Kaas daar gaan ze allemaal van uit hun plaat, maar radijs das echt Karel zn lievelingshapje, en dat lust echt alleen mn Kareltjequote:Op donderdag 11 februari 2010 20:27 schreef JJH het volgende:
[..]
Een hond die radijsjes eet.
De hond die een oom en tante hadden kon je het woord kaas niet zeggen als ze in de buurt was. Dan ging ze kwijlend in de keuken voor de koelkast liggen.
Er is toch niks mooier dan pure liefdequote:Op donderdag 11 februari 2010 20:30 schreef oh-oh het volgende:
Ik word een beetje onpasselijk van de TT
quote:Op donderdag 11 februari 2010 20:30 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Kaas daar gaan ze allemaal van uit hun plaat, maar radijs das echt Karel zn lievelingshapje, en dat lust echt alleen mn Kareltje![]()
Vriendin van me had een hond die altijd weg liep toen ie jonger was en dan riep ze maar KAAAAAAAASJE, dat was t enige waar ie dan voor terug kwam.
Heel de buurt dacht dat die hond daadwerkelijk zo heette
Ik word een beetje onpasselijk van Ll85quote:Op donderdag 11 februari 2010 20:30 schreef oh-oh het volgende:
Ik word een beetje onpasselijk van de TT
Ooooooh , zeg dat dan gewoonquote:
quote:Op donderdag 11 februari 2010 20:32 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik word een beetje onpasselijk van Ll85
Fruitsuiker is ook suiker hé dus ook dit allemaal met mate al is het wel een super idee.quote:Op donderdag 11 februari 2010 20:31 schreef Greys het volgende:
Blokjes mango, Q!![]()
Ook lekker mierzoet! Wel opschrijven he?
Of ram een kokosnoot in stukken!
Nogmaals, ik doe mn best om t op een aardige manier te brengenquote:Op donderdag 11 februari 2010 20:32 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik word een beetje onpasselijk van Ll85
kokosnootquote:Op donderdag 11 februari 2010 20:31 schreef Greys het volgende:
Blokjes mango, Q!![]()
We zijn lekker bezig trouwens. Nu krijg ik zin in allerlei lekker fruit. En ik heb niks in huis.quote:Op donderdag 11 februari 2010 20:31 schreef Greys het volgende:
Blokjes mango, Q!![]()
Ik dacht bijna dat het over Rinske ging, die doet ook echt alles voor kaas.quote:Op donderdag 11 februari 2010 20:30 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Vriendin van me had een hond die altijd weg liep toen ie jonger was en dan riep ze maar KAAAAAAAASJE, dat was t enige waar ie dan voor terug kwam.
Ik neem elke dag 2 a 3 stuks fruitquote:Op donderdag 11 februari 2010 20:32 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Fruitsuiker is ook suiker hé dus ook dit allemaal met mate al is het wel een super idee.
IK MAG HOPEN DAT JE VERZUIPT. SLIJMJURK!quote:Op donderdag 11 februari 2010 20:33 schreef Loveless85 het volgende:
IK GA IN BAD EN ALS IK TERUGKOM DOEN JULLIE LIEF, JA?
Ik heb kiwi, peer, sinaasappel in huisquote:Op donderdag 11 februari 2010 20:34 schreef JJH het volgende:
[..]
We zijn lekker bezig trouwens. Nu krijg ik zin in allerlei lekker fruit. En ik heb niks in huis.
Waarom die haat homie, waaromquote:Op donderdag 11 februari 2010 20:34 schreef JJH het volgende:
[..]
IK MAG HOPEN DAT JE VERZUIPT. SLIJMJURK!
I'M WITH JJH ON THIS ONEquote:Op donderdag 11 februari 2010 20:34 schreef JJH het volgende:
[..]
IK MAG HOPEN DAT JE VERZUIPT. SLIJMJURK!
Ik alleen nog 2 appels, halfzuur...quote:Op donderdag 11 februari 2010 20:35 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik heb kiwi, peer, sinaasappel in huis
Komkommer is prima als je maar netjes je maaltijden eet daarnaast.quote:Op donderdag 11 februari 2010 20:34 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik neem elke dag 2 a 3 stuks fruit![]()
Maar komkommer mag wel onbeperkt toch?
Of wortel? Of weet ik veel wat je nog meer kan dippen. Wat kan je dippen? En waar dip ik het in?
Ja tuurlijk, maar het zijn in elk geval een stuk betere suikers dan uit donutsquote:Op donderdag 11 februari 2010 20:32 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Fruitsuiker is ook suiker hé dus ook dit allemaal met mate al is het wel een super idee.
ik kan de hele dag wel fruit vretenquote:Op donderdag 11 februari 2010 20:37 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik alleen nog 2 appels, halfzuur...
Ik heb vanmiddag ook een banaan op.![]()
Het is dat het slecht voor je is, maar daar zou ik echt wel een tros van per dag op kunnen.
Ik heb banaan, druifjes, mandarijntjes en citroenenquote:Op donderdag 11 februari 2010 20:35 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik heb kiwi, peer, sinaasappel in huis
Parrrima! De snelwegen waren haske droog, kon je lekker doorknallen.quote:Op donderdag 11 februari 2010 20:19 schreef Ml-etje het volgende:Cat hoe is je megarit door de sneeuw verlopen?
Lekkerrrrquote:Op donderdag 11 februari 2010 20:38 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik heb banaan, druifjes, mandarijntjes en citroenen![]()
En in de vriezert bramen, frambozen en aardbeitjes![]()
Oh ja, nog een lekkere tip.
Magere yoghurt, banaantje en een handje aardbeitjes of frambozen, blender dr op, et voila een lekkere smoothie
quote:Op donderdag 11 februari 2010 20:39 schreef Cat22 het volgende:![]()
[..]
Parrrima! De snelwegen waren haske droog, kon je lekker doorknallen.![]()
Ik het hier het hele huis vol groente en fruit liggen, in een post-ziekte-inkoop aanval. Voel ik me altijd een beetje schuldig dat mijn lijf boos op me was en wil het goed te eten geven.
Dus wat ligt er nu naast me... stuk chocola.![]()
Ik ga druifjes pakken.
quote:Op donderdag 11 februari 2010 20:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, maar het zijn in elk geval een stuk betere suikers dan uit donuts
Sauzen zoals?quote:Op donderdag 11 februari 2010 20:38 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Komkommer is prima als je maar netjes je maaltijden eet daarnaast.
Dippen kan in vetloze sauzen die ook niet teveel zout enz bevatten.
Oh-oh help es? Het is iets voor bij de sushi..
Ja en anders krijg je droge hielenquote:Op donderdag 11 februari 2010 20:40 schreef Greys het volgende:
Ik heb persoonlijk toch liever dat je blijft drijven Ll!
Anders wordt het zo ongezellig morgen als je dood bent.
Burp net twee glazen bananensmoothie op...tja yoghurt moest even wat sneller en die bananen waren ook nog behoorlijk aanwezig dus twee grote glazen smoothiequote:Op donderdag 11 februari 2010 20:38 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik heb banaan, druifjes, mandarijntjes en citroenen![]()
En in de vriezert bramen, frambozen en aardbeitjes![]()
Oh ja, nog een lekkere tip.
Magere yoghurt, banaantje en een handje aardbeitjes of frambozen, blender dr op, et voila een lekkere smoothie
Waarom wil je mij niet kennen op Facebookquote:
Aaahw.quote:Op donderdag 11 februari 2010 20:39 schreef Cat22 het volgende:
![]()
[..]
Parrrima! De snelwegen waren haske droog, kon je lekker doorknallen.![]()
Ik het hier het hele huis vol groente en fruit liggen, in een post-ziekte-inkoop aanval. Voel ik me altijd een beetje schuldig dat mijn lijf boos op me was en wil het goed te eten geven.
Dus wat ligt er nu naast me... stuk chocola.![]()
Ik ga druifjes pakken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |