Helaas wel fake (is gewoon private match), als die dit had gedaan in een echte pot was het een baas geweestquote:
Acr is toch een kutwapen.quote:Op maandag 15 februari 2010 09:44 schreef bigbass het volgende:
Ik heb gefaald.... moest nog 4 penetration kills voor mijn acr titel, druk ik met mijn stomme hoofd op prestige.... kan ik weer opnieuw beginnen met al die acr challenges(als ik hem unlocked heb...)
wel prestige 2 nu
Je hebt dan 2x verkeerd gedrukt want er is een safety-questionquote:Op maandag 15 februari 2010 09:44 schreef bigbass het volgende:
Ik heb gefaald.... moest nog 4 penetration kills voor mijn acr titel, druk ik met mijn stomme hoofd op prestige.... kan ik weer opnieuw beginnen met al die acr challenges(als ik hem unlocked heb...)
wel prestige 2 nu
Die ump45 ook, ongelooflijk, wat is dat ding ook accuraat.quote:Op maandag 15 februari 2010 10:18 schreef Scorpie het volgende:
ACR is nice. Die MP5 is trouwens wel behoorlijk verkeerd geconfigged; dat ding is op de lange afstand net zo accuraat als een M16
nog beter ga je voor tactical knife met sprintperks aan als je toch voor handguns gaatquote:Op maandag 15 februari 2010 10:30 schreef Ulreazj het volgende:
[..]
Die ump45 ook, ongelooflijk, wat is dat ding ook accuraat.
En ik ben nu verliefd op dual magnum voor CQC.
No way,quote:Op maandag 15 februari 2010 13:45 schreef boyv het volgende:
[..]
nog beter ga je voor tactical knife met sprintperks aan als je toch voor handguns gaat
Je emblems en titles blijven behouden. Al je challenges moeten opnieuw gedaan worden.quote:Op maandag 15 februari 2010 14:06 schreef de_boswachter het volgende:
Gisteren met de TAR alle challenges gehaaldDus nu het ubercoole kleurtje erop door mijn headshotchallenge te behalen.
Inmiddels level 60... Nu ga ik met de ACR proberen alles te unlocken.
Hoe zit dat nou precies als ik level 70 ben. Kan ik dan voor prestige kiezen... en dan?
Verdwijnen ook alle coole kleurtjes voor de TAR enzo
Niet verkeerd geklikt, maar vergeten na te denkenquote:Op maandag 15 februari 2010 10:26 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Je hebt dan 2x verkeerd gedrukt want er is een safety-question
nee hoor is gewoon gebruik maken van de mogelijkheden van het spel. Bevalt me goed om af en toe een paar leveltjes alleen maar te knifen.quote:Op maandag 15 februari 2010 14:21 schreef Ulreazj het volgende:
[..]
No way,Staat gelijk aan glichen.
HC HQ FTW.quote:Op maandag 15 februari 2010 14:53 schreef dikke_donder het volgende:
ik heb de afgelopen week hardcore modes gedaan en ik moet zeggen het bevalt me wel beter dan normal modes. enige nadeel is dat er laadtijd is als je zelf de pijp uit gaat.
Lieverd, dit is al een flink aantal keer besproken. Blijf een beetje meelezenquote:Op maandag 15 februari 2010 14:06 schreef de_boswachter het volgende:
Gisteren met de TAR alle challenges gehaaldDus nu het ubercoole kleurtje erop door mijn headshotchallenge te behalen.
Inmiddels level 60... Nu ga ik met de ACR proberen alles te unlocken.
Hoe zit dat nou precies als ik level 70 ben. Kan ik dan voor prestige kiezen... en dan?
Verdwijnen ook alle coole kleurtjes voor de TAR enzo
Iemand?quote:Op zaterdag 13 februari 2010 13:52 schreef -J-D- het volgende:
Deze week ga ik mijn pc aanpassen en opnieuw installeren. Nu las ik op internet dat ik alleen één map van te voren moet kopieren ( C:\Program Files\Steam\steamapps\common\call of duty modern warfare 2\players ) en later terug moet zetten om mijn level en dergelijke te behouden.
Klopt dat? Of moet ik nog aan meer dingen denken?
Ik heb mijn steammap altijd bewaard aangezien ik meerdere schijven en partities heb. Heb steam ook niet opnieuw hoeven te installeren. Dat raad ik jou dus aan. Backup jouw steammap lekker inclusief alle inhoud en open in de nieuwe windows-installatie lekker steam.exequote:
misschien moeten de prestige gebeurtenissen even in de OP?quote:Op maandag 15 februari 2010 14:58 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
HC HQ FTW.
De enige modus waarbij je 0 respawntijd hebt als de HQ niet door jouw team gecapped is. Anders moet je met een beetje pech 1 min. wachten.
[..]
Lieverd, dit is al een flink aantal keer besproken. Blijf een beetje meelezen
Ja, zit wat in. Ik pas de WIKI-OP wel even aan.quote:Op maandag 15 februari 2010 16:02 schreef Deetch het volgende:
[..]
misschien moeten de prestige gebeurtenissen even in de OP?
Donequote:Op maandag 15 februari 2010 17:31 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ja, zit wat in. Ik pas de WIKI-OP wel even aan.
quote:Op maandag 15 februari 2010 22:01 schreef AlligatorNL het volgende:
Prestige 4 rank 56 atmlaat trouwens ook maar zitten die updates
blijven we bezig
quote:Op maandag 15 februari 2010 22:35 schreef FFSletop het volgende:
En de pavelow glitch werkt nog steedsineens 15k xp door die glitch, plus Cold Blooded pro
quote:Op maandag 15 februari 2010 22:29 schreef FFSletop het volgende:
Btw, echtvanmiddag:
Zat TD in skidrow, en zo iemand van het andere team zat op een streak. Het stond ongeveer 5500-6500 voor ons ( wij dus die 6500) Maar toen kreeg ie Pave low, Chopper Gunner, en ging voor de Nuke.
Hij kreeg hem ook, en het stond nu ongeveer 7000-6900 ofzo. Ik had nog een carepackage over, en daar zat, wonder boven wonder een EMP in.
Ik roep die EMP in, Chopper gunner dondert de lucht uit, hij kan zijn nuke niet inroepen, wij maken snel 6 kills en winnen de match![]()
Zoon Nerdrage in VC later!! Hij werd helemaal gek! (t zou zijn eerste nuke worden, vandaar)
Hmm, geen idee?quote:Op maandag 15 februari 2010 22:23 schreef FFSletop het volgende:
[..]hoe level jij zo snel?! ben nog maar rank 64 prestige 0... Lijk echt een soort "newbie" terwijl ik wel skills heb
Had ik ook, kreeg dus money shot, ATM en Did you see that? In een knifequote:Op maandag 15 februari 2010 23:38 schreef AlligatorNL het volgende:
[..]
Hmm, geen idee?ik hou me wel bezig specifieke challenges te halen. Zoals één wapen helemaal maxen. Daarnaast speel ik alleen maar 3rd person of HC HQ Pro. Als je éénmaal geprestiged bent gaat het levelen wel sneller door alle extra challenges die je hebt.
Ben net wel kk lame geweest![]()
Ging samen met een maat cage match doen, heb daar o.a. de game winning kill met carepackage gehaald en de throwing knife kill terwijl ik flashed ben. Verder niks hoor![]()
omg cheatsquote:Op maandag 15 februari 2010 23:38 schreef AlligatorNL het volgende:
[..]
Hmm, geen idee?ik hou me wel bezig specifieke challenges te halen. Zoals één wapen helemaal maxen. Daarnaast speel ik alleen maar 3rd person of HC HQ Pro. Als je éénmaal geprestiged bent gaat het levelen wel sneller door alle extra challenges die je hebt.
Ben net wel kk lame geweest![]()
Ging samen met een maat cage match doen, heb daar o.a. de game winning kill met carepackage gehaald en de throwing knife kill terwijl ik flashed ben. Verder niks hoor![]()
Voor diegene die willen weten hoe je dat doet; je kan niet samen een game createn zoals free for all, cage match of die teamless TDM. Wat je dan moet doen is, één maakt een game en de ander joined hem door in de friendlist -> right mouse -> join game te klikken.
Ik heb gisteren mijn 250 kills met sentrygun gehaald. Heb nu een zilveren "sentry killer" prestige-title..quote:Op dinsdag 16 februari 2010 08:21 schreef bigbass het volgende:
[..]
omg cheats
Heb het zelf ook wel gedaan hoor, maar kwam er toch achter dat het een heel stuk bevredigender is als je het 'echt' doet. Maargoed, gamewinning cam met een package is bijna onmogelijk natuurlijk.
Haalde in Afghan gisteravond de challenge dat je 2 man moet killen met bullets terwijl je in mid air bent. En dat terwijl ik in een bunker de HQ zat te verdedigen... minibugjes ftw
Voor de mensen die het niet weten trouwens(ik viel daar ook onder) Als je naar de volgende prestige gaat dan resetten de prestige challenges die je al hebt gehaald, met de rest kan je gewoon verder gaan. (alle normale challenges resetten allemaal).quote:Op dinsdag 16 februari 2010 08:23 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ik heb gisteren mijn 250 kills met sentrygun gehaald. Heb nu een zilveren "sentry killer" prestige-title..
/edit
[ afbeelding ]
Bedoel je dat ik dan weer op 0 sentrykills begin als ik naar de volgende prestige ga, maar bijvoorbeeld 235 pavelowkills blijven staan..? (de title is 250 kills)quote:Op dinsdag 16 februari 2010 08:27 schreef bigbass het volgende:
[..]
Voor de mensen die het niet weten trouwens(ik viel daar ook onder) Als je naar de volgende prestige gaat dan resetten de prestige challenges die je al hebt gehaald, met de rest kan je gewoon verder gaan. (alle normale challenges resetten allemaal).
In HC-mode zijn burst-wapens koning. M16, Famas, Raffica. 1 Burst en je vijand is dood. Mits je raakt uiteraard, anders ben je zelf dood.:+quote:Op dinsdag 16 februari 2010 08:57 schreef Blik het volgende:
Naar level 50 gepromoveerd, K/D-ratio opgekrikt naar 0,81. Ben nu bezig met Mastery halen voor de ACR. Ik merk wel dat de SCAR-H nog steeds mijn favoriet is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |