dan moeten je schoonbroer en schoonzus dus flink aan de bakquote:Op vrijdag 12 februari 2010 09:55 schreef Rewimo het volgende:
Ik ben alleen maar 1x tante en dat is via qltel. Ik heb zelf geen broers of zussen, dus dan houdt het al snel op natuurlijk
Ehm ja... dat zit er niet meer inquote:Op vrijdag 12 februari 2010 10:02 schreef amaranta het volgende:
dan moeten je schoonbroer en schoonzus dus flink aan de bak
gewoon een keer een achtling en dan een zesling, tikt lekker aan
thee dan maarquote:Op vrijdag 12 februari 2010 10:03 schreef maffemuts het volgende:
*maffe koffie thee en limonade naar binnenschuift op t bankje ... koffie/thee/limonade* tijd ! *
*doorhalen wat niet van toepassing is.
ja, of john en kate +8quote:Op vrijdag 12 februari 2010 10:04 schreef Suzanna het volgende:
Net als octomum?
Ach, je kunt altijd nog je buurkindjes je allemaal tante Rewimo laten noemen toch?en alle kindjes van school, en alle oppaskindjes, o.i.d....
yay!quote:
Welja joh, ik ben gewoon tante van de hele wereldquote:Op vrijdag 12 februari 2010 10:04 schreef Suzanna het volgende:
Net als octomum?
Ach, je kunt altijd nog je buurkindjes je allemaal tante Rewimo laten noemen toch?en alle kindjes van school, en alle oppaskindjes, o.i.d....
Hoi!quote:
Ow, die is leukquote:Op vrijdag 12 februari 2010 10:05 schreef huuphuup het volgende:
ho, toen was het bankje ineens dicht![]()
ja dat zal een flinke onderneming zijn Suzanna om met zn allen op stap te gaan. Maar t lijkt me wel leuk
muh as usual is de helft weer uitverkocht als ik bij de kassa komdus twee jurkjes ( 1 en 2) en een kruippakje voor Amélie. Geloof dat Elin die ook heeft toch KD?
Als dat meetelt kom ik wel over de 25quote:Op vrijdag 12 februari 2010 10:04 schreef Suzanna het volgende:
Net als octomum?
dat kruippakje?quote:
nee joh! bende gek! Jij hebt juist een supermooi figuur voor jurkjesquote:Op vrijdag 12 februari 2010 10:12 schreef Chan het volgende:
Goeiemorgen![]()
Suzanna gefeliciteerd! 22, jeumig wat veel
Leuke jurkjes HuupIk neem me dat ook elk jaar weer voor maar het lukt me nooit, ik heb te korte benen voor jurkjes..
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 10:12 schreef Vivi het volgende:
Zo, ik heb gisteren maar even de bom gedropt en gezegd dat ik nog een kind wil op mijn 38e.
Reactie " Van een andere man?" .![]()
![]()
.
De eigenlijke reden is dat mijn wederhelft vanochtend om 6 uur op zijn werk moest verschijnen en we normaal al geen kind om half 6 bij mijn ouders konden afleveren, maar nu al helemaal niet qua oppas.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 10:06 schreef huuphuup het volgende:
[..]
yay!
ga je wat leuks doen? of wordt je vrije dag opgeslokt daar allemaal boutklusjes? (hier altijd t geval >.< )
Nou ja, niet dat ik verrast was door die reactie hoorquote:
Gewoon zeggen: "Als je zo reageert behoort dat zeker tot de mogelijkheden"quote:Op vrijdag 12 februari 2010 10:12 schreef Vivi het volgende:
Zo, ik heb gisteren maar even de bom gedropt en gezegd dat ik nog een kind wil op mijn 38e.
![]()
.
Succes! komt vast goed. ik vind het zo tof dat je het nu met die brutale brief hebt gered!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 10:13 schreef Vivi het volgende:
Oh en goedemorgen en ik ga *nu* naar mijn arbeidsvoorwaardengesprek *bibber*.
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 10:12 schreef Vivi het volgende:
![]()
.
Veel plezier Diaan. Met je hotstone-massage, en dagje sauna.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 10:16 schreef Diaan73 het volgende:
Nou we zijn klaar, we gaan. Ik hoop dat we de dag vol kunnen houden.
Succes Vivi!!
Whehquote:Op vrijdag 12 februari 2010 10:16 schreef k_i_m het volgende:
[..]. Misschien moeten we maar omruilen. Hier werd laatst heel angstig gevraagd of het proces van een andere vorm van anticonceptie wel binnen korte tijd omkeerbaar was
.
Wil je het echt NOOIT niet? Of gewoon nu niet? Of C. --> Onbeslist.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 10:19 schreef k_i_m het volgende:
Het antwoord was dat het wel mogelijk was, maar niet tot mijn mogelijkheden behoorde.
Ah ja. Dat heb ik precies zo hoor. Eerst alles op orde en idd een nieuw huis. Vandaar dat ik over 3 jaar in mijn hoofd hebquote:Op vrijdag 12 februari 2010 10:24 schreef k_i_m het volgende:
Ik word al dwars genoeg van het idee dat ik het binnen een paar jaar moet beslissen dat het van mij al niet meer hoeft.
Ik ben altijd erg rationeel geweest ook met betrekking tot de "te regelen zaken" voor dat we aan Beppie begonnen. En er is nu gewoon wat mij betreft geen mogelijkheid of opening, klaar. Dus het heeft weinig zin om mijzelf nog meer te pijnigen met een wel of niet discussie, want op dit moment weet ik het antwoord toch wel.
Ik doe het goed, of ik doe het niet. En wat mij betreft is het pas goed als hij/zij een eigen kamer kan krijgen, daarvoor moeten we eerst naar het nieuwe huis. Daarna ga ik wel eens nadenken over een deel 2.
Ja, ik denk ik breng het verhuld.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 10:24 schreef Vivi het volgende:
Ja, 1 kind heeft toch zo z'n voordelen.
Oeh, nou ben je wel erg aan het loslaten zegquote:Op vrijdag 12 februari 2010 10:26 schreef debuurvrouw het volgende:
Ja, ik denk ik breng het verhuld.Maar goed, nog een jaar of 6 en de oudste kan wel een weekend alleen thuis blijven.
![]()
En daar komen ze nu meequote:Op vrijdag 12 februari 2010 10:24 schreef Vivi het volgende:
Ja, 1 kind heeft toch zo z'n voordelen.
mwoah, als ie niet blijft bakken ergens onderweg zit ie dan in de examenklas, en zal ie het jaar daarna misschien wel op zichzelf gaan wonen.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 10:28 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Oeh, nou ben je wel erg aan het loslaten zeg
Schei uit zegquote:Op vrijdag 12 februari 2010 10:32 schreef debuurvrouw het volgende:
mwoah, als ie niet blijft bakken ergens onderweg zit ie dan in de examenklas, en zal ie het jaar daarna misschien wel op zichzelf gaan wonen.
![]()
![]()
![]()
![]()
oké. Euh, lekker zonnetje buiten hè.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |