen het en gaan dan bedenken of ze het willen hebben. Dat gaat echt nergens over.
En als ze dan die maandag besluiten het niet te doen dan zijn we bijna 3 weken verder, waarin de verkoop stil heeft gelegen.
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 21:02 schreef Linda2205 het volgende:
Kennen jullie dat? Kind in bed, niks op de tv, niks lekkers in de kast en eigenlijk moeten studerenopruimen. Maar dan gewoon nog maar een keer avondeten maken en niet weten wat te doen op internet?
Nouja, gewoon nog een keer rijst koken, zodat ik de rest van de goulash kan etenquote:Op vrijdag 12 februari 2010 21:12 schreef trui het volgende:
nog maar een keer avondeten maken? dat doe ik alleen als 't moet, 'vooruitkoken' voor de volgende dag. maar voor de lol, nee!
cananl digital bied uitkomstquote:Op vrijdag 12 februari 2010 21:14 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Nouja, gewoon nog een keer rijst koken, zodat ik de rest van de goulash kan eten![]()
Maar ik kan NL tv altijd pas de dag erna kijkenIk wil ook gehaktdag kijken
Echt? komt dat vaker? Ik dacht dat het maar 1x was (stond een tip op Uitzending gemist)quote:Op vrijdag 12 februari 2010 21:17 schreef trui het volgende:
dan kijk je die van vorige week. (of die van woensdag, want datis toch de echte gehaktdag mijns inziens!)
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 21:18 schreef Linda2205 het volgende:
Echt? komt dat vaker? Ik dacht dat het maar 1x was (stond een tip op Uitzending gemist)
Ja, dat welquote:Op vrijdag 12 februari 2010 21:22 schreef trui het volgende:
[..]ik heb geen idee over 't programma, maar de uitdrukking 'woensdag gehaktdag' is jou niet bekend?
'Maar' 3 uur verschil hier met Vancouver, maar enige nadeel, moet hier wel echt door de Canadezen doorkijken. Verslaggeving is heel gekleurd. Zo heb ik hier nog NOOIT schaatsen op tv gezien. Speedskating welteverstaan, want schaatsen met een schijfje (hockey) en dansen op schaatsen, dat wordt elk weekend of zelfs elke dag uitgezonden...quote:Op vrijdag 12 februari 2010 21:25 schreef Diaan73 het volgende:
Bijna alle dingen van de Olympische Spelen gebeuren voor ons 's nachts.Zo jammer. 's Morgens en 's avonds maar Olympisch journaal kijken als dat komt.
Oeh, das wel handiger bij jou jaquote:Op vrijdag 12 februari 2010 21:24 schreef Basboussa het volgende:
ik ga vanavond de openingsceremonie van de spelen kijken... Voor jullie midden in de nacht, en voor mij om 9 uur.
Ja dat vraag ik me ook af. Dagelijks!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 21:31 schreef Linda2205 het volgende:
Basboussa, waarom wonen jullie eigenlijk in Canada?
Ok, en een verhuizing naar NL ooit zit er niet in?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 21:33 schreef Basboussa het volgende:
[..]
Ja dat vraag ik me ook af. Dagelijks!
Mijn vent heeft een Canadees paspoort
Daar ben ik zoooo slecht inquote:Op vrijdag 12 februari 2010 21:36 schreef trui het volgende:
ik heb in Canada (op vakantie bij familie) ook geleerd ijshockey te kijken. toen ik weer in NL was vond ik voetbal maar saai ineens. bij ijshockey vallen zo lekker veel doelpunten.
Linda, kom anders lekker mee-cryptogrammen.
Mijn moeder maakt altijd crypto's en dan ging ik weleens meekijken en soms wist ik er dan 1 uit de hele puzzelquote:
Voorlopig niet, ga de man geen inburgeringsNederlands aan doen. Hij heeft jaren in Duitsland gewoond overigens, maar Duits is hij helemaal vergeten. Het is geen talenmannetje, dus dat zou erg lastig worden. Met Engels heeft al genoeg moeite...quote:Op vrijdag 12 februari 2010 21:34 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Ok, en een verhuizing naar NL ooit zit er niet in?
Ja maar..jij wil toch ook wat? Kan je in Jordanie wel meer of zit je daar net zo geisoleerd als in Canada?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 22:11 schreef Basboussa het volgende:
[..]
Voorlopig niet, ga de man geen inburgeringsNederlands aan doen. Hij heeft jaren in Duitsland gewoond overigens, maar Duits is hij helemaal vergeten. Het is geen talenmannetje, dus dat zou erg lastig worden. Met Engels heeft al genoeg moeite...
En meneer Wilders enzo... Vooroordelen etc.etc.
Wij gaan waarschijnlijk dit jaar (voorgoed) naar Jordanie, als God het wil enzo.
Ik heb mijn gehele laatste jaar van de basisschool (groep 8 dus) doorgebracht met het maken van (simpele) cryptogrammenquote:Op vrijdag 12 februari 2010 21:59 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
Cryptogrammen, daar was ik vroeger gek op! De crypto's uit het universiteitsblaadje van mijn zus maakten we altijd.
Ik wil niet naar Nederland, en hij wil niet naar Jordanie...quote:Op vrijdag 12 februari 2010 22:16 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Ja maar..jij wil toch ook wat? Kan je in Jordanie wel meer of zit je daar net zo geisoleerd als in Canada?
tof dat je daar iets met je studie kunt!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 22:18 schreef Basboussa het volgende:
[..]
Ik wil niet naar Nederland, en hij wil niet naar Jordanie...
Ik heb ontwikkelingsstudies gestudeerd, dus ik kan in Jordanie heel makkelijk aan de bak komen. En leuk werk doen!
voor hem is het daar lastiger een goede baan vinden, hij komt daar oorspronkelijk niet vandaan, geen goede herinneringen, verantwoordelijkheid familie. Hij wil wel, maar het is voor hem gewoon een stuk risicovoller... Maar in Nederland is het gewoon veel lastiger om te beginnen, weinig banen en al helemaal niet voor 'buitenlanders'.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 22:25 schreef trui het volgende:
hmm, en waarom wil manlief daar dan niet naartoe?
Wageninguh! Nee, ik ben van de eerste nieuwe lichting IOquote:Op vrijdag 12 februari 2010 22:31 schreef bodpa09 het volgende:
Ben je nou nog een oud-Wageninger ook, Basboussa? O20?
Hardstikke...quote:Op vrijdag 12 februari 2010 22:37 schreef bodpa09 het volgende:
Maar wel een Wageninger dus? T34-er meldt zich.
dank je, precies de woorden die ik nodig had!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 21:42 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
Estrys, niet doemdenken! Niet doen!!! Want ze willen heus. Heus. Echt. En nu een stuk chocola nemen. Niet in huis? Hapje pasta/handje vlokken.![]()
Echt. Het komt goed!
Wat vervelend zeg! Strakjes tussendoor nog maar even je ogen dichtknijpen als de kleine man het toe laat?quote:Op zaterdag 13 februari 2010 08:22 schreef Ca.ra het volgende:
Ook goeiemorgen!
Ik ben brak, slecht geslapen. Ik kwam maar steeds niet in slaap en als ik dan eigenlijk sliep kreeg Thomas honger, of moest hoesten of ik moest naar de wc.
Ik ben op een gegeven moment maar heel bewust niet meer op de klok gaan kijken omdat ik anders steeds ga rekenen: als ik nu in slaap val dan heb ik nog zoveel uur geslapen...
Ja hoorquote:
Klinkt als een mooie dienst. Fijn dat je op deze manier afscheid hebt kunnen nemen.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 08:37 schreef Ca.ra het volgende:
Het was een hele mooie dienst maar wel heul heul koud op de begraafplaats.
Ik vond dat je goed kon merken dat mijn vader en tantes veel tijd in de voorbereiding hadden gestoken, de teksten sloegen echt op oma. (En niet zoals bij opa, waar de pastoor zijn naam consequent verkeerd uitsprak.) Maar de diaken is dan ook vaak langs geweest om dingen door te praten. Het was echt heel mooi. En super emotioneel toen mijn tante een heel mooi in memoriam voordroeg en de zon kwam ineens door. Een grote stroom licht precies over de kist.
Ja, ik zag net in mijn ''besteloverzicht van Royalties'' dat je ze allebei besteld had, en de nieuwste zelfs 2 stuks!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 21:42 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
Oxymoron, je boekjes liggen bij de buren (vandaag gebracht, maar het kon niet door de brievenbus kennelijk). Ik ben benieuwd!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |