Kaas daar gaan ze allemaal van uit hun plaat, maar radijs das echt Karel zn lievelingshapje, en dat lust echt alleen mn Kareltjequote:Op donderdag 11 februari 2010 20:27 schreef JJH het volgende:
[..]
Een hond die radijsjes eet.
De hond die een oom en tante hadden kon je het woord kaas niet zeggen als ze in de buurt was. Dan ging ze kwijlend in de keuken voor de koelkast liggen.
Er is toch niks mooier dan pure liefdequote:Op donderdag 11 februari 2010 20:30 schreef oh-oh het volgende:
Ik word een beetje onpasselijk van de TT
quote:Op donderdag 11 februari 2010 20:30 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Kaas daar gaan ze allemaal van uit hun plaat, maar radijs das echt Karel zn lievelingshapje, en dat lust echt alleen mn Kareltje![]()
Vriendin van me had een hond die altijd weg liep toen ie jonger was en dan riep ze maar KAAAAAAAASJE, dat was t enige waar ie dan voor terug kwam.
Heel de buurt dacht dat die hond daadwerkelijk zo heette
Ik word een beetje onpasselijk van Ll85quote:Op donderdag 11 februari 2010 20:30 schreef oh-oh het volgende:
Ik word een beetje onpasselijk van de TT
Ooooooh , zeg dat dan gewoonquote:
quote:Op donderdag 11 februari 2010 20:32 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik word een beetje onpasselijk van Ll85
Fruitsuiker is ook suiker hé dus ook dit allemaal met mate al is het wel een super idee.quote:Op donderdag 11 februari 2010 20:31 schreef Greys het volgende:
Blokjes mango, Q!![]()
Ook lekker mierzoet! Wel opschrijven he?
Of ram een kokosnoot in stukken!
Nogmaals, ik doe mn best om t op een aardige manier te brengenquote:Op donderdag 11 februari 2010 20:32 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik word een beetje onpasselijk van Ll85
kokosnootquote:Op donderdag 11 februari 2010 20:31 schreef Greys het volgende:
Blokjes mango, Q!![]()
We zijn lekker bezig trouwens. Nu krijg ik zin in allerlei lekker fruit. En ik heb niks in huis.quote:Op donderdag 11 februari 2010 20:31 schreef Greys het volgende:
Blokjes mango, Q!![]()
Ik dacht bijna dat het over Rinske ging, die doet ook echt alles voor kaas.quote:Op donderdag 11 februari 2010 20:30 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Vriendin van me had een hond die altijd weg liep toen ie jonger was en dan riep ze maar KAAAAAAAASJE, dat was t enige waar ie dan voor terug kwam.
Ik neem elke dag 2 a 3 stuks fruitquote:Op donderdag 11 februari 2010 20:32 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Fruitsuiker is ook suiker hé dus ook dit allemaal met mate al is het wel een super idee.
IK MAG HOPEN DAT JE VERZUIPT. SLIJMJURK!quote:Op donderdag 11 februari 2010 20:33 schreef Loveless85 het volgende:
IK GA IN BAD EN ALS IK TERUGKOM DOEN JULLIE LIEF, JA?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |