Kaas daar gaan ze allemaal van uit hun plaat, maar radijs das echt Karel zn lievelingshapje, en dat lust echt alleen mn Kareltjequote:Op donderdag 11 februari 2010 20:27 schreef JJH het volgende:
[..]
Een hond die radijsjes eet.
De hond die een oom en tante hadden kon je het woord kaas niet zeggen als ze in de buurt was. Dan ging ze kwijlend in de keuken voor de koelkast liggen.
Er is toch niks mooier dan pure liefdequote:Op donderdag 11 februari 2010 20:30 schreef oh-oh het volgende:
Ik word een beetje onpasselijk van de TT
quote:Op donderdag 11 februari 2010 20:30 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Kaas daar gaan ze allemaal van uit hun plaat, maar radijs das echt Karel zn lievelingshapje, en dat lust echt alleen mn Kareltje![]()
Vriendin van me had een hond die altijd weg liep toen ie jonger was en dan riep ze maar KAAAAAAAASJE, dat was t enige waar ie dan voor terug kwam.
Heel de buurt dacht dat die hond daadwerkelijk zo heette
Ik word een beetje onpasselijk van Ll85quote:Op donderdag 11 februari 2010 20:30 schreef oh-oh het volgende:
Ik word een beetje onpasselijk van de TT
Ooooooh , zeg dat dan gewoonquote:
quote:Op donderdag 11 februari 2010 20:32 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik word een beetje onpasselijk van Ll85
Fruitsuiker is ook suiker hé dus ook dit allemaal met mate al is het wel een super idee.quote:Op donderdag 11 februari 2010 20:31 schreef Greys het volgende:
Blokjes mango, Q!![]()
Ook lekker mierzoet! Wel opschrijven he?
Of ram een kokosnoot in stukken!
Nogmaals, ik doe mn best om t op een aardige manier te brengenquote:Op donderdag 11 februari 2010 20:32 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik word een beetje onpasselijk van Ll85
kokosnootquote:Op donderdag 11 februari 2010 20:31 schreef Greys het volgende:
Blokjes mango, Q!![]()
We zijn lekker bezig trouwens. Nu krijg ik zin in allerlei lekker fruit. En ik heb niks in huis.quote:Op donderdag 11 februari 2010 20:31 schreef Greys het volgende:
Blokjes mango, Q!![]()
Ik dacht bijna dat het over Rinske ging, die doet ook echt alles voor kaas.quote:Op donderdag 11 februari 2010 20:30 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Vriendin van me had een hond die altijd weg liep toen ie jonger was en dan riep ze maar KAAAAAAAASJE, dat was t enige waar ie dan voor terug kwam.
Ik neem elke dag 2 a 3 stuks fruitquote:Op donderdag 11 februari 2010 20:32 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Fruitsuiker is ook suiker hé dus ook dit allemaal met mate al is het wel een super idee.
IK MAG HOPEN DAT JE VERZUIPT. SLIJMJURK!quote:Op donderdag 11 februari 2010 20:33 schreef Loveless85 het volgende:
IK GA IN BAD EN ALS IK TERUGKOM DOEN JULLIE LIEF, JA?
Ik heb kiwi, peer, sinaasappel in huisquote:Op donderdag 11 februari 2010 20:34 schreef JJH het volgende:
[..]
We zijn lekker bezig trouwens. Nu krijg ik zin in allerlei lekker fruit. En ik heb niks in huis.
Waarom die haat homie, waaromquote:Op donderdag 11 februari 2010 20:34 schreef JJH het volgende:
[..]
IK MAG HOPEN DAT JE VERZUIPT. SLIJMJURK!
I'M WITH JJH ON THIS ONEquote:Op donderdag 11 februari 2010 20:34 schreef JJH het volgende:
[..]
IK MAG HOPEN DAT JE VERZUIPT. SLIJMJURK!
Ik alleen nog 2 appels, halfzuur...quote:Op donderdag 11 februari 2010 20:35 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik heb kiwi, peer, sinaasappel in huis
Komkommer is prima als je maar netjes je maaltijden eet daarnaast.quote:Op donderdag 11 februari 2010 20:34 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik neem elke dag 2 a 3 stuks fruit![]()
Maar komkommer mag wel onbeperkt toch?
Of wortel? Of weet ik veel wat je nog meer kan dippen. Wat kan je dippen? En waar dip ik het in?
Ja tuurlijk, maar het zijn in elk geval een stuk betere suikers dan uit donutsquote:Op donderdag 11 februari 2010 20:32 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Fruitsuiker is ook suiker hé dus ook dit allemaal met mate al is het wel een super idee.
ik kan de hele dag wel fruit vretenquote:Op donderdag 11 februari 2010 20:37 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik alleen nog 2 appels, halfzuur...
Ik heb vanmiddag ook een banaan op.![]()
Het is dat het slecht voor je is, maar daar zou ik echt wel een tros van per dag op kunnen.
Ik heb banaan, druifjes, mandarijntjes en citroenenquote:Op donderdag 11 februari 2010 20:35 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik heb kiwi, peer, sinaasappel in huis
Parrrima! De snelwegen waren haske droog, kon je lekker doorknallen.quote:Op donderdag 11 februari 2010 20:19 schreef Ml-etje het volgende:Cat hoe is je megarit door de sneeuw verlopen?
Lekkerrrrquote:Op donderdag 11 februari 2010 20:38 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik heb banaan, druifjes, mandarijntjes en citroenen![]()
En in de vriezert bramen, frambozen en aardbeitjes![]()
Oh ja, nog een lekkere tip.
Magere yoghurt, banaantje en een handje aardbeitjes of frambozen, blender dr op, et voila een lekkere smoothie
quote:Op donderdag 11 februari 2010 20:39 schreef Cat22 het volgende:![]()
[..]
Parrrima! De snelwegen waren haske droog, kon je lekker doorknallen.![]()
Ik het hier het hele huis vol groente en fruit liggen, in een post-ziekte-inkoop aanval. Voel ik me altijd een beetje schuldig dat mijn lijf boos op me was en wil het goed te eten geven.
Dus wat ligt er nu naast me... stuk chocola.![]()
Ik ga druifjes pakken.
quote:Op donderdag 11 februari 2010 20:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, maar het zijn in elk geval een stuk betere suikers dan uit donuts
Sauzen zoals?quote:Op donderdag 11 februari 2010 20:38 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Komkommer is prima als je maar netjes je maaltijden eet daarnaast.
Dippen kan in vetloze sauzen die ook niet teveel zout enz bevatten.
Oh-oh help es? Het is iets voor bij de sushi..
Ja en anders krijg je droge hielenquote:Op donderdag 11 februari 2010 20:40 schreef Greys het volgende:
Ik heb persoonlijk toch liever dat je blijft drijven Ll!
Anders wordt het zo ongezellig morgen als je dood bent.
Burp net twee glazen bananensmoothie op...tja yoghurt moest even wat sneller en die bananen waren ook nog behoorlijk aanwezig dus twee grote glazen smoothiequote:Op donderdag 11 februari 2010 20:38 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik heb banaan, druifjes, mandarijntjes en citroenen![]()
En in de vriezert bramen, frambozen en aardbeitjes![]()
Oh ja, nog een lekkere tip.
Magere yoghurt, banaantje en een handje aardbeitjes of frambozen, blender dr op, et voila een lekkere smoothie
Waarom wil je mij niet kennen op Facebookquote:
Aaahw.quote:Op donderdag 11 februari 2010 20:39 schreef Cat22 het volgende:
![]()
[..]
Parrrima! De snelwegen waren haske droog, kon je lekker doorknallen.![]()
Ik het hier het hele huis vol groente en fruit liggen, in een post-ziekte-inkoop aanval. Voel ik me altijd een beetje schuldig dat mijn lijf boos op me was en wil het goed te eten geven.
Dus wat ligt er nu naast me... stuk chocola.![]()
Ik ga druifjes pakken.
Magere Yoghurt met kruidenquote:
Op zich wel, al weet ik niet zeker of ik degene ben die ze zoeken.quote:Op donderdag 11 februari 2010 20:40 schreef Ml-etje het volgende:
[..]fijn en lekker al die gezonde groentjes.
Gesprek goed gegaan?
quote:
quote:Op donderdag 11 februari 2010 20:47 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Op zich wel, al weet ik niet zeker of ik degene ben die ze zoeken.
Ze hadden vandaag alle gesprekken en gaan daar de kandidaat uit kiezen. Hoor ik ergens volgende week. Ben daarna nog even bij mijn oude werk langsgegaan, dat zit op de hoek en effe bijgekletst.
Waarna een manager me even apart nam. Ze hebben mogelijk wat klusjes voor me als ZZPer. Of ik daarover na wilde denken. Dat willen we wel!
*sluipt weg...quote:
kun je die kopen? of moei die makn?quote:Op donderdag 11 februari 2010 20:47 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Magere Yoghurt met kruidenzoals de dames al riepen
Soja en Oestersaus en voor de pit wat wasabi erbij heerlijk bij de komkommer.
moek je nog toevoegenquote:Op donderdag 11 februari 2010 20:45 schreef trovey het volgende:
[..]
Waarom wil je mij niet kennen op Facebook
Wasabi.quote:Op donderdag 11 februari 2010 20:47 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Magere Yoghurt met kruidenzoals de dames al riepen
Soja en Oestersaus en voor de pit wat wasabi erbij heerlijk bij de komkommer.
Van die Yoghurt-gourmet-steengrillsausjes van de Duyvis?quote:Op donderdag 11 februari 2010 20:48 schreef Qwea het volgende:
[..]
kun je die kopen? of moei die makn?
Nou hoppa dan....zo moeilijk ben ik niet te vinden...quote:Op donderdag 11 februari 2010 20:48 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
moek je nog toevoegen
Gewoon een pak magere yoghurt kopen, kwakkie in een bakkie doen, dan wat ketchup er bij (even proeven) en dan lekker beetje peper en kruiden en/of knoflook enzo er bijquote:Op donderdag 11 februari 2010 20:48 schreef Qwea het volgende:
[..]
Die dipjes kun je kopen van duyvis hangen meestal bij de sauzen/kruiden.quote:Op donderdag 11 februari 2010 20:48 schreef Qwea het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 11 februari 2010 20:49 schreef JJH het volgende:
[..]
Wasabi.![]()
Dat is echt zulk lekker spul. Kun je echt heerlijk weglepelen Q.
Dat zeg ik.quote:Op donderdag 11 februari 2010 20:52 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Die dipjes kun je kopen van duyvis hangen meestal bij de sauzen/kruiden.
De andere vind je ook daar of bij de olijfolie enz.
Misschien heeft Elies nog tips.quote:Op donderdag 11 februari 2010 20:49 schreef JJH het volgende:
[..]
Wasabi.![]()
Dat is echt zulk lekker spul. Kun je echt heerlijk weglepelen Q.
Nou..ik haakte vanmorgen@ work spontaan af en de IT afdeling met mij denk ikquote:
Ja en bij de chips hangen ze ook nog es meestalquote:Op donderdag 11 februari 2010 20:52 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Die dipjes kun je kopen van duyvis hangen meestal bij de sauzen/kruiden.
De andere vind je ook daar of bij de olijfolie enz.
Hihi collegaatje gaat zaterdagmiddag jullie kant uit.quote:Op donderdag 11 februari 2010 20:55 schreef oh-oh het volgende:
Ik moet ineens aan de meest debiele maar oh zo grappige carnavalsgewoonte in mijn geboortestad denken![]()
Appelsienesjmiete![]()
Dat is altijd op dinsdag geloof ik, en dan gooien gemaskerde mensen sinaalsappelen voor de kinderen die de hele dag keihard moeten krijsen voor die sinaasappelstjes.
We kwamen echt altijd met vuilniszakken vol thuis![]()
quote:Op donderdag 11 februari 2010 20:55 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja en bij de chips hangen ze ook nog es meestal
Ik heb die dingen altijd standaard in huis![]()
Je meent het!quote:Op donderdag 11 februari 2010 20:55 schreef oh-oh het volgende:
Ik moet ineens aan de meest debiele maar oh zo grappige carnavalsgewoonte in mijn geboortestad denken![]()
Appelsienesjmiete![]()
Dat is altijd op dinsdag geloof ik, en dan gooien gemaskerde mensen sinaalsappelen voor de kinderen die de hele dag keihard moeten krijsen voor die sinaasappelstjes.
We kwamen echt altijd met vuilniszakken vol thuis![]()
Echtquote:Op donderdag 11 februari 2010 20:57 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Je meent het!Zitterd is mini Pamplona! Minus stieren.
quote:Op donderdag 11 februari 2010 20:58 schreef nokwanda het volgende:
Hier gejuich. We hebben vandaag voor het eerst alle 8 harige monstertjes samen aan de bakjes gekregen![]()
Ik had blikvoer dat ze erg lekker vinden. Na afloop werden er pootjes gewassen en liep ieder rustig terug naar een lekker plekje. Zelfs Purrr, die van de natte wraak, de squirting pussy, rende niet krijsend weg toen ze Poeska naar haar zag kijken. We zijn er wel bij blijven zitten en hebben daarna met de poezjes gespeeld. Overgooien met een van de nieuwe muisjes. Van Bijoux naar mij, naar Poeska en weer terug.
Ben je daar nog nooit bij geweest?quote:Op donderdag 11 februari 2010 20:57 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Je meent het!Zitterd is mini Pamplona! Minus stieren.
Ik zo ook niet maar tis keileuk als je visite krijgt, staat meteen heel echt en zoquote:Op donderdag 11 februari 2010 20:57 schreef Ml-etje het volgende:
[..]ik gebruik ze niet dip eigenlijk nooit.
Ik schakel net in. Wat een gemiep van die vent bij het kiezen van spullen voor de verkoop.quote:Op donderdag 11 februari 2010 20:58 schreef Ml-etje het volgende:
Jemig wij verdienen veeel minder dan die dubbeltje op een kant types en hier druipt het vd weelde vergeleken met daar.
Ik ben dan net de warme bakkerquote:Op donderdag 11 februari 2010 21:01 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik zo ook niet maar tis keileuk als je visite krijgt, staat meteen heel echt en zo
Wehehehe! Klinkt lollig. Geen idee of de kids vakantie hebben though. Zij wonen aan de verkeerde kant van de provinciegrens.quote:Op donderdag 11 februari 2010 21:00 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ben je daar nog nooit bij geweest?
Dat is echt lachen![]()
Als je gratis appelsiene wilt voor een maand moet je ff met je nichtjes / neefjes die kant op gaan die dag![]()
En de kids schreeuwen zich helemaal schor, nog een voordeel![]()
En dan heb je halfvasten krombroodjesrapen op de krombroodjesberg op de kollenberg, die hele stijle heuvel links voor de Rosa Kapel.
Gooien ze van boven af speciale kromme broodjes, das ook altijd vet cool
Ja ze houden 1700 euro per maand over nou ik weet niet wat ze daarmee doen..quote:Op donderdag 11 februari 2010 21:02 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik schakel net in. Wat een gemiep van die vent bij het kiezen van spullen voor de verkoop.![]()
'Dit heb ik gekregen van een vriend die er niet meer is. Na ja, hij is er nog wel, maar ik zie hem niet vaak meer. '
Lutser.
Nee, ik wilde het niet verstoren met een flitser. Dat kan dan net alles vernachelen.quote:Op donderdag 11 februari 2010 20:59 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Heb je foto's kunnen maken? Lijkt me een machtig gezicht.
Snap ik.quote:Op donderdag 11 februari 2010 21:04 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Nee, ik wilde het niet verstoren met een flitser. Dat kan dan net alles vernachelen.
quote:Op donderdag 11 februari 2010 21:03 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wehehehe! Klinkt lollig. Geen idee of de kids vakantie hebben though. Zij wonen aan de verkeerde kant van de provinciegrens.
Hoe kom je aan mijn rekeningnummer?quote:Op donderdag 11 februari 2010 21:04 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ja ze houden 1700 euro per maand over nou ik weet niet wat ze daarmee doen..
Heb nog wel een rekeningnummer voor ze
Spook het bos injagen is ook veel ruiger dan een rog verbranden.quote:Op donderdag 11 februari 2010 21:05 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Tis in de hele stad, ze gooien van balkons en zo ook.
Krombroodjesrapen is ook geweldig.
Sittard heeft leukere carnavals tradities dan Mestreech eigenlijk![]()
Maske begrave is ook zo cool
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Raar volkje.quote:Op donderdag 11 februari 2010 21:00 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ben je daar nog nooit bij geweest?
Dat is echt lachen![]()
Als je gratis appelsiene wilt voor een maand moet je ff met je nichtjes / neefjes die kant op gaan die dag![]()
En de kids schreeuwen zich helemaal schor, nog een voordeel![]()
En dan heb je halfvasten krombroodjesrapen op de krombroodjesberg op de kollenberg, die hele stijle heuvel links voor de Rosa Kapel.
Gooien ze van boven af speciale kromme broodjes, das ook altijd vet cool
Wel een betere tekst dan onze inzending voor het songfestival.quote:
Dan kunnen we ook de "Als je maar bekend band" sturen.quote:Op donderdag 11 februari 2010 21:10 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wel een betere tekst dan onze inzending voor het songfestival.
je bedoelt die zakjes zoals salsa mix? die je met water moet maken?quote:Op donderdag 11 februari 2010 20:55 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja en bij de chips hangen ze ook nog es meestal
Ik heb die dingen altijd standaard in huis![]()
oeh!quote:Op donderdag 11 februari 2010 20:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Gewoon een pak magere yoghurt kopen, kwakkie in een bakkie doen, dan wat ketchup er bij (even proeven) en dan lekker beetje peper en kruiden en/of knoflook enzo er bij![]()
Hasssske mager!
Ja onder andere. Maar er zijn ook een paar smaken die je met yoghurt moet aanmaken.quote:Op donderdag 11 februari 2010 21:13 schreef Qwea het volgende:
[..]
je bedoelt die zakjes zoals salsa mix? die je met water moet maken?
quote:Op donderdag 11 februari 2010 21:10 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wel een betere tekst dan onze inzending voor het songfestival.
quote:Op donderdag 11 februari 2010 21:05 schreef Bamba het volgende:
Alaaf!![]()
Heeft iemand een samenvatting voor me van de afgelopen dagen?
Zolang je d'r maar geen MAYO bij hoeft te doenquote:Op donderdag 11 februari 2010 21:13 schreef Qwea het volgende:
[..]
je bedoelt die zakjes zoals salsa mix? die je met water moet maken?
keejquote:Op donderdag 11 februari 2010 21:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Zolang je d'r maar geen MAYO bij hoeft te doen
Maar die kruidenzakjes kan je ook best gebruiken, dan met magere yoghurt
quote:
Een samenvatting heb ik niet.quote:Op donderdag 11 februari 2010 21:25 schreef Bamba het volgende:
[..]
JJH
![]()
Ik heb Fok! zwaar verwaarloosd de laatste dagen
Maar goed, da's weer meer hartig he...quote:
Ik ga naar de buren maandag en dinsdag.quote:Op donderdag 11 februari 2010 21:28 schreef oh-oh het volgende:
Hey Bamba![]()
Ml , jij kwam toch ook hier carnavallen, of niet?
quote:
Ah ok, dus niet dees kanten opquote:Op donderdag 11 februari 2010 21:30 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ik ga naar de buren maandag en dinsdag.
Zou zaterdag met die collega mee gaan maar ze gaan ipv s'avonds s'morgens al weg en dat zat niet in de planning
quote:Op donderdag 11 februari 2010 21:28 schreef oh-oh het volgende:
Hey Bamba![]()
Ml , jij kwam toch ook hier carnavallen, of niet?
Is dat zo joh? In welke hoeveelheden moet je het drinken dan?quote:Op donderdag 11 februari 2010 21:31 schreef Ml-etje het volgende:
[..]ik krijg alleen altijd op mijn flikker dat het slecht is voor je bloeddruk.
Mag ik niet....niet goed voor mensen met hoge bloeddrukquote:
Dat vraag ik me dan ook afquote:Op donderdag 11 februari 2010 21:36 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Is dat zo joh? In welke hoeveelheden moet je het drinken dan?
Oh joh, heeft geen haast, ik zie m wel komen, tis al tof dat je t wil doenquote:Op donderdag 11 februari 2010 21:35 schreef Bamba het volgende:
[..]
je dvd ga ik morgen opsturen hoor
. Het was er niet meer van gekomen.
Da's echt als je hele zakken drop en de hele dag door zoethout thee drinktquote:Op donderdag 11 februari 2010 21:37 schreef trovey het volgende:
[..]
Mag ik niet....niet goed voor mensen met hoge bloeddruk. zelfde geldt voor drop...maar dat eet ik toch....zo af en toe
![]()
Daar is ons zonnestraaltje weerquote:
quote:
Bwehehequote:Op donderdag 11 februari 2010 21:43 schreef trovey het volgende:
[..]
Weg weg....jij hebt mede (ja ik zelf ook) mijn Country Life topic om zeep geholpen
Nee dat is juist nu nog ik leefquote:Op donderdag 11 februari 2010 21:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Thank god.
Anders moest ik die zooi gaan opruimen morgen zeker
quote:Op donderdag 11 februari 2010 21:43 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Bwehehe
Sorry, maar het was zo grappig![]()
En ik hoorde dat er al een hele achterban was in de SC van GAM voor m'n FB topic ofzo. Zoiets. Weet ik veel.![]()
quote:Op donderdag 11 februari 2010 21:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Da's echt als je hele zakken drop en de hele dag door zoethout thee drinkt
Je moet idd geen 12 bekers zoethout thee per dag drinken
Waarom praat je als Yoda?quote:Op donderdag 11 februari 2010 21:44 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee dat is juist nu nog ik leef
Je niet zo druk maken om gametopicjes mag ook op het lijstjequote:Op donderdag 11 februari 2010 21:44 schreef trovey het volgende:
[..]
Ik moet al 3 verschillende medicijnen slikken om die van mij enigszins onder controle te houden dus is mij sterk afgeraden om zoethoutthee en drop tot mij te nemen....door de huisarts
Dat is gewoon Nederlands hoor.quote:Op donderdag 11 februari 2010 21:45 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Waarom praat je als Yoda?
![]()
Jij wat bedoelen???
Was dat het alleen maarquote:Op donderdag 11 februari 2010 21:45 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Je niet zo druk maken om gametopicjes mag ook op het lijstje
Lees zelf nog es.quote:Op donderdag 11 februari 2010 21:46 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat is gewoon Nederlands hoor.
Read sentence, you must!
Ik bedoel gewoon dat ik nu nog leef ik morgenavond 'rotzooi' ga produceren die Greys dan mag opruimen
Hij zichzelf snappen niet.quote:Op donderdag 11 februari 2010 21:45 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Waarom praat je als Yoda?
![]()
Jij wat bedoelen???
Oh jaquote:Op donderdag 11 februari 2010 21:48 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Lees zelf nog es.
nu nog ik leef?
En Trovey, daarom zeg ik OOK op je lijstje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 11 februari 2010 21:44 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee dat is juist nu nog ik leef
Oh dan is het beter van niet iddquote:Op donderdag 11 februari 2010 21:44 schreef trovey het volgende:
[..]
Ik moet al 3 verschillende medicijnen slikken om die van mij enigszins onder controle te houden dus is mij sterk afgeraden om zoethoutthee en drop tot mij te nemen....door de huisarts
Succes Greysquote:Op donderdag 11 februari 2010 21:46 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat is gewoon Nederlands hoor.
Read sentence, you must!
Ik bedoel gewoon dat ik nu nog leef ik morgenavond 'rotzooi' ga produceren die Greys dan mag opruimen
quote:Op donderdag 11 februari 2010 21:48 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oh ja
I know!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
quote:Op donderdag 11 februari 2010 21:48 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oh ja
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op donderdag 11 februari 2010 21:48 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Succes Greys![]()
Oh-oh jij nie snappe? Dat gewoon Nederlands zijn ja!![]()
Poep hij praat ja!quote:
Bedankt jaquote:
Bijjjjjjjjna ja. Maar nčt nietquote:Oh-oh jij nie snappe? Dat gewoon Nederlands zijn ja!
Zeg maar Sorry Zon!quote:Op donderdag 11 februari 2010 21:48 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Succes Greys![]()
Oh-oh jij nie snappe? Dat gewoon Nederlands zijn ja!
quote:Op donderdag 11 februari 2010 21:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Bedankt ja
[..]
Bijjjjjjjjna ja. Maar nčt niet
Ook niet als zijn zinnen grammatikaal wel in orde zijn hoorquote:
Whihihi geniaaal!quote:
JAMAAR ZEG HET DAN!!!!!!quote:
Ja hé, ze zijn uitgezocht op diversiteit..quote:Op donderdag 11 februari 2010 21:53 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ook niet als zijn zinnen grammatikaal wel in orde zijn hoor![]()
ML wat een paupers op 1 zeg, zijn die mensen daarop uitgezocht door dat programma?
Aparte jongen is het.quote:Op donderdag 11 februari 2010 21:53 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ook niet als zijn zinnen grammatikaal wel in orde zijn hoor![]()
ML wat een paupers op 1 zeg, zijn die mensen daarop uitgezocht door dat programma?
quote:Op donderdag 11 februari 2010 21:55 schreef oh-oh het volgende:
[..]
JAMAAR ZEG HET DAN!!!!!!
![]()
Ik zeg hier steeds Sorry Zjon, als ik weer es op m sta
Die rugtattooooooo.quote:Op donderdag 11 februari 2010 21:55 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ja hé, ze zijn uitgezocht op diversiteit..
Maar heb Mr toegebeten (euh ja) dat als hij ooit nog in mijn buurt wilde komen hij vooral een bevalling op moet zetten.
Speciaal ja...quote:
Als ie speciaal was, was ie wel meegegaan zondag.quote:
Jij bent nog net wat specialerquote:Op donderdag 11 februari 2010 21:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Als ie speciaal was, was ie wel meegegaan zondag.
Naar het festival voor speciale liedjes. Gezongen door speciale mensen.
En bejureerd door nog veel specialere mensen...
quote:Op donderdag 11 februari 2010 21:56 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Die rugtattooooooo.
Volgens mij wilde die kneus alleen een kind vanwege die tattoo
Dat ondergescheten worden door zo een spruit lijkt me nog erger dan die bevallingquote:Op donderdag 11 februari 2010 21:59 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
las vandaag in de krant dat een 20-jarige man een 1-jarige baby op haar ruggetje had getatoeërd
En Maes is van de speciale begeleiding natuurlijkquote:
Ja, als je wat vaker in ESF kwam had je deze ook gezienquote:Op donderdag 11 februari 2010 22:04 schreef oh-oh het volgende:
[..]
En Maes is van de speciale begeleiding natuurlijk
Dat meisje met de accordeon.quote:Op donderdag 11 februari 2010 22:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, als je wat vaker in ESF kwam had je deze ook gezien
Maes en Pierre Kartner horen bij elkaar!
[ afbeelding ]
Dat meisje, of gewoon dat überkorte rokje wat ze aan heeft?quote:
Welk rokje?quote:Op donderdag 11 februari 2010 22:10 schreef Bamba het volgende:
[..]
Dat meisje, of gewoon dat überkorte rokje wat ze aan heeft?
OMG, de vraag is, wil ik zulke dingen wel weten???quote:Op donderdag 11 februari 2010 22:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, als je wat vaker in ESF kwam had je deze ook gezien
Maes en Pierre Kartner horen bij elkaar!
[ afbeelding ]
Jij had het over dat accordeon meisje, en ik zei het meisje met de accordeon. Das heul wat anders.quote:
Ohja, groot gelijkquote:Op donderdag 11 februari 2010 22:14 schreef JJH het volgende:
[..]
Jij had het over dat accordeon meisje, en ik zei het meisje met de accordeon. Das heul wat anders.
wtf. 18+quote:Op donderdag 11 februari 2010 22:18 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ohja, groot gelijk
www.maes.be
[ afbeelding ]
Overigens me ziek aan gedronken toen ik voor het eerst met vrienden op vakantie was naar Oostende. Het is het enige bier wat lauw ook nog te drinken is![]()
Das meestal bij sites van alcoholische dranken hoorquote:Op donderdag 11 februari 2010 22:19 schreef JJH het volgende:
[..]
wtf. 18+
Ben benieuwd wat ik te zien krijg.
Serieus, nu heb ik dorst.quote:Waar moet je op letten als je op café een Maes bestelt?
In de eerste plaats moet het glas waarin je Maes getapt wordt helemaal schoon zijn.
Een Maes uitschenken in een glas is een kunst op zich. De Maes moet in één soepele en volle beweging in het glas worden getapt, dat eerst schuin en dan geleidelijk aan rechtop wordt gehouden. Let erop dat de tap niet in contact komt met het schuim.
Er is niks aan de hand wanneer het glas lichtjes overloopt. Het overtollige schuim wordt met een schuimspaan afgetopt.
Voor een afgewerkte service, wordt de voet van het glas even gespoeld en weer afgedroogd en als laatste stap wordt het glas geserveerd op een bijpassend viltje.
Maar in Nederland moet je voor biersites 16+ 18 zijn.quote:Op donderdag 11 februari 2010 22:23 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Das meestal bij sites van alcoholische dranken hoor![]()
Ik voerde Greys d'r geboortedatum in en toen werd ik hier naar doorgelinked
quote:Op donderdag 11 februari 2010 22:26 schreef oh-oh het volgende:
Telefoonpraat kan ik nog wel handelen, maar bij bier trek ik mijn grens, ik ga afk![]()
Ziet er goed uit, met druppelvanger en extra laagje schuimquote:Op donderdag 11 februari 2010 22:27 schreef JJH het volgende:
http://warsteiner.nl/hoe-tap-je-een-warsteiner
![]()
![]()
Websitebouwers die niet met FF om kunnen gaan.quote:Mocht u gebruik maken van Firefox, dan kan het zijn dat u problemen ondervind bij het versturen van uw bestelling.
Ah, gelukkig niet.quote:Op donderdag 11 februari 2010 22:34 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ziet er goed uit, met druppelvanger en extra laagje schuim![]()
Kan je ze ook zo mooi uitschenken danquote:Op donderdag 11 februari 2010 22:35 schreef JJH het volgende:
[..]
Ah, gelukkig niet.
Ik heb een setje originele 30cl glazen besteld. Past precies een flesje in.
Ja, dat kan ik en welterusten. )quote:Op donderdag 11 februari 2010 22:36 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Kan je ze ook zo mooi uitschenken dan
oh dat is zoooooo slechtquote:Op donderdag 11 februari 2010 22:34 schreef JJH het volgende:
Ik praat in mezelf?
[..]
Websitebouwers die niet met FF om kunnen gaan.
school was prima, proeftoetsen foutloos gedaan, volgende week voor de laatste keer engels en nederlands, en dan in maart examenquote:Op donderdag 11 februari 2010 22:52 schreef oh-oh het volgende:
Zwabber, niet fokken jij, lezen![]()
Hoe was school?
Die staan hier ook....en gisteren is er een grooooote warsteiner-buitenlamp aangeschaft en vandaag een dop voor over een sta-tafel.quote:Op donderdag 11 februari 2010 22:35 schreef JJH het volgende:
[..]
Ah, gelukkig niet.
Ik heb een setje originele 30cl glazen besteld. Past precies een flesje in.
oh no, I can't handle the famequote:Op donderdag 11 februari 2010 22:54 schreef Greys het volgende:
Zwabberttttt, je vlaggetje smiley wordt gebruikt hoor!
Steeds vaker door meer mensen!
quote:Op donderdag 11 februari 2010 22:55 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
school was prima, proeftoetsen foutloos gedaan, volgende week voor de laatste keer engels en nederlands, en dan in maart examen
Is het nu niet officieel?quote:Op donderdag 11 februari 2010 22:50 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
oh dat is zoooooo slecht
dan voldoet je website ook gewoon niet aan de officiele regels
plakkertquote:Op donderdag 11 februari 2010 22:57 schreef JJH het volgende:
[..]
Is het nu niet officieel?
in ieder geval heb ik alles Ge-ctrl+v-ed en ctrl+v-ed en doorgemaaild.
Stomme Bill Gates.quote:Op donderdag 11 februari 2010 23:04 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
plakkert![]()
maar je hebt je te houden aan bepaalde standaarden, en (sommige) browsers houden zich aan die standaarden
firefox en chrome bijvoorbeeld geven websites weer zoals de bedoeling is
internet explorer is een beetje een inteelt gevalletje, en accepteert sommige onderdelen van de standaard niet
maar omdat iedereen internet explorer gebruikt, verkrachten een hoop webdevvers de standaarden om er voor te zorgen dan ie een site goed weergeeft
zie het als een tv, die de kleuren rood en blauw omdraait, en in plaats van dat je die kuttv niet koopt, maken sommige mensen nu het beeld omgedraait zodat die tv's het goed weergeven
krom he![]()
microsoft vind zichzelf de officiele standaard, terwijl ze dat niet zijn![]()
microsoft = faal
en als iets van microsoft niet faalt, staat het op het punt om te falen
Je word nog beroemd.quote:Op donderdag 11 februari 2010 23:12 schreef DeZwabber het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
zomg,
K moest toch ff hoi zeggen tegen mn Zwabber???quote:
Dus hij is meer waard dan ik?quote:Op donderdag 11 februari 2010 23:22 schreef oh-oh het volgende:
[..]
K moest toch ff hoi zeggen tegen mn Zwabber???
Wij zaten al de hele avond te ouwehoeren manquote:
Dussss.... hij is nu even meer waard?quote:Op donderdag 11 februari 2010 23:24 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Wij zaten al de hele avond te ouwehoeren man
Jeutje!quote:Op donderdag 11 februari 2010 23:33 schreef DanseMacabre het volgende:
Dit is een heel bizar verhaal aan het worden.
Mijn tante had blijkbaar een hoop schulden gemaakt en ook de uitvaarverzekering opgezegd. Hierdoor komt er dus geen uitvaart, of wat dan ook. Portemonnee en pasjes waren nergens te vinden..
Ik heb wat gemist? Bizarquote:Op donderdag 11 februari 2010 23:33 schreef DanseMacabre het volgende:
Mijn tante had blijkbaar een hoop schulden gemaakt en ook de uitvaarverzekering opgezegd. Hierdoor komt er dus geen uitvaart, of wat dan ook. Portemonnee en pasjes waren nergens te vinden..
Wat ergquote:Op donderdag 11 februari 2010 23:33 schreef DanseMacabre het volgende:
Jeetje, wat naarquote:Op donderdag 11 februari 2010 23:33 schreef DanseMacabre het volgende:
Ik zit opeens te bedenken, je oom heeft in de toekomst ook geen cent meer te makken, en is niet verzekerd e.d. Werkt ie nog?quote:Op donderdag 11 februari 2010 23:44 schreef DanseMacabre het volgende:
Ja, ik hoop het.
Mijn tante deed altijd de administratie en hij wist dus helemaal niks van die schulden. Hij had dat ook absoluut niet gewild. Mijn tante wordt nu dus opgehaald en morgen wordt ze een kwartiertje opgebaard en zaterdag is de crematie.. zonder een dienst.. Dat kan hij niet betalen... Ik hoop maar dat ze de ziektekostenverzekering niet opgezegd heeft.
Ik vind het echt zo bizar.
Ik geloof dat de familie mee gaat helpen met papieren uitzoeken e.d. De zoon heeft nog wel wat geld achter de hand denk ik. De opbaring kost al 2500 euro.quote:Op donderdag 11 februari 2010 23:43 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Wat erg![]()
Gaat de familie nu niet samen een uitvaart bij elkaar scharrelen?
Om nou zomaar iemand geen uitvaart te geven lijkt me ook heel raar
Is dat echt of nep?quote:Op donderdag 11 februari 2010 23:12 schreef DeZwabber het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
zomg,
Oh, dat had ik gemist! Fijn zeg!quote:Op donderdag 11 februari 2010 23:47 schreef Ingetje79 het volgende:
Mss een beetje ongepast nu, maar ik las ff goed terug en zag dat ziggy's leveruitslag goed was.
Dat vind ik dan wel weer heel mooi nieuws
Da's toch wel het laatste waar je zin in hebt in deze situatie...bahquote:Op donderdag 11 februari 2010 23:48 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Ik geloof dat de familie mee gaat helpen met papieren uitzoeken e.d. De zoon heeft nog wel wat geld achter de hand denk ik. De opbaring kost al 2500 euro.
quote:Op donderdag 11 februari 2010 23:47 schreef Bamba het volgende:
Ik krijg net de vraag of we nog een filmpje gaan kijken, dus ik ga ook afk.
DM heel veel sterkte de komende dagen
quote:Op donderdag 11 februari 2010 23:49 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Da's toch wel het laatste waar je zin in hebt in deze situatie...bah![]()
Veel sterkte iig.
Ik duik onder m'n dekbed![]()
Ik weet niet of mijn tante de ziektekostenverzekering heeft opgezegd, ik hoop van niet.quote:Op donderdag 11 februari 2010 23:47 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik zit opeens te bedenken, je oom heeft in de toekomst ook geen cent meer te makken, en is niet verzekerd e.d. Werkt ie nog?
Wat een klap zeg, op twee fronten!
Jeumig!quote:Op donderdag 11 februari 2010 23:33 schreef DanseMacabre het volgende:
Neehoor, helemaal niet ongepast. Da's juist hartstikke fijn!quote:Op donderdag 11 februari 2010 23:47 schreef Ingetje79 het volgende:
Mss een beetje ongepast nu, maar ik las ff goed terug en zag dat ziggy's leveruitslag goed was.
Dat vind ik dan wel weer heel mooi nieuws
Bwegh, ik krijg er gewoon een plaatsvervangend naar gevoel van. Daar moet je toch niet aan denken.quote:Op donderdag 11 februari 2010 23:52 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Ik weet niet of mijn tante de ziektekostenverzekering heeft opgezegd, ik hoop van niet.
Hij is altijd boswachtergeweest voor de gemeenten en krijgt nu pensioen, hij is 72 nu. Verder fokt ie nog met honden, engelse springers en duitse staande draadharen met stamboom.. Daar gaat natuurlijk ook een hoop geld inzitten.
Wij zijn zo flexibel hier.quote:Op donderdag 11 februari 2010 23:53 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Neehoor, helemaal niet gepast. Da's juist hartstikke fijn!
Zo te lezen had helemaal niemand dat verwacht...quote:Op donderdag 11 februari 2010 23:55 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Ik had dit niet verwacht ook.
Te bizar voor woorden.
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 00:15 schreef Pagan het volgende:
[ afbeelding ]
Niet bijgelezen, beetje Animal Planet gekeken. Wij gaan airmiles sparen voor Stichting AAP
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 00:15 schreef Pagan het volgende:
Heey Zwabber, Napoleon is toch wel groter hč!
[ afbeelding ]
Niet bijgelezen, beetje Animal Planet gekeken. Wij gaan airmiles sparen voor Stichting AAP
Truste allen.
Dit had ik gemist en ik me al afvragen of het miss té privé wasquote:Op donderdag 11 februari 2010 20:47 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Op zich wel, al weet ik niet zeker of ik degene ben die ze zoeken.
Ze hadden vandaag alle gesprekken en gaan daar de kandidaat uit kiezen. Hoor ik ergens volgende week. Ben daarna nog even bij mijn oude werk langsgegaan, dat zit op de hoek en effe bijgekletst.
Waarna een manager me even apart nam. Ze hebben mogelijk wat klusjes voor me als ZZPer. Of ik daarover na wilde denken. Dat willen we wel!
morning Q hoe istie?quote:
Ik zou Lush meenemen en tot woensdagmorgen in bad gaan zitten, want er is geen ontkomen aanquote:Op vrijdag 12 februari 2010 07:56 schreef ferrari_rood het volgende:
Naar Arcen en ik hou niet van carnalval iemand nog andere tips daar?
Je leeft nogquote:Op vrijdag 12 februari 2010 08:28 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik zou Lush meenemen en tot woensdagmorgen in bad gaan zitten, want er is geen ontkomen aan
Niet eensquote:Op vrijdag 12 februari 2010 08:34 schreef Loveless85 het volgende:
Niet verslonden door vleesetende bacterien of infecties?
Hoest met je gat?quote:
Well hello therequote:Op vrijdag 12 februari 2010 08:41 schreef Greys het volgende:![]()
Elies, fijn te horen dat je wonden goed helen!![]()
Voor geen fuif zit je goedquote:Op vrijdag 12 februari 2010 08:53 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
JA HOI
ik hoorde dat er hier geen fuif is
idd, ik ben dan ook de party pooper.quote:
Ojaa?quote:
als ik een familie-pak condooms meebreng en een weapon of assdestruction,,, heb ik het feestje dan goed ingeschat?quote:
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 09:04 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
als ik een familie-pak condooms meebreng en een weapon of assdestruction,,, heb ik het feestje dan goed ingeschat?
ow shitquote:Op vrijdag 12 februari 2010 09:05 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee sorry, het is geen KLB crewmeet
D´r is wel een FOK! crewmember aanwezig trouwensquote:
Que?quote:
Zoeen met tittels?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 09:07 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
D´r is wel een FOK! crewmember aanwezig trouwens
Gaat weer lekkerquote:
tittel-fest!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 09:13 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Joah nogal![]()
En nog zoeen met tittels![]()
Ja en ik danzonder tittels
Maar daar heb je VIP pasjes voor nodig voor die fuivenquote:
Hier?quote:
Fiets heeft een 'All-acces' kaartquote:Op vrijdag 12 februari 2010 09:15 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Maar daar heb je VIP pasjes voor nodig voor die fuiven
Nou dan wens ik je veel plezierquote:Op vrijdag 12 februari 2010 09:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Fiets heeft een 'All-acces' kaart
Maar geen rijbewijs, en het is ver Fietsen hoor Fietsquote:Op vrijdag 12 februari 2010 09:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Fiets heeft een 'All-acces' kaart
kom jij niet dan?quote:
Nah, ik zou nog niet komen als ik wel mocht hoorquote:
Beetje anti-sociale trekjes?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 09:21 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nah, ik zou nog niet komen als ik wel mocht hoor![]()
Wow, praat je nu tegen mij???quote:
Ik praat regelmatig tegen je. Bijvoorbeeld over je punnikwerkjes, Sjon, muziek, concerten.quote:
Vandaag had je jezelf er nog niet toe kunnen brengen anders hoor.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 09:25 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik praat regelmatig tegen je. Bijvoorbeeld over je punnikwerkjes, Sjon, muziek, concerten.
Ja dat was ik ja![]()
![]()
Ik voel me gebruikt
Hoi oh-oh.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 09:27 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Vandaag had je jezelf er nog niet toe kunnen brengen anders hoor.
Jankzak!
Jij hebt echt je lolbroek aan vanochtend hequote:Op vrijdag 12 februari 2010 09:29 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hoi oh-oh.
Hoe is't met de New Kid vandaag?![]()
Niet meer onder de bank gepist?
Dat moet je ook niet doen. Daar ga je van huilen.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 09:31 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Jij hebt echt je lolbroek aan vanochtend he![]()
Pfffff ik zat net voor het eerst sinds jaren es voor de gein op marktplaats op chihuahua te zoeken.
Daar word ik echt niet vrolijk van
Duur? Of word er niet goed mee omgegaan? We hebben Buffy ook van marktplaats, maar je komt echt rommel tegen daarquote:Op vrijdag 12 februari 2010 09:31 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Jij hebt echt je lolbroek aan vanochtend he![]()
Pfffff ik zat net voor het eerst sinds jaren es voor de gein op marktplaats op chihuahua te zoeken.
Daar word ik echt niet vrolijk van
Ik heb al 3 jaar een rijbewijsquote:Op vrijdag 12 februari 2010 09:19 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Maar geen rijbewijs, en het is ver Fietsen hoor Fiets
loveless heeft daar neits over te zeggenquote:Op vrijdag 12 februari 2010 09:20 schreef oh-oh het volgende:
Nou Fiets, je hoort t, you are sooooooo not invited
Een auto dan?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 09:34 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik heb al 3 jaar een rijbewijs
ook!quote:
idd!1111222quote:Op vrijdag 12 februari 2010 09:39 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou nog weten waar het is en je zou er zomaar naar toe kunnen rijden
Zoveel rotzooi, stamboomloze meuk die dr niet eens op lijkt, en vooral veeeeeeeeeelquote:Op vrijdag 12 februari 2010 09:33 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Duur? Of word er niet goed mee omgegaan? We hebben Buffy ook van marktplaats, maar je komt echt rommel tegen daar
Hey Nokwanda, hoe gaat het met de squirtende poes?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 09:33 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dat moet je ook niet doen. Daar ga je van huilen.
@MI-tje, vanwaar je?
Tis nu toch ook ff een 'hip' ras? Dan krijg je vaak veel vervuiling inderdaadquote:Op vrijdag 12 februari 2010 09:40 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Zoveel rotzooi, stamboomloze meuk die dr niet eens op lijkt, en vooral veeeeeeeeeel![]()
Vreselijk, dat ras is echt helemaal vergald door de commercie.
Het is al jaaaaaaaren een hip ras helaas.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 09:42 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Tis nu toch ook ff een 'hip' ras? Dan krijg je vaak veel vervuiling inderdaad![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |