quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
quote:Op donderdag 11 februari 2010 23:41 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Jep...
http://tdkterim.gov.tr/bts/?kategori=verilst&kelime=tamam&ayn=tam
Ik heb daar geen antwoord opquote:Op donderdag 11 februari 2010 23:37 schreef wikwakka2 het volgende:
Kan je nog netter schrijven? En waarom schrijf je boterbloem en detailtekening wél als één woord?
Nee hoor.quote:Op donderdag 11 februari 2010 23:42 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat je dit sarcastisch bedoelde.
Het is je al vergeven.quote:Op donderdag 11 februari 2010 23:42 schreef Julis het volgende:
[..]
Ik heb daar geen antwoord op...
Doe die laatste maar.quote:Op donderdag 11 februari 2010 23:43 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Dan zeg jij voortaan alleen maar oldu, doğru, evet of he.
Ik verste gewoon geen Arabisch.quote:Op donderdag 11 februari 2010 23:47 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ben je een beetje doof of zo? Met je ge-hè!
Die Türkler ookquote:Op donderdag 11 februari 2010 23:48 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik verste gewoon geen Arabisch.
In Centraal-Azië hebben ze geen 'yumuşak g', toch? Dat vind ik eigenlijk veel stoerder klinken.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De Allerhoogste God liet de zon van het lot oprijzen in de dierenriem vanquote:
Hey ik was even weg, maar ziet er goed uit volgens mij.quote:Op donderdag 11 februari 2010 23:36 schreef Julis het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
(p.s sorry dat ik je op dit tijdstip bezighoudt met mijn schoolwerk)
Ik vond die titel in het begin ook raar..quote:Op vrijdag 12 februari 2010 01:20 schreef Bortecinem het volgende:
De garnalenpelster.![]()
Een vriendin van mij las de naam van de schrijfster van het boek: Nilgun Yerli, vervolgens probeert ze de titel uit te spreken. Maar omdat de schrijfster een Turk is dacht ze dat het boek ook Turks was. Dus zit ze daar zo: (met Turkse G) De Garnal, euhm, garnalpels..... oooooooooh de garnalenpelsterr!
1. leven als minderheid,quote:Op vrijdag 12 februari 2010 01:26 schreef Bortecinem het volgende:
Ja maar zij dacht dus dat het Turks was en probeerde het op z'n Turks uit te spreken. Pas na 10 sec. ofzo had ze door dat het een Nederlandstalig boek ging.![]()
Ja, over 10 min.
gewoon van die kenmerken gebeurtenissen uit het boekquote:Op vrijdag 12 februari 2010 01:28 schreef Bortecinem het volgende:
Gavur.
Grapje.
Ehm, familiedrama? Integratie? Migratie? Identiteit?
1. Als Nilgun Yerli in Nederland komt wonen, is ze de enige Turkse op haar school. Op school werd ze gepest, Turk zijn was nog erger dan een Surinamer of Egyptenaar zijn. Blackdumusquote:Op vrijdag 12 februari 2010 01:31 schreef Bortecinem het volgende:
Praat langzaam en ga dieper in op de dingen die je al hebt.
1. leven als minderheid,quote:Op vrijdag 12 februari 2010 01:37 schreef Bortecinem het volgende:
Ga wat dieper in op de familiedrama's en hoe haar familie/moeder er mee omging. Bijvoorbeeld om haar vader die haar moeder verkracht, hoe hij vreemdgaat met verschillende vrouwen en haar moeder het allemaal accepteert, het ongeluk in Turkije, de sterfte van haar moeder en hoe Nilgun daarmee omgaat, en hoe het uiteindelijk met haar 'afloopt'.
De drie punten die jij hebt opgenoemd hebben allemaal te maken met haar id en hoe hoe ze zich heeft moeten aanpassen aan NL. Van die 4 punten kun je eigenlijk twee punten maken.
Ja. Echt een stomme presentatie..quote:Op vrijdag 12 februari 2010 01:40 schreef Bortecinem het volgende:
Oh, moet het perse om die vier punten gaan? Hmm..
Uff, abart iste.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 01:41 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ja. Echt een stomme presentatie..
Hahaha.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 01:42 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
nog slomer praten..daar haal ik 2 minuten mee
"Kijk mij eens met mijn lengte van 1,84 en m'n geweldige blauwe ogen."quote:Op vrijdag 12 februari 2010 09:42 schreef wikwakka2 het volgende:
Misschien ben ik daarom maar 1,84 geworden - ik heb nooit pindakaas gegeten.
Ja, die zon... Lekker zo, op werk.quote:
Fijne wake up call, werd ik maar zo wakker!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 10:48 schreef IHVK het volgende:
Ja hij maakte me net wakker, op zich wel handig., want moet zo weg.
Wel eens gegeten, maar echt lekker vind ik het niet.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 10:35 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
"Kijk mij eens met mijn lengte van 1,84 en m'n geweldige blauwe ogen."
Heb je serieus nooit pindakaas gegeten?
De vervoerders lopen zo inkomsten mis die ze in het ov zouden kunnen investeren? Voor niets gaat de zon op?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 11:14 schreef Ayca het volgende:
Echt een kutstelling hebben we![]()
Het openbaar vervoer moet gratis buiten de spits..![]()
Kan iemand mij helpen met tegenargumenten
Wat jammer nou.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 12:31 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Wel eens gegeten, maar echt lekker vind ik het niet.
Carnavalquote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:43 schreef Bortecinem het volgende:
Hoi Turkjes en wik.
Er is momenteel een carnavalsoptocht aan de gang voor mijn deur. Gadverdamme. Kut kinderen. Kut carnaval.
Waar gaan ze het van betalen? De prijzen moeten ergens omhoog gaan. Zijn de mensen die gratis overdag willen reizen bereid om in te leveren op hun pensioen, hun zorgtoeslag etc? Jij moet verdedigen dat het niet gratis moet? Dat is wel de makkelijkste, je hoeft alleen maar te vragen waar ze het geld vandaan willen halen en hen daarop onderuit schoppenquote:Op vrijdag 12 februari 2010 11:14 schreef Ayca het volgende:
Echt een kutstelling hebben we![]()
Het openbaar vervoer moet gratis buiten de spits..![]()
Kan iemand mij helpen met tegenargumenten
Niet eens een zachte g? Omg, schande!!!!!!!!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:56 schreef wikwakka2 het volgende:
Ach, ik ben semi-Brabander en ik heb ook niks met carnaval. Ik heb niet eens een zachte g.
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:57 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Niet eens een zachte g? Omg, schande!!!!!!!!
Lol wat! Leeft men in Limburg zo'n geïsoleerd leven?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 15:00 schreef Bortecinem het volgende:
De harde g is echt zo raar he. Voor mij klinkt het net als een vreemde taal.
*Behalve op tv, op tv vind ik de zachte g weer voor geen meter klinken.![]()
Volgens bij bedoel je de harde gquote:Op vrijdag 12 februari 2010 15:02 schreef Bortecinem het volgende:
Hoezo dat? Ik hoor de zachte G irl gewoon bijna nooit, dat betekent niet dat ik geisoleerd leef, maar dat ik nooit boven de rivieren kom.
Ja dat.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 15:07 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Volgens bij bedoel je de harde g.
Oh, er staat als ik boven de rivieren kom. Ik dacht dat jij ook bij hen hoorde.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 15:05 schreef TheMagnificent het volgende:
Onder de rivieren.![]()
Ik voel me echt als in het buitenland wanneer ik boven de rivieren kom.
Nope, Brabant for life!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 15:09 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Oh, er staat als ik boven de rivieren kom. Ik dacht dat jij ook bij hen hoorde.![]()
Neppe Turk.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 15:15 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nee, ik hoor er voor het eerst over. Is het zoet?
Huh?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 15:17 schreef GenusButeo het volgende:
Schijnt dus dat ik alleen maar met mijn linkeroog kijk, ook al functioneren ze allebei naar behoren.
Wtf ken jij het ook al?quote:
:p ja tegen is vaak makkelijker :0 maar bedankt,wik ook :p( hier an ik wel wat meequote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:51 schreef Rookert het volgende:
[..]
Waar gaan ze het van betalen? De prijzen moeten ergens omhoog gaan. Zijn de mensen die gratis overdag willen reizen bereid om in te leveren op hun pensioen, hun zorgtoeslag etc? Jij moet verdedigen dat het niet gratis moet? Dat is wel de makkelijkste, je hoeft alleen maar te vragen waar ze het geld vandaan willen halen en hen daarop onderuit schoppen
Zit je nou op je telefoon te fokken?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 15:18 schreef Ayca het volgende:
[..]
:p ja tegen is vaak makkelijker :0 maar bedankt,wik ook :p( hier an ik wel wat mee
jepquote:Op vrijdag 12 februari 2010 15:15 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nee, ik hoor er voor het eerst over. Is het zoet?
Het zal wel iets oosters of Azerbeidzjaans zijn dan; ik heb er namelijk ook nooit van gehoord.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 15:18 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Huh?
[..]
Wtf ken jij het ook al?
van mijn vader jaquote:Op vrijdag 12 februari 2010 15:19 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Zit je nou op je telefoon te fokken?
Denk het ook.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 15:20 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Het zal wel iets oosters of Azerbeidzjaans zijn dan; ik heb er namelijk ook nooit van gehoord.
Krijg je of heb je een bril?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 15:17 schreef GenusButeo het volgende:
Schijnt dus dat ik alleen maar met mijn linkeroog kijk, ook al functioneren ze allebei naar behoren.
Ja. Blijkt dat de lens voor mijn rechteroog niet sterk genoeg is, waardoor ik automatisch alleen signalen kreeg naar m'n linkeroog, omdat die wel sterk genoeg is. Raar hè? Nu moet ik m'n rechteroog weer 'activeren'.quote:
Ja. Maken ze in ons dorp in Turkije altijd. Ik vind het niet echt lekker.quote:Wtf ken jij het ook al?
Haha vet.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 15:21 schreef wikwakka2 het volgende:
WTF, ik heb al een paar dagen lang statisch haar. Elke keer als ik er met mijn mouw, kam of wat dan ook langswrijf hoor ik van die stroomschokjes en gaat het helemaal rechtop staan
.
Klinkt raar. Beterschap ofzo :$ ?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 15:22 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Ja. Blijkt dat de lens voor mijn rechteroog niet sterk genoeg is, waardoor ik automatisch alleen signalen kreeg naar m'n linkeroog, omdat die wel sterk genoeg is. Raar hè? Nu moet ik m'n rechteroog weer 'activeren'.
[..]
Ja. Maken ze in ons dorp in Turkije altijd. Ik vind het niet echt lekker.
Vage shiz, ben je er pas onlangs achtergekomen? Met maar één oog heb je toch moeite met 3-d visualiseren en zo?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 15:22 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Ja. Blijkt dat de lens voor mijn rechteroog niet sterk genoeg is, waardoor ik automatisch alleen signalen kreeg naar m'n linkeroog, omdat die wel sterk genoeg is. Raar hè? Nu moet ik m'n rechteroog weer 'activeren'.
Gelukkig ben jij niet mijn buurman, ik heb mijn muziek af en toe ook wel hard staan. Goeie muziek, dat welquote:Op vrijdag 12 februari 2010 15:26 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik heb zin om mijn buurjongen te vermoorden. De fucking debiel zit weer loeihard muziek te luisteren.
Oja. Ayça is ook Azeri. Kan heel goed het geval zijn.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 15:20 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Het zal wel iets oosters of Azerbeidzjaans zijn dan; ik heb er namelijk ook nooit van gehoord.
Ik heb lenzen.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 15:21 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Krijg je of heb je een bril?
Thanks, I guess. Sensin 'ieuw'.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 15:22 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Klinkt raar. Beterschap ofzo :$ ?
Iewh.
Ja, toen ik naar de opticien ging. Nou ja, ik ben nooit tegen een paal aangelopen omdat ik dacht dat het wat verder of dichterbij was, dus kennelijk valt er best te leven met één oog.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 15:23 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Vage shiz, ben je er pas onlangs achtergekomen? Met maar één oog heb je toch moeite met 3-d visualiseren en zo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Existentialistic Woes and Worries of an Exclamation Mark
Once upon a time there was an exclamation mark
Who did not want to be an exclamation mark
But just a vertical line with a dot underneath
Wat jij zei klopte welquote:Op vrijdag 12 februari 2010 01:07 schreef IHVK het volgende:
[..]
Hey ik was even weg, maar ziet er goed uit volgens mij.
quote:Op donderdag 11 februari 2010 23:34 schreef IHVK het volgende:
[..]
Tamam, dan moet je gewoon: tekenen hoe ze naast elkaar liggen. Die epidermis dingen liggen bijvoorbeeld rechthoekig naast elkaar.
DIe Xyleem dingen zijn alleen rondjes die om elkaar heen zijn.
En die Parenchym is weer wat anders.
Ik denk dat dat je opdracht is. Goed de structuur aangeven.
Hoe zou je hem gesloopt kunnen hebben, dan? Heb je het al geprobeerd met zo'n wireless usb-stick?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 17:25 schreef Ayca het volgende:
Kan het zijn dat ik mijn netwerkkaart gewoon heb gesloopt? hij ziet namelijk helemaal niks (terwijl die er eerst wel waren... )
Nee, ik heb dit reclamefilmpje niet gezienquote:Op vrijdag 12 februari 2010 17:31 schreef Xrtzsck het volgende:
Kennen jullie dit reclamefilmpje al?
De eerste keer dat ik 'm zag schaterlachte ik.
Ja weet ik veel.. (ik had hem wel laten vallenquote:Op vrijdag 12 februari 2010 17:33 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Hoe zou je hem gesloopt kunnen hebben, dan? Heb je het al geprobeerd met zo'n wireless usb-stick?
Heb je je laptop laten vallenquote:Op vrijdag 12 februari 2010 17:40 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ja weet ik veel.. (ik had hem wel laten vallen) ja dan lukt het wel
Ja 2xquote:Op vrijdag 12 februari 2010 17:48 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Heb je je laptop laten vallen?
Dan zou het inderdaad goed kunnen dat hij kapot is gegaanquote:
Kutquote:Op vrijdag 12 februari 2010 17:52 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dan zou het inderdaad goed kunnen dat hij kapot is gegaan.
Anders moet je gewoon even zo'n wireless usb ding voor je laptop kopen.
De drivers opnieuw installerenquote:Op vrijdag 12 februari 2010 17:57 schreef Ayca het volgende:
Hoe kan ik zeker weten dat hij kapot is?
Ok dat ga ik dan maar even proberen.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 17:57 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
De drivers opnieuw installeren. Of hem naar de winkel brengen.
Maar het is dus pas gebeurd nadat je hem voor de tweede keer liet vallen? Dan gewoon de drivers herinstalleren en als dat niet werkt een wireless usb-stick kopen.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 18:02 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ok dat ga ik dan maar even proberen.![]()
Dell, dus winkel gaat niet zo makkelijk
Gelukkig! Graag gedaan. Heb vandaag zelf vlinders wespen en een cocon getekend.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 17:24 schreef Julis het volgende:
[..]
Wat jij zei klopte wel. Bedankt voor het helpen!
[..]
Jupquote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:13 schreef wikwakka2 het volgende:
Is dat die bolle met een unibrow?
Het is echt slechte humor, en als je geen Turks spreekt snap je de helft van de grappen toch niet.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:56 schreef Rookert het volgende:
Ja die behaarde bosaapturk komt gewoon in Pathé in UtrechtWas dat met de vorige versies ook? Ik heb namelijk nog nooit een Turkse film in Nederlandse bioscoop gezien
Het zijn onvertaalbare inside-jokes?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:58 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Het is echt slechte humor, en als je geen Turks spreekt snap je de helft van de grappen toch niet.
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 20:00 schreef Rookert het volgende:
[..]
Het zijn onvertaalbare inside-jokes?
Ik ga meestal toch niet naar de bioscoop voor dat soort films, die kan je thuis net zo makkelijk kijken op je flutschermpje. Dingen als Avatar zijn alleen in de bioscoop nog te accepteren, thuis is het een lachtertjequote:
Haha idd.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 20:12 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ik ga meestal toch niet naar de bioscoop voor dat soort films, die kan je thuis net zo makkelijk kijken op je flutschermpje. Dingen als Avatar zijn alleen in de bioscoop nog te accepteren, thuis is het een lachtertje
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 20:32 schreef wikwakka2 het volgende:
Je verliest dan zeker het ´tien´-gedeelte in je leeftijd. Daarvoor in de plaats krijg je 'tig'.
Hoe oud ben jij eigenlijk?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 20:33 schreef wikwakka2 het volgende:
Boeiuhhhhhhhh, als je nou dertig of veertig zou worden, dán had je reden tot klagen. Als je je ze eerste grijze haar krijgt, dán mag je klagen.
Oh.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 20:38 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Vertaal het eens naar het Engels.
Ik herinner het mij niet meer. Zeg nou.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 20:39 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik al héél vaak gepost hoe oud ik ben.
Kom ik zo oud over, dat je mij 21 jaar oud goktequote:Op vrijdag 12 februari 2010 20:39 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Oh.![]()
Hoe oud ben je dan? 18? Je komt iig ouder over.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je komt volwassen over. Maar doe nou niet irritant, zeg gewoon hoe oud je bent.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 20:40 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Kom ik zo oud over, dat je mij 21 jaar oud gokte?
Ik ben gewoon een volwassen jongeheer.
Je had het al goed geraden. Doei Zelihè, veel plezier wat je ook gaat doenquote:Op vrijdag 12 februari 2010 20:42 schreef Bortecinem het volgende:
Damn, laat ook maar. Ik ben weg, doei iedereen behalve wik.
Nee, maar die neiging heb je natuurlijk wel als je alleen maar in NL hangt en jij straks weer naar Egypte toevliegt, het klinkt goedquote:Op vrijdag 12 februari 2010 20:48 schreef wikwakka2 het volgende:
Ach, je moet het natuurlijk niet romantiseren. Zoals (Johan Cruyf?) zei: ellek vordeul heb sun nadeul.
Ik ga echt nooit naar de bios met familiequote:Op vrijdag 12 februari 2010 20:50 schreef IHVK het volgende:
Hm ik wil eigenlijk ook naar bios met familie, maar heb al afgesproken met vrienden.
Ze hadden al rekening gehouden met mijn komst en gereserveerd., oelewapper.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 20:50 schreef wikwakka2 het volgende:
Hij was toch al uitverkocht, flapdrol? Een beetje naar slechte comedy (niet mijn woorden) kijken.
Ja gewoon met een paar neefjes en nichtjes, we doen zelden iets samen, dat is het meer.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 20:51 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ik ga echt nooit naar de bios met familieMaar je gaat naar die bosaap?
Oud-Nederlandse scheldwoordenquote:Op vrijdag 12 februari 2010 20:51 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ze hadden al rekening gehouden met mijn komst en gereserveerd., oelewapper.
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 20:50 schreef Rookert het volgende:
[..]
Nee, maar die neiging heb je natuurlijk wel als je alleen maar in NL hangt en jij straks weer naar Egypte toevliegt, het klinkt goed![]()
Al zie je je familie wel erg weinig...
Ken je er nog meer?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 20:53 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Oud-Nederlandse scheldwoorden.
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 20:55 schreef wikwakka2 het volgende:
Schobbejak
Piet snot
Vlegel
Vlerk
Lastpost
Lastpak
Schoelje
smiecht
Ik ben zelf niet zo famlieziek, als we elkaar 1x in de 2,5 maand zien is het veelquote:Op vrijdag 12 februari 2010 20:53 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dat ook. Tenzij er familie op bezoek kwam zagen we de meeste familieleden alleen een paar keer 's zomers.
Rapaljequote:Op vrijdag 12 februari 2010 20:55 schreef wikwakka2 het volgende:
Schobbejak
Piet snot
Vlegel
Vlerk
Lastpost
Lastpak
Schoelje
smiecht
Ik doe nooit wat samen met neefjes en nichtjes, die wonen dan ook allemaal op minstens 100km van ons vandaan en wij wonen nog wel in het midden van het landquote:Op vrijdag 12 februari 2010 20:52 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ja gewoon met een paar neefjes en nichtjes, we doen zelden iets samen, dat is het meer.
Die film boeit me niet.
Gaat de communicatie in een projectgroepje van 15 man beter dan in een groepje van 4 man?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 20:58 schreef wikwakka2 het volgende:
Heeft de hoeveelheid broers en zussen dan invloed op slechte communicatie?
Ja, ik heb er nu een paar van 2 t/m 8, die zijn nog wel leuk, dan kan ik de grote neef spelenquote:Op vrijdag 12 februari 2010 20:59 schreef wikwakka2 het volgende:
Neefjes en nichtjes waren leuk toen ze klein waren, als ze gaan puberen worden ze vervelend.
Bij gebrek aan een écht klein zusje/broertje vond ik dat ook altijd leukquote:Op vrijdag 12 februari 2010 21:00 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ja, ik heb er nu een paar van 2 t/m 8, die zijn nog wel leuk, dan kan ik de grote neef spelen![]()
Van mijn vaders kant: 7quote:Op vrijdag 12 februari 2010 21:12 schreef Ayca het volgende:
Volgens mij heb ik in nederland een stuk of 8-10 neefjes/nichtjes en neven/nichten![]()
Dat is dan alleen van mijn vaderskant
Ohnee wacht ik tel er nu 14quote:Op vrijdag 12 februari 2010 21:18 schreef Rookert het volgende:
[..]
Van mijn vaders kant: 7
Van mijn moeders kant: 4, maar die zijn allemaal al achterin de 20, begin 30
17, damnquote:Op vrijdag 12 februari 2010 21:21 schreef IHVK het volgende:
Ik heb 8 van vaderskant en 17 aan moeders kant.![]()
En sommige neven hebben kinderen, (totaal 9 kinderen)
dus genoeg.
Nee iddquote:Op vrijdag 12 februari 2010 21:21 schreef IHVK het volgende:
achterneven en nichten ga ik niet eens tellen.
Jezus wat veelquote:Op vrijdag 12 februari 2010 21:21 schreef IHVK het volgende:
Ik heb 8 van vaderskant en 17 aan moeders kant.![]()
En sommige neven hebben kinderen, (totaal 9 kinderen)
dus genoeg.
En die in Turkije/Duitsland tel ik niet mee.![]()
WTFquote:Op vrijdag 12 februari 2010 21:30 schreef IHVK het volgende:
http://www.rtl.nl/compone(...)talers.avi_plain.xml
Absurd.
Jezus, wtf zijn dat voor zieke geestenquote:Op vrijdag 12 februari 2010 21:30 schreef IHVK het volgende:
http://www.rtl.nl/compone(...)talers.avi_plain.xml
Absurd.
Je zei toch nog indirect hoi tegen mijquote:Op vrijdag 12 februari 2010 22:26 schreef Bortecinem het volgende:
Hoi Turkjes en niet Turkjes, I'm back.
Is Deux AryaMehr? Ja he? Ik had het meteen door toen ik hem Turken en Marokkanen zag bashen.
Ik ben niet boos op je hoor.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 22:28 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Je zei toch nog indirect hoi tegen mij.
Volgens mij vonden de admins/mods het niet zo leukquote:Op vrijdag 12 februari 2010 22:31 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik ben niet boos op je hoor.
Ik vind trouwens dat AryaMinder terug moet komen. Hij houdt Fok! in evenwicht nu AryaMehr terug is en de superieure Pers uithangt.![]()
'Superieure' Perzen die om de haverklap kankeren op andere volken zijn wel leuk?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 22:32 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Volgens mij vonden de admins/mods het niet zo leuk.
AryaMehr was nooit bepaald subtielquote:Op vrijdag 12 februari 2010 22:44 schreef Bortecinem het volgende:
Op het forum. Je herkent hem aan de ''subtiele'' manier waarop hij Marokkanen/Turken basht.
Die subtiel was ook sarcastisch bedoeld.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 22:45 schreef Rookert het volgende:
[..]
AryaMehr was nooit bepaald subtiel
21quote:Op vrijdag 12 februari 2010 22:46 schreef wikwakka2 het volgende:
Maar bortecinem, hoe oud ben ik nou?
blablablaquote:Op vrijdag 12 februari 2010 22:49 schreef Rookert het volgende:
Bortecinem is een academicus gevangen in het lichaam van een MBO'er
Als ik er iets niet uitzie dan is het wel ouder dan mijn leeftijd. Althans, dat vind ikquote:Op vrijdag 12 februari 2010 22:51 schreef Ayca het volgende:
[..]
Je wordt ouder geschatis toch niet erg
Jammer dat borte op oudere mannen valt.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 22:53 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Als ik er iets niet uitzie dan is het wel ouder dan mijn leeftijd. Althans, dat vind ik.
Maar waarom?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 22:55 schreef Bortecinem het volgende:
Ik dacht echt dat Wikwaka 21/22 was.
Zucht...quote:Op vrijdag 12 februari 2010 22:56 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Niet oud, wel ouder. En wijs is 'ie zeker.![]()
Wikwakka, wil je mij voortaan abla noemen?
Daarom dacht je zeker dat ik zo oud wasquote:
I like.quote:
Ik heb het liedje meteen gedownload.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 23:26 schreef wikwakka2 het volgende:
Ik werd er weer aan herinnerd toen ik hem hoorde in 'The Graduate'.
Ik de discography van Simon and Garfunkel, het is echt muziek waar mijn vader vroeger naar luisterde, maar toch stiekem wel tofquote:Op vrijdag 12 februari 2010 23:27 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik heb het liedje meteen gedownload.
Voor de Turkjes (en voor jou, maar denk dat jij het niets zult vinden.)
Ik erger me altijd aan dat Arabische instrument, ben de naam vergeten al had IHVK het gezegd, het trekt me echt nietquote:Op vrijdag 12 februari 2010 23:27 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik heb het liedje meteen gedownload.
Voor de Turkjes (en voor jou, maar denk dat jij het niets zult vinden.)
De saz is geen Arabisch instrument.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 23:29 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ik erger me altijd aan dat Arabische instrument, ben de naam vergeten al had IHVK het gezegd, het trekt me echt niet
Coo coo cachoo Mrs. Robinson, heaven holds a place for those who prayquote:Op vrijdag 12 februari 2010 23:29 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik de discography van Simon and Garfunkel, het is echt muziek waar mijn vader vroeger naar luisterde, maar toch stiekem wel tof.
Je weet toch dat ik als onwetende Nederlander dat gewoon een Arabische klinkend instrument vindquote:Op vrijdag 12 februari 2010 23:30 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
De saz is geen Arabisch instrument.
Mijn vader was vandaag dit liedje aan het luisteren:quote:Op vrijdag 12 februari 2010 23:29 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik de discography van Simon and Garfunkel, het is echt muziek waar mijn vader vroeger naar luisterde, maar toch stiekem wel tof.
De saz is onze nationale trots. Voor Nederlanders klinkt het wellicht als kattengejank maar voor ons is het een geluid uit de hemel.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 23:31 schreef Rookert het volgende:
[..]
Je weet toch dat ik als onwetende Nederlander dat gewoon een Arabische klinkend instrument vind
Je moet gewoon de Top 2000 gaan luisteren, heb dit nummer 3 jaar geleden ontdekt, superchillquote:Op vrijdag 12 februari 2010 23:31 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Mijn vader was vandaag dit liedje aan het luisteren:
Vind het zelf ook wel wat hebben eigenlijk.
Ok, ik vind het vrij weinig hebbenquote:Op vrijdag 12 februari 2010 23:33 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
De saz is onze nationale trots. Voor Nederlanders klinkt het wellicht als kattengejank maar voor ons is het een geluid uit de hemel.
Oude muziek is best tofquote:Op vrijdag 12 februari 2010 23:31 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Mijn vader was vandaag dit liedje aan het luisteren:
Vind het zelf ook wel wat hebben eigenlijk.
Mijn vader heeft een hele collectie oldskool muziek die ik zelf ook regelmatig beluister.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 23:34 schreef Rookert het volgende:
[..]
Je moet gewoon de Top 2000 gaan luisteren, heb dit nummer 3 jaar geleden ontdekt, superchill
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 23:34 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ok, ik vind het vrij weinig hebbenMaar ja, kwestie van gewenning natuurlijk
Of zeggen jullie dat maar omdat het zo hoortquote:Op vrijdag 12 februari 2010 23:33 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
De saz is onze nationale trots. Voor Nederlanders klinkt het wellicht als kattengejank maar voor ons is het een geluid uit de hemel.
Hoezo hoort? Turken hechten nou eenmaal meer waarde aan 'volksmuziek'. Voor Nederlanders is het iets ouderwets, terwijl jongeren in Turkije behalve Turkse pop ook gewoon volksmuziek van 50 jaar terug beluisteren. Wij houden er gewoon van, en de saz is heel erg belangrijk voor ons. De Alevitische Turken gebruiken de saz zelfs om mee te 'bidden'.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 23:35 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Of zeggen jullie dat maar omdat het zo hoort?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |