dan moeten je schoonbroer en schoonzus dus flink aan de bakquote:Op vrijdag 12 februari 2010 09:55 schreef Rewimo het volgende:
Ik ben alleen maar 1x tante en dat is via qltel. Ik heb zelf geen broers of zussen, dus dan houdt het al snel op natuurlijk
Ehm ja... dat zit er niet meer inquote:Op vrijdag 12 februari 2010 10:02 schreef amaranta het volgende:
dan moeten je schoonbroer en schoonzus dus flink aan de bak
gewoon een keer een achtling en dan een zesling, tikt lekker aan
thee dan maarquote:Op vrijdag 12 februari 2010 10:03 schreef maffemuts het volgende:
*maffe koffie thee en limonade naar binnenschuift op t bankje ... koffie/thee/limonade* tijd ! *
*doorhalen wat niet van toepassing is.
ja, of john en kate +8quote:Op vrijdag 12 februari 2010 10:04 schreef Suzanna het volgende:
Net als octomum?
Ach, je kunt altijd nog je buurkindjes je allemaal tante Rewimo laten noemen toch?en alle kindjes van school, en alle oppaskindjes, o.i.d....
yay!quote:
Welja joh, ik ben gewoon tante van de hele wereldquote:Op vrijdag 12 februari 2010 10:04 schreef Suzanna het volgende:
Net als octomum?
Ach, je kunt altijd nog je buurkindjes je allemaal tante Rewimo laten noemen toch?en alle kindjes van school, en alle oppaskindjes, o.i.d....
Hoi!quote:
Ow, die is leukquote:Op vrijdag 12 februari 2010 10:05 schreef huuphuup het volgende:
ho, toen was het bankje ineens dicht![]()
ja dat zal een flinke onderneming zijn Suzanna om met zn allen op stap te gaan. Maar t lijkt me wel leuk
muh as usual is de helft weer uitverkocht als ik bij de kassa komdus twee jurkjes ( 1 en 2) en een kruippakje voor Amélie. Geloof dat Elin die ook heeft toch KD?
Als dat meetelt kom ik wel over de 25quote:Op vrijdag 12 februari 2010 10:04 schreef Suzanna het volgende:
Net als octomum?
dat kruippakje?quote:
nee joh! bende gek! Jij hebt juist een supermooi figuur voor jurkjesquote:Op vrijdag 12 februari 2010 10:12 schreef Chan het volgende:
Goeiemorgen![]()
Suzanna gefeliciteerd! 22, jeumig wat veel
Leuke jurkjes HuupIk neem me dat ook elk jaar weer voor maar het lukt me nooit, ik heb te korte benen voor jurkjes..
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 10:12 schreef Vivi het volgende:
Zo, ik heb gisteren maar even de bom gedropt en gezegd dat ik nog een kind wil op mijn 38e.
Reactie " Van een andere man?" .![]()
![]()
.
De eigenlijke reden is dat mijn wederhelft vanochtend om 6 uur op zijn werk moest verschijnen en we normaal al geen kind om half 6 bij mijn ouders konden afleveren, maar nu al helemaal niet qua oppas.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 10:06 schreef huuphuup het volgende:
[..]
yay!
ga je wat leuks doen? of wordt je vrije dag opgeslokt daar allemaal boutklusjes? (hier altijd t geval >.< )
Nou ja, niet dat ik verrast was door die reactie hoorquote:
Gewoon zeggen: "Als je zo reageert behoort dat zeker tot de mogelijkheden"quote:Op vrijdag 12 februari 2010 10:12 schreef Vivi het volgende:
Zo, ik heb gisteren maar even de bom gedropt en gezegd dat ik nog een kind wil op mijn 38e.
![]()
.
Succes! komt vast goed. ik vind het zo tof dat je het nu met die brutale brief hebt gered!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 10:13 schreef Vivi het volgende:
Oh en goedemorgen en ik ga *nu* naar mijn arbeidsvoorwaardengesprek *bibber*.
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 10:12 schreef Vivi het volgende:
![]()
.
Veel plezier Diaan. Met je hotstone-massage, en dagje sauna.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 10:16 schreef Diaan73 het volgende:
Nou we zijn klaar, we gaan. Ik hoop dat we de dag vol kunnen houden.
Succes Vivi!!
Whehquote:Op vrijdag 12 februari 2010 10:16 schreef k_i_m het volgende:
[..]. Misschien moeten we maar omruilen. Hier werd laatst heel angstig gevraagd of het proces van een andere vorm van anticonceptie wel binnen korte tijd omkeerbaar was
.
Wil je het echt NOOIT niet? Of gewoon nu niet? Of C. --> Onbeslist.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 10:19 schreef k_i_m het volgende:
Het antwoord was dat het wel mogelijk was, maar niet tot mijn mogelijkheden behoorde.
Ah ja. Dat heb ik precies zo hoor. Eerst alles op orde en idd een nieuw huis. Vandaar dat ik over 3 jaar in mijn hoofd hebquote:Op vrijdag 12 februari 2010 10:24 schreef k_i_m het volgende:
Ik word al dwars genoeg van het idee dat ik het binnen een paar jaar moet beslissen dat het van mij al niet meer hoeft.
Ik ben altijd erg rationeel geweest ook met betrekking tot de "te regelen zaken" voor dat we aan Beppie begonnen. En er is nu gewoon wat mij betreft geen mogelijkheid of opening, klaar. Dus het heeft weinig zin om mijzelf nog meer te pijnigen met een wel of niet discussie, want op dit moment weet ik het antwoord toch wel.
Ik doe het goed, of ik doe het niet. En wat mij betreft is het pas goed als hij/zij een eigen kamer kan krijgen, daarvoor moeten we eerst naar het nieuwe huis. Daarna ga ik wel eens nadenken over een deel 2.
Ja, ik denk ik breng het verhuld.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 10:24 schreef Vivi het volgende:
Ja, 1 kind heeft toch zo z'n voordelen.
Oeh, nou ben je wel erg aan het loslaten zegquote:Op vrijdag 12 februari 2010 10:26 schreef debuurvrouw het volgende:
Ja, ik denk ik breng het verhuld.Maar goed, nog een jaar of 6 en de oudste kan wel een weekend alleen thuis blijven.
![]()
En daar komen ze nu meequote:Op vrijdag 12 februari 2010 10:24 schreef Vivi het volgende:
Ja, 1 kind heeft toch zo z'n voordelen.
mwoah, als ie niet blijft bakken ergens onderweg zit ie dan in de examenklas, en zal ie het jaar daarna misschien wel op zichzelf gaan wonen.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 10:28 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Oeh, nou ben je wel erg aan het loslaten zeg
Schei uit zegquote:Op vrijdag 12 februari 2010 10:32 schreef debuurvrouw het volgende:
mwoah, als ie niet blijft bakken ergens onderweg zit ie dan in de examenklas, en zal ie het jaar daarna misschien wel op zichzelf gaan wonen.
![]()
![]()
![]()
![]()
oké. Euh, lekker zonnetje buiten hè.
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 10:55 schreef miss_sly het volgende:
Lekker, sauna! Goed gepland ook Vief
schaap blijft ook voet bij stuk houden over maar 1, maar dat was al duidelijk. En ach, eentje heeft idd ook zo z'n voordelenEn dan ook nog zo'nleuk exemplaar
ik vraag me af of een tweede net zo leuk en lief kan zijn
oh jaquote:Op vrijdag 12 februari 2010 10:55 schreef miss_sly het volgende:
Lekker, sauna! Goed gepland ook Vief
schaap blijft ook voet bij stuk houden over maar 1, maar dat was al duidelijk. En ach, eentje heeft idd ook zo z'n voordelenEn dan ook nog zo'nleuk exemplaar
ik vraag me af of een tweede net zo leuk en lief kan zijn
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 11:00 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
oh jaen een derde ook weer.
een 4e 5e of weet ik hoeveelste ook weer. Net zo maar ook anders,
En ieder bepaald watgoed is voor henzelf daarin natuurlijk. Want twee kinderen is toch anders dan 1+1, zeker nu ze wat ouder worden..
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 11:03 schreef huuphuup het volgende:
[..]![]()
ik kan nie wachtenkijken of nr. 2 op Amélie lijkt enzo, of juist helemaal anders is.
mn schoonouders kregen een rolberoerte toen ik zei dat we wellicht wel 4 kindjes wilden, als het een beetje meezit met banen enzo.Zij zeiden dat ze maximaal vier kleinkinderen wilden, 2 van ons en 2 van B's broertje.
Had ik ze nog niet verteld zeker dat zij daar niets in te zeggen hebben?
jaja. En ook graag 2.5 jaar er tussen laten want dat was ideaal. En na de tweede was B. aan de beurt! ik zei al van heuh? Gaat hij dan bevallen? Nee dan moest hij de boel maar door laten knippen, hoefde ik niet meer aan die nare pil.quote:
Ik had ook graag 4 kinderen gehad. Maar Buum was met twee eigenlijk al klaar.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 11:03 schreef huuphuup het volgende:
[..]![]()
ik kan nie wachtenkijken of nr. 2 op Amélie lijkt enzo, of juist helemaal anders is.
mn schoonouders kregen een rolberoerte toen ik zei dat we wellicht wel 4 kindjes wilden, als het een beetje meezit met banen enzo.Zij zeiden dat ze maximaal vier kleinkinderen wilden, 2 van ons en 2 van B's broertje.
Had ik ze nog niet verteld zeker dat zij daar niets in te zeggen hebben?
Echt??!?! Serieus?! Misschien kan je een herinneringsmail vragen?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 11:06 schreef huuphuup het volgende:
[..]
jaja. En ook graag 2.5 jaar er tussen laten want dat was ideaal. En na de tweede was B. aan de beurt! ik zei al van heuh? Gaat hij dan bevallen? Nee dan moest hij de boel maar door laten knippen, hoefde ik niet meer aan die nare pil.
Sure
ik ben maar koffie gaan zetten
Vier zou ik ook nog wel trekken maar ook hier gaat dat niet meer gebeuren. Het is ook wel goed zo hoor, ben de jongste niet meer.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 11:07 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik had ook graag 4 kinderen gehad.
ja nouja, vier gebeurt hier ook alleen onder ideale omstandigheid hoor.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 11:07 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ik had ook graag 4 kinderen gehad. Maar Buum was met twee eigenlijk al klaar.3 is onbalans vind ik, maar goed, het is oké zo. dit kan ik mannen. vooral al het gedoe op school maakt dat ik blij ben dat ik niet voor nóg een kind op de barricade hoef
Maar als ik dan gister de geboorte van Silvijn zie, en zo'n pasgeboren handje op blote huid...
![]()
maar goed, het is net als met puppies, die blijven ook niet eeuwig klein
Een van de kindjes van generatie 2010.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 11:12 schreef lily het volgende:
[..]
Vier zou ik ook nog wel trekken maar ook hier gaat dat niet meer gebeuren. Het is ook wel goed zo hoor, ben de jongste niet meer.
Wie is Silvijn eigenlijk?
En die zijn gescheiden inmiddels. zes peuters en twee kleuters maken je huwelijk er ook niet altijd beter op geloof ikquote:
Ow, eigenlijk weet ik dat ook wel, hoorquote:Op vrijdag 12 februari 2010 11:00 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
oh jaen een derde ook weer.
een 4e 5e of weet ik hoeveelste ook weer. Net zo maar ook anders,
En ieder bepaald watgoed is voor henzelf daarin natuurlijk. Want twee kinderen is toch anders dan 1+1, zeker nu ze wat ouder worden..
Als ik hem was had ik haar al lang van de trap afgeschopt. Wat een ontzettende heks is zij.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 11:42 schreef Estrys het volgende:
[..]
En die zijn gescheiden inmiddels. zes peuters en twee kleuters maken je huwelijk er ook niet altijd beter op geloof ik![]()
Ik word dit jaar dertig, ik zei vorig jaar dat ik het stokje aan mijn zus heb gegeven. Gaat ze scheiden, krijg ik dat stokje weer terugMaar toch niet voor een nieuw huis en dat is ergens volgend jaar
Hij ging er vandoor met de 23jarige dochter van de plastisch chirurg van zijn ex vrouwquote:Op vrijdag 12 februari 2010 11:49 schreef amaranta het volgende:
[..]
Als ik hem was had ik haar al lang van de trap afgeschopt. Wat een ontzettende heks is zij.
Ik dacht met iemand van de regie/visagie ofzo.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 11:56 schreef Estrys het volgende:
[..]
Hij ging er vandoor met de 23jarige dochter van de plastisch chirurg van zijn ex vrouw
het is bijna irritantquote:Op vrijdag 12 februari 2010 11:58 schreef huuphuup het volgende:oh my
ik heb pas nét besteld bij H&M en hij is nu al in behandeling.volgens mij is het nog nooit zo snel gegaan!
In ieder geval voor zijn vrouw een negatief bijeffect van haar aandachtshoererij.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 11:58 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik dacht met iemand van de regie/visagie ofzo.
haha, jaquote:Op vrijdag 12 februari 2010 11:50 schreef huuphuup het volgende:
hihi miss, dan is t idd maar goed dat ze leuk isstel je voor
![]()
![]()
http://www.nrcnext.nl/blo(...)erziekte-in-de-maak/
dit kwam ik tegen trouwens.
waarom denk je dat ik nog een keer ging kijkenquote:Op vrijdag 12 februari 2010 12:01 schreef lily het volgende:
[..]
het is bijna irritant![]()
(ik verander namelijk altijd nog 3 keer na het bestellen)
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 12:32 schreef leonieke het volgende:
Hier zit mijn man al de hele zwangerschap te verkondigen dat we het bij ééntje zullen houden omdat een tweede keer door de MMM te moeilijk zou zijn om alles te regelen met het werk én een kind (terwijl ik zoiets heb: ah, misschien valt dat regelen nog allemaal mee, alle afspraken gingen nu ook door tijdens de werkuren en dan is de kleine toch bij de onthaalmoeder of op school. Niet dat ik persé een tweede wil, maar de mogelijkheid open houden, lijkt me wel fijn).
Tot we een nieuwe auto gingen kopenMeneer wou me overtuigen om net die ene auto te kopen met de volgende mededeling: "ja, die koffer is natuurlijk een pak groter en je weet natuurlijk nooit dat er misschien toch een tweede kindje zou komen, dan zou die extra ruimte toch wel heel handig zijn, nietwaar?"
En toen reageerde ik maar met: "ow, ik dacht dat een tweede keer door de MMM met een kind praktisch niet te regelen ging zijn?"
Reactie: "ja, misschien valt dat toch goed te combineren, hé, je weet dat eigenlijk nooit op voorhand... ik denk toch dat we er rekening moeten mee houden als we een auto gaan kiezen dat de koffer toch groot genoeg is voor een buggy en nog een aparte wandelwagen."
Ah, ik kan er maar misbruik van maken als het mij goed uitkomt natuurlijkquote:Op vrijdag 12 februari 2010 12:38 schreef huuphuup het volgende:
hahaha Leonieke![]()
![]()
als het over een auto gaat dan is er ineens wél een optie. Tsk!
Ja, weet jou man veel over hoe lang kinderen nog in de box gaanquote:Op vrijdag 12 februari 2010 12:39 schreef Estrys het volgende:
Ik was gisteren de plattegrond van het nieuwbouwhuis aan het bestuderen. En hier dan de bank en dan zet je zo de tafel en hier de box... *stil* geen reactie
Whehequote:Op vrijdag 12 februari 2010 12:39 schreef Estrys het volgende:
Ik was gisteren de plattegrond van het nieuwbouwhuis aan het bestuderen. En hier dan de bank en dan zet je zo de tafel en hier de box... *stil* geen reactie
hij staat nu op zolder, buiten gebruik. dus hij snapte mij welquote:Op vrijdag 12 februari 2010 12:56 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ja, weet jou man veel over hoe lang kinderen nog in de box gaan
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:01 schreef Estrys het volgende:
[..]
hij staat nu op zolder, buiten gebruik. dus hij snapte mij wel
hey je vergeet die van mijquote:Op vrijdag 12 februari 2010 10:08 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Welja joh, ik ben gewoon tante van de hele wereld
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:05 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Oh echt?! ik heb de gevangenis nog best lang beneden gehad.
zeker tot anderhalf.Tot mijn middelste m sloopte
(nog geen jaar oud) die ging met z'n rug tegen de spijlen staan, armpjes op de leuning en dan net zo hard met z'n kont beuken tot de hele zijkant eruit lag.
needless to say dat de box na kind drie bij de vuilnis is gegaan.
Hier vond jongste het een heerlijke plek om te puzzelen : kon oudste er niet met de stukjes vandoorquote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:12 schreef freecell het volgende:
Box staat hier ook nog en manneke vraagt er zelf af en toe om
Lekker nog ff laten staan, makkelijk met voeden straks
Bij de volgende gaat hij ook echt langer staan, maar ja ruimtegebrek en zo. We kopen er nu dus maar een ruim huis omheenquote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:05 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Oh echt?! ik heb de gevangenis nog best lang beneden gehad.
zeker tot anderhalf.Tot mijn middelste m sloopte
(nog geen jaar oud) die ging met z'n rug tegen de spijlen staan, armpjes op de leuning en dan net zo hard met z'n kont beuken tot de hele zijkant eruit lag.
needless to say dat de box na kind drie bij de vuilnis is gegaan.
Hier vonden we Chris woensdag op het KDV in de "box" (hoekje van 2 bij 2 met zachte bodem) In plaats van de baby's die normaal daarin werden gezet om bij de stuiterende peuters vandaan te houden. Zat Chris in die hoek met zijn blokken, om de stuiterende dreumesen bij hem vandaan te houdenquote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:22 schreef Muks het volgende:
[..]
Hier vond jongste het een heerlijke plek om te puzzelen : kon oudste er niet met de stukjes vandoor
Goed teamquote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:44 schreef lady-wrb het volgende:
kunnen we tzt niet gewoon een ruiltopic openen ofzo?
ik (nou ja in naam van dat gespuis van mij dan) wil ook wel ruilen.
we werken samen, luca en ik: ik doe de boodschappen en hij doet de plaatjes
goed verdeeld toch?
ja, toen mijnese nog peuter waren wilde ik dat ook welquote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:01 schreef k_i_m het volgende:
Toen ik nog niet bevallen was wilde ik er ook 10, maarja.....
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:05 schreef Vivi het volgende:
I'm back en alles is geregeld! Ik ga op maandag, dinsdag en vrijdag van 8.30 tot 15.00 werken en op woensdag van 8.30 tot 13.00. Ideaal als Dean volgend jaar op school zit en nu kan ie gewoon Taekwondo en muziekles blijven doen.
Nu nog door mijn proeftijd heenkomen. Gat, wat ben ik toch onzeker geworden van al dat loze solliciteren
.
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:03 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ja, toen mijnese nog peuter waren wilde ik dat ook welDat was ongeveer op hetzelfde punt dat ik nog idealistische ideeen over opvoeden had.
![]()
Het gaat gewoon goedkomenquote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:05 schreef Vivi het volgende:
Nu nog door mijn proeftijd heenkomen. Gat, wat ben ik toch onzeker geworden van al dat loze solliciteren
.
ik las bananenquote:
Oh, maar begrijp me niet verkeerd. Ik wil nu zeker nog geen tweede, hoor. Ik vond het gewoon vreselijk dat mijn man de optie op een tweede niet echt wou overwegen. Het kan even goed zijn dat we allebei na nr 1 zeggen dat ons gezin compleet is en dan hebben we gewoon een te grote autoquote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:51 schreef pessie het volgende:
Leo, geweldige uitspraak van je man. Maar wij hebben al ruim anderhalf jaar een enorme auto voor de deur staan "met het oog op de kids die gaan komen" we zullen em pas over een half jaar met dat doel nodig hebben. Ben benieuwd hoe we dat gaan doen, als je verwend bent met veel ruimte gooi je je auto gewoon vol als je bv op vakantie gaat.
Met 1 kind kan je auto kan je auto al nooit te groot zijnquote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:35 schreef leonieke het volgende:
[..]
Oh, maar begrijp me niet verkeerd. Ik wil nu zeker nog geen tweede, hoor. Ik vond het gewoon vreselijk dat mijn man de optie op een tweede niet echt wou overwegen. Het kan even goed zijn dat we allebei na nr 1 zeggen dat ons gezin compleet is en dan hebben we gewoon een te grote auto![]()
Vivi wat een goed nieuwsEn die proefperiode kom je wel goed door
![]()
Moussy ik ben niet meer helemaal meeJe ging toch volgende week ergens gaan werken? Of is het nu voor een andere plek dat je nog een aanbod hebt gekregen?
jaquote:
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:37 schreef Estrys het volgende:
[..]
Met 1 kind kan je auto kan je auto al nooit te groot zijnWat je allemaal meesleept
![]()
Dan moeten ze het GVD niet meteen na een halve dag toehappen.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:47 schreef leonieke het volgende:
Misschien willen ze gewoon nog eens met de ouders komen kijken, Estrys?
Toen wij op het punt stonden om een huis te kopen, zijn we ook een paar keer gaan zien (en één keer met mijn schoonvader omdat die aannemer was).
En op het moment dat we de compromis gingen tekenen, begon de verkoopster te wenenMevrouw wou toch niet weg uit haar huis
![]()
Ja, oké, daar heb je wel een punt ja...quote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:50 schreef Estrys het volgende:
[..]
Dan moeten ze het GVD niet meteen na een halve dag toehappen.
Ik zou het best nog een keer willen doenquote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:01 schreef k_i_m het volgende:
Toen ik nog niet bevallen was wilde ik er ook 10, maarja.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |