Dat heb ik ook vaker gehad. Ergens hoop ik dan op zo'n moment dat friendly fire aanstaatquote:Op dinsdag 16 februari 2010 09:17 schreef Blik het volgende:
Gisteren trouwens ook ultiem genaaid door een teamgenoot. Ik had carepackage op terminal, gooi hem ergens achterin neer en een teamgenoot blijft bij mij (ik dacht om te beschermen). Op het moment dat de carepackage valt worden we aangevallen, en we slaan de aanval af. Terwijl ik de laatste aanvaller aan het killen ben stopt mijn teamgenoot met schieten en pakt snel mijn pavelow...
M16 is inderdaad lekker. gebruik hem nooit in iets anders dan HQ HC, en gisteren toch erg succesvol geweest met dat wapen (weet je nog, die ene plek die ik verdedigde in mijn eentje gisteravondquote:Op dinsdag 16 februari 2010 09:08 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
In HC-mode zijn burst-wapens koning. M16, Famas, Raffica. 1 Burst en je vijand is dood. Mits je raakt uiteraard, anders ben je zelf dood.:+
Het levelen van pistooltjes is in HC ook goed te doen.
Zo nakte gisteren een noob-teamy mijn EMP en sentry-gun. De faalhaasquote:Op dinsdag 16 februari 2010 09:17 schreef Blik het volgende:
Gisteren trouwens ook ultiem genaaid door een teamgenoot. Ik had carepackage op terminal, gooi hem ergens achterin neer en een teamgenoot blijft bij mij (ik dacht om te beschermen). Op het moment dat de carepackage valt worden we aangevallen, en we slaan de aanval af. Terwijl ik de laatste aanvaller aan het killen ben stopt mijn teamgenoot met schieten en pakt snel mijn pavelow...
I rememberquote:Op dinsdag 16 februari 2010 09:20 schreef Scorpie het volgende:
[..]
M16 is inderdaad lekker. gebruik hem nooit in iets anders dan HQ HC, en gisteren toch erg succesvol geweest met dat wapen (weet je nog, die ene plek die ik verdedigde in mijn eentje gisteravondwas ook met m16 )
we waren ook heel trots op jequote:Op dinsdag 16 februari 2010 09:20 schreef Scorpie het volgende:
[..]
M16 is inderdaad lekker. gebruik hem nooit in iets anders dan HQ HC, en gisteren toch erg succesvol geweest met dat wapen (weet je nog, die ene plek die ik verdedigde in mijn eentje gisteravondwas ook met m16 )
We gingen zingen voor je, maar ja. Je pauperskype werkte weer nietquote:
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 10:29 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
We gingen zingen voor je, maar ja. Je pauperskype werkte weer niet
Heel lief jongens, ik heb het inderdaad niet mogen aanhoren omdat dat TYFUS SKYPE LOOPT TE KUTTEN GODHOERENNONDEJU.quote:
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 10:35 schreef dikke_donder het volgende:
lijkt me eens leuk om te zien hoe jullie te werk gaan in-game![]()
wanneer spelen jullie meestal?
mijn steamnaam en ingame naam is Fragdummy![]()
Wij spelen vaak vanaf een uur of 6-half 7 tot een uur of 10. Soms wat langer, soms wat korter.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 10:31 schreef Ezechielk het volgende:
Hoelaat zijn jullie eigenlijk meestal online? Ik wil ook wel eens een potje meeknallen met jullie
me vriendin heeft skype geinstalleerd op me laptop, dus dat zit wel goedquote:Op dinsdag 16 februari 2010 10:59 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
[..]
Wij spelen vaak vanaf een uur of 6-half 7 tot een uur of 10. Soms wat langer, soms wat korter.
We communiceren met Skype. Het is wat "amateuristischer" dan teamspeak of ventrilo, maar werkt best goed en geen push-to-talk
Als je dus mee wilt doen; add mijn account op jouw steam friendslist (zie OP) en download Skype (mits je een microfoon hebt).
Gamen op een laptop?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 11:06 schreef dikke_donder het volgende:
[..]
me mijn vriendin heeft skype geinstalleerd op me mijn laptop, dus dat zit wel goeden een mic heb ik ook
Mwah, ben pas rond 7 uur half 8 thuis, dus daarna kom ik er wel bijquote:Op dinsdag 16 februari 2010 10:59 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
[..]
Wij spelen vaak vanaf een uur of 6-half 7 tot een uur of 10. Soms wat langer, soms wat korter.
We communiceren met Skype. Het is wat "amateuristischer" dan teamspeak of ventrilo, maar werkt best goed en geen push-to-talk
Als je dus mee wilt doen; add mijn account op jouw steam friendslist (zie OP) en download Skype (mits je een microfoon hebt).
http://www.vergelijk.nl/geluid/logitech/mobile_pro/quote:Op dinsdag 16 februari 2010 11:40 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Mwah, ben pas rond 7 uur half 8 thuis, dus daarna kom ik er wel bij
Microfoon heb ik allen op mijn laptop, dus dat gaat hem niet worden.
tot zover weinig problemen ondervonden. ik zou het nog testen met een losse monitor, maar nog geen tijd voor gehad.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 11:14 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Gamen op een laptop?
Scherm is veel minder snel dan een "normale" tft..
Gamen gaat hier prima op een Dell studio als ik bij vrienden benquote:Op dinsdag 16 februari 2010 11:14 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Gamen op een laptop?
Scherm is veel minder snel dan een "normale" tft..
Dat ja, ik merkte iig dat mijn 'done' challenges(zoals iemand een carepackage op zijn kop flikkeren) weer op 0 stonden en de rest lekker doortelde, dat zal bij elke prestige wel zo zijn.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 08:30 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Bedoel je dat ik dan weer op 0 sentrykills begin als ik naar de volgende prestige ga, maar bijvoorbeeld 235 pavelowkills blijven staan..? (de title is 250 kills)
Fix eerst jouw skype maar evenquote:Op dinsdag 16 februari 2010 14:54 schreef Scorpie het volgende:
Bootje, vanavond moet ik ff kijken, denk dat ik om 7 uur wel ff kom gamen
Bedtijd!quote:
Ja godhoerennondeju, heb ik eindelijk dat skype gefixed en getest met jou, ga je weg en kom je niet meer terugquote:
Ik stond ook een keer als level 2 in prestige allerlei tegenstanders te wtfpwnen.. Voelde goed. Hun allemaal level 50+ en ik sta daar met mn M4 ze gek te spelenquote:Op woensdag 17 februari 2010 08:43 schreef Ulreazj het volgende:
Nu prestige 2 , en bovenaan staan in potjes. Ja je bent cheater !
Ik moet ook eerlijk zeggen dat de M4 een best lekker wapen is. Was ook het eerste assault wapen dat ik op de extended mags na volledig vrijgespeeld hadquote:Op woensdag 17 februari 2010 08:50 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ik stond ook een keer als level 2 in prestige allerlei tegenstanders te wtfpwnen.. Voelde goed. Hun allemaal level 50+ en ik sta daar met mn M4 ze gek te spelen
Inderdaad. Ik had ook mzzl in een potje, had killstreak tot predator. Daarna 2 packages van tegenstander gejat. Werden 3 predators achter mekaar.quote:Op woensdag 17 februari 2010 08:50 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ik stond ook een keer als level 2 in prestige allerlei tegenstanders te wtfpwnen.. Voelde goed. Hun allemaal level 50+ en ik sta daar met mn M4 ze gek te spelen
He bah, vervelend.quote:Op woensdag 17 februari 2010 09:18 schreef Ulreazj het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik had ook mzzl in een potje, had killstreak tot predator. Daarna 2 packages van tegenstander gejat. Werden 3 predators achter mekaar.
Is he up for the heat?quote:Op woensdag 17 februari 2010 09:34 schreef Scorpie het volgende:
BTW Boot, collega van mij zal misschien binnenkort ook een keer meedoen
Mijn schoonouders zijn onvruchtbaar.quote:Op woensdag 17 februari 2010 10:18 schreef dikke_donder het volgende:
bah..waarschijnlijk kan ik pas weer int weekend een beetje knallen. en dan alleen als ik me laptop meeneem naar me schoonouders
Wat mij is opgevallen, is dat de kills van bijv sentrygun blijven staan maar dat in elk geval de onderste twee (flash en stun) wel naar 0 gaan.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 08:30 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Bedoel je dat ik dan weer op 0 sentrykills begin als ik naar de volgende prestige ga, maar bijvoorbeeld 235 pavelowkills blijven staan..? (de title is 250 kills)
wees blij, anders moest je ook nog de taalgebruik van die figuren de hele tijd corrigerenquote:Op woensdag 17 februari 2010 10:31 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Mijn schoonouders zijn onvruchtbaar.
Zit wat in.quote:Op woensdag 17 februari 2010 10:46 schreef dikke_donder het volgende:
[..]
w Wees blij, anders moest je ook nog de het taalgebruik van die figuren de hele tijd corrigeren
ik moet minder me eigen zinnen omgooien..ik vergeet sommige woorden aan te passenquote:
Als we toch aan het mierenneuken zijnquote:Op woensdag 17 februari 2010 11:23 schreef dikke_donder het volgende:
[..]
ik moet minder me mijn eigen zinnen omgooien..ik vergeet sommige woorden aan te passen![]()
en hoofdletters doe ik niet op forums
Werkte topquote:Op maandag 15 februari 2010 15:12 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ik heb mijn steammap altijd bewaard aangezien ik meerdere schijven en partities heb. Heb steam ook niet opnieuw hoeven te installeren. Dat raad ik jou dus aan. Backup jouw steammap lekker inclusief alle inhoud en open in de nieuwe windows-installatie lekker steam.exe
Die maakt dan een regedit aan waardoor alles weer werkt
Kijk eens in mn signaturequote:Op woensdag 17 februari 2010 11:23 schreef dikke_donder het volgende:
[..]
ik moet minder me eigen zinnen omgooien..ik vergeet sommige woorden aan te passen![]()
en hoofdletters doe ik niet op forums
Dan plak je toch een semtex op zijn rug of een gewone granaat. Heb zo'n hekel aan dat soort gasten. Heb 1 level iemand continue lopen opblazen omdat ie mijn package pikte.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 09:17 schreef Blik het volgende:
LOLquote:Op woensdag 17 februari 2010 11:52 schreef Deetch het volgende:
[..]
Dan plak je toch een semtex op zijn rug of een gewone granaat. Heb zo'n hekel aan dat soort gasten. Heb 1 level iemand continue lopen opblazen omdat ie mijn package pikte.
En gisteren gebeurde het nog een keer, maar nu zonder dat er ook maar een aanvaller in de buurt wasquote:Op woensdag 17 februari 2010 11:52 schreef Deetch het volgende:
[..]
Dan plak je toch een semtex op zijn rug of een gewone granaat. Heb zo'n hekel aan dat soort gasten. Heb 1 level iemand continue lopen opblazen omdat ie mijn package pikte.
Pakken wat je pakken kan... In sommige HC-modes staat friendly fire aan. Dan schiet ik ze serieus dood. Maar als het op richochet staat (spel ik dat goedquote:Op woensdag 17 februari 2010 11:56 schreef Blik het volgende:
[..]
En gisteren gebeurde het nog een keer, maar nu zonder dat er ook maar een aanvaller in de buurt wasSnap dat soort gasten echt niet...
friendly semtex/grenade doen toch geen damage in normal mode? Alleen het icoontje zal hem misschien wegjagen.quote:Op woensdag 17 februari 2010 11:52 schreef Deetch het volgende:
[..]
Ja klopt. Ik zal patchnotes ff zoekenquote:
Die krengen zijn uiteraard weer niet te vindenquote:Op woensdag 17 februari 2010 15:06 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ja klopt. Ik zal patchnotes ff zoeken
niet beschikbaarquote:Op woensdag 17 februari 2010 15:06 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ja klopt. Ik zal patchnotes ff zoeken
en een beetje pijn is het straffen van een package dief niet waard?quote:Op woensdag 17 februari 2010 12:02 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Pakken wat je pakken kan... In sommige HC-modes staat friendly fire aan. Dan schiet ik ze serieus dood. Maar als het op richochet staat (spel ik dat goed) dan krijg je de damage zelf. Een semtex op hem doet dan au bij jou
1.0.184quote:
N00btuber.quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:41 schreef FFSletop het volgende:
Weet je hoe je mensen echt chagrijnig kunt maken?
Pak een AT-4 / RPG-7 en ga daarmee van dichtbij op ze vurendoor de splash damage zijn ze, als je ze binnen een straal van 5 meter raakt, sowieso dood. Je hoeft niet eens goed te zijn in mikken, vuur gewoon op de grond waar ze op staan
![]()
Dan worden mensen zooo pissed
Als je dan ook nog de meeste kills haalt is het helemaal mooi
quote:Op woensdag 17 februari 2010 16:20 schreef Scorpie het volgende:
Niemand nieuws over de patch?
Wanneer niet?quote:Op woensdag 17 februari 2010 22:27 schreef bigbass het volgende:
Ligt het aan mij of doet IWnet echt heel kut vanavond?
Nee man. Iemand met zo'n bazooka loopt heel traag en is goed te zien. Ik pak ze meestal eerder. Anders vind ik het ook nog wel grappig als ik doodga.quote:
Had het gisteravond wel heel erg, dat je 5 minuten in je laadscherm blijft hangen voor je er uit gegooid wordt en een keer een connection interrupted midden in een potje, wat ook een paar minuten blijft staan voor je er uit klapt. Dat is imo een stuk vervelender dan 'unable to connect to host'.quote:Op donderdag 18 februari 2010 05:31 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Wanneer niet?
Je wordt gek van die Connection Failed en Migration Errors.
Hopelijk doet AV er voor de volgende versie wat mee...
Estate is een mooie sniper map, als je dan G18 akimbo hebt kun je ook in close combat nog wel uit de voeten. Moet je trouwens wel S&D of HQ spelen, als free-for-all/deathmatch heb ik hem nog niet vaak gespeeld mnaar dat speel ik sowieso erg weinig, alleen als ik veel kills op een wapen nodig heb en de K/D me weinig kan schelen.quote:Op donderdag 18 februari 2010 08:31 schreef Blik het volgende:
Ik had gisteren echt duidelijk lag-problemen, was telkens volgend de kill-cam te laat terwijl ik ondertussen mijn hele magazijn op de tegenstander had leeggeschoten. Meest schrijnende moment was nog wel dat ik mijn knife in iemand z'n keel plantte, maar ik vervolgens degene was die doodging. Eindigde met een potje Estate met een score van 4 - 2 - 15(ik heb zo'n hekel aan Estate, enorme klotemap)
Da's echt loeivervelend, normaal speel ik elke keer tot het volgende level maar had er nu geen zin meer in.quote:Op donderdag 18 februari 2010 10:39 schreef bigbass het volgende:
[..]
Had het gisteravond wel heel erg, dat je 5 minuten in je laadscherm blijft hangen voor je er uit gegooid wordt en een keer een connection interrupted midden in een potje, wat ook een paar minuten blijft staan voor je er uit klapt. Dat is imo een stuk vervelender dan 'unable to connect to host'.
Dit is het pc topicquote:Op donderdag 18 februari 2010 13:32 schreef Marsenal het volgende:
Demolition mijn nieuwe favoriet nu, bijna level 60... Nog geen potje verloren, vooral wat geluk, volgens mij denken ze dak een lijk ben als ik die bom plant.m'n PSN id is Marrucus, dus als ik je kapotschiet, lamaar weten.
De WA2000. Mede omdat ik de M21 nog niet heb, en deze beter vind schieten dan de andere 2quote:Op donderdag 18 februari 2010 13:47 schreef Lysdexie het volgende:
Welke sniper gebruiken jullie? Ik gebruik zelf de Intervention met FMJ en als perk Stopping Power en Sleight of Hand. Sinds kort snipe ik wat meer in close-combat maps, zoals Highrise
Ik speel nooit HCquote:Op donderdag 18 februari 2010 13:54 schreef Scorpie het volgende:
Intervention? Die gebruik je dan alleen bij non-HC modes, want de M21 is by far het beste in HC.
Eenschquote:Op donderdag 18 februari 2010 13:47 schreef Lysdexie het volgende:
Welke sniper gebruiken jullie? Ik gebruik zelf de Intervention met FMJ en als perk Stopping Power en Sleight of Hand. Sinds kort snipe ik wat meer in close-combat maps, zoals Highrise
1 shot=1 kill. Geweldig om snel die Challenge voor HBS te halenquote:
me tooquote:Op donderdag 18 februari 2010 13:57 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
De WA2000. Mede omdat ik de M21 nog niet heb, en deze beter vind schieten dan de andere 2
Ga HC voor silenced kills.quote:Op donderdag 18 februari 2010 14:24 schreef Blik het volgende:
[..]
me too
Ik vind het alleen zo irritant om de Thermal e.d. te unlocken, kills maken met je silencer of ACOG is stuk moeilijker
Tja, dat is jouw foutquote:
Wow... Dat is meer dan mijn Barret en Intervention samenquote:Op donderdag 18 februari 2010 14:31 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Tja, dat is jouw fout
In HC snipermaps speel ik met de M21 met silencer en FMJ. Dit omdat ik de extended mags nog moet unlocken en ik nog geen gouden M21-title heb
Kwam er gisteren achter dat ik al bijna 1700 TAR-21 kills heb
Ik ga dan ook soms met ACOG.quote:Op donderdag 18 februari 2010 14:39 schreef arucard het volgende:
Op terminal lijkt het mij ook niet fijn om te snipen.
De wat betere wapens heb ik minimaal tot de 800 kills staan. De ACR en soortgelijke wapens tot rond de 1300...quote:Op donderdag 18 februari 2010 14:37 schreef FFSletop het volgende:
[..]
Wow... Dat is meer dan mijn Barret en Intervention samen
Kun je nagaan dat de enige maps waar ik niet snipe zijn Favela, Rust, Skidrow en Karachi. Voor de rest: snipe
Hahaquote:Op donderdag 18 februari 2010 14:41 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
De wat betere wapens heb ik minimaal tot de 800 kills staan. De ACR en soortgelijke wapens tot rond de 1300...
WTB social life
Voor die Five Sided Fistagon hoef je toch niet veel voor te doen, alleen prestige 5 halen. Een paar keer in een hacked server zitten en je bent er.quote:Op donderdag 18 februari 2010 14:45 schreef FFSletop het volgende:
[..]
Haha
Zag vandaag trouwens iemand die had de Five Sided Fistagon titlerespect
En nog zon baas: zoek op www.callofduty.wikia.com/wiki/Danger_Close, en dat dat filmpje onderaan. zon baas die pwnt met een GL, OMA, en Danger Close. Eindscore: 96-5
Is niet zo byzonder hoor.. Er waren een tijdje geleden van die hacked servers waarbij je voor 1 kill genoeg xp kreeg voor 60 levels.. dus ja, dan ga je zo naar prestige 5 (of hoger) toe..quote:Op donderdag 18 februari 2010 14:45 schreef FFSletop het volgende:
[..]
Haha
En nog zon baas: zoek op www.callofduty.wikia.com/wiki/Danger_Close, en dat dat filmpje onderaan. zon baas die pwnt met een GL, OMA, en Danger Close. Eindscore: 96-5
Weet ikquote:Op donderdag 18 februari 2010 14:56 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Is niet zo byzonder hoor.. Er waren een tijdje geleden van die hacked servers waarbij je voor 1 kill genoeg xp kreeg voor 60 levels.. dus ja, dan ga je zo naar prestige 5 (of hoger) toe..
Gecrackte CoD4 is dan voor mij een alternatiefquote:Op donderdag 18 februari 2010 14:59 schreef Lysdexie het volgende:
Krijg nu steeds de error: Server is full![]()
Kutspel
Het filmpje:quote:Op donderdag 18 februari 2010 14:45 schreef FFSletop het volgende:
[..]
Haha
Nou, volgens mij pas 2 weken geleden hoor.. (!)quote:Op donderdag 18 februari 2010 14:59 schreef FFSletop het volgende:
[..]
Weet ik
En dat "tijdje" was toch echt al gefixed in December.
Die jaquote:
GL?quote:Op donderdag 18 februari 2010 14:45 schreef FFSletop het volgende:
[..]
Haha
jij bent ook zo'n challenge whore....quote:Op donderdag 18 februari 2010 14:31 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Tja, dat is jouw fout
In HC snipermaps speel ik met de M21 met silencer en FMJ. Dit omdat ik de extended mags nog moet unlocken en ik nog geen gouden M21-title heb
Kwam er gisteren achter dat ik al bijna 1700 TAR-21 kills heb
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |